quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Sugar het volgende:
En kennen jullie die mop van die moeder die haar dochter door de regen naar school ging brengen?![]()
![]()
quote:
Geen idee of de auto total loss is, tis een huurauto van Hertz. En het leuke is dat ik volgende week vrijdag mn lease auto krijg, dus ik ben er blij om dat het met deze auto is gebeurd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:04 schreef Lois het volgende:
Ik zie nu de deuk pas van LautieTering daar ben je mooi uitgekomen zeg!
Auto total loss?
moet je wel ff in een van de landen gaan wonen waar het isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef Jarno het volgende:
Kijk nou hoe hip! Je kunt kinderen gewoon buiten laten spelen met een iPhone!.
Nu moet Anna er ook één..
quote:De parken waar het vooralsnog beschikbaar is:
•Melbourne Botanical Gardens, Australië
•Sydney Botanical Gardens, Australië
•High Park, Toronto, Canada
•Boston Common, Boston, VS
•Central Park, New York, VS
•Kensington Gardens, Londen, Engeland
•Tokyo Ueno Park, Tokio, Japan
•Englischer Garten, Munchen, Duitsland
•Zoological and Botanical Gardens, Hong Kong
Coole app! Ik heb ook een Iphone, net als mijn manlief. Alleen heeft hij de mijne meegenomen vanmorgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef Jarno het volgende:
Kijk nou hoe hip! Je kunt kinderen gewoon buiten laten spelen met een iPhone!.
Nu moet Anna er ook één..
Vrouwen... kapper... 1 uurtje....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Zou ik het kunnen redden in een uurtje pauze naar de kappert?
Er komt ook een park builder waarmee je je eigen park in de buurt kunt gaan namaken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Stout het volgende:
[..]
moet je wel ff in een van de landen gaan wonen waar het is
[..]
Ligt eraan of je snel aan de beurt bent. Geloof dat er een half uurtje voor knippen staat (zonder wassen en drogen)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Zou ik het kunnen redden in een uurtje pauze naar de kappert?
ik speel wel gewoon sims op de laptop op t balkonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er komt ook een park builder waarmee je je eigen park in de buurt kunt gaan namaken.
gebruik je mijn kids toch als sims ? Die spelen wel eens voor je deurquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik speel wel gewoon sims op de laptop op t balkon
Simsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik speel wel gewoon sims op de laptop op t balkon
Ik denk altijd dat mijn kind te eten heeft, een kast vol met kleren en kratten vol met speelgoed. Mijn wederhelft koopt ook wel eens wat voor zichzelf, dus waarom ik niet? Het is niet alsof ik een lening voor een lippenstift hoef af te sluiten en ik genereer nog steeds eigen inkomsten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd.
knap ook
ik kan het niet. hebben meer daar last van?
ik stond bijvoorbeeld gisteren in loods 5 weer met iets leuks in mijn handen, dat ik al iedere keer in mijn handen heb en toch weer terugleg. erg stom eigenlijk.
Handigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:46 schreef Stout het volgende:
[..]
gebruik je mijn kids toch als sims ? Die spelen wel eens voor je deur
Hoest trouwens met de receptenkaarten van? Ik ben bijna compleet
Met 2 enorme limoenen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef E.T. het volgende:
Steeds als ik de TT zie, zie ik automatisch een half blote vrouw uit de zee springen
Anders ff 1000 mg zetpillen halen. Man wat K*Tquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er niets voor..heb er net twee para`s in gepopt en hoop dat die ff blijven hangen zodat ze hun werk kunnen doen.
De taart is nog niet over, dat moet nog. Daarbij mag ik ook foto`s maken en ben ik getuige. Whoohoo
same here..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders ff 1000 mg zetpillen halen. Man wat K*TIk heb zelf migraine en kan denk ik een beetje een inschatting maken hoe je je voelt.... Sterkte!
Ibupfofen doet voor mij dan weer niets. Zetpillen paracetamol dan weer wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef Vicky het volgende:
TF, ik heb er Maxalt voor en dat helpt wel goed. Paracetamol doet bij mij niet veel.
Eventueel ipv para's Ibuprofen nemen, dat is net ff wat sterker.
Het lastige met migrainemedicijnen is dat je ze moet nemen op het moment dat je de migraine aan voelt komen. Achteraf werken ze meestal niet.
Welke van de vele, en hoor wie het zegt. Moet jij niet gaan werken ofzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef Saffier het volgende:
fijne vakantie snoopy! Geniet ervan
Sugar-O_ hoe is je kies?
Ik heb vannacht ook bij Tobias geslapen, arm kind.
Pandora wat leuk de doop
Zeg schat, ik heb je doordeweekse doorze zwaaide naar je op het vorige bankje
En nu netjes aan het werk![]()
daar heb ik gelukkig geen last meer van sinds in Maxalt hebquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ibupfofen doet voor mij dan weer niets. Zetpillen paracetamol dan weer wel.Want iets binnen houden is echt het lastigste deel...
ik heb sumatriptan, en ik weet gewoon dat, hoe slecht ik me ook voel, ik echt moet eten omdat ik me anders nóg slechter ga voelen.. dat doe ik dan dus ook braaf: engelse toast en appels gaan er altijd wel in, droge crackers, en als het kan een boterham.. maar mán wat kan je je slecht voelen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar heb ik gelukkig geen last meer van sinds in Maxalt heb
Oh daar heb ik de TT niet voor nodig!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef E.T. het volgende:
Sugar![]()
Steeds als ik de TT zie, zie ik automatisch een half blote vrouw uit de zee springen
De bol en het groene behang is allemaal retro, dus opzich moet dat wel kunnen, nu maar hopen dat ze bruine kleur rolgordijn hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:24 schreef Wampi het volgende:
bruin Bar, beetje retro maar dat past wel bij die bol toch?
autorijden vind k niet zo'n punt (als bijrijder) het eruit komen strompelen ...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef Wampi het volgende:
o, dat zou ik er wel voor over hebben maar ik ben niet zwanger en heb geen idee hoe vervelend auto rijden dan is/ kan zijn
oh ja, dat zou ik niet bedenken dat dat als zwangere onprettig isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
autorijden vind k niet zo'n punt (als bijrijder) het eruit komen strompelen ...![]()
![]()
haha nouja het is niet heel rampzalig hoor en het verschilt vast ook per zwangere, maar het ziet er bij mij vooral zwaar oncharmant uitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Wampi het volgende:
[..]
oh ja, dat zou ik niet bedenken dat dat als zwangere onprettig is.
Ohh die heb ik ook ! Werkt prima inderdaad maar moet er soms wel 2 van nemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:43 schreef Wampi het volgende:
[..]
ik heb sumatriptan, en ik weet gewoon dat, hoe slecht ik me ook voel, ik echt moet eten omdat ik me anders nóg slechter ga voelen.. dat doe ik dan dus ook braaf: engelse toast en appels gaan er altijd wel in, droge crackers, en als het kan een boterham.. maar mán wat kan je je slecht voelen..
Domme kapster......ik ben pas dikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa is weer opgeknipt
de kapster vond me dikik vond haar dom.
jarno, het was maar 25 min werk
weer aan het werk dus
beterschap voor de zieken en krakkemikkigen!
2???quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:18 schreef Stout het volgende:
[..]
Ohh die heb ik ook ! Werkt prima inderdaad maar moet er soms wel 2 van nemen.
Ben een keer plat gespoten in het ziekenhuis toen het maar niet overging...dat kan ik niemand aanraden
Ik neem er een en die moet binnen een uur duidelijk werken, zo niet dan nummer 2 er achteraan..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:21 schreef Wampi het volgende:
[..]
2???dat zou ik echt niet durven, ik bereken ook altijd precies hoe ik aan die max 3 in een etmaal kom...
Ik kom hier zo vaakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Best vreemd trouwens dat die mannen ineens op die grote limoenen af komen. Normaal zie je ze zelden op het bankje
nee morgen echt niet !!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:33 schreef Rewimo het volgende:
Dat lijkt me echt vreselijk, dat je dan zo helemaal uitgeschakeld bent
Morgen niet hoor, Stout
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:51 schreef MamsX het volgende:
Leuk Stout en Rewimo veel plezier gewenst alvast..
Ik ga vannacht niet veel slapen ik heb eindelijk mijn boek![]()
![]()
en hoe zit het nu dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa is weer opgeknipt
de kapster vond me dikik vond haar dom.
jarno, het was maar 25 min werk
weer aan het werk dus
beterschap voor de zieken en krakkemikkigen!
Ik denk dat ik het hem vanmiddag ga vertellen als ik hem weer zie. Kan ie zich ook lekker verheugenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:43 schreef Stout het volgende:
Vast welIk heb dr in elk geval onwijs zin in ! En jongste ook....die wilde vanavond ultra vroeg naar bed *want dan is het eerder morgen *
turquoisequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:20 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ deelt krentebollen uit.
zo nog even een rolgordijntje aan gaan schaffen (en bedenken wat nu leuk is qua kleur, moet passen bij oranje en groen)
schuine botte Bob naar voren en achter opgeschorenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:57 schreef Belana het volgende:
[..]
en hoe zit het nu dan?![]()
het mijne gaat binnenkort kort denk ikdat vind lois leuk
Net als Evaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
schuine botte Bob naar voren en achter opgeschoren
ohh dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
klinkt pittig Rocka
En ondertussen staat er hier rijst te koken voor de nasi en rijst voor bij de babi ketjap die ik straks ga maken
*rammel*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
klinkt pittig Rocka
Sjonge ben eindelijk bijna klaar met onze slaapkamer en kledingkast, wat een rotwerk ook eigenlijk.
van het weekend nog wel even een matras ergens weg toveren, of op zolder of op de andere kamer.
En ondertussen staat er hier rijst te koken voor de nasi en rijst voor bij de babi ketjap die ik straks ga maken
Zie hier Ingrid, alles online, hoef je niet naar de stad!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ziet er lekker uit PM. Nu wil ik de nieuwe Allerhande ook, maar om alleen daarvoor naar de stad te gaan met kinders en bus gaat me weer wat te ver.
Zo het regent keihard ineens. Een kabaal!
Dat is ook wel handig ja. Normaal knip ik de leuke recepten uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zie hier Ingrid, alles online, hoef je niet naar de stad!
http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=&source=AllerHande+08+2009&banner=allerhande082009
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:29 schreef bixister het volgende:
Ynske om wat voor medicatie gaat 't?
Wampi kom jij toevallig uit Huissen? vroeger ging ik daar nl met m'n nichtjes vaak uit naar een tent die Wampi heette.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:36 schreef Sugar het volgende:
Eh, wampi, zelfgebakken is in dit geval gewoon: zelf een Koopmans-pak gekocht, zelf water toegevoegd en zelf in de oven gezet, he?![]()
Wow! Geluksvogel! Tof zeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Oxymoron het volgende:
Geloof 't of niet, maar TearSong en man, gaan nog een keer met Oxy naar EddieK (LIVE).![]()
Oktober 2009, met Ed en het Metropole Orkest!
![]()
YES!
Wat gaaf voor je!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:37 schreef Oxymoron het volgende:
Geloof 't of niet, maar TearSong en man, gaan nog een keer met Oxy naar EddieK (LIVE).![]()
Oktober 2009, met Ed en het Metropole Orkest!
![]()
YES!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En laten maken kost ook een dikke ¤ 250,-, dus ik moet er eens hard over nadenken of we dat wel gaan doen. Eens kijken watstraks zegt als hij me op komt halen om naar de garage te gaan.
[ Bericht 17% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 17-07-2009 16:13:10 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ff gegoogled en zie een tip: spoelen met melk.... in een eierdop of klein glas en dan zo swiep achterover .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik doe het even hier, want ik kan bijna niks meer zien.
Help me... ik heb met het snijden van rode peper een spat sap in mn ogen gekregenokee okee, uitgelachen word ik toch wel.... Ik heb het van mijn handen in mijn oog gesmeerdDom dom dom.. Ja okee. Heb het al veel vuldig met water uitgespoeld.... Hoe nu verder?
Ha... bedankt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff gegoogled en zie een tip: spoelen met melk.... in een eierdop of klein glas en dan zo swiep achterover .
Sterkte.... Lijkt me echt zéér pijnlijk...
Handdoek in je nek en goed knipperen stond er ook nog bij. (was een LIF topic trouwens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ha... bedankt!Ik ga het ff proberen....
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:35 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ander incident: ben tijdens het snijden van rode pepers eens gaan plassen zonder mijn handen van te voren heel erg goed te wassen (beetje afgespoeld, dat wel). Peper + pipi =![]()
![]()
ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Topic idd gevonden.
Heb je dit gezien?
[..]![]()
oeffff!
De hele voorpui gaat aangepast worden naar maatstaven van deze tijd. Dwz. plafondverlaging aan de binnenkant, geluidsisolatie everywhere, nieuwe ramen, ruiten en deur en alles wordt geluidsdicht gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef PM-girl het volgende:
Wij eten een lekker kiprecept uit de allerhande. Althans ik denk dat het lekker is!Er staan dit keer allemaal zulke lekkere italiaanse dingen in!
![]()
Rockabella, wat rot zeg van de aannemer! Ik heb denk ik niet meegekregen wat er verbouwd gaat worden, is het iets wat samen zou gaan met een kraamtijd? (voor zover een verbouwing samen kàn gaan met een kraamtijd/baby)
melk...uitspoelen met melkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik doe het even hier, want ik kan bijna niks meer zien.
Help me... ik heb met het snijden van rode peper een spat sap in mn ogen gekregenokee okee, uitgelachen word ik toch wel.... Ik heb het van mijn handen in mijn oog gesmeerdDom dom dom.. Ja okee. Heb het al veel vuldig met water uitgespoeld.... Hoe nu verder?
yup...ik vind trouwen magere melk niet te zuipen... alleen halfvolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:32 schreef p_iglet het volgende:
En dan geen magere 0% vetmelk nemen
capsicine, het hete spul in de pepers bind aan vet, niet aan water. Daarom helpt je handen wassen niet, maar helpt bij heet eten melk drinken ook veel beter dan water of frisdrank. (daarom hebben ze die lassi drankjes in india)
Aha! Altijd handig om te wetenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:32 schreef p_iglet het volgende:
En dan geen magere 0% vetmelk nemen
capsicine, het hete spul in de pepers bind aan vet, niet aan water. Daarom helpt je handen wassen niet, maar helpt bij heet eten melk drinken ook veel beter dan water of frisdrank. (daarom hebben ze die lassi drankjes in india)
En je vingers insmeren met olie voordat je gaat snijden zorgt er ook voor dat je niet van zulke ongelukken hebt. Daarna was je ze dus ook makkelijker schoon. Ik durf dat nooit zo goed, veels te bang dat ik mijn enge mes uit mijn handen laat glibberen ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Aha! Altijd handig om te weten
Nou, het is gelukkig weer over.
Afwasmiddel er op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:59 schreef Ynske het volgende:
toevallig nog een tip om een vetvlek uit kleren te krijgen?
heb t meteen uitgespoeld, maar zie t nog steeds
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:59 schreef Ynske het volgende:
toevallig nog een tip om een vetvlek uit kleren te krijgen?
heb t meteen uitgespoeld, maar zie t nog steeds
Leukquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:03 schreef Belana het volgende:
Oxy wat leuk zeg
Ik ga met Bar naar Derek Ogilvie in septemberIk heb er nu al vreselijk zin in!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Afwasmiddel er op.en daarna wassen. Of met keukenpapier en een strijkbout?? Of was dat voor kaarsvet....
Nou ja, ik doe het met afwasmiddel.
(vetvlekken verwijderen that is
)
hahahaha, iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:28 schreef MamsX het volgende:
[..]
Leukalvast veel plezier gewenst
![]()
![]()
Moet ik mezelf nu een schouderklopje geven voor het doorgeven dat er kaartjes waren?
Voor mezelf hoeft dat niet eens, voor Bar zou ik het heel leuk vinden, ik wil hem vooral eens van dichtbij meemakenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:03 schreef Stout het volgende:
wat spannend bar en belana...Hopen jullie ook uitgekozen te worden voor een reading
Wil je het recept prijsgeven? Ik ben een spaghettiliefhebberquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:26 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben spaghetti gegeten met saus van oma's authentiek Italiaanse buurman(smiley is voor de saus, niet voor de - bejaarde - buurman)
OOOH wat tof!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:03 schreef Belana het volgende:
Oxy wat leuk zeg
Ik ga met Bar naar Derek Ogilvie in septemberIk heb er nu al vreselijk zin in!!
Ehm ja, dat heb ik dus nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef kissaa het volgende:
Wil je het recept prijsgeven? Ik ben een spaghettiliefhebber
doet me denken aan die spot van bertolli met al die oude vrouwtjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm ja, dat heb ik dus nietDe saus wordt thuis afgeleverd
Oei, dat is best ingrijpend ja! Nou, hopen dat het verder allemaal volgens schema zal gaan!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
De hele voorpui gaat aangepast worden naar maatstaven van deze tijd. Dwz. plafondverlaging aan de binnenkant, geluidsisolatie everywhere, nieuwe ramen, ruiten en deur en alles wordt geluidsdicht gemaakt.
Verder wordt boven aan een kant ook de hele binnenkant van onze slaapkamer eruit gehaald en wederom geisoleerd en weer dichtgemaakt en netjes afgewerkt.
En zelf wilden we nog graag de hele boel dan gaan schilderen maar ik zie dat nog niet gebeuren als ik 37 wk zwanger ben
Bofkontquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm ja, dat heb ik dus nietDe saus wordt thuis afgeleverd
Jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doet me denken aan die spot van bertolli met al die oude vrouwtjes
voor de beeldvorming:
ik eet het ook niet hoor, maar vanwege die oude italiaan dacht ik meteen aan dit spotje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:32 schreef kissaa het volgende:
[..]
Jamaar Bertoli vind ik niet lekker. De reclame is wel leuk
Gewoon zo eten joh!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik had een recept gezien waar ik kersen voor nodig had.
nu heb ik kersen en toen ik recept nog eens las dacht ik: waarom leek me dit in godsnaam lekker
dus heb ik nu een pond kersen over.
heeft iemand een recept wat wel lekker is? (iets van taart of cake ofzo)
jamaar ik wil iets bakken met kersen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oei, dat is best ingrijpend ja! Nou, hopen dat het verder allemaal volgens schema zal gaan!
Ik ben net naar de kermis geweest met peuter en heb zo'n 8 keer in de draaimolen gezeten.![]()
En daarna gingen we eendjes hengelen. Maar meneer wilde geen prijs, hij wilde de eendjes houden.
op inet staat een bon die je uit kunt printenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:21 schreef freecell het volgende:
Die doos, moet je dan iets mee van een bon oid?
Of kan je gewoon je buik vooruit steken en doos scoren?
Leuk durp hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net heel hollands een goeie 100km gereden voor de gratis doos van de Babydump die (ook heel hollands) ik wel een beetje tegen vond vallen.
![]()
Gelukkig betaalt F zijn baas de benzine!Anders had ik het ook niet gedaan hoor.
Ik ben 1 keer in de babydump in Roelofarendsveen geweest, maar Sleeuwijk en Utrecht zouden dichterbijj zijn. Sleeuwijk was toch verder dan ik dacht en toen dacht ik 'ach, dan rij ik toch naar Utrecht'. Toen bleek in Utrecht dat ze daar dus helemaal geen koopavond hebben op vrijdag.![]()
![]()
Maar ja, toen had ik (hormonenbom als ik ben) natuurlijk mijn zinnen erop gezet en heb ik het adres van Sleeuwijk in de tomtom gezet en ben daar alsnog heen gereden.Ik was er om 21.45.
Nu ben ik dus een gratis doos, een babyfoon en een paar spenen (voor fles en om te sabbelen) rijker.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:24 schreef Linda2205 het volgende:
Dat slabbetje van ABZ? Was het eerste wathier zei: lelijk ding. Ik: Maar het is gratis
Vondtie niet uitmaken
En Freecell, op www.babydump.nl kan je de bon downloaden
Hij zit nog in de verpakking hier. Maar ik vind vooral dat touwtje zo raar...ik ga e rniet van uit dat mn baby een speknek heeft, maar ik heb ook geen idee hoe ik het vast moet krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik mag jouw vriend/man wel.
Hij is ook zo nikserig dun enzo...
20.45 slimpie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:32 schreef skadhd het volgende:
[..]
Leuk durp heSleeuwijk om 21.45 nog open?
Daar ging ik van uit ja. Alhoewel meneertje ook best dunne beentjes heeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en Linda, dat dun en nikserig... ik bedoelde het slabbetje he, niet je vriend.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Linda, dat dun en nikserig... ik bedoelde het slabbetje he, niet je vriend.
Vanallesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:09 schreef pinquit het volgende:
alles goed hier? ben lang niet geweest. heb ik nog iets gemist?
Morgen 9 wekenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:12 schreef pinquit het volgende:
ja met mij gaat t goed hoorrijden gaat geloof ik ook wel goed
ik mag 18 augustus weer eens afrijden.
dat je zwanger bent heb ik nog meegekregen!gefeli
hoever ben je al?
Roelofarendsveen is veel leuker!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit een heel lelijk cheapy slabbetje in en de knuffel is leuk, maar ook niet super.
Ik weet eig. niet, want de lepeltjes en die tuitbekertjes kunnen nog wel eens handig zijn.
Ik zeur gewoon hoor Linda!![]()
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Roelofarendsveen is veel leuker!
Zo, gij zijt een alertequote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:20 schreef Stout het volgende:
Guuz je bent vandaag precies op de helft !!
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:26 schreef Stout het volgende:
ohh ik klik regelmatig op die linkjes, en toevallig op die van jou vandaag
Trouwboekje?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef _Bar_ het volgende:
ligt er maar net aan,heb je het bonnetje nog ergens
Roze nog welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:20 schreef Kersjes het volgende:
Hai![]()
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar kom nu toch even binnenvallen met een dringende vraag:
Hoe krijg je viltstift zo goed mogelijk van een peutergezichtje af??
Devin heeft net met roze viltstift zijn voorhoofd ondergekliederd
babyolie....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:20 schreef Kersjes het volgende:
Hai![]()
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar kom nu toch even binnenvallen met een dringende vraag:
Hoe krijg je viltstift zo goed mogelijk van een peutergezichtje af??
Devin heeft net met roze viltstift zijn voorhoofd ondergekliederd
Slapen Free, dat is bij mij meestal de remedie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:39 schreef freecell het volgende:
Fijn dat het weer opknapt
Ik ben huilerig, moe en labiel vandaagGeniaal.
Hoe krijg ik het weg?
Goed puntquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:52 schreef Lois het volgende:
[..]
Slapen Free, dat is bij mij meestal de remedie.
Dat kan ik bevestigen. Lilah kreeg gisteren voor het eerst de dop van een blauwe merkstift en alles is er weer vanaf gepoetstquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
BillendoekjesGoed voor alles
Taar die ik heb gemaakt staat in het bijbehorende topic
ik ben erg goed in 'light' travellingquote:
Oi, dat lekken is niet tof!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:11 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb een nieuw gasfornuis gekregen van mijn vader en t_igger omdat ik sinds donderdag officieel Drs in de geneeskunde ben. (klinkt heel wat maar je kunt er geen flikker mee).
Maar nu lekt de gasaansluiting![]()
Ik wil koken!!!
Hier nog 1, ik ben al vanaf half 2 opquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben het wel weer beu voor vandaag! Kan ik al naar bed?
*dekt oren af* LALALALALALALAquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:13 schreef Memmel het volgende:
Frutten dekt de lading wel ja!
Ja het was onwijs gezellig ! We blijken veel gemeen te hebben en dat praat toch wel heel lekker !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef _Bar_ het volgende:
Je kijkt dus terug opeen geslaagde middag minimeeten Stout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |