Dankje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:33 schreef Siniti het volgende:
Ik weet dat je aids hebt Juicyhil, maar krijg het dubbel![]()
![]()
ze is mooi hoorquote:
Je bent jaloers dat ze meer klanten krijgt dan jou?quote:
Je kat ja.quote:
Gaat te vaak over haar hier. Zo leuk is ze niet.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat ze meer klanten krijgt dan jou?
Keuze tussen twee kwaden hm.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]! Juicy, wat ik me afvraag, ben je nu een beetje jezelf hier op het forum of speel je een rol?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]! Juicy, wat ik me afvraag, ben je nu een beetje jezelf hier op het forum of speel je een rol?
Ja verdeuri, het is wat kut geformuleerd, ja.quote:
Waarom claim je dan dat je van het vrouwelijke geslacht bent?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ben zo ik weet mezelf. Maar dat kunnen denk ik mensen van FOK! die mij in rl kennen het beste beoordelen.
Dat ben ik niet johquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom claim je dan dat je van het vrouwelijke geslacht bent?
Jouw online/offline icoontje impliceert dat echter wel. Dus je bent niet jezelf. Opgelost slotje.quote:
Ok, ik zal even een tr plaatsen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jouw online/offline icoontje impliceert dat echter wel. Dus je bent niet jezelf. Opgelost slotje.
Nee schat, ik bedoelde dat welke keuze hij ook maakte, het nooit echt goed kon zijn naar mijn mening.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja verdeuri, het is wat kut geformuleerd, ja.
Ik pm remlof wel.quote:
Zo aandachtsgeil ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dankje. Maar je lult er weer omheen
Is het soms om meer views in je fobo te krijgen?
Maar waarom is het dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo aandachtsgeil ben ik nou ook weer niet
hij zei ''see me care''quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je niet cared waarom quote je dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAR HEB IK JE BEET BOBBYB
Hmmm oké.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ben zo ik weet mezelf. Maar dat kunnen denk ik mensen van FOK! die mij in rl kennen het beste beoordelen.
Jij interpreteert het gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee schat, ik bedoelde dat welke keuze hij ook maakte, het nooit echt goed kon zijn naar mijn mening.
alsnog mag het niet (policy)quote:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmmm oké.
[..]
Jij interpreteert het gewoon verkeerd.
mierenneukerquote:
quote:
Schatje, ik heb gewoon moeite met een vaste relatie.quote:
Nee jij moet mij vertellen waarom jij je als vrouw voordoet als man zijnde!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Schatje, ik heb gewoon moeite met een vaste relatie.
Dat weet je toch, het moet gewoon even wennen.
Maar weet ik et, heb dat dingetje ooit es op vrouw gezetquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee jij moet mij vertellen waarom jij je als vrouw voordoet als man zijnde!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar weet ik et, heb dat dingetje ooit es op vrouw gezet![]()
Je probeert mij een luur te draaien!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
Krijg wel meteen iedere keer sekzy pm`s van hijgerts.
Duhhhquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Je probeert mij een luur te draaien!
Ik weet wel dat je het voor de extra aandacht doet
Ik ben tevreden over de seks.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:05 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat zijn jullie een schattig stelletje.
komt zij weer met haar romantische shit aanzetten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:05 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat zijn jullie een schattig stelletje.
quote:
Wat een cutie.quote:
Wel!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is het traag hier
En dat terwijl er geen zak op tv was
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef IQM het volgende:
Holland Doc: Calling E.T
[..]
Lijkt me best interessant.Misschien dat ik dat nu maar 's ga kijken.
In ieder geval epic dikke tetten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
kate perry heeft enkel dikke tetten, daarmee houdt het ook op
Ik help ook wel even mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:32 schreef Syb-rund. het volgende:
wel even meehelpen hoor, we moeten de reeks even ph neutraal gaan maken na die iqm zuurmarathon van de laatste dagen
Joh!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
Oh volgens mij is het nep.![]()
Nevermind.
Je zei 'lik'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:45 schreef Allure_ het volgende:
Nee, lik speel niet altijd heilig, ik zeg het je eerlijk. want zij gaan voor de puni, en ik ga voor de flussss. Plus het staat me sexy dus ik teken bij me brada
.
Ik moest ook lachen, ja [img]quote:
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, ja [ [url=
afbeelding]afbeelding]http://i716.photobucket.com/albums/ww165/IQMfok/Gniffel.gif]afbeelding]afbeelding[/url][/url] ],
Heeft die bovenste nou serieus een wc-rol als poot?quote:
alsof de kloon emmimich niet genoeg was!!11quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef Fascination het volgende:
Hmm IQM is er en opeens is Allure er ook, dit wil toch niet zeggen dat..?
Welke drugs heb jij nou weer gebruikt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief. Stuk voor stuk.
HIJ IS DE REDEN VAN ME BESTAAN!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef Fascination het volgende:
Hmm IQM is er en opeens is Allure er ook, dit wil toch niet zeggen dat..?
IQM en ik hebben poppers op,lquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke drugs heb jij nou weer gebruikt?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft die bovenste nou serieus een wc-rol als poot?
quote:
Het heet Liefde. Vast te verkrijgen op iedere hoek van de straat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Wel !quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee?
-10 voor Allure.quote:
Ik voel me in ieder geval vereerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denken mensen nou dat ik jouw kloon ben? Is dat een compliment?
hey A, jij postte heeeel lang geleden zo een clip waarin zo een vent in de auto zit en dan de chick naar binnen lokt en ze dan volgensmij zwoel gaan lopen doen ofzo, hoe heette dat nummer ook alweerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denken mensen nou dat ik jouw kloon ben? Is dat een compliment?
Die is hilarisch ja.quote:
Die's tof, ja!quote:
Zo'n lang filmpjequote:
+10 voor de Cassie reference.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft me sowieso al -10.
M'n haar is trouwens half kaal nu. Vindt je dat mooi bij me?
Die graan shit in zeeland.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Nee, maar even serieus, hè, die docu op 2 vanavond was echt interessant. Ging over wat we zouden moeten doen als we contact maken met buitenaards leven en wie dat eigenlijk beslist. En wat interessanter was, was dat we als mensheid eerst totaal onverschillig tegenover verscheidenheid zouden moeten zijn (en dan niet alleen tussen mensen onderling, maar ook mens en dier en zelfs mens en bos), en dat we er dan pas aan toe zouden zijn.
En iemand schetste het beeld waarin een alien naar onze planeet zou kijken, onze kernwapens zou zien en zou denken: "Tsjee, die zijn paranoïde" en dan zou hij nog eens goed kijken en dan zou hij zien dat we die wapens niet op het leven erbuiten, maar op ónszelf richten en dan zou hij helemaal denken dat we gek zijn. Hihi.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Nee, maar even serieus, hè, die docu op 2 vanavond was echt interessant. Ging over wat we zouden moeten doen als we contact maken met buitenaards leven en wie dat eigenlijk beslist. En wat interessanter was, was dat we als mensheid eerst totaal onverschillig tegenover verscheidenheid zouden moeten zijn (en dan niet alleen tussen mensen onderling, maar ook mens en dier en zelfs mens en bos), en dat we er dan pas aan toe zouden zijn.
Ik zie echt een grap voor me, met E.T. phoning home, en 'hanging up on you once wasn't enough'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Ik vind je hartstikke leuk joh, kutkind.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft me sowieso al -10.
M'n haar is trouwens half kaal nu. Vindt je dat mooi bij me?
dat zou ik maar niet doen mannetje, want anders.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:00 schreef krioro het volgende:
Het zou nu zeker te ver gaan om die Russin met 'r hond weer te posten hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Wut?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die graan shit in zeeland.![]()
![]()
En net vloog er een satelliet heel laag over, leek wel een UFO.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie echt een grap voor me, met E.T. phoning home, en 'hanging up on you once wasn't enough'.
Serieus zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind je hartstikke leuk joh, kutkind.
Oehh lekker vlot meid.![]()
Nee maar hoe heb je het nu geknipt dan?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zou ik maar niet doen mannetje, want anders.....Nou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Ik gleuf je niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Serieus zo.
[ afbeelding ]
Staat echt apart.
Shut up.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Serieus zo.
[ afbeelding ]
Staat echt apart.
Ik geloof je ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Serieus zo.
[ afbeelding ]
Staat echt apart.
noh?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Serieus zo.
[ afbeelding ]
Staat echt apart.
Omdat ze dan niet genoeg klanten zouden krijgen om winst te draaien in de nacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:09 schreef Allure_ het volgende:
Waarom is de Subway 's nachts niet open?
Ongelukje met het scheer-apparaatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Serieus zo.
[ afbeelding ]
Staat echt apart.
Er is een compleet nachtleven wat behoefte heeft aan Subwayquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet genoeg klanten zouden krijgen om winst te draaien in de nacht.
Voor wat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:09 schreef Acinonyx het volgende:
Ik moet morgen op sollicitatie en ik weet niet eens waar het is
Ik heb het helemaal gekeken.quote:
Of ik met je wil trouwen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:12 schreef Fascination het volgende:
Geef nu eens antwoord, Allure dekhengst.
Het ging over aliensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Wut? [ afbeelding ] Dat kwam niet naar voren in die docu. [ afbeelding ] En graancirkels vind ik gewoon dikke onzin.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er is een compleet nachtleven wat behoefte heeft aan Subway. 24 uurs economie en shit. Ik wil nu een Sub
.
SUBWAYquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:09 schreef Allure_ het volgende:
Waarom is de Subway 's nachts niet open?
Hoe je je haar nu hebt.quote:
'Uitgaand volk' als in kansloze pauper tokkies. Ik wil gewoon een broodje, en geen half gebakken schaapquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee. uitgaand volk gaat na een nachtje doorjagen liever een flinke bak shoarma of kebab halen in plaats van voor dezelfde prijs een broodje waarvan je er wel 5 nodig hebt om de maag mee te vullen
Ja, zoals ik het zeg.quote:
Ik kende hem wel.quote:
Dan maak je maar pics!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het zeg.
Maarja, als niemand me gelooft kan ik daar ook niks aan doen? En nee, ik heb geen pics daarvan.
gebakken schaap is Cheapquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Uitgaand volk' als in kansloze pauper tokkies. Ik wil gewoon een broodje, en geen half gebakken schaap.
Whatever.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het zeg.
Maarja, als niemand me gelooft kan ik daar ook niks aan doen? En nee, ik heb geen pics daarvan.
Jij begrijpt het. Ik ben ook verliefd op haar. Jammer alleen dat ze geen tieten heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:14 schreef krioro het volgende:
Niks mohawk, één kant scheren is hipper weets.
[ afbeelding ]
En zelfs zo zou ik direct met 'r trouwen.
dat zou zo een oud bekende kunnen wezenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:14 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:14 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor werk?quote:
Fugly.quote:
Syb, dit is al je tweede misstap vanavond. Dit kan zo niet hè.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Subway = amerikaans
en amerikanen hebben meestal een wansmaak, dus dat kan niet veel goeds betekenen
Het zou een optie zijn om de tekst in de link van de afbeelding te lezen, wellicht zou je daar uit op kunnen maken welke persoon dit plaatje betreft.quote:
Lijkt net zo hardcoretokkie.quote:
Subway of the day is iedere dag slimmerik. Dus als je gewoon na 4 uur gaat, kost ie al bijna geen drol meer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:22 schreef Siniti het volgende:
Subway is wel teringduur
Alleen de subway of the day is nog te doen
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het zou een optie zijn om de tekst in de link van de afbeelding te lezen, wellicht zou je daar uit op kunnen maken welke persoon dit plaatje betreft.
Jij houdt veel te veel van je haar om het zo te doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het zeg.
Nicequote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:14 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ken je me goedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij houdt veel te veel van je haar om het zo te doen.
No shit, maar dat ding word ook in de loop van de dag goedkoper?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Subway of the day is iedere dag slimmerik. Dus als je gewoon na 4 uur gaat, kost ie al bijna geen drol meer.
Vrijwilligerswerk voor slb...quote:
Grote tieten zijn overrated.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Ik ben ook verliefd op haar. Jammer alleen dat ze geen tieten heeft.
Cassie Ventura.quote:
Je bent een gekkie, jij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ken je me goed.
Oh wacht, we zijn een en dezelfde [ afbeelding ].
quote:
Het ziet er niet uitquote:
quote:
ik zal er eerst eens langsgaan voordat ik het afbrandquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Syb, dit is al je tweede misstap vanavond. Dit kan zo niet hè.
Watch and learn!
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Grote tieten zijn overrated.
[..]
Cassie Ventura.
[ afbeelding ]!
Na 4 uur, ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
No shit, maar dat ding word ook in de loop van de dag goedkoper?
vakkenvullen, wat een kutberoep is datquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vakkenvullen.... en daar fiets ik dan 15 kilometer voor
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vakkenvullen.... en daar fiets ik dan 15 kilometer voor
Vind je ? Ik vind het wel leuk eigenlijk, al die dingen in zo'n rek proppenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vakkenvullen, wat een kutberoep is dat
Dat helaas niet.... en er valt ook geen gratis bier te roven in de winkel want het is Non-food...quote:
ik heb geen rijbewijs voor een auto-ponyquote:
quote:
ook geen indo's an arabs?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
dWc is een toffe kipneger. Desondanks: donkere vrouwen. Neh.
Ja wat je er zelf allemaal op wil, dat is het mooie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zal er eerst eens langsgaan voordat ik het afbrand
wat moet ik allemaal bestellen dan?
Te abrupt en te aardig IQM, je moet nog veel leren nadat je bent afgekickt van het flamen van alles wat los en vast staat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
Als jullie nu hier zouden zijn, zou ik jullie allemaal een kusje geven.
Nope. Een Braziliaanse (of iets uit die richting) wellicht, maar voor de rest hou ik het liever bij Westerse meisjes.quote:
Je zou een bron van wijsheid zijn als je me écht zou kennen. Nu ben je alleen maar onwetend. Geeft niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Te abrupt en te aardig IQM, je moet nog veel leren nadat je bent afgekickt van het flamen van alles wat los en vast staat.
Ik probeer je slechts een zetje in de goede richting te geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zou een bron van wijsheid zijn als je me écht zou kennen. Nu ben je alleen maar onwetend. Geeft niks.
Nou ja zeg. Van die geweldige hit 'Me & U'. Youtube is niet mijn vriend helaas en verder ben ik lui.quote:
Well, you're doing it wrong.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik probeer je slechts een zetje in de goede richting te geven.
Ik zag vandaag een bijna kale dikke negerin in een knal gele legging...quote:
Heul nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt zelf zoeloe lippen dus beter zeg je niks.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een bijna kale dikke negerin in een knal gele legging...
Not really attractive...
Nonsens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heul niet
Die waren opgezwollen doordat mijn verstandskies was getrokken
Ik vind het ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:39 schreef IQM het volgende:
Ik moet er serieus niet aan denken om mijn tong over de huid van een negerin te verplaatsen. Let wel, ik heb niks tégen negerinnen (ik heb er ook niks vóór, want het blijft een grote bevolkingsgroep en die kan je niet over één kam scheren), maar ik vind het gewoonweg níét aantrekkelijk. Bweh.
Ben ik nu stiekem toch een racist?
Over het algemeen heb ik ook wel een voorkeur qua rassen, maar er zijn uitzonderingen voor mij. Ik ben wel semi-racist trouwens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:39 schreef IQM het volgende:
Ik moet er serieus niet aan denken om mijn tong over de huid van een negerin te verplaatsen. Let wel, ik heb niks tégen negerinnen (ik heb er ook niks vóór, want het blijft een grote bevolkingsgroep en die kan je niet over één kam scheren), maar ik vind het gewoonweg níét aantrekkelijk. Bweh.
Ben ik nu stiekem toch een racist?
Mijn zelfvertrouwen, wat doe jequote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nonsens.
Meld je hier maar aan:
http://dikkezoeloelippen.hyves.nl/
Was het zoiets?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een bijna kale dikke negerin in een knal gele legging...
Not really attractive...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt mooi uit, ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou het echt niet met een indo kunnen doen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Was het zoiets?_!
Nog zo'n foto waarbij ik me gelijk afvraag: "wat is het verhaal hier achter?" Fascinerend, werkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt zelf zoeloe lippen dus beter zeg je niks.
ik heb altijd het flauwe vermoeden gehad dat je indo bentquote:
Wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb altijd het flauwe vermoeden gehad dat je indo bent, maar waarom weet ik eigenlijk niet
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Was het zoiets?_!
Maar dan kaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:51 schreef Allure_ het volgende:
Wat heb ik hier een hekel aan.
Van die mensen met super kekke foto's, en die zetten er dan een te geweldige tekst onder als bijv: 'Lisa & My'. Echt, wtf. Wie is MY?!
Dit is nog bijna tenenkrommender dan wanneer gers 'me' zegt i.p.v mijn/m'n.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:51 schreef Allure_ het volgende:
Van die mensen met super kekke foto's, en die zetten er dan een te geweldige tekst onder als bijv: 'Lisa & My'. Echt, wtf. Wie is MY?!
Ik zit bij mensen in de klas die dat schrijven na 4 jaar engels.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:51 schreef Allure_ het volgende:
jij zei ook me ergens, jij vuige heksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:51 schreef Allure_ het volgende:
Da's een of ander 15 jarig meisjes syndroom. Alleen meisjes van 15 maken die fout, heel frapant.quote:
Dat klinkt uiterst verleidelijk, lieve Allure. Maar ik ben nog lang niet moe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Da's een of ander 15 jarig meisjes syndroom. Alleen meisjes van 15 maken die fout, heel frapant.
Anyway, ga je mee slapen IQM?
Of your en you're door elkaar halen. Doe dan gewoon Nederlands.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit bij mensen in de klas die dat schrijven na 4 jaar engels.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jij zei ook me ergens, jij vuige heks
deze mislukte diss is voor mijn homeboy siniti
Oke, ik ben ook geen spellingskoningin. Maar 'My' is gewoon gebrek aan kennisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat klinkt uiterst verleidelijk, lieve Allure. Maar ik ben nog lang niet moe.
En het is by the way 'frappant', met twee p's. En als je me nu alsnog naar bed neemt, zal ik je één p laten zien.
Met je bondkragen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit bij mensen in de klas die dat schrijven na 4 jaar engels.
Doeggies.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik ben ook geen spellingskoningin. Maar 'My' is gewoon gebrek aan kennis.
Ritme, IQM, ritme heb je nodig! Bovendien hoor ik geluiden van buiten alsof een gevechtshelikopter op het punt staat om mijn raam binnen te vliegen, dus je moet me beschermen.
Haha ja, da's ook een goeie! Typische fouten allemaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of your en you're door elkaar halen. Doe dan gewoon Nederlands.
Te kort shirt...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kon je dat zien als ze een legging droeg ?!
WAAR DAN JONGU!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jij zei ook me ergens, jij vuige heks
deze mislukte diss is voor mijn homeboy siniti
Your en you're zie je soms nog in professionele advertenties fout gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, da's ook een goeie! Typische fouten allemaal.
Dat hebben we gemerkt ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Your en you're zie je soms nog in professionele advertenties fout gaan
Al moet ik wel bekennen dat ik altijd automatisch jouw type als ik jou bedoel
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik ben ook geen spellingskoningin. Maar 'My' is gewoon gebrek aan kennis.
Ritme, IQM, ritme heb je nodig! Bovendien hoor ik geluiden van buiten alsof een gevechtshelikopter op het punt staat om mijn raam binnen te vliegen, dus je moet me beschermen.
Ja, dat was wel mijn domste fout ooit.quote:
Jij dacht dat ik jou ging quoten met die stomme smiley, en dan verwijder je 'm snel, jij loederquote:
Wut? Ik verwijder helemaal niks...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik jou ging quoten met die stomme smiley, en dan verwijder je 'm snel, jij loeder!
STUDJE!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat was wel mijn domste fout ooit.Engels is trouwens na Nederlands mijn sterkste vak, ik ben over met een 9,2 voor Engels.
Wat gruwelijk....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te kort shirt...
*krabt ogen uit.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat gruwelijk....
*krabt aan zijn kont*
Dat is een linkfail, schat.quote:
Ik heb Duits niet gekozen omdat ik het boos vind klinken en omdat ik gewoon geen fuck snapte van die das der etc etc. Kuttaal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitse taal was leuk.
Alleen vind ik het een lelijke taal![]()
JAWOHL!
Inclusief alle naamvallen
Ow, whateverquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is een linkfail, schat.
Die link verwijst naar:
http://i716.photobucket.c(...)fel.gif%5Dafbeelding
en niet naar
http://i716.photobucket.com/albums/ww165/IQMfok/Gniffel.gif
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duitse taal was leuk.
Alleen vind ik het een lelijke taal![]()
JAWOHL!
Inclusief alle naamvallen
Geeft niks hoor, ik vind het soms gewoon leuk om te zeikenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat was wel mijn domste fout ooit.Engels is trouwens na Nederlands mijn sterkste vak, ik ben over met een 9,2 voor Engels.
NEIN ! WIR ROTTEN DER FRANZOSISEN SWEINHUNDEN ALLEN AUS, DEUTSCHLAND FÜR DIE SIEEEEEG !!! EINZ ZWEIN EINZ ZWEI EINZ ZWEI !!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Duits niet gekozen omdat ik het boos vind klinken en omdat ik gewoon geen fuck snapte van die das der etc etc. Kuttaal.![]()
Daarom: FRANS
Snap jij dan iets van Frans? Respect.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Duits niet gekozen omdat ik het boos vind klinken en omdat ik gewoon geen fuck snapte van die das der etc etc. Kuttaal.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:01 schreef wolvendagen het volgende:
Gino Pietermaai. "Ainoh ik ben fakking moe mattie "![]()
![]()
![]()
Ik heb een talenknobbeltje. Nu met die 9,2 voor Engels en die 9,3 voor Nederlands hoef ik me mijn laatste jaar geen zorgen te maken om die vakken. Wat trouwens ook geldt voor de rest, maar die twee steken er bovenuit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik vind het soms gewoon leuk om te zeiken. Vanavond heb ik zelf ook best typkanker.
Op de middelbare school was ik goed in talen, vooral Engels. En Nederlands, maar na mijn tijd heeft men weer een hoop veranderd.
Uno cerveza, por favor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef krioro het volgende:
Belangrijker, wie leert mij even Spaans? Ik ken er nog wel wat van maar de helf tis weggezakt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef krioro het volgende:
Belangrijker, wie leert mij even Spaans? Ik ken er nog wel wat van maar de helft is weggezakt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef krioro het volgende:
Belangrijker, wie leert mij even Spaans? Ik ken er nog wel wat van maar de helft is weggezakt.
Freskuuuquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
romantiek![]()
![]()
fresku is een fucking baas
Kan je Duits gaan muiken, ik weet nog steeds niet wat er staat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NEIN ! WIR ROTTEN DER FRANZOSISEN SWEINHUNDEN ALLEN AUS, DEUTSCHLAND FÜR DIE SIEEEEEG !!! EINZ ZWEIN EINZ ZWEI EINZ ZWEI !!
Oui. C'est très simplequote:
meer dan bier en wc papier heb je dan ook niet nodig op vakantiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Uno cerveza, por favor.
Papel higiénico, por favor.
Meer heb ik niet nodig gehad de keren dat ik in Spanje was.
Ik wil die klikgeluidjes-taal kunnen spreken die Starving Marvin spreekt in South Park.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
En ik wil Zuid-Afrikaans kunnen praten. Gewoon, omdat het kan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Khoisantalen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil die klikgeluidjes-taal kunnen spreken die Starving Marvin spreekt in South Park.
Ja, kankergeweldigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:14 schreef IQM het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Khoisantalen?
Die shit is zo makkelijk, de helft van de woorden lijkt op het Engels en de rest kan je vertalen als je de rest van de zin kent.quote:
Also, also.quote:
Dat is met Duits ook zo, maar dan moet je 'Engels' veranderen in 'Nederlands'.quote:Die shit is zo makkelijk, de helft van de woorden lijkt op het Engels en de rest kan je vertalen als je de rest van de zin kent.
AUSWEIS BITTE, UND SCHNELLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NEIN ! WIR ROTTEN DER FRANZOSISEN SWEINHUNDEN ALLEN AUS, DEUTSCHLAND FÜR DIE SIEEEEEG !!! EINZ ZWEIN EINZ ZWEI EINZ ZWEI !!
Schriftelijk ging nog top op zeker hoogte, maar die luisteroefeningenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die shit is zo makkelijk, de helft van de woorden lijkt op het Engels en de rest kan je vertalen als je de rest van de zin kent.
Same here, ik heb nog meegedaan aan de nationale spellingwedstrijd (Nederlands) namens mijn stad. Op tv geweest en al.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een talenknobbeltje. Nu met die 9,2 voor Engels en die 9,3 voor Nederlands hoef ik me mijn laatste jaar geen zorgen te maken om die vakken. Wat trouwens ook geldt voor de rest, maar die twee steken er bovenuit.
Whehe. Toen ik er laatst was dachten de meeste mensen daar dat ik Spanjaard was, en begonnen dan dus in het Spaans tegen me aan te lullen. Dan gaat het me toch net even iets te snel helaas.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Uno cerveza, por favor.
Papel higiénico, por favor.
Meer heb ik niet nodig gehad de keren dat ik in Spanje was.
Al is de download nog zo snel, het echte leven achterhaalt 'm wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:18 schreef Siniti het volgende:
Is mijn 3:10 to Yuma download eindelijk klaar, draait die film morgen in The Movies_!!!
Duits is de taal van de Nazi.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Also, also.
[..]
Dat is met Duits ook zo, maar dan moet je 'Engels' veranderen in 'Nederlands'.
Ik heb geen aanleg voor frans.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik verwacht binnen een jaartje weer de skills te hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:11 schreef krioro het volgende:
LOL spellingswedstrijdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Same here, ik heb nog meegedaan aan de nationale spellingwedstrijd (Nederlands) namens mijn stad. Op tv geweest en al.. En bij Engels hoefde ik van de lerares niet naar de les te komen omdat ik toch alle stof al beheerste. Dat Zonder er ooit wat voor te doen, ik had het mezelf al geleerd d.m.v. tv en muziek.
. Ik koos alle talen, maar ik ben er nooit mee verder gegaan na die tijd.
Als ik het dan nog niet beter ken, houd ik je eraan!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Over 3 jaar wil ik het je best leren.
In principe niet nee, maar de manier waarop ze daar praten maakt het best lastig om te volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |