Ik heb nog wel 3 andere vrouwtjes Japonica's en 1 mannetjequote:
Ik doel meer op mogelijkheden om een schuimnest te bouwenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef rene90 het volgende:
Als het goed is zitten er nu een aantal plantjes tussen welke flink gaan groeien en dan beschutting kunnen geven aan de visjes waar nodig. Heb ze gister binnen gekregen dus moet nog even kijken of ik het wil gaan verplaatsen
Ik heb idd wel refelctoren, en volgens degene van wie die aquarium was, zijn de lampen nog geen jaar oud.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Easycarbo is dan wel aan te raden, dat is vloeibare co2 wat je planten nodig hebben. (is van easylife). Je planten hebben ook licht nodig, en als je oude lampen hebt kan het schelen als je nieuwe erin stopt, ik weet niet hoe oud ze zijn maar de intensiteit neemt wel af. Heb je wel reflectoren erop?
Niets op de verpakking? Hoort er gewoon op te staan namelijk. Anders even googlen dan vind je het wel. Hoeveel spul heb je er nu bij gegooid dan, maar op de gok watquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:04 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb idd wel refelctoren, en volgens degene van wie die aquarium was, zijn de lampen nog geen jaar oud.
Heb even geinformeerd bij de dierenzaak, die heeft mij ferropol van JBL aanbevolen.
Heb er net even wat plantjes bijgezet/verplaatst en dat spul erbij gedaan, hoevaak moet dat eigenlijk? Staat niets op de verpakking
Wauw, hoeveel liter?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef ursel het volgende:
Foto's van de bak.
Van het weekend ff een kap ervoor in mekaar zetten en een fatsoenlijke ombouw eromheen timmeren.![]()
[ afbeelding ]
Een van de nieuwe gelukkige bewoners.![]()
[ afbeelding ]
En de vis waarom het allemaal te doen is.
[ afbeelding ]
neenee dat niet, de hoeveelheid staat er wel, 10ml op 40liter water, maar er staat niet hoevaak?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niets op de verpakking? Hoort er gewoon op te staan namelijk. Anders even googlen dan vind je het wel. Hoeveel spul heb je er nu bij gegooid dan, maar op de gok wat?
Kijk, daar heb ik wat aan, las namelijk verschillende dingen, de 1 zegt dagelijks, de anders wekelijks.quote:
Ik heb het van aquaplantsonline.nl, die hebben de doseringen van alle prutjes op hun site bij de beschrijving staan dus wel handigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:27 schreef Markster het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan, las namelijk verschillende dingen, de 1 zegt dagelijks, de anders wekelijks.
Ga ik maar voor wekelijks, is me potje ook minder snel op
Wat vinden jullie trouwens van nepplanten ?
Zag ze net in de winkel, en hoewel ik het best mooi vind, houd iets me toch tegen om het te kopen, puur omdat het niet echt is, denken jullie er ook zo over ?
ze blijven alleen wel mooierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb het van aquaplantsonline.nl, die hebben de doseringen van alle prutjes op hun site bij de beschrijving staan dus wel handig.
Nepplantjes heb ik iets van...het is nep. Je hebt ook veel minder soorten en tja, de vissen genieten vaak ook van de echte plantjes.
Dan doe je iets niet goed.quote:
mijn onkundequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:05 schreef plukeenroos het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed.
Ik gebruik zelf profito,daar zitten diverse sporenelementen in
Op enkel ijzer kunnen planten niet leven.
hmm dat is wel een leuk idee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:13 schreef rene90 het volgende:
Ziet er al leuk uit, ben zelf ook iets in die richting begonnen haha. Wat ik wel zelf merkte is dat het mooi is als je met diepte gaat werken, dus een groter stuk hout en dan diagonaal en in de hoogte ook gaat zetten, nu zijn alleen de plantjes je hoogste punten.
Ow dan gaan binnenkort even wat visjes richting dierenwinkelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:16 schreef rene90 het volgende:
Hier wel, ik kom daar ook wel vaker dus ik denk dat dat wel scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |