Idd. En ze komt ook nog eens uit Maastricht. Ik zeg je: Ik ga GOUDEN TIJDEN beleven als ik haar kop ziequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef mieuwmieuw het volgende:
Domme hoer, moet ze maar niet zo veel zuipen. Nu staat ze met haar kop voor altijd op internet.
Gast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:25 schreef Adidah het volgende:
Dat soort wijven laten zich doorgaans wel in de bek spuiten...niet dat ik daar iets van zou weten...maar dat zegt men.
Als ik als dronken voorzitster van een dispuut gefilmd zou worden, zou ik altijd de logica kunnen opbrengen, om te zeggen, ga weg, geen goed moment.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef DirkZz het volgende:
Ze is gewoon dronken laat haar lekker, wel dom dat ze voor een camera heeft staan lullen.
Dan nog. Voorzitters vertegenwoordigen een club of vereniging. Zal lekker zijn dat je rechtendispuut per direct bekend staat als een bendetje dronken idioten die kotsend en lallend voor een camera gaan staan en op internet te zien zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef DirkZz het volgende:
Ze is gewoon dronken laat haar lekker, wel dom dat ze voor een camera heeft staan lullen.
Jammer joh. En nu weer verder je tandjes poetsen en je bedje in. Toedeloequote:
Papa's kleine trots. Ik studeer rechten want dan ben ik zo veel goeds voor mijn ouders en mijn toekomst. Idd, snelle voorzitterswissel. Zo zet je je dispuut op een afschuwelijke manier te kakken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:32 schreef kingmob het volgende:
Hoe je dronken bent zegt veel over je, en bij haar is dat niet om vrolijk van te worden.
Waarom is ze trots dat ze rechten studeert eigenlijk
Maargoed, ik denk dat er binnenkort een voorzitterswissel aankomt
Hier in de achterhoek zou het je imago juist een flinke boost geven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zal lekker zijn dat je rechtendispuut per direct bekend staat als een bendetje dronken idioten die kotsend en lallend voor een camera gaan staan en op internet te zien zijn
Imagoschade heet dat gewoon.
U..........gaat door voor de koelkast met ijsblokjesdispenser!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
U..........gaat door voor de koelkast met ijsblokjesdispenser!
Voor de half of geheel blinden:
Het enige meisje in het midden.
Er zijn 3 opties:quote:
4. Haar hyves posten zodat wij der belachelijk kunnen maken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zijn 3 opties:
1. Neuken.
2. Haar verder belachelijk maken op andere sites.
3. Haar wijzen op hoe dit overkomt, en hopen dat ze er iets van leert, en in de toekomst zichzelf een beetje zal verbeteren en haar studie serieus zal nemen, zodat ze WEL een toekomst heeft.
Ik zou voor optie 3 kiezen, als ze nog te redden valt, en het is natuurlijk afhankelijk of de poster haar mag, of een hekel aan haar heeft.
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
4. Haar hyves posten zodat wij der belachelijk kunnen maken.
5. Al het bovenstaande.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
4. Haar hyves posten zodat wij der belachelijk kunnen maken.
Ze zit sowieso bij een onafhankelijk dispuut in Maastrichtquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zijn 3 opties:
1. Neuken.
2. Haar verder belachelijk maken op andere sites.
3. Haar wijzen op hoe dit overkomt, en hopen dat ze er iets van leert, en in de toekomst zichzelf een beetje zal verbeteren en haar studie serieus zal nemen, zodat ze WEL een toekomst heeft.
Ik zou voor optie 3 kiezen, als ze nog te redden valt, en het is natuurlijk afhankelijk of de poster haar mag, of een hekel aan haar heeft.
Mag ie zo wel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
4. Haar hyves posten, maar wij beloven plechtig dat wij der niet belachelijk zullen gaan maken.
Vrouwelijke voorziters (studentes, naarmate zij ouder worden leren zij het wel te verbergen) zijn vaak krengen. Ze stellen zich vrijwel altijd zo voor: 'Hai, ik ben vz van XXXXXXXXXXXX'. Bah.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan nog. Voorzitters vertegenwoordigen een club of vereniging. Zal lekker zijn dat je rechtendispuut per direct bekend staat als een bendetje dronken idioten die kotsend en lallend voor een camera gaan staan en op internet te zien zijn
Imagoschade heet dat gewoon.
Je weet wel : vadsig. Niet mollig, geen Rubensdame shit. Echt vadsig.quote:
Voor je land?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zit sowieso bij een onafhankelijk dispuut in MaastrichtAlles behalve de Femmes Fantastiques, waar alleen maar barbies zitten met een economische/talen studie, is rommel wat betreft onafhankelijke disputen. En waarom zou ik haar helpen
Domme trut dat het is
Oh, wist ik niet. Maar dat valt bij haar nog wel meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je weet wel : vadsig. Niet mollig, geen Rubensdame shit. Echt vadsig.
Die studente studeert zeker in Harderwijk?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:20 schreef Sigmund666 het volgende:
NOT!
Tering zeg, zit ik net op Dumpert te kijken (ja ja, overloper, verrader bla bla bla) zie ik me een filmpje. Echt gewoon niet normaal meer. Een of andere lelijke, chubby dronken snol die arrogant loopt te doen dat ze rechten studeert en dat de heren haar maar even 'majesteit' moeten noemen. Op haar bek slaan en uit het dispuut zetten. Dit soort randfiguren zijn een schande met hun arrogante smoeltje en hun huppelkutjes-attitude.
Klacht en samenvatting: Pauperstudentjes die zich klem zuipen en dan denken respect af te dwingen en arrogant te kunnen zijn.
http://www.dumpert.nl/med(...)amateur_student.html
Spijker op de kopquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:10 schreef Biels het volgende:
Vrouwen en een klein beetje macht. Dat kan alleen maar fout aflopen.
Onder het mom van, been there done that.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:26 schreef aussieaussie het volgende:
Ik ben tot halverwege gekomen en toen werd de plaatsvervangende schaamte me teveel.
"Veej zet"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Vrouwelijke voorziters (studentes, naarmate zij ouder worden leren zij het wel te verbergen) zijn vaak krengen. Ze stellen zich vrijwel altijd zo voor: 'Hai, ik ben vz van XXXXXXXXXXXX'. Bah.
Waarom blijven die lutsers en huppelkutten niet gewoon zichzelf? Maakt het uit als je er anders uit ziet? Maakt het echt iets uit als je een Twents of Limburgs accent hebt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:30 schreef Agiath het volgende:
RechtenKakstem
Beugel
Kotsen
"Ik ben de voorzitter van mijn dispuut"
Maastricht
Mensen die hier aandacht aan geven
Je hebt maar 3 seconden van dat beeld nodig om te komenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:39 schreef Koskesh het volgende:
fucking triest.
Sommigen hier zeggen "ze was dronken" bla bla, ik zeg: fuck dat, ook al ben je dronken, je kan je nog wel n beetje normaal gedragen.
"Spreek mij aan met majesteit" zegt ze dan, terwijl ze in haar kots zit met haar nasty beugel. hahahahaha
"Ik studeer rechten" hahah dubbel faal, dat je gaat pronken met "Ik studeer...."
Ik zou er serieus geld voor betalen om haar anaal vernederd te zien worden door 6 negers, voor 3 seconden zou ik kijken he, niet langer, alleen maar om haar vernederde smoel te zien.
Goed idee.quote:
Het is maar dat ik het te druk heb, anders had ik graag willen meegenieten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:39 schreef Koskesh het volgende:
fucking triest.
Sommigen hier zeggen "ze was dronken" bla bla, ik zeg: fuck dat, ook al ben je dronken, je kan je nog wel n beetje normaal gedragen.
"Spreek mij aan met majesteit" zegt ze dan, terwijl ze in haar kots zit met haar nasty beugel. hahahahaha
"Ik studeer rechten" hahah dubbel faal, dat je gaat pronken met "Ik studeer...."
Ik zou er serieus geld voor betalen om haar anaal vernederd te zien worden door 6 negers, voor 3 seconden zou ik kijken he, niet langer, alleen maar om haar vernederde smoel te zien.
Waarom niet? In de kringen waar ze zich begeeft wordt er echt niet opgekeken naar een keertje meer of minder dronken zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Volgens mij kan die zuipschuit zichzelf niet meer vertonen in het openbare leven. Die foto's van haar kroegentocht staan op Hyves, het leed verplaatst zich toch naar een potentiële 5 miljoen mensen.
Ga je columns schrijven over haar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. En ze komt ook nog eens uit Maastricht. Ik zeg je: Ik ga GOUDEN TIJDEN beleven als ik haar kop zie
Langer dan 3 seconden kijken naar haar na wat ik al heb gezien zal mijn netvliezen ongeneeslijk beschadigen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Je hebt maar 3 seconden van dat beeld nodig om te komen?
Eigenlijk: Nee, maar als ik haar kop over straat zie en ik loop er langs ga ik hard schreeuwen dat iedereen haar MAJESTEIT moet noemenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga je columns schrijven over haar?
Of je haar (naam gaat f/v)ingeren laat ik aan jou over.
Toevallig heb ik door ook van gehoord. Dit is inderdaad iets waarvan ik ook zeg: dat zegt men wel eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:25 schreef Adidah het volgende:
Dat soort wijven laten zich doorgaans wel in de bek spuiten...niet dat ik daar iets van zou weten...maar dat zegt men.
Idd. Je schaamhaar (als je dat al hebt) zal vast blijven zitten in haar beugel terwijl ze je staat te pijpenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:18 schreef Noorseviking het volgende:
Die gaat het later toch niet maken , omdat elke vrouw zich uiteindelijk omhoog moet neuken.
Tevens corpsballen.
Dan krijg je vast zo'n gevoel alsof ze met een tang aan je zak trektquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Je schaamhaar (als je dat al hebt) zal vast blijven zitten in haar beugel terwijl ze je staat te pijpen![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Typisch voorbeeld van studentenverenigingen_!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef zquing het volgende:
Super mooi toch? Zelfs wanneer je dronken bent nogsteeds dat elitaire houden. Zoals een student hoort te zijn
Dat haat ik juist aan dat soort hoeren. Dat 'mijn pappie heeft geld, en ik word de queen of the world' houdinkje. Ros op haar bek verkopen dat stinksnolletje. Dronken zijn okay, maar heb dan echt het fatsoen om te zeggen 'weg met die camera' of 'niet echt de goeie tijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef zquing het volgende:
Super mooi toch? Zelfs wanneer je dronken bent nogsteeds dat elitaire houden. Zoals een student hoort te zijn
In haar kringen is ze dus ook de koningin, dat je daar als buitenstaander niets van begrijpt zegt iets over jou....... En die pappie heeft geld opmerkingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat haat ik juist aan dat soort hoeren. Dat 'mijn pappie heeft geld, en ik word de queen of the world' houdinkje. Ros op haar bek verkopen dat stinksnolletje. Dronken zijn okay, maar heb dan echt het fatsoen om te zeggen 'weg met die camera' of 'niet echt de goeie tijd.
Iets van 'imagoschade'?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef zquing het volgende:
[..]
In haar kringen is ze dus ook de koningin, dat je daar als buitenstaander niets van begrijpt zegt iets over jou....... En die pappie heeft geld opmerking, meestal komen dat soort mensen in de minder toffe disputen/jaarclubs/wat ze ook mogen hebben.
Ten slotte, waarom zeggen dat het geen goed moment is terwijl je op camera elitair kan doen
Lekkerrrrr Mens Errrrrrrrrgerrrrr je nieten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan sowieso niet tegen die studentes. Van die brallende wijven met allemaal een polo van hun dispuut en dan een beetje oefenen op hun Gooische R en kakelend lachen met vriendinnen.
ja majesteitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef Siniti het volgende:
Maar ze studeert wel rechten daar moet je toch respect voor hebben jeweetzelluf
Inddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat haat ik juist aan dat soort hoeren. Dat 'mijn pappie heeft geld, en ik word de queen of the world' houdinkje. Ros op haar bek verkopen dat stinksnolletje. Dronken zijn okay, maar heb dan echt het fatsoen om te zeggen 'weg met die camera' of 'niet echt de goeie tijd.
quote:
Ik heb geen respect voor rechtenstudenten. Ze moeten zich eerst minder klem zuipen en meer op hun studie richten voordat ik voor ze buig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef Siniti het volgende:
Maar ze studeert wel rechten daar moet je toch respect voor hebben jeweetzelluf
Ik zou zeggen: plaats die video maar in dit topic. Ook al ben je zo lam als een aap, je moet altijd donders goed weten waar je grenzen liggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1: Mensen die bij dit soort verenigingen gaan en dan denken dat ze heel wat zijn:quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
Ze is de voorzitter????!!!
WTF?
Ik word hier best wel treurig van, de toekomst van Nederland....
Weipaal?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Mensen die bij dit soort verenigingen gaan en dan denken dat ze heel wat zijn:![]()
2: Ze verdient een anale verwenpartij met een weipaal.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh wacht: Voor de stedelingen.
Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
mag ik ook nog even klagen over het feit dat dat soort types uit all-over nederland naar Maastricht komen en daar onze mooie limburgse hoofdstad bevuilen.
Echt opzouten
Pasgeleden zaten er zelfs 3 naast me bij Mvv, met een studentenverenigingtrui aan.
Totdat de indo's van de Boschpoort zeiden dat ze moesten opzouten. Nooit meer gezien
Tof gevogelte.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh wacht: Voor de stedelingen.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Geil accent? Tyf toch opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Allemaal vervangen door Vlaamse studentes! Die hebben tenminste een geil accent, zien er wel goed uit en zijn lief in plaats van sletterig!
Ik vind intellectuele elitaire praatjes zo af en toe ook leuk. Maar je bent gewoon fucking achterlijk als je jezelf zo voor lul zet op camera. Haar potentiele werkgever googled haar naam, en het isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef zquing het volgende:
[..]
In haar kringen is ze dus ook de koningin, dat je daar als buitenstaander niets van begrijpt zegt iets over jou....... En die pappie heeft geld opmerking, meestal komen dat soort mensen in de minder toffe disputen/jaarclubs/wat ze ook mogen hebben.
Ten slotte, waarom zeggen dat het geen goed moment is terwijl je op camera elitair kan doen
dankjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:37 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Allemaal vervangen door Vlaamse studentes! Die hebben tenminste een geil accent, zien er wel goed uit en zijn lief in plaats van sletterig!
Ze gaat dan ook niet naar school meerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag m gister, dan durf je ook niet meer naar school te gaan
Namen!!!quote:
Boswachter komt uit Sjeng City?!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
mag ik ook nog even klagen over het feit dat dat soort types uit all-over nederland naar Maastricht komen en daar onze mooie limburgse hoofdstad bevuilen.
Echt opzouten
Pasgeleden zaten er zelfs 3 naast me bij Mvv, met een studentenverenigingtrui aan.
Totdat de indo's van de Boschpoort zeiden dat ze moesten opzouten. Nooit meer gezien
Van zo'n commentaar ook niet...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:28 schreef Ryon het volgende:
maar goed, van studenten uit Maastricht word je sowieso al niet vrolijk
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef zquing het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef zquing het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:16 schreef mieuwmieuw het volgende:
http://www.studver.unimaas.nl/noladida/gastenboek.html
quote:Het gastenboek dat je wilt bekijken is niet beschikbaar
Het gastenboek dat je wilt bekijken is geblokkeerd op 17 juli 2009.
De bijbehorende foutcode is: 95
De omschrijving is: Geblokkeerd op verzoek van gebruiker
Er zijn zat HBO opleidingen waar de meeste rechten 'studenten' faliekant op zouden falen, probeer jij maar eens 20 studiepunten bij HBO Technische natuurkunde te halenquote:
Dit is ook deels de schuld van de universiteiten en hogescholen die een hele zwik studies aanbieden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef Agiath het volgende:
Rechten, iedereen weet toch dat dat het afvoerputje van de studies is?![]()
Net als communicatie wetenschappen, typisch van die "ik-weet-niet-wat-ik-ga-doen-dus-doe-ik-dit-maar" studies.
En dan na 2 jaar nog overstappen naar 1 of andere HBO design communication school. Ik zie het zo vaak
Dit is 100% true.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef Agiath het volgende:
Net als communicatie wetenschappen, typisch van die "ik-weet-niet-wat-ik-ga-doen-dus-doe-ik-dit-maar" studies.
En dan na 2 jaar nog overstappen naar 1 of andere HBO design communication school. Ik zie het zo vaak
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef Agiath het volgende:
Hlep!1quote:
Niet toevallig de pagina opgeslagen zodat wij er ook van kunnen genieten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:54 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Zou het komen door mijn ietwat ongenuanceerde comments aldaar?
Ik ook. Aan het nog op te richten Maritiem Nautisch Baptisme genootschap Nederland. Kunnen ze demonstreren hoe dikke wijven gedoopt worden in het Dolfinariumquote:
True.. maar er zijn ook mensen die voor WO Rechten kiezen omdat ze dat écht wilen. Ik koos ooit voor MER, voor mij zo'n "ik-weet-niet-wat-ik-ga-doen-dus-doe-ik-dit-maar" studie en daar kwam ik er gelukkig achter dat recht het mooiste op aarde isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:35 schreef Agiath het volgende:
Daar ga ik nachtmerries over krijgen!quote:HEE SGATJUH, WE GAAN ZOENE!!!![]()
Zeg, die titel is al voor de technische/natuurwetenschappelijke studies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
True.. maar er zijn ook mensen die voor WO Rechten kiezen omdat ze dat écht wilen. Ik koos ooit voor MER, voor mij zo'n "ik-weet-niet-wat-ik-ga-doen-dus-doe-ik-dit-maar" studie en daar kwam ik er gelukkig achter dat recht het mooiste op aarde isSnel met mijn propedeuse gesmeerd dus.
beauty is in the eye of the beholder natuurlijk, maar ik zeg QFTquote:Op zondag 19 juli 2009 17:23 schreef Mister1977 het volgende:
Zeg, die titel is al voor de technische/natuurwetenschappelijke studies.
Ga bij een studentenvereniging en dan komt het vanzelf welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:48 schreef Laertes het volgende:
[..]
Hlep!1
Ik studeer sinds nu geneeskunde, maar die zogenaamde verhevenheid trekt mij niet zo
Nou-ja, Seam.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga bij een studentenvereniging en dan komt het vanzelf welEn geheel terecht natuurlijk ook!
Sorry verkeerde PI bedoelde de PI naast de thumbs upquote:
Je WO master rechten halen gaat echt niet zo makkelijk als je denkt. Kijk maar is naar het aantal 1e jaars en studenten die in hun masterjaar zittenquote:
Je moet dan ook kijken naar de soort mensen die beginnen aan rechtenquote:Op maandag 20 juli 2009 01:42 schreef Danbol het volgende:
[..]
Je WO master rechten halen gaat echt niet zo makkelijk als je denkt. Kijk maar is naar het aantal 1e jaars en studenten die in hun masterjaar zitten
Ik dacht precies hetzelfde. Donderdag op stap was al de grap om tegen lelijke dikke vrouwen "hey voorzitter" te roepen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. En ze komt ook nog eens uit Maastricht. Ik zeg je: Ik ga GOUDEN TIJDEN beleven als ik haar kop zie
Daar heb je gelijk in, Zijn vaak mensen die denken dat ze maar een paar regeltjes hoeven te leren en dan advocaat worden en veel geld verdienen. Deze komen vaak niet verder dan het 1e jaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Je moet dan ook kijken naar de soort mensen die beginnen aan rechten
Ja, hehe. M'n zusje gaat het ook doen, ben benieuwdquote:Op maandag 20 juli 2009 02:22 schreef Danbol het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, Zijn vaak mensen die denken dat ze maar een paar regeltjes hoeven te leren en dan advocaat worden en veel geld verdienen. Deze komen vaak niet verder dan het 1e jaar.
Weer zo'n leuk voorbeeld van te ver gaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef mirved het volgende:
Ze heeft haat hyves verwijderd ( http://myrteduj.hyves.nl )
Vrijdag was haar hyves al vol gespammed door mensen van GS.
Ze komt oorspronkelijk uit Amsterdam.
Het lompste is, is het feit dat ze eerst een ander meisje haar hyves hebben volgespamd maar dat bleek later heel iemand anders te zijn... fijn volkquote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weer zo'n leuk voorbeeld van te ver gaan.
GS is de grootste tyfus-site die er ooit bestaan heeft, wat dat betreft....
Volgens mij vind de helft van wat hier post dat "helemaal terecht" want dan "had ze maar niet dronken moeten wezen". GS is altijd al een kansloze pauperbende geweest, en ik vind het jammer dat de media zo met ze loopt te dwepen om maar makkelijk te scoren (want ja, het is maar een 'site' die wel duizenden users kent!), zonder dat ze doorhebben wat voor'n uitschot die site in leven houdt.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef numero_uno het volgende:
Het lompste is, is het feit dat ze eerst een ander meisje haar hyves hebben volgespamd maar dat bleek later heel iemand anders te zijn... fijn volk
Tuurlijk had dat kind dan maar niet zo dronken moeten zijn, dat is haar eigen fout, ik vind het alleen jammer dat het andere meisje, wat een vriendin van me is, door dat klootjesvolk wordt platgespamd op haar hyves... triestquote:Op maandag 20 juli 2009 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij vind de helft van wat hier post dat "helemaal terecht" want dan "had ze maar niet dronken moeten wezen". GS is altijd al een kansloze pauperbende geweest, en ik vind het jammer dat de media zo met ze loopt te dwepen om maar makkelijk te scoren (want ja, het is maar een 'site' die wel duizenden users kent!), zonder dat ze doorhebben wat voor'n uitschot die site in leven houdt.
En wat had dat geboeid als je haar niet zou kennen?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Tuurlijk had dat kind dan maar niet zo dronken moeten zijn, dat is haar eigen fout, ik vind het alleen jammer dat het andere meisje, wat een vriendin van me is, door dat klootjesvolk wordt platgespamd op haar hyves... triest
Of niet. Voorkom je meteen dit soort ongein mee.quote:
Je leeft maar één keer.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:55 schreef Laertes het volgende:
[..]
Of niet. Voorkom je meteen dit soort ongein mee.
Daarbij komt dat je lever je ook dankbaar zal zijn.
waar wil je 't dan doen?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:52 schreef Skv het volgende:
-Het meisje zelf: dom wicht. Dronken worden kan gebeuren, een braakje leggen mag ook wel eens, maar ga dit dan niet midden op straat doen.
Treurig.
Daarom juist. Ik heb liever een lang leven dan een leven waarin ik op straat kots.quote:
Alsof je veel korter leeft omdat je een paar keer op straat heb moeten kotsenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:21 schreef Laertes het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik heb liever een lang leven dan een leven waarin ik op straat kots.
Inderdaad, erg zwak. Wel haar toekomst verneuken maar zelf er niet voor durven uitkomen dat je net zo'n retard bent. Ik bedoel. die uitspraken van filmer + vriend getuigen ook niet echt van intelligentie.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:52 schreef Skv het volgende:
Een aantal kansloze zaken:
-Degene die dit filmpje gemaakt heeft. Wat een stomme, achterlijke zak. Geinig dat je een paar dronken mensen op straat tegen komt en hier mee gaat lopen ouwehoeren. Dat je het filmt vind ik al een schande, maar het is helemaal kansloos als je dit vervolgens op internet gaat zetten, het meisje goed verneukt en jezelf anoniem houdt.
Ik heb liever een leuk leven dan een lang leven, hoewel 'op straat kotsen' geen integraal onderdeel uitmaakt van mijn definitie van 'leuk leven'.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:21 schreef Laertes het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik heb liever een lang leven dan een leven waarin ik op straat kots.
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:35 schreef heartwork het volgende:
[..]
Inderdaad, erg zwak. Wel haar toekomst verneuken maar zelf er niet voor durven uitkomen dat je net zo'n retard bent. Ik bedoel. die uitspraken van filmer + vriend getuigen ook niet echt van intelligentie.
'recht om te kotsen' ? ik bedoel maar.
gay
Natuurlijk erg makkelijk om dergelijke statements op internet te maken, maar als je het meisje recht in haar ogen zou moeten kijken, al is ze niet slim bezig geweest, zou je dan nog zo'n held zijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat wijf verdient het als haar leven is verneukt door dit filmpje. Zo lelijk, zo dom, zo'n debiel, zo vadsig. Goede zaak dit, en al helemaal dat dr hyves is volgespammed. Dit terwijl ik niet zo'n hoge pet op heb van de reaguurders.
Als ik haar tegen kwam zou ik dr uitlachen en dan een biertje aanbieden met eenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk erg makkelijk om dergelijke statements op internet te maken, maar als je het meisje recht in haar ogen zou moeten kijken, al is ze niet slim bezig geweest, zou je dan nog zo'n held zijn?
Dat vraag ik me altijd af bij dergelijke reacties....
Nee, dat zou je niet doen. Je zou haar voorbij lopen en in je vuistje lachen misschien...maar je zou dat echt niet doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef zquing het volgende:
[..]
Als ik haar tegen kwam zou ik dr uitlachen en dan een biertje aanbieden met een
Ik zou haar oprecht in haar gezicht spugen en misschien nog een pimpslap geven. Denk het wel ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk erg makkelijk om dergelijke statements op internet te maken, maar als je het meisje recht in haar ogen zou moeten kijken, al is ze niet slim bezig geweest, zou je dan nog zo'n held zijn?
Dat vraag ik me altijd af bij dergelijke reacties....
Als een echte Turk. Eer boven alles.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zou haar oprecht in haar gezicht spugen en misschien nog een pimpslap geven. Denk het wel ja.
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als een echte Turk. Eer boven alles.
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, dat zou je niet doen. Je zou haar voorbij lopen en in je vuistje lachen misschien...maar je zou dat echt niet doen.
Wordt nou geen internetheld, daar zijn er al zoveel van.
Dan heb ik medelijden met je, aangezien je net zo triest bent als F04quote:Ik lieg namelijk niet op internet, behalve als het duidelijk een zinloos topic betreft.
Okee, post dan even je woonplaats, je echte naam en een foto, en ga dan naar amsterdam om dat te doen, leg dat even vast op camera door 1 van je matties, en dan geloof ik je.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zou haar oprecht in haar gezicht spugen en misschien nog een pimpslap geven. Denk het wel ja.
Hihi.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:57 schreef zquing het volgende:
Dan heb ik medelijden met je, aangezien je net zo triest bent als F04
Mannen die vrouwen slaan zijn uitschot. Dat je het even weet. Kutjosti.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef DurumDoner het volgende:
Helaas beschrijf je nu een teringgroot percentage van Nederland.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Zo lelijk, zo dom, zo'n debiel, zo vadsig.
Gelukkig zijn er ook nog nette studentjes zoals jij.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:20 schreef Sigmund666 het volgende:
NOT!
Tering zeg, zit ik net op Dumpert te kijken (ja ja, overloper, verrader bla bla bla) zie ik me een filmpje. Echt gewoon niet normaal meer. Een of andere lelijke, chubby dronken snol die arrogant loopt te doen dat ze rechten studeert en dat de heren haar maar even 'majesteit' moeten noemen. Op haar bek slaan en uit het dispuut zetten. Dit soort randfiguren zijn een schande met hun arrogante smoeltje en hun huppelkutjes-attitude.
Klacht en samenvatting: Pauperstudentjes die zich klem zuipen en dan denken respect af te dwingen en arrogant te kunnen zijn.
http://www.dumpert.nl/med(...)amateur_student.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |