QFTquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef IQM het volgende:
En nu faal ik keihard door de verkeerde nummering!
Karma, gotta love it.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef IQM het volgende:
En nu faal ik keihard door de verkeerde nummering!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo... de asprine begint te werken![]()
* Duizelig.
Was het wel een aspirine.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Duizelig.
Als het niet meer werkt gewoon bij het UWV melden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Duizelig.
Stttt, niet zo hard...quote:
Het?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het niet meer werkt gewoon bij het UWV melden.
Nee dankjequote:Op donderdag 16 juli 2009 17:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Was het wel een aspirine.Moeten we een ambulance bellen?
Foute nummering. Ik ben niet boos hoor, alleen teleurgesteld in IQM. Jij hebt het geweldig gedaan hoor jongenquote:
Mag je even uitleggen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het niet meer werkt gewoon bij het UWV melden.
*Visualiseert een zeer grote pil...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
Ik word vet sloom als ik 2 hooikoortspillen inneem.
Ik heb nieuwe aangezien ik voor die andere immuun geworden ben.
Deze pillen zijn minimaal 11x zo groot.
Nee, ik schroef mijn niveau wel wat bij naar beneden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je even uitleggen...
Wat daarmee de grap verpest, want als je een grap moet uitleggen...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Visualiseert een zeer grote pil...
Mag ik 1 werknemer tegen de hoofdpijn... dank u wel..quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja het. Werkt de aspirine? Nee, het werkt niet. Dus het.
Kan dat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, ik schroef mijn niveau wel wat bij naar beneden.
quote:
Ik snapte 'm. En ik vond 'm wel grappig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je even uitleggen...
Wat daarmee de grap verpest, want als je een grap moet uitleggen...
Nog een reden het niveau naar beneden te brengen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snapte 'm. En ik vond 'm wel grappig.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nog een reden het niveau naar beneden te brengen.
Niemand durft mee wat te zeggen, stel je voor, dalijk vind IQM het niet grappig!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef Silentalarm het volgende:
ineens, helemaal uit het niets, is het dood
Of verbetert 'ie je, door te zeggen dat het 'vindt' moet zijn en dat je een letter bent vergeten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand durft mee wat te zeggen, stel je voor, dalijk vind IQM het niet grappig!
Ja oke dat vind ik ook best eng. Maar ik denk altijd maar zo. Het is maar op internet hoor, hij kan je heus niet slaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand durft mee wat te zeggen, stel je voor, dalijk vind IQM het niet grappig!
Trouwens IQM lijkt me meer een soort semi-pasivist .quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja oke dat vind ik ook best eng. Maar ik denk altijd maar zo. Het is maar op internet hoor, hij kan je heus niet slaan
Klopt. Al moeten wij ons wel door dat zuur gezeur heen slaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja oke dat vind ik ook best eng. Maar ik denk altijd maar zo. Het is maar op internet hoor, hij kan je heus niet slaan
Creatief!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:00 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Trouwens IQM lijkt me meer een soort semi-pasivist .
Goede vraag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:00 schreef IQM het volgende:
En waarom wordt alles weer in het extreme getrokken?Ik lach vaak genoeg om Kb.
En anderen moeten zich weer door flauwe grappen heen slaan... So what's the point?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Klopt. Al moeten wij ons wel door dat zuur gezeur heen slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |