Misschien is het allemaal wel storm in een glas water, gaan ze zo op in het spel, maar eerlijk gezegd ben ik nooit echt onder de indruk geweest van het spel van nog Slory nog El Ahmadi.quote:Been stuurt handtastelijke Slory van trainingsveld
17/07/2009 15:31
Feyenoord-trainer Mario Been stuurde vrijdag Andwélé Slory van de training. De aanvaller werd daarmee bestaft voor een akkefietje met Karim El Ahmadi. Ook Tim de Cler haalde het einde van de oefensessie niet.
El Ahmadi en Slory kregen het tijdens een partijspel met elkaar aan de stok. Na duw- en trekwerk besloot Been Slory van de training te sturen. 'Dit is onacceptabel', aldus de trainer op de website van Feyenoord. 'Ik heb Slory een boete gegeven en ik zal met beide spelers om de tafel gaan zitten om het hierover te hebben.'
Volgens Been was het incident een gevolg van de oplaaiende concurrentiestrijd om een basisplaats. 'Sommige jongens raken blijkbaar in de war als ze geen hesje aan hebben, terwijl dat voor mij nog echt helemaal niets betekent. Er is een hoop concurrentie tussen de jongens onderling en soms zegt de een wat tegen de ander dat niet goed valt. Maar spelers moeten te allen tijde met de handen van elkaar afblijven.'
Been is juist een voorstander van een grote saamhorigheid in de spelersgroep. 'Vanaf het begin heb ik erop gehamerd dat alle spelers hun ego'tje opzij moeten zetten en meer van elkaar moeten accepteren. Voor het groepsproces kan dit incident desondanks een goede les zijn. Dit voorval kwam voort uit een discussie die puur voetbalinhoudelijk was. Dat is alleen maar goed, maar dan moeten mensen wel dingen kunnen aannemen en accepteren van elkaar.'
Persoonlijke tegenslag was er voor De Cler. De linksback moest afhaken met een hamstringblessure. De Cler had donderdag juist de training hervat na klachten aan dezelfde hamstring.
Het is een sensationeel talent hoor! Dé opvolger van Van der Sar. Jajaja!!!111einzz!!!!! Ho ho ho.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef buddyb het volgende:
waarom wordt tim krul steeds genoemd? heeft iemand hem ooit zien keepen?
Nee man dat kan niet. Dan zat ie wel bij AJAX.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is een sensationeel talent hoor! Dé opvolger van Van der Sar. Jajaja!!!111einzz!!!!! Ho ho ho.
Ah, een soort Stekelenburg dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is een sensationeel talent hoor! D opvolger van Van der Sar. Jajaja!!!111einzz!!!!! Ho ho ho.
quote:DE VRIJ TEKENT EERSTE PROFCONTRACT
Stefan de Vrij (17) heeft vrijdagmiddag in De Kuip zijn eerste profcontract getekend. De talentvolle verdediger zette in het bijzijn van zijn ouders, twee broers, een vriend en zijn begeleiders zijn handtekening onder een verbintenis die hem tot de zomer van 2012 aan Feyenoord verbindt. ‘Het is een goed teken dat ik een contract heb kunnen tekenen’, zei een blije De Vrij. ‘Het is nu aan mij om me te blijven ontwikkelen en een vaste waarde te worden in Feyenoord onder 19. Verder kijken doe ik niet.’
Feyenoords hoofd jeugdopleiding Stanley Brard was content met het vastleggen van De Vrij. ‘Stefan is een van de jongens die deel uitmaakt van de groep die het goed heeft gedaan op het Europees kampioenschap’, zei hij. ‘Hij staat nog maar aan het begin van een lange weg, maar wij als club hebben er vertrouwen in dat hij succesvol zal zijn. Hij is een sterke verdediger die rust uitstraalt en zich bewust is van wat hij kan.’
De Vrij had afgelopen seizoen een basisplaats in het Feyenoord onder 17 van trainer Cor Adriaanse en maakte in de kampioenswedstrijd tegen Ajax het winnende doelpunt. Daarnaast legde hij in mei met Oranje onder 17 beslag op de tweede plaats van het Europees kampioenschap. De Vrij speelde op het eindtoernooi alle wedstrijden van begin tot eind als centrale verdediger. Aanstaande maandag start hij met Feyenoord onder 19 de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
De in Ouderkerk aan den IJssel woonachtige De Vrij kwam via een talentendag bij Feyenoord terecht en gaat bij de Rotterdamse club zijn achtste seizoen in. Het talent combineert het spelen bij Feyenoord met het volgen van het vwo aan het Thorbecke Lyceum, waarmee Feyenoord een samenwerkingsverband heeft. ‘Dit jaar doe ik examen, maar het is goed te combineren met het voetbal’, besloot De Vrij. ‘Mede ook vanwege die samenwerking. Het zal voor mij een druk, maar bovenal ook een heel leuk jaar worden.’
Dat gebash is niks nieuws hoor. Het is algemeen bekend dat Slory van het niveau Den Haag, Excelsior, Heracles is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:13 schreef TN-FR het volgende:
Ik probeer niks goed te praten voor die vent, maar jullie komen nogal triest over met dit gebash.
DOOR DIT INCIDENTJE? Onder welke steen kom jij vandaan LOLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:13 schreef TN-FR het volgende:
Iedereen die Slory door dit incidentje maar de grond in boort. Gaan jullie hem nu ook uitfluiten als hij de bal krijgt of zijn naam omgeroepen wordt![]()
Ik probeer niks goed te praten voor die vent, maar jullie komen nogal triest over met dit gebash.
zeiden mensen dat ook niet over Biseswar?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat gebash is niks nieuws hoor. Het is algemeen bekend dat Slory van het niveau Den Haag, Excelsior, Heracles is.
Ik had pas opgevangen dat Luciano zo rond de 8 miljoen moest kosten? Ik denk dat we die toch ook wel mogen wegstrepen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:02 schreef Kopbal het volgende:
Oude keepers (30+) kunnen afgestreept worden, daar gaan de investeerders geen geld voor neerleggen. Hou je Krul, Velthuizen, Luciano, Vorm en Ochoa over.
Gewoon bij z'n naam, debiel.quote:
quote:
Ben ik net bijgekomen van je vorige grap, kom je alweer met zo'n dijenkletserquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef lighted het volgende:
[..]
Tsjonge, nemen ze nu ook al spelers aan op het uiterlijk
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb Slory genoeg kansen gegeven, maar steeds constateer ik dat het een erg matige voetballer is die nooit het Feyenoord-niveau zal gaan halen. Als dat ooit nog wat gaat worden bij Feyenoord ga ik persoonlijk een bord couscous langsbrengen bij huize Slory.
Stan is goed bezig met het vastleggen van die gasten!quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb Slory genoeg kansen gegeven, maar steeds constateer ik dat het een erg matige voetballer is die nooit het Feyenoord-niveau zal gaan halen. Als dat ooit nog wat gaat worden bij Feyenoord ga ik persoonlijk een bord couscous langsbrengen bij huize Slory.
Luciano is toch ook 29 ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:02 schreef Kopbal het volgende:
Oude keepers (30+) kunnen afgestreept worden, daar gaan de investeerders geen geld voor neerleggen. Hou je Krul, Velthuizen, Luciano, Vorm en Ochoa over.
Ik ken Contofalsky en Ochoa niet, de rest is waarschijnlijk niet haalbaar...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:01 schreef Cara het volgende:
Okee, het ziet er naar uit dat er toch een nieuwe keeper komt.
Wie is de favoriet?
We hebben nu de volgende namen.. Didulica, Contofalsky, Ochoa, Krul, Velthuizen en Vorm.
Er was toch ook nog die stagiair die werd afgezegd vanwege geldgebrek?
Dudek (d) (36)quote:
Zou wel zo ziekelijk vet zijn als Gomes zou komen... Jammer dat de investeerders zelf aangeven dat het een probleem wordt omdat Feyenoord het salaris niet kan betalen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dudek (d) (36)
Didulica (d) (31)
Contofalsky (d) (31)
Gentenaar (d) (33)
Gomes (d) (28)
Krul (d) (21)
Lejsal (d) (26)
Luciano (d) (29)
Ochoa (d) (23)
Sinouh (d) (34)
Velthuizen (d) (22)
Vorm (d) (25)
Zwinkels (d) (26)
quote:Nicky Hofs verruilt Feyenoord definitief voor Vitesse. Nadat beide clubs enige weken geleden al overeenstemming hadden bereikt over een transfer, kwam de 26-jarige Arnhemmer vrijdag zelf tot een akkoord over een tweejarige verbintenis bij de geelzwarten. Afgelopen seizoen kwam de middenvelder ook al op huurbasis uit voor Vitesse.
Nicky Hofs maakte halverwege het seizoen 2004-2005 de overstap van Arnhem naar Rotterdam. De kleine technisch begaafde middenvelder groeide in De Kuip al snel uit tot een publiekslieveling, maar verschillende blessures dwarsboomden een definitieve doorbraak. In drie-en-een-half jaar Feyenoord kwam Hofs in totaal tot 68 competitieduels en 21 doelpunten. Ook speelde hij 1 interland voor Oranje.
Dat zou echt belachelijk weinig zijn, als je kijkt met wat voor bedragen er momenteel wordt gestrooidquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet niet zeker, maar ik dacht 300.000,- gelezen te hebben.
buiten de al verkochte/bijtekenende spelers:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dudek (d) (36)
Didulica (d) (31)
Contofalsky (d) (31)
Gentenaar (d) (33)
Gomes (d) (28)
Krul (d) (21)
Lejsal (d) (26)
Luciano (d) (29)
Ochoa (d) (23)
Sinouh (d) (34)
Velthuizen (d) (22)
Vorm (d) (25)
Zwinkels (d) (26)
Kuyt was ook gewoon een mooi bedrag. Maar dan betaald Liverpool bijna het zelfde voor Babelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat zou echt belachelijk weinig zijn, als je kijkt met wat voor bedragen er momenteel wordt gestrooid
(spelers als Honda voor 10.000.000, Strootman voor 8.000.000, etc etc.)
zelfs de middelmatige spelers van subtoppers kosten momenteel vaak 2-3 miljoen.
Ik vind dat je voor Hofs dan ook minstens 750.000 moet vragen.
Ik snap niet waarom Feyenoord altijd overal het minste lijkt te vangen.... (Drenthe even daar gelaten dan).
Ik weet niet wat er waar is van die 3 ton, maar als dat echt zo is heb ik eigenlijk weinig hoop meer voor de toekomst, als ze zelfs Hofs voor wat zakgeld wegdoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat zou echt belachelijk weinig zijn, als je kijkt met wat voor bedragen er momenteel wordt gestrooid
(spelers als Honda voor 10.000.000, Strootman voor 8.000.000, etc etc.)
zelfs de middelmatige spelers van subtoppers kosten momenteel vaak 2-3 miljoen.
Ik vind dat je voor Hofs dan ook minstens 750.000 moet vragen.
Ik snap niet waarom Feyenoord altijd overal het minste lijkt te vangen.... (Drenthe even daar gelaten dan).
Mooi ontleed!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
buiten de al verkochte/bijtekenende spelers:
Gomes is erg duur én zou nooit naar Feyenoord komen.
Krul is nog dermate jong, dat hij a) weinig ervaring heeft, en b) het betekend dat je Darley en Mulder af kan schrijven.
Luciano zal sowieso minstens 5, maar eerder nog 8 miljoen kosten, veel meer dan dat hij ooit nog op kan brengen; een afschrijving die we ons niet kunnen veroorloven.
Vorm heeft nog een te lang contract en is absoluut niet haalbaar.
Velthuizen en vooral Ochao hebben iets meer ervaring dan bijvoorbeeld krul, maar zullen toch ook snel 4-6 miljoen gaan kosten, en zijn dus onhaalbaar. Daarbij dus ook de doodsteek voor Darley en Mulder.
Blijven Lejsal, Didulica en Contofalsky over. Lejsal moet nog een aardige transfersom opleveren dacht ik.
Als de looneisen redelijk zijn, blijven dan Didulica en Contofalsky over. De investeerders willen liever geen geld uitgeven aan oudjes, maar Contofalsky is transfervrij, en Didulica kunnen ze ook niet erg veel voor vragen.
Didulica zie ik alleen niet als siginificante verbetering T.O.V. van Dijk, Darley of Mulder.
Contofalsky ken ik niet echt, maar mocht er ook maar iets van "de berichten" kloppen is hij WMB de enige optie uit deze lijst...
[sub]het zal didulica wel weer worden dus]/sub]
Als hij wel wil blijven, maar niet wil bijtekenen, zou ik hem er zo veel mogelijk naast laten staan; dan staat hij alleen maar de ontwikkeling van interessantere spelers (Wijnaldum) in de weg. Daarbij is voor dít Feyenoord Tomasson op 10 interessanter dan brekebeentje.quote:Jonathan de Guzman wil nog wachten met transfer
Jonathan de Guzman is niet van plan om deze zomer te vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder van Feyenoord raakte in het begin van het seizoen geblesseerd en onderging een operatie aan zijn knie waardoor hij slechts twee duels speelde.
'Ik ben ver in mijn revalidatie, maar wil eerst helemaal fit zijn. Pas dan is een nieuwe club een optie. Ik wil eerst weer een heel seizoen bij Feyenoord spelen', vertelt De Guzman tegenover AD Sportwereld. 'Vorig seizoen ging ik uit van een vertrek, maar dat de deal met City niet doorging lag aan Feyenoord.'
De Guzman (midden op de foto) was het eens met Manchester City, maar Feyenoord volstond niet met een bedrag van tien miljoen voor de Canadees. 'Maar de revalidatie in Canada gaf mij rust. Ik kon even anoniem blijven in Toronto.'
Momenteel is De Guzman op trainingskamp met Feyenoord in Portugal, onder leiding van Mario Been, de nieuwe trainer van Feyenoord. Volgens Been is De Guzman een ''geweldige voetballer''. De Guzman brandt momenteel van ambities. 'Een fraai seizoen in Rotterdam zal alles goedmaken. Maar eerst maar eens lekker voetballen, dat is al veel te lang geleden.'
Vind je? Het was een mooi bedrag opzich hoor, maar een flink deel is aan allerlei strijkstokken blijven hangen. Vervolgens betalen ze dus inderdaad vergelijkbare bedragen voor een spelertje als Babel, maar ook genoeg andere spelers. Als je dan ziet wat ze bij ajax ofzo vangen voor hun beste spelers... Daarbij staat Kuyt bij Feyenoord natuurlijk ook op eenzame hoogte qua transferbedrag, terwijl ajax elk jaar zulke transfers maakt. ook PSV heeft véél meer grote transfers gemaakt, en nu gaan ook clubs als Twente (Elia 10 miljoen, Arnautovic 15 miljoen) Heerenveen (Sulejmani 16,5 miljoen, Alves 18 miljoen) Groningen (Berg 12 miljoen) zulke bedragen halen. AZ zal daar zich ook snel bij gaan voegen met Schaars, Dembele, el Hamdaoui etc. Daarbij is het een Engelse topclub die het er voor neerlegde; ze hebben daar nou eenmaal geld teveel. Zelf Crouch levert daar nú, na een aantal niet echt geslaagde avondturen, nog 15 miljoen op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kuyt was ook gewoon een mooi bedrag. Maar dan betaald Liverpool bijna het zelfde voor Babel
Ze kunnen ook echt miljoenen voor hem vragen, ja. Wees reeël. Strootman en Honda zijn basisklanten bij hun clubs en het vertrek van die spelers is dan ook een flinke aderlating. Dat is totaal niet het geval bij een Hofs. Die veel geblesseerd is geweest en vorig seizoen werd verhuurd. Daar kan je max 1 miljoen voor krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er waar is van die 3 ton, maar als dat echt zo is heb ik eigenlijk weinig hoop meer voor de toekomst, als ze zelfs Hofs voor wat zakgeld wegdoen.
Ja, dat bedoel ik ook. Natuurlijk kun je geen 5 miljoen voor hem krijgen, maar je moet hem niet voor minder dan 7 a 8 ton laten gaan. 3 ton (als dat waar is) is gewoon te weinig, het is een prima voetballer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze kunnen ook echt miljoenen voor hem vragen, ja. Wees reeël. Strootman en Honda zijn basisklanten bij hun clubs en het vertrek van die spelers is dan ook een flinke aderlating. Dat is totaal niet het geval bij een Hofs. Die veel geblesseerd is geweest en vorig seizoen werd verhuurd. Daar kan je max 1 miljoen voor krijgen.
Idd.quote:Het feit dat er geringe interesse voor hem is zegt ook wel genoeg. Feijenoord wil van hem af en Vitesse wil hem graag. Vitesse heeft geen geld, dus die zal voor een appel en een ei richting Arnhem vertrekken. Weer een probleem en salarispost minder voor Feijenoord.
De Guzman trouwens zo snel mogelijk verkopen aan de hoogste bieder. Dat artikel in het AD vanmorgen gaf me weinig hoop dat hij zal gaan bijtekenen.
Uiteraard zijn die spelers niet te vergelijken, zeker gezien de situatie waar ze in zitten, maar 8-10 miljoen voor die spelers is te weinig, en zeker in dat licht is 3 ton voor Hofs te weinig. Niet omdat je miljoenen voor hem kan vragen, maar omdat alle prijzen stijgen en 3 ton dus écht helemaal níets meer is. 1-1,5 miljoen doe je het gewoon erg goed, 750.000 is nog net te doen, 500.000 is gewoon een vervelend slechte deal, waarvoor je beter nog even af kunt wachten; de zomer is nog jong. 300.000 is echt belachelijk weinig WMB.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze kunnen ook echt miljoenen voor hem vragen, ja. Wees reeël. Strootman en Honda zijn basisklanten bij hun clubs en het vertrek van die spelers is dan ook een flinke aderlating. Dat is totaal niet het geval bij een Hofs. Die veel geblesseerd is geweest en vorig seizoen werd verhuurd. Daar kan je max 1 miljoen voor krijgen.
Het feit dat er geringe interesse voor hem is zegt ook wel genoeg. Feijenoord wil van hem af en Vitesse wil hem graag. Vitesse heeft geen geld, dus die zal voor een appel en een ei richting Arnhem vertrekken. Weer een probleem en salarispost minder voor Feijenoord.
De Guzman trouwens zo snel mogelijk verkopen aan de hoogste bieder. Dat artikel in het AD vanmorgen gaf me weinig hoop dat hij zal gaan bijtekenen.
quote:'Over een keeper valt te praten'
Door SJOERD MOSSOU
ÓBIDOS - Het liefst was hij helemaal buiten de publiciteit gebleven, maar Pim Blokland beseft dat de schijnwerpers soms niet te vermijden zijn.
In het spelershotel in het Portugese Óbidos treedt de geldschieter eenmalig uit de schaduw, kort voordat hij met trainer Mario Been een golfballetje gaat slaan.
,,Zolang jullie de andere investeerders maar met rust laten,'' zegt Blokland. ,,Zij willen buiten beeld blijven, dat was één van hun eisen om Feyenoord te helpen.''
De ondernemer, rijk geworden in de transportsector, heeft boven alles zijn roodwitte hart laten spreken toen Feyenoord deze zomer geen cent te makken had. ,,Maar Mario (Been, red) en Leo (Beenhakker, red.) hebben daarin wel een belangrijke rol gespeeld,'' aldus Blokland.
,,Ik had en heb gewoon heel veel vertrouwen in die twee. Maar als je twee geweldige timmermannen hebt, moet je ze nog wel een hamer geven. Naar die hamer zijn wij op zoek gegaan.''
Blokland en zijn zakenvrienden stapten naar voren nadat Feyenoord de gesprekken met de zogenoemde 'groep Michel Perridon' staakte. ,,Zelf maakte ik ook lang deel uit van die groep,'' aldus Blokland.
,,En ook Michel wilde Feyenoord helpen. Alleen was zijn uitgangspunt om bij de club structureel dingen anders te gaan doen. Mijn idee was vooral om Feyenoord aan goede spelers te helpen. Uiteindelijk moet het straks toch op het veld gebeuren.''
Dani Fernández, Sekou Cissé en Aleksander Ignjatovic kwamen allemaal dankzij de financiële steun van Blokland & co. ,,Alle drie spelers die deze selectie sterker maken,'' verwacht Blokland. ,,Leo en Mario hadden wat dat betreft een heel duidelijk plaatje in hun hoofd.''
Been en Beenhakker willen nog heel graag een keeper. Is het geld nu op?
Pim Blokland: ,,Nee hoor, over alles valt te praten. Het is niet zo dat we de club een spaarpotje hebben gegeven om lekker mee te gaan winkelen. We doen alles in goed onderling overleg. Ik begreep dat Mario het liefst ook nog een spits wil. Ook daar zeggen wij niet meteen 'nee' tegen. Maar de directie moet wel altijd eerst akkoord gaan, zij moeten heel zorgvuldig naar de financiële positie van de club kijken. Een speler kost tenslotte ook salaris.''
Daarnaast is het voor Feyenoord en jullie essentieel dat een speler nog wat oplevert.
,,Precies. Zonder in details te treden over onze afspraken; het is voor ons en voor de club wél de bedoeling dat een speler restwaarde heeft, dat er toekomstperspectief is. Een keeper van 35 jaar kun je niet meer verkopen, dus daar zullen we niet snel enthousiast van worden.''
AZ-keeper Joey Didulica staat bovenaan het verlanglijstje, maar hij is 31 jaar. Onbespreekbaar?
,,Wij hebben nog geen kant en klaar verzoek gekregen voor een keeper, ook niet voor Diculica. Maar dat soort dingen moet ook éérst via de clubleiding. Zij moeten beoordelen of het verantwoord is, of dat niet te grote risico's met zich meebrengt.
,,Tenslotte willen we niet dat Feyenoord over twee jaar opnieuw in een situatie als deze komt. De directie bewaakt de continuïteit van de club. Het is juist goed dat ze alles heel kritisch afwegen.''
De grote investeringen van twee jaar geleden hebben geen sportief resultaat opgeleverd. Heeft u wel eens gedacht; 'ze zoeken het maar uit, ik doe niets meer'?
,,Toen er twee jaar geleden plannen op tafel kwamen om jongens als Makaay, Hofland en Van Bronckhorst te halen, was ook ik heel enthousiast. Dat zag er fantastisch uit, daar was iedereen het over eens. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar de beslissing om die jongens te halen, was op dat moment heel logisch. Het is altijd zinvoller om vooruit te kijken. Als ik nu naar deze selectie kijk, zie ik gewoon heel veel potentie.''
Iedereen bij Feyenoord dacht de laatste jaren steeds dat het beter zou gaan. Het tegendeel bleek waar. ,,Het belangrijkste is dat deze geweldige club weer positief in het nieuws komt. Dat is één van de eerste dingen die we hebben afgesproken met de overige investeerders: ga nóóit met modder gooien, het clubbelang gaat boven alles. Mensen moeten weer op een mooie manier over Feyenoord gaan praten, het gezanik en gezeur moet maar eens afgelopen zijn. Mario en Leo hebben het vermogen om die sfeer om te draaien, ik zie dat nu al gebeuren. Je merkt dat aan alles. Het gaat echt weer de goede kant op met Feyenoord.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |