Idd. En ze komt ook nog eens uit Maastricht. Ik zeg je: Ik ga GOUDEN TIJDEN beleven als ik haar kop ziequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef mieuwmieuw het volgende:
Domme hoer, moet ze maar niet zo veel zuipen. Nu staat ze met haar kop voor altijd op internet.
Gast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:25 schreef Adidah het volgende:
Dat soort wijven laten zich doorgaans wel in de bek spuiten...niet dat ik daar iets van zou weten...maar dat zegt men.
Als ik als dronken voorzitster van een dispuut gefilmd zou worden, zou ik altijd de logica kunnen opbrengen, om te zeggen, ga weg, geen goed moment.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef DirkZz het volgende:
Ze is gewoon dronken laat haar lekker, wel dom dat ze voor een camera heeft staan lullen.
Dan nog. Voorzitters vertegenwoordigen een club of vereniging. Zal lekker zijn dat je rechtendispuut per direct bekend staat als een bendetje dronken idioten die kotsend en lallend voor een camera gaan staan en op internet te zien zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef DirkZz het volgende:
Ze is gewoon dronken laat haar lekker, wel dom dat ze voor een camera heeft staan lullen.
Jammer joh. En nu weer verder je tandjes poetsen en je bedje in. Toedeloequote:
Papa's kleine trots. Ik studeer rechten want dan ben ik zo veel goeds voor mijn ouders en mijn toekomst. Idd, snelle voorzitterswissel. Zo zet je je dispuut op een afschuwelijke manier te kakken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:32 schreef kingmob het volgende:
Hoe je dronken bent zegt veel over je, en bij haar is dat niet om vrolijk van te worden.
Waarom is ze trots dat ze rechten studeert eigenlijk
Maargoed, ik denk dat er binnenkort een voorzitterswissel aankomt
Hier in de achterhoek zou het je imago juist een flinke boost geven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zal lekker zijn dat je rechtendispuut per direct bekend staat als een bendetje dronken idioten die kotsend en lallend voor een camera gaan staan en op internet te zien zijn
Imagoschade heet dat gewoon.
U..........gaat door voor de koelkast met ijsblokjesdispenser!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
U..........gaat door voor de koelkast met ijsblokjesdispenser!
Voor de half of geheel blinden:
Het enige meisje in het midden.
Er zijn 3 opties:quote:
4. Haar hyves posten zodat wij der belachelijk kunnen maken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zijn 3 opties:
1. Neuken.
2. Haar verder belachelijk maken op andere sites.
3. Haar wijzen op hoe dit overkomt, en hopen dat ze er iets van leert, en in de toekomst zichzelf een beetje zal verbeteren en haar studie serieus zal nemen, zodat ze WEL een toekomst heeft.
Ik zou voor optie 3 kiezen, als ze nog te redden valt, en het is natuurlijk afhankelijk of de poster haar mag, of een hekel aan haar heeft.
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
4. Haar hyves posten zodat wij der belachelijk kunnen maken.
5. Al het bovenstaande.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
4. Haar hyves posten zodat wij der belachelijk kunnen maken.
Ze zit sowieso bij een onafhankelijk dispuut in Maastrichtquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zijn 3 opties:
1. Neuken.
2. Haar verder belachelijk maken op andere sites.
3. Haar wijzen op hoe dit overkomt, en hopen dat ze er iets van leert, en in de toekomst zichzelf een beetje zal verbeteren en haar studie serieus zal nemen, zodat ze WEL een toekomst heeft.
Ik zou voor optie 3 kiezen, als ze nog te redden valt, en het is natuurlijk afhankelijk of de poster haar mag, of een hekel aan haar heeft.
Mag ie zo wel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
4. Haar hyves posten, maar wij beloven plechtig dat wij der niet belachelijk zullen gaan maken.
Vrouwelijke voorziters (studentes, naarmate zij ouder worden leren zij het wel te verbergen) zijn vaak krengen. Ze stellen zich vrijwel altijd zo voor: 'Hai, ik ben vz van XXXXXXXXXXXX'. Bah.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan nog. Voorzitters vertegenwoordigen een club of vereniging. Zal lekker zijn dat je rechtendispuut per direct bekend staat als een bendetje dronken idioten die kotsend en lallend voor een camera gaan staan en op internet te zien zijn
Imagoschade heet dat gewoon.
Je weet wel : vadsig. Niet mollig, geen Rubensdame shit. Echt vadsig.quote:
Voor je land?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zit sowieso bij een onafhankelijk dispuut in MaastrichtAlles behalve de Femmes Fantastiques, waar alleen maar barbies zitten met een economische/talen studie, is rommel wat betreft onafhankelijke disputen. En waarom zou ik haar helpen
Domme trut dat het is
Oh, wist ik niet. Maar dat valt bij haar nog wel meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je weet wel : vadsig. Niet mollig, geen Rubensdame shit. Echt vadsig.
Die studente studeert zeker in Harderwijk?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:20 schreef Sigmund666 het volgende:
NOT!
Tering zeg, zit ik net op Dumpert te kijken (ja ja, overloper, verrader bla bla bla) zie ik me een filmpje. Echt gewoon niet normaal meer. Een of andere lelijke, chubby dronken snol die arrogant loopt te doen dat ze rechten studeert en dat de heren haar maar even 'majesteit' moeten noemen. Op haar bek slaan en uit het dispuut zetten. Dit soort randfiguren zijn een schande met hun arrogante smoeltje en hun huppelkutjes-attitude.
Klacht en samenvatting: Pauperstudentjes die zich klem zuipen en dan denken respect af te dwingen en arrogant te kunnen zijn.
http://www.dumpert.nl/med(...)amateur_student.html
Spijker op de kopquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:10 schreef Biels het volgende:
Vrouwen en een klein beetje macht. Dat kan alleen maar fout aflopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |