quote:de Yamato is uitendelijk tot zinken gebracht door de Amerikaanse marine!
Zie bovenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:35 schreef jointy het volgende:
De Bismarck mag zeker niet ontbreken
[ afbeelding ]
klopt! met een enkele voltreffer in de munitie kamer als ik het goed heb:Pquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:44 schreef jointy het volgende:
HMS Hood werdt tot zinken gebracht door de Bismarck
[ afbeelding ]
"removed armour plating"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:44 schreef jointy het volgende:
HMS Hood werdt tot zinken gebracht door de Bismarck
[ afbeelding ]
iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:19 schreef Erasmo het volgende:
Ik vind de Iowa-klasse echt machtig mooi:
[ afbeelding ]
Daar staat toch "Admiraal van de vloot der Sovjetunie Kuznetsov", tochquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:20 schreef thesystem het volgende:
...
[ afbeelding ]
Admiral Kutznesov (NATO) Адмирал флота Советского Союза Кузнецов (Russian)
Kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:03 schreef Heidens_Figuur het volgende:
[..]
Daar staat toch "Admiraal van de vloot der Sovjetunie Kuznetsov", toch?
onderste(kokums visby) is erg gaaf, alleen jammer dat de zweden ze niet mogen exporteren van vriendje amerikaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:14 schreef MrDrako het volgende:
[..]
idd
[ afbeelding ]
maar deze is ook wel vet:
[ afbeelding ]
Werkt dat nou ook echt? In de praktijk bedoel ik, volgens de specificaties zal het allemaal wel. Pikt een AWACS zo'n stealth schip nou echt niet op in de praktijk?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
deze vanwege zijn aparte vorm
[ afbeelding ]
de sea shadow.
en anders de ouderwetse zeilschepen en kruisers
het is een catamaran maar of hetw erkt weet ik niet het is vooral voor testdoeleinden gebruikt en wacht nog op een koperquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:56 schreef Derek010 het volgende:
Da's geen schip, da's een onderzeeër die boven water vaart!
volgensmij is dat ding ook al best oudquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het is een catamaran maar of hetw erkt weet ik niet het is vooral voor testdoeleinden gebruikt en wacht nog op een koper
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Sea_Shadow_(IX-529)quote:Sea Shadow was built in 1985 and used in secret but normal service until her public debut in 1993, to examine the application of stealth technology on naval vessels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |