1 wel.. 2 niet...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:48 schreef Irritatie100 het volgende:
1 kan gewoon windowed bij de opties
uiteraard..quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik wil ook spelen.Maar ik neem aan dat er nog steeds geen Mac-versie is?
RCT3 is er voor Mac, alleen RCT3 is bij lange na niet zo goed als 1 en 2.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik wil ook spelen.Maar ik neem aan dat er nog steeds geen Mac-versie is?
Ja die heb ik al maar dat gaat vervelen waar rct2 leuk blijft.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
RCT3 is er voor Mac, alleen RCT3 is bij lange na niet zo goed als 1 en 2.
En laat die er nou net niet zijn voor de Macquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja die heb ik al maar dat gaat vervelen waar rct2 leuk blijft.
Nice in linux op winequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
begin van de avond weer geïnstalleerd
Ik ging ook zoeken naar een Vista patch ofzo, maar overal staat inderdaad dat hij het zonder zou moeten doen en dat niemand problemen heeft. Dus dat is een beetje jammerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier doet ie het gewoon onder Vista zonder enkel probleem
In KLB werd geopperd om een virtual pc te draaien maar daar heb ik totaal geen verstand van.
Ubuntuquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Nice in linux op wine![]()
Welke linux ? ubuntu ?
of heb je mac?
Wou een stoeltjeslift aanleggen door m'n hele park, maar er toch maar van afgezien. Ontzettend duur om zo'n ding aan te leggen en zijn meestal niet echt populairquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben behoorlijk bezig om een sandboxparkje helemaal vol te plempen in RCT1
Heb voor het gemak ook een trein en een monorail met meerdere stations om het hele park lopen... al had ik er eerder aan moeten denken en een spoor door het midden moeten laten gaan. Maar 't is nu al volgebouwd
Dacht ook toen zag ik #2.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef Studiotje het volgende:
Oh! Dit is het algemene RCT topic! Ik dacht alleen voor 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |