quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dan kun je dus pas gebruik maken van je iPhone nadat je Telfort abo afgelopen is. T-Mobile zet nadat je abo afgelopen is je nummer over en activeert dan je account pas. Aangezien de iPhone over een simlock beschikt kun je hem dus niet gebruiken met je Telfort simkaart.
Wat nu? Nou ja, dat dus. Had ik ook. Jammer dan.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:18 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
Dat vertelde die knakker er niet bij.... pfff..
Shit.. wat nu. Ipv 4 dagen, moet ik dus nog 4 maanden wachten
Ik zag dat dus ook niet zitten. Heb het ook overwogen hoor, maar het gaat me toch echt te ver, twee nummers en twee telefoons. Dan wacht ik wel gewoon even.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:24 schreef Lois het volgende:
Je kunt ook een tijdelijk nummer krijgen bij T-Mobile. Dan kun je wel internetten en bellen e.d. en pas als je huidige contract afgelopen is wordt je nummer omgezet.
Ik heb dat ook overwogen maar dan loop ik tijdelijk met 2 nummers te klooien en zag dat ook weer niet zitten. Ik kan het oude nummer wel doorschakelen naar mijn Iphone dan maar toch....
Ik was het eerst ook niet van plan, maar toen kwam ik wat leuke apps tegen die het alleen deden met een jailbreakquote:Op maandag 20 juli 2009 12:07 schreef Ad_rem het volgende:
Unlocken duurt 5 minuten en kun je zelf doen. Wel een situatie waar het goed van pas komt. Maarjaa wil je dat meteen he..
Alleen jammer dat push notifications dan niet meer werken. De push server controleert de software van je iPhone en als deze niet origineel is worden er geen berichten verstuurd naar je iPhone.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was het eerst ook niet van plan, maar toen kwam ik wat leuke apps tegen die het alleen deden met een jailbreakGelukkig werkt alles nog helemaal 100%
.
je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alleen jammer dat push notifications dan niet meer werken. De push server controleert de software van je iPhone en als deze niet origineel is worden er geen berichten verstuurd naar je iPhone.
Ligt dat aan T-mobile? Ik wilde de dekking eens weten en heb een prepaid simkaartje gehaald. Er van uit gaande dat de dekking dan hetzelfde is als met de iphone is het in mijn gebied droevig gesteld. Van volle dekking naar 3 streepjes, het fluctueert alle kanten op.quote:
T-mob heeft een beroerd 3G netwerk, iPhone is niet de meest gevoelige telefoon in de markt. Combi = soms behoorlijk frustrerend.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ligt dat aan T-mobile? Ik wilde de dekking eens weten en heb een prepaid simkaartje gehaald. Er van uit gaande dat de dekking dan hetzelfde is als met de iphone is het in mijn gebied droevig gesteld. Van volle dekking naar 3 streepjes, het fluctueert alle kanten op.
Welke? Inquiring minds want to knowquote:Op maandag 20 juli 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
wat leuke apps die het alleen deden met een jailbreak
Het erge is dat ik direkt aan de afkorting kan zien wat dat moet zijnquote:
3 streepjes maakt niet uit. Signaal is signaal, maar ik heb vanochtend in de randstadrail op het stukje den haag Zoetermeer een stuk of 4 keer gehad dat 3g wegviel, midden in de randstad. Slaat echt nergens op, vanmiddag zeker even contact opnemen met tmobile, ook omdat ik de beloofde 2mbit bij lange na niet haal...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ligt dat aan T-mobile? Ik wilde de dekking eens weten en heb een prepaid simkaartje gehaald. Er van uit gaande dat de dekking dan hetzelfde is als met de iphone is het in mijn gebied droevig gesteld. Van volle dekking naar 3 streepjes, het fluctueert alle kanten op.
Ik snap het.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:39 schreef Zpottr het volgende:
[..]
T-mob heeft een beroerd 3G netwerk, iPhone is niet de meest gevoelige telefoon in de markt. Combi = soms behoorlijk frustrerend.
Tussen Amsterdam en Haarlem is het inderdaad goed. Tussen Amsterdam en Utrecht verlies je wel eens signaal.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er hier niet zoveel last van eigenlijk (amsterdam) kom net met de trein uit haarlem en heb de hele weg gewoon dekking gehad.
Worden gesynced met Mail (en Outlook??).quote:Op maandag 20 juli 2009 14:21 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe kun je die memo's die je opneemt versturen naar itunes of naar je pc?
Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de restquote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alleen jammer dat push notifications dan niet meer werken. De push server controleert de software van je iPhone en als deze niet origineel is worden er geen berichten verstuurd naar je iPhone.
Ik las ook net zoiets ja, dat het te maken heeft met hoe hij geactiveerd is enz, en dat is gewoon met mijn eigen sim.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de rest
Witch! Burn them!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de rest
Zolang je geen ingewikkelde achtergrondprocessen aanhebt maakt het geen donder uit.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las ook net zoiets ja, dat het te maken heeft met hoe hij geactiveerd is enz, en dat is gewoon met mijn eigen sim..
Verder vind ik het qua batterijverbruik ook allemaal wel meevallen eigenlijk.
Met een bookmarklet.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een vraagje, en waarschijnlijk is die al eens gesteld maar ik ga nu al de topics teruglezen.
Als ik wil fokken op de Iphone, hoe kom ik dan zonder eeuwig te scrollen in een keer naar de laatste post? Dus na het refreshen (dat heb ik dan wel uitgedokterd) wil ik in een keer naar beneden. Ik dacht eerst dubbelklikken maar dat werkt toch niet. Is hier een truukje voor of wordt het toch scrollen??
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:41 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Met een bookmarklet.
Zie ook mijn post hier.
Maar moet ik dan elk topic waarin ik post apart bookmarken of volstaat het met 1 fok bookmark?
Nee, het is een bookmarklet. Oftewel, een stukje javascript-code opgeslagen in een bookmark, dat je in principe op elke site kunt toepassen. Je hoeft het niet te begrijpen, probeer het maar gewoon.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar moet ik dan elk topic waarin ik post apart bookmarken of volstaat het met 1 fok bookmark?
Ik vind die verzekeringen onzin; daar verdienen ze smerig veel geld op en het is vaak zo dat de meest simpele oorzaken van schade niet onder de vezekering vallen. Weet niet precies wat er bij de Pro Assis in zit; heb er niet echt diepgaand onderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Phoef het volgende:
Ik word een beetje onzeker door al die fuck berichten over heat problems, kaduuke iPhones na 2 dagen, en verkleuringen.
Nu begrijp ik het internet wel, als er niets aan de hand is post je dat niet zo snel, dan dat er iets fouts mee is, maargoed.
Weten jullie hier meer over?
En nog één vraagje, Die Pro assist verzekering van 6.95 is dat beetje goed?
Wat een onzin zegquote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kan een week zijn of iets langer , beetje teruglezen kan ook geen kwaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:29 schreef aapie007 het volgende:
oeeh ik heb m besteld!via de webshop van t-mobile. Alleen kreeg ik een mailtje dat het wel 6 weken kan duren.
Iemand ervaring mee?
Voor hardlopen/fietsen is dat Runkeeper.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:05 schreef deepart het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een iphone 3GS, wat een geweldig ding zeg!Hiervoor had ik een Tytn 2 van HTC maar de iphone is 10 keer beter en leuker
![]()
Ik had wel een vraag over de wifi. Mijn iphone vindt alle netwerken in de buurt behalve die van mijzelf. Ik zou het wel fijn vinden als dat zou kunnen want thuis heb ik geen 3G.
En ik zag een leuk programmatje maar ik kan hem niet meer terug vinden, je kan je route die je hebt gereden opnemen en dan in google maps krijg je dan zo'n mooi lijntje waar je allemaal geweest bent. Lijkt mij erg grappig
Awesomequote:Op maandag 20 juli 2009 19:05 schreef Zpottr het volgende:
Zie ook
http://www.lifeclever.com(...)ets-for-your-iphone/
http://www.contentious.co(...)tup-but-very-useful/
Handig:
Scroll to Bottom
Find in this Page
Translate 2 English
YubNub Search
AllMusic Search
Iemand enig idee?? Ik ben wanhopigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Bibikuif22 het volgende:
HELP! Ik wilde net mijn iphone synchroniseren en dat gaat op zich goed tot het einde, dan zegt hij wel blablabla haal hem eruit maar komt er een pop up waarin staat dat er een onbekende fout is opgetreden bij het synchroniseren en dat het niet gelukt is (13019) zoekend op die fout lees ik dat het aan de muziek kan liggen en dat het verholpen kan worden door alles te verwijderen van je iphone maar hoe doe ik dat nu??
Iemand misschien tips? En hoe kan dit ineens??
Thanx!
Waren er ook 2 jarige abbo`s dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:47 schreef fokkerspy het volgende:
'k heb nog steeds de oude 3 G en m'n abo loopt over twee maanden af. twijfel nog wat te doen. Nieuwe 3 GS of een andere phone want 2 zaken irriteren me nog steeds ivg met andere phones: batterijduur en dat T-Mobile Netwerk dat teveel en te vaak uitvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |