Het vond net half uurtje geleden plaats bij AH XL in Tilburg. Daar pleur ik m'n boodschappen in m'n waardevolle klassieker. En gestaag rij ik weg van de parkeerplaats. Komt zo'n blondine, 25 a 30 jr, niet onaantrekkelijk uitziend in haar Daihatsu of een andere Japanner met flinke snelheid aanscheuren. FF een situatieschets voor degenen die niet met Tilburg bekend zijn:
![]()
Ach, ik heb nog steeds voorrang, dacht ik. Ze begint mij bijna te rammen, ik vol in de remmen en stuur gelijk m'n auto op de stoep, WTF, ze remt niet eens af, of een gebaar van excuses of maar ook iets dat erop leek. Ze stuurt hem gauw in de bocht, en ik hoorde haar banden zelfs piepen. Ze pakt nog een stoep mee, en gaat gelijk rechtsaf in het straatje, de slagboom was open. Geen enkel excuus of wat! Ik volgas achteraan, zie ik haar auto snel afremmen bij de stoplichten op rood stonden. En wat doet die kuthoer, ze rijdt vervolgens door, terwijl het nog steeds rood stond

...
Ik wacht een tijdje todat hij groen was. Ik zag dat het teringautootje nog steeds op weg met een aardige snelheid reed. Ik inhalen, spreek haar langszij aan, zij kijkt mij kwaad aan. Waar haal je die arrogantie vandaan?
Ineens geeft ze volgas en gaat ervandoor. Dus heb ik het maar hierbij gelaten. Maar toch, verdomme, achterlijke kuthoer, ik hoop dat je jezelf aan je eigen kringspier verhangt, met je takke daihatsoe. Pleur toch op van onze planeet

.