quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Sugar het volgende:
En kennen jullie die mop van die moeder die haar dochter door de regen naar school ging brengen?![]()
![]()
quote:
Geen idee of de auto total loss is, tis een huurauto van Hertz. En het leuke is dat ik volgende week vrijdag mn lease auto krijg, dus ik ben er blij om dat het met deze auto is gebeurd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:04 schreef Lois het volgende:
Ik zie nu de deuk pas van LautieTering daar ben je mooi uitgekomen zeg!
Auto total loss?
moet je wel ff in een van de landen gaan wonen waar het isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef Jarno het volgende:
Kijk nou hoe hip! Je kunt kinderen gewoon buiten laten spelen met een iPhone!.
Nu moet Anna er ook één..
quote:De parken waar het vooralsnog beschikbaar is:
•Melbourne Botanical Gardens, Australië
•Sydney Botanical Gardens, Australië
•High Park, Toronto, Canada
•Boston Common, Boston, VS
•Central Park, New York, VS
•Kensington Gardens, Londen, Engeland
•Tokyo Ueno Park, Tokio, Japan
•Englischer Garten, Munchen, Duitsland
•Zoological and Botanical Gardens, Hong Kong
Coole app! Ik heb ook een Iphone, net als mijn manlief. Alleen heeft hij de mijne meegenomen vanmorgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef Jarno het volgende:
Kijk nou hoe hip! Je kunt kinderen gewoon buiten laten spelen met een iPhone!.
Nu moet Anna er ook één..
Vrouwen... kapper... 1 uurtje....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Zou ik het kunnen redden in een uurtje pauze naar de kappert?
Er komt ook een park builder waarmee je je eigen park in de buurt kunt gaan namaken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Stout het volgende:
[..]
moet je wel ff in een van de landen gaan wonen waar het is
[..]
Ligt eraan of je snel aan de beurt bent. Geloof dat er een half uurtje voor knippen staat (zonder wassen en drogen)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Zou ik het kunnen redden in een uurtje pauze naar de kappert?
ik speel wel gewoon sims op de laptop op t balkonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er komt ook een park builder waarmee je je eigen park in de buurt kunt gaan namaken.
gebruik je mijn kids toch als sims ? Die spelen wel eens voor je deurquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik speel wel gewoon sims op de laptop op t balkon
Simsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik speel wel gewoon sims op de laptop op t balkon
Ik denk altijd dat mijn kind te eten heeft, een kast vol met kleren en kratten vol met speelgoed. Mijn wederhelft koopt ook wel eens wat voor zichzelf, dus waarom ik niet? Het is niet alsof ik een lening voor een lippenstift hoef af te sluiten en ik genereer nog steeds eigen inkomsten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd.
knap ook
ik kan het niet. hebben meer daar last van?
ik stond bijvoorbeeld gisteren in loods 5 weer met iets leuks in mijn handen, dat ik al iedere keer in mijn handen heb en toch weer terugleg. erg stom eigenlijk.
Handigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:46 schreef Stout het volgende:
[..]
gebruik je mijn kids toch als sims ? Die spelen wel eens voor je deur
Hoest trouwens met de receptenkaarten van? Ik ben bijna compleet
Met 2 enorme limoenen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:28 schreef E.T. het volgende:
Steeds als ik de TT zie, zie ik automatisch een half blote vrouw uit de zee springen
Anders ff 1000 mg zetpillen halen. Man wat K*Tquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er niets voor..heb er net twee para`s in gepopt en hoop dat die ff blijven hangen zodat ze hun werk kunnen doen.
De taart is nog niet over, dat moet nog. Daarbij mag ik ook foto`s maken en ben ik getuige. Whoohoo
same here..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders ff 1000 mg zetpillen halen. Man wat K*TIk heb zelf migraine en kan denk ik een beetje een inschatting maken hoe je je voelt.... Sterkte!
Ibupfofen doet voor mij dan weer niets. Zetpillen paracetamol dan weer wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef Vicky het volgende:
TF, ik heb er Maxalt voor en dat helpt wel goed. Paracetamol doet bij mij niet veel.
Eventueel ipv para's Ibuprofen nemen, dat is net ff wat sterker.
Het lastige met migrainemedicijnen is dat je ze moet nemen op het moment dat je de migraine aan voelt komen. Achteraf werken ze meestal niet.
Welke van de vele, en hoor wie het zegt. Moet jij niet gaan werken ofzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef Saffier het volgende:
fijne vakantie snoopy! Geniet ervan
Sugar-O_ hoe is je kies?
Ik heb vannacht ook bij Tobias geslapen, arm kind.
Pandora wat leuk de doop
Zeg schat, ik heb je doordeweekse doorze zwaaide naar je op het vorige bankje
En nu netjes aan het werk![]()
daar heb ik gelukkig geen last meer van sinds in Maxalt hebquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ibupfofen doet voor mij dan weer niets. Zetpillen paracetamol dan weer wel.Want iets binnen houden is echt het lastigste deel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |