Het was niet bedoeld als grap, het was een weergave van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:33 schreef IQM het volgende:
Ergens zit er een goede grap in dat bioscoopstoel-verhaal. Ik kan 'm alleen niet vinden.
Neehee!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als grap, het was een weergave van de werkelijkheid.
Oh zo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Neehee!Dat weet ik. Maar uit die hele situatie ('man zakt in bioscoop door stoel) valt gewoon een goede grap te halen, heb ik het idee. Ik kom er alleen niet op.
Ik ben blij dat ik een rol heb kunnen spelen in je dromen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef Fascination het volgende:
Oh IQM nog bedankt voor die leuke plaatjes van Michael gisternacht, ik heb er een creatieve uiting aan gegeven in m'n droom vannacht. Een voormalig klasgenoot die met een aangevreten lichaam in de wc ligt dood te gaan.
iqm is domquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Neehee!Dat weet ik. Maar uit die hele situatie ('man zakt in bioscoop door stoel) valt gewoon een goede grap te halen, heb ik het idee. Ik kom er alleen niet op.
Zo van:quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Of is dat toch echt meer Kb niveau?quote:Moet wel een goede film geweest zijn, hij lag op de grond van het lachen.
Inderdaad.quote:
Haha dat is grappig, die man zie ik 's ochtends ook altijd als ik voor de spiegel sta.quote:
Zo vies was dat niet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een rol heb kunnen spelen in je dromen. [ afbeelding ]
Wel een kutdroom.En nu je er over begint, moet ik ook weer denken aan die eerste foto.
![]()
Die man ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach levert weer een leuke anekdote op he.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een rol heb kunnen spelen in je dromen. [ afbeelding ]
Wel een kutdroom.En nu je er over begint, moet ik ook weer denken aan die eerste foto.
![]()
Voldoende.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo van:
[..]
Of is dat toch echt meer Kb niveau?
Euhm...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik googlede eens op red pubes, wat ik toen zag.
Die mensen moeten alles maar afscheren, anders ziet het er niet uit.
Is het je tweelingbroer?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha dat is grappig, die man zie ik 's ochtends ook altijd als ik voor de spiegel sta.
Je mag me ook gewoon IQM noemen, hoor.quote:
Ja keek niet wie de OP maakte of wie de LAPO hadquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon IQM noemen, hoor.
Maar beschouw het als gedaan.
Ik zie dit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha dat is grappig, die man zie ik 's ochtends ook altijd als ik voor de spiegel sta.
Heb jij patent op het posten van lelijke vrouwen of wat?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb jij patent op het posten van lelijke vrouwen of wat?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo van:
[..]
Of is dat toch echt meer Kb niveau?
Geloof het nou maar, ik heb billen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geloof het nog steeds niet! Van je billen.
Onder anderequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb jij patent op het posten van lelijke vrouwen of wat?
Ja, maar niet zúlke billen. Daar ben jij gewoon het type niet voor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geloof het nou maar, ik heb billen.
Wat uitzonderlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geloof het nou maar, ik heb billen.
You. Must. Be. Shitting. Me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik moest lachen!
Echt ik moest serieus lachen.
Eerst zei je dat ik geen grote billen had, en nu post ik kleine billen en dan heb ik dat ook niet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar niet zúlke billen. Daar ben jij gewoon het type niet voor.
Zó klein vind ik ze niet. Maar vooruit, deze kan je nog wel hebben, eigenlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eerst zei je dat ik geen grote billen had, en nu post ik kleine billen en dan heb ik dat ook niet?
Hoezo zie jij de kont van mijn vriendin? En je hebt je spiegel wel laag hangen.quote:
Wat denk jij dan, dat het zoiets is?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Zó klein vind ik ze niet. Maar vooruit, deze kan je nog wel hebben, eigenlijk.
Boehoequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Praat je altijd hardop tegen jezelf?
Ik ben toch je vriendin gekkie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo zie jij de kont van mijn vriendin? En je hebt je spiegel wel laag hangen.
Dikke hotlinkfail, ja!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, dat het zoiets is?
[ afbeelding ]
Hotlinkfail?
Ja het werkte in de preview ook al niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Dikke hotlinkfail, ja!Je linkt naar een html-pagina.
Zo dus niet.quote:
Het idee is leuk, alleen hou ik niet van oneffenheden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:08 schreef IQM het volgende:
Maar niemand die dit tof vindt?
http://www.skin-italy.com/intro_home.html
[ afbeelding ]
Ik zou der doen. Maar dan mag je dat slipje wel elke keer precies goed aandoen anders krijg je gewoon een vierkant dadelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:08 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben maar 1 vormpjequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:08 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Scharen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zag een heel mooie vrouw bij de kapper
enzo.
Vind het er echt niet uitzien. En van 5 meter afstand lijkt het net of je huidkanker en tering hebt.quote:
Dus toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zag een heel mooie vrouw bij de kapper
enzo.
Dat bedoel ik, zelfs ik zou die niet maken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was een betere uitwerking van het grapje, ja.
quote:
Zie hier het grote probleem waar mannen tegenaan lopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou gewoon echt niet weten hoe ik een vrouw aan moest spreken
Mannen zijn gemakkelijk
Mooi.quote:
Hoi, wil je mijn poesje likken..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou gewoon echt niet weten hoe ik een vrouw aan moest spreken
Mannen zijn gemakkelijk
Ojaquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben toch je vriendin gekkie.![]()
Zo eentje die zich kan transformeren als strijkplank zeker.quote:Grote spiegel van de grond tot hoog genoeg.
Haha, IQM draagt vrouwenkleren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef IQM het volgende:
Vaak begint het met zoiets als: "Wat ben jij voor freak? Waarom kijk je me de hele tijd aan, maar zeg je niks? Heb ik wat van je aan ofzo?"
Ja, vanmorgen gekocht toen je al naar werk was.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja![]()
[..]
Zo eentje die zich kan transformeren als strijkplank zeker.
Ik denk wel dat het als man lastig kan zijn, maar ik ben een vrouw! Het is alleen al eng omdat ik geen idee heb wat zij van vrouwen vindt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie hier het grote probleem waar mannen tegenaan lopen.Zelfs een vrouw erkent het.
Hoe lang zou het nog duren voordat ze ons ontmaskeren, Kb?quote:
Wat is het nut van een plank misslaan vraag je je af he, maar wat is het nut van überhaupt op een plank slaan? Dat heeft pas echt zin met een spijker, lijkt mij.quote:
Ik ben mijn masker vergeten op te zetten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe lang zou het nog duren voordat ze ons ontmaskeren, Kb?
Of een noot die je niet open krijgt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is het nut van een plank misslaan vraag je je af he, maar wat is het nut van überhaupt op een plank slaan? Dat heeft pas echt zin met een spijker, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |