Dankzij die paint weet ik nu elke P en slagboom in Tilburg te vinden!quote:FF een situatieschets voor degenen die niet met Tilburg bekend zijn:
ik in 4.8,quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Richel het volgende:
[..]
Ik rij in een Triumph TR6, in 7,8 tellen naar 100..
Was je niet elixabete, met die vele nepverhalen?quote:
Om vervolgens mensen af te snijden bij de AH XL in Tilburg, nietwaar?quote:
Daf XF van de zaak, 1 minuut en 39 seconden naar de 100, beat that!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Richel het volgende:
[..]
Represent. Op zich wel terechte klacht, al zou ik me er niet zo druk om maken als ik jou was.quote:
Triumphs zijn mooi! wij hebben er ook 2quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Richel het volgende:
[..]
Nee tr's zijn voor de echte oldtimer liefhebbers en groot zijn ze niet. Ooit een zien staan in een parkeervak?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:56 schreef Gehannes het volgende:
Ik begrijp dat TS zijn tekortkomingen onder de gordel compenseert met een te grote oldtimer?
Ja, joh. Als je vol geramd wordt, neem ik aan dat je niks van zegtquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen die anderen aanspreken op hun gedrag in het verkeer. Word dan politieagent
.
Dan rijd je er toch niet normaal mee hoor. Of je hebt een wel heel gare bak in elkaar gezet. Laatst was de v snaar verouderd en nu zie je ook de banden verouderen maar dat zijn standaard dingen. Wij hebben zelden iets met onze tr4. We gaan er zelfs weekjes mee naar de Ardennen. En de tr3 is nog in aanbouwquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:16 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik bescheur me om hoe je dit beschrijft, bedankt daarvoor![]()
maar een Triumph.....breek me de bek niet los. Ik ken legio mensen die ze hebben.......2 uur rijden, 10 uur sleutelen, 2 uur rijden, 12 uur sleutelen, 2 uur rijden, 14 uur sleutelen
hihihi
Ja... Engelse auto's zijn zwaar onbetrouwbaar. Heb ook veel problemen gehad met klassieke mini's.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:16 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik bescheur me om hoe je dit beschrijft, bedankt daarvoor![]()
maar een Triumph.....breek me de bek niet los. Ik ken legio mensen die ze hebben.......2 uur rijden, 10 uur sleutelen, 2 uur rijden, 12 uur sleutelen, 2 uur rijden, 14 uur sleutelen
hihihi
Nu moet je wel goed lezen, ik zeg niet dat ik mensen niet aanspreek als ze me rakenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef Richel het volgende:
[..]
Ja, joh. Als je vol geramd wordt, neem ik aan dat je niks van zegt.
Debiele reactie van je eigenlijk...
Zonder oplegger kan het naar de 80 toch wel flink rap ofniet..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Daf XF van de zaak, 1 minuut en 39 seconden naar de 100, beat that!
AH is duidelijk beter dan C1000, meer aanbod en meer kwaliteit enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:31 schreef B.E.D het volgende:
TS gaat naar de AH
Wat is er mis met de loller1000, vindt je jezelf daar te goed voor ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |