abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71048690
quote:
Jeugd Baarsjes wil niet de kas in

AMSTERDAM - Een project in De Baarsjes om lastige jongeren aan een vakantiebaan in de kassen van Aalsmeer te helpen, is op een fiasco uitgelopen. Het stadsdeel zou het vervoer betalen en gaf een baangarantie. Er was op dertig man gehoopt, er meldden zich drie. Het project, waarvoor twintig mille euro was uitgetrokken, is dit jaar van de baan. Voor de drie wordt een oplossing gezocht.

Shanta Singh, fractievoorzitter van D66, stemde in mei tegen het PvdA-voorstel. Ze is niet verbaasd. ''Het is een nogal atypische gedachte te denken dat deze jongeren te porren zijn om vroeg uit hun bed te komen om in de kassen te werken.'' En ze vindt het niet de taak van de overheid, vakantiewerk te regelen. ''Er gaat al veel geld naar jongerenprojecten. Bovendien worden door de crisis mensen ontslagen in Aalsmeer.''

Het was uiteraard niet de bedoeling zoveel geld te besteden aan drie jongeren, zegt initiatiefnemer Rik Winsemius van de PvdA-fractie. Hij concludeert dat er te weinig tijd was om het project succesvol te maken. Volgend jaar moet het beter. ''Sinds de jaren negentig weten Amsterdam en Aalsmeer elkaar niet goed meer te vinden. Door dit soort projecten hopen we de relatie te herstellen.'' (HET PAROOL)
http://www.parool.nl/paro(...)niet-de-kas-in.dhtml

Kosten: ¤20000.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:46:13 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71048815
quote:
Volgend jaar moet het beter.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:52:06 #4
144213 Adidah
Het was wraak
pi_71048906
Wie wil er dan ook in de kas werken ?
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:52:10 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71048908
Ik heb vroeger ook bij een tuinder gewerkt. Toen moest ik gewoon 15 km fietsen. Een busje was niet geregeld. Ik kwam wel gewoon iedere dag. Gek he?

En hoezo heeft dit 20.000 euro gekost? Een tuinder bellen om te vragen of hij 20 handjes kan gebruiken is zo duur toch niet?

Weet je hoe het werkt? Dezelfde (PVDA)-gemeenteambtenaren die dit bedenken zijn eigenaar-directeur van deze projectbureautjes. Die vangen die 20K sowieso wel. Dat is lekker verdienen voor een paar telefoontjes en het huren van een taxibusje. Er zijn overal in Nederland duizenden van dit soort projectbureautjes. Die koppen al dat geld dat vrijgemaakt wordt om de MKS te promoten lekker gemakkelijk in. Daarom is er ook nog steun voor dit soort absurde praktijken.
The End Times are wild
pi_71048945
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef Adidah het volgende:
Polen.
pi_71048978
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Polen.
En hard ook
pi_71049009
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef LXIV het volgende:
Ik heb vroeger ook bij een tuinder gewerkt. Toen moest ik gewoon 15 km fietsen. Een busje was niet geregeld. Ik kwam wel gewoon iedere dag. Gek he?

En hoezo heeft dit 20.000 euro gekost? Een tuinder bellen om te vragen of hij 20 handjes kan gebruiken is zo duur toch niet?

Weet je hoe het werkt? Dezelfde (PVDA)-gemeenteambtenaren die dit bedenken zijn eigenaar-directeur van deze projectbureautjes. Die vangen die 20K sowieso wel. Dat is lekker verdienen voor een paar telefoontjes en het huren van een taxibusje. Er zijn overal in Nederland duizenden van dit soort projectbureautjes. Die koppen al dat geld dat vrijgemaakt wordt om de MKS te promoten lekker gemakkelijk in. Daarom is er ook nog steun voor dit soort absurde praktijken.
Daar mep je de spijker op z'n kop
Hoog tijd dat zulke praktijken eens worden aangepakt.
pi_71049043
quote:

Links lullen, rechts vullen ofzoiets
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:58:01 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71049118
Onlangs sprak ik nog een neger, die geen werk had.

Ik vroeg hem waarom hij niet hier ging werken? Zijn monteursdiploma's (uit Suriname) werden hier niet geaccepteerd. Dat is rot, idd. Maar waarom ging hij dan niet proberen een Nederlands diploma te halen? In de schoolbankjes zitten was niks voor hem. Hij kon wel werk krijgen in Rotterdam, maar dat was veel te ver. Verhuizen ging ook niet, te veel gedoe. En ander werk dan? Nee, hij moest wel iets doen wat hij leuk vond, anders was hij niet happy.

Kortom, in principe mogelijkheden genoeg, maar voor iedere mogelijkheid een reden om het niet te doen. Het was zó stereotyperend! Dan weet je waarom Suriname van een welvarende rechtstaat in 1975 is afgegleden tot de huidige toestand en de helft hier naartoe gekomen is.
The End Times are wild
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:02:21 #11
144213 Adidah
Het was wraak
pi_71049265
quote:

[..]

Polen.
Ja, maar even serieus. Welke Nederlandse puber wil in de zomer in de kas werken en daar ook nog eens elke dag 30 tot 40 minuten voor moeten reizen ?
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:02:42 #12
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71049279
quote:

[..]

Polen.
Yep, en die werken nog hard ook. In Nederland is er geen volk meer te vinden die dit werk wil doen.
En over een tijdje, als het in Polen allemaal nog beter gaat, willen de Polen ook niet meer.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_71049325
quote:

quote:
Volgend jaar moet het beter.
Lijkt me helder.
pi_71049330
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Adidah het volgende:

[..]

Ja, maar even serieus. Welke Nederlandse puber wil in de zomer in de kas werken en daar ook nog eens elke dag 30 tot 40 minuten voor moeten reizen ?
Ik denk best wat, ik deed in de zomer ook altijd kutbaantjes maarja je wilt toch geld hebben om uit te gaan enz.
pi_71049337
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef Adidah het volgende:
Niks mis met een beetje je handen gebruiken. Heb ik zelf ook gedaan.
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:08:21 #16
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_71049503
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

heb het zelf ook vaak zat gedaan: mijn vader is tuinder. Maar 'men' heeft er tegenwoordig kennelijk iets op tegen om de handen vuil te maken.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_71049545
Projecten ? Als ze er nu enkele reis vliegtickets Casablanca voor gekocht hadden.
to the point!
pi_71049688
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Exact.
Daar leer je pas wat werken is, en is motiverend om je best te doen op school.

Laat dat beiden dingen zijn waar die jongens allergisch voor zijn.
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:13:50 #19
144213 Adidah
Het was wraak
pi_71049725
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef Againzender het volgende:

[..]

heb het zelf ook vaak zat gedaan: mijn vader is tuinder. Maar 'men' heeft er tegenwoordig kennelijk iets op tegen om de handen vuil te maken.
Maar als je uit de stad komt, dan ga je denk ik niet zo snel helemaal naar Aalsmeer om in de kassen te werken. Dan kom je eerder bij de supermarkt, McD of BK uit.
pi_71052146
Belachelijk dat dit zoveel geld heeft gekost en dat de politiek zo naïef kon zijn. Tijd voor verandering!
Over twintig jaar ga ik de politiek in
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:15:34 #21
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71055190
In de kassen werken. Kom op zeg, keihard werken voor een loon wat nog magerder is dan de Mcdonalds of de Lidl biedt.

En dan die fokkers hier met hun "die jeugd van tegenwoordig, die maar niet wilt werken. Waar gaat het heen met de samenleving! In mijn tijd, TOEN werkten we pas hard! 48 uur per dag! En we moesten 40 kilometer bergopwaarts beide kanten op fietsen om er te komen en dat deden we lachend want wij gingen GELD verdienen!"
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:24:26 #22
215628 woid
let's get Friendly
pi_71055216
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 07:15 schreef ethiraseth het volgende:
In de kassen werken. Kom op zeg, keihard werken voor een loon wat nog magerder is dan de Mcdonalds of de Lidl biedt.

En dan die fokkers hier met hun "die jeugd van tegenwoordig, die maar niet wilt werken. Waar gaat het heen met de samenleving! In mijn tijd, TOEN werkten we pas hard! 48 uur per dag! En we moesten 40 kilometer bergopwaarts beide kanten op fietsen om er te komen en dat deden we lachend want wij gingen GELD verdienen!"
karakterloze luie flikkers zijn "jullie"
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:30:42 #23
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71055243
Er is niks karakterloos aan niet in Aalsmeer in de kassen te willen werken. Dat is een teken dat de jeugd weet wat ze wil en liever ander werk zoekt of helemaal geen geld heeft dan kutwerk te doen. Werken om het werken is waanzin en een houding die niet snel genoeg kan verdwijnen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:36:31 #24
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_71055262
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 07:30 schreef ethiraseth het volgende:
Er is niks karakterloos aan niet in Aalsmeer in de kassen te willen werken. Dat is een teken dat de jeugd weet wat ze wil en liever ander werk zoekt of helemaal geen geld heeft dan kutwerk te doen. Werken om het werken is waanzin en een houding die niet snel genoeg kan verdwijnen.
Ik heb dus vroeger wel in de kassen op het land gewerkt. Leuk werk is het niet maar als je geld wil hebben moest je toch iets doen. Vind het best hoor dat ze niet willen werken maar moeten ze ook niet zeuren dat ze geen geld hebben.

Overigens die 20.000 zoals er al een paar mensen opgemerkt hebben linkse mensjes die even lekker geld vangen.
mai pen rai
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:50:09 #25
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71055340
Die jeugd zeurt toch ook niet? Het zijn volwassenen met hun "iedereen moet werken"-mentaliteit die wel even vonden dat ze moesten werken.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:44:33 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71055815
quote:
Er is nog genoeg jeugd die wel in de kassen werkt.

Het ergste is dat deze jeugd nu geld verdiend, en spaart, en dat de PVDA over 10 jaar gaat roepen dat de Baarsjesmensen zo zielig zijn en nooit kansen gehad hebben en het geld dat de rest tijdens hun jeugd verdiend heeft afpakt en aan die Baarsjesmensen gaat brengen.

En dat is nu het verschil. Want de Baarsjesjeugd krijgt kans om te werken in de schoot geworpen, maar komt gewoon niet. Deze jeugd krijgt gratis opleidingen en begeleidingen aangeboden, maar wil liever rondhangen en blowen. En over 15 jaar gaat de PVDA roepen dat de uitkeringen weer omhoog moeten en dat er meer geld naar achterstandswijken moet. Want deze mensen zijn zo zielig en hebben nooit een kans gehad.
The End Times are wild
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 juli 2009 @ 08:51:05 #27
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71055948
quote:
Dus lekker teren op de samenleving.
Daar hebben ze een woord voor: parasieten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:55:33 #28
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_71056050
PvdA
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71056051
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is nog genoeg jeugd die wel in de kassen werkt.

Het ergste is dat deze jeugd nu geld verdiend, en spaart, en dat de PVDA over 10 jaar gaat roepen dat de Baarsjesmensen zo zielig zijn en nooit kansen gehad hebben en het geld dat de rest tijdens hun jeugd verdiend heeft afpakt en aan die Baarsjesmensen gaat brengen.

En dat is nu het verschil. Want de Baarsjesjeugd krijgt kans om te werken in de schoot geworpen, maar komt gewoon niet. Deze jeugd krijgt gratis opleidingen en begeleidingen aangeboden, maar wil liever rondhangen en blowen. En over 15 jaar gaat de PVDA roepen dat de uitkeringen weer omhoog moeten en dat er meer geld naar achterstandswijken moet. Want deze mensen zijn zo zielig en hebben nooit een kans gehad.
iets met spijker en kop
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_71056106
Deze naïviteit van de politiek is gewoon echt zielig...

Props wel voor die 3 jongeren die WEL kwamen opdagen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:01:33 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71056180
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:58 schreef kikoooooo het volgende:
Deze naïviteit van de politiek is gewoon echt zielig...

Props wel voor die 3 jongeren die WEL kwamen opdagen.
Maar die 3 jongeren wonen dus over 15 jaar uitgerekend niet meer in een kansenwijk. Die redden het wel. En gaan dus belasting betalen voor de17 die op hun bed bleven liggen.
The End Times are wild
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:02:16 #32
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71056192
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 07:50 schreef ethiraseth het volgende:
Die jeugd zeurt toch ook niet? Het zijn volwassenen met hun "iedereen moet werken"-mentaliteit die wel even vonden dat ze moesten werken.
En terecht toch? Ik moest vroeger ook gewoon werken van mijn ouwe.

Een keus had ik niet, onder het mom van; 'We willen niet dat je de hele vakantie bij huis rond gaat hangen!' mocht kleine SicSicSics vanf zijn 15e elke zomervakantie fijn aan de slag!

Ik ben er geen klap slechter van geworden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71056263
quote:
Die jeugd zeurt wel. Dat het maar een saaie boel is, dat er geen activiteiten zijn, dat ze geen hangplek hebben: dat zijn immers de redenen die worden aangehaald om andere mensen lastig te vallen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:05:58 #34
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_71056277
quote:
Dat is een teken dat de jeugd weet wat ze wil
Money for nothing?
quote:
en liever ander werk zoekt
In de raad van commissarissen van een grote financial? CEO van RDS? Loverboy?
quote:
of helemaal geen geld heeft
En hun scooters, uitgaan & blingbling dan?
quote:
dan kutwerk te doen. Werken om het werken is waanzin en een houding die niet snel genoeg kan verdwijnen.
Zeker als jongere heb je weinig keuze en zal je dus gewoon even lekker wat minder leuk werk moeten doen voor je geld. Iets met karakter enzo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:31:15 #35
215628 woid
let's get Friendly
pi_71056862
quote:
en deze jeugd is de rede dat over 30 jaar NL is verpaupert, eruit zal gaan zien als 1 grote achterbuurt.
want ach.. waarom zal je moe worden voor zaken die niet jezelf aan gaan.
nogmaals, luie flikkers.
pi_71057301
quote:
Met alle respect, maar niet willen werken vind ik prima. Maar dan ook niet op andermans geld teren.

Maar dat is natuurlijk niet wat je bedoelt. Je bedoelt niet dat de jeugd verantwoordelijkheid neemt voor "liever geen kutwerk doen" en "werken om te werken is waanzin", nee, je bedoelt dat anderen dan maar de gevolgen van die houding moeten dragen.

En ja, dat is karakterloos.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:17:07 #37
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_71058092
Ik ben enkele jaren geleden eens betrokken geweest bij een soortgelijk project. Dat had ongeveer hetzelfde resultaat. Jongeren zonder startkwalificaties kregen alles op een presenteerblaadje aangeboden, maar gaven de voorkeur aan uitslapen, hangen, blowen en makkelijk geld.

Die paar die wel meewerkten, kwamen bovendien vrijwel altijd te laat waardoor het project uiteindelijk maar werd stopgezet. Heeft de gemeente hier toen ook behoorlijk veel geld gekost al waren er geen bureautjes en dergelijke bij betrokken.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_71058724
quote:
Ondertussen hangt 'de jeugd van de baarsjes' op mercator plein en lopen ze te janken "Ooh we zijn zo zielug niemand wil ons aannemen we kunnen nergens geld verdienen discriminatie discriminatie!!"
pi_71058762
Socialisme werkt niet. Wat een verrassing (blijkbaar voor de meesten in deze topic)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:09:23 #40
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71063881
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:38 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Ondertussen hangt 'de jeugd van de baarsjes' op mercator plein en lopen ze te janken "Ooh we zijn zo zielug niemand wil ons aannemen we kunnen nergens geld verdienen discriminatie discriminatie!!"

Dat mogen ze dan ook doen. Betekent niet dat er iemand naar ze hoeft te luisteren.

Echt, wat een stelletje oude sufkutten zitten hier. Alleen maar kunnen roepen over hoe Nederland verpaupert als de jeugd niet in de kassen ( ) wilt werken en hoe hard zij vroeger wel niet werkten. Als jullie echt zo hard werkten als hier wordt gezegd zaten zoveel mensen niet onder werktijd op Fok te posten. Maar ondertussen wel klagen over de jeugd.

Ik neem aan dat ik geen citaten van oude Grieken hoef te posten die ook al beweerden dat de jeugd lui was en er niks van terecht zou komen omdat ze zwak waren? Dat was 2500 jaar geleden en toen riep men precies hetzelfde. Maar nee, deze keer gaat het ECHT werkelijk waar helemaal fout met de jeugd.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:54:58 #41
215628 woid
let's get Friendly
pi_71065793
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dat mogen ze dan ook doen. Betekent niet dat er iemand naar ze hoeft te luisteren.

Echt, wat een stelletje oude sufkutten zitten hier. Alleen maar kunnen roepen over hoe Nederland verpaupert als de jeugd niet in de kassen ( ) wilt werken en hoe hard zij vroeger wel niet werkten. Als jullie echt zo hard werkten als hier wordt gezegd zaten zoveel mensen niet onder werktijd op Fok te posten. Maar ondertussen wel klagen over de jeugd.

Ik neem aan dat ik geen citaten van oude Grieken hoef te posten die ook al beweerden dat de jeugd lui was en er niks van terecht zou komen omdat ze zwak waren? Dat was 2500 jaar geleden en toen riep men precies hetzelfde. Maar nee, deze keer gaat het ECHT werkelijk waar helemaal fout met de jeugd.
schaar jezelf dan ook maar onder de sufkutten, niemand zegt hier dat nederland verpaupert is.
en er wordt ook niet gegeneralizeerd m.b.t. de complete jeugd.
pi_71065841
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:38 schreef Ra-z het volgende:

[..]

HaHa
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71066069
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:31 schreef woid het volgende:

[..]

en deze jeugd is de rede dat over 30 jaar NL is verpaupert, eruit zal gaan zien als 1 grote achterbuurt.
want ach.. waarom zal je moe worden voor zaken die niet jezelf aan gaan.
nogmaals, luie flikkers.
Achterbuurten
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:02:39 #44
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71066070
waar staat dat dit de gemaakte kosten zijn? er is 20 mil. uitgetrokken voor het project, niet uitgegeven
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71066686
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het probleem met deze jongeren is dat ze probleemjongeren zijn. Dus geen gewone jongeren, maar probleemjongeren. Het zijn van die lui die een slechte jeugd hebben gehad - iets waarmee ze bij jouw PvdA nog altijd mee wegkomen, als ze ergens op worden betrapt - en ze doen er alles aan om dat zo te houden. Die slechte jeugd dus.

Als het aan mij lag, dan lieten we die jongelui in hun sop gaarkoken, en sloten we ze na fout gedrag net zo lang op totdat ze zich wel wisten te gedragen. Maar zo werkt het niet in Nederland. Dit soort jongelui moet je koesteren, want het zijn lopende gouden kippen voor de gagen en gogen van het subsidiewerk
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_71066746
Die jongens wilden gewoon lekker dichtbij in een AH-to go werken, maar daar werden ze "toevallig" geweigerd.
pi_71066794
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef Meh7 het volgende:
Die jongens wilden gewoon lekker dichtbij in een AH-to go werken, maar daar werden ze "toevallig" geweigerd.
En, wat vind je daar van?
pi_71066848
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:23 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

En, wat vind je daar van?
Dat ze geweigerd worden als ze normaal werk zoeken, maar vies werk aangeboden krijgen en niet willen doen?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:29:20 #49
215628 woid
let's get Friendly
pi_71066986
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat ze geweigerd worden als ze normaal werk zoeken, maar vies werk aangeboden krijgen en niet willen doen?
vies werk???
pi_71067079
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het probleem met deze jongeren is dat ze probleemjongeren zijn. Dus geen gewone jongeren, maar probleemjongeren. Het zijn van die lui die een slechte jeugd hebben gehad - iets waarmee ze bij jouw PvdA nog altijd mee wegkomen, als ze ergens op worden betrapt - en ze doen er alles aan om dat zo te houden. Die slechte jeugd dus.

Als het aan mij lag, dan lieten we die jongelui in hun sop gaarkoken, en sloten we ze na fout gedrag net zo lang op totdat ze zich wel wisten te gedragen. Maar zo werkt het niet in Nederland. Dit soort jongelui moet je koesteren, want het zijn lopende gouden kippen voor de gagen en gogen van het subsidiewerk
uitkering/subsidies intrekken, lijkt me erg simpel en niet op veel weerstand te stuiten.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')