er ligt nog een pizza van mij in de koelkastquote:
Ik ken de goede man idd nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik snap gewoon niet waarom het wel nieuws is als zo'n onbekende leipe vent zijn pols breekt... vermeld het dan ook gewoon met naam en toenaam als anderen zoiets doen.
Heerlijk johquote:
Aangenomen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Daar hoeven de topjes niet strak voor te zijn
[..]
Lekker dingquote:
Wat voor kwaliteiten moet ik bezitten om aangenomen te worden?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:47 schreef Fha het volgende:
Ja hoorNu staan wel al mijn studiepunten op de site
twee dagen nadat de commissie zijn beslissing heeft genomen op niet kloppende punten
Het moet niet veel grappiger worden..
Enough suckingpower!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
Wat voor kwaliteiten moet ik bezitten om aangenomen te worden?
quote:
I can suck a golfball trough a garden hosequote:
Mjah ik kan wel janken. pfffquote:
Wat heb je daar aan? Dat doet toch alleen maar pijn?quote:
nee.quote:
Of Dyson?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan? Dat doet toch alleen maar pijn?Je dowt je stengel ook niet in een Nilfisk toch?
Ze moet gewoon de lakens door je reet zo door je lul zuigen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan? Dat doet toch alleen maar pijn?Je dowt je stengel ook niet in een Nilfisk toch?
Mooi, dat ging snel! Ik heb ook nog andere kwaliteiten hoorquote:
marcquote:
Ga jij mijn baan afpakken zelfs nadat je hebt gezegd liever voor Jort te werken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
Wat voor kwaliteiten moet ik bezitten om aangenomen te worden?
Zijn de punten niet goed?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:47 schreef Fha het volgende:
Ja hoorNu staan wel al mijn studiepunten op de site
twee dagen nadat de commissie zijn beslissing heeft genomen op niet kloppende punten
Het moet niet veel grappiger worden..
quote:
Jij werkt voor Pheno...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Nijns het volgende:
Ga jij mijn baan afpakken zelfs nadat je hebt gezegd liever voor Jort te werken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |