quote:Op maandag 20 juli 2009 11:48 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb irl een vriendin in dat heliportcomplex wonen, en ik droomde dat ik daarheen ging en LDG met het fornhuis tegenkwam.
Volgens mij moet ik iets minder op Fok aanwezig zijn.
Voor jou dan, want ze tilde hem inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Tilde ze 'm?
![]()
Das nog best een nette natte droom ook
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Voor jou dan, want ze tilde hem inderdaad.
Ieuw ik ben blij dat jij dat niet bent.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]jij hebt mij duidelijk nog nooit ontmoet, ik ben veel te onhandig om een fornuis te dragen
Daar wil je toch niet naast wakker worden?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ieuw ik ben blij dat jij dat niet bent.
Liever niet, denk dat ik dan spontaan last krijg van ochtendmisselijkheid.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef Metatron het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet naast wakker worden?.
Van alleen een bonk testosteron naast je word je niet zwanger hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 17:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Liever niet, denk dat ik dan spontaan last krijg van ochtendmisselijkheid.
Godzijdank niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:07 schreef Metatron het volgende:
[..]
Van alleen een bonk testosteron naast je word je niet zwanger hoor.
*Eensquote:
quote:19:37:03 20-07-09 17 AMBU A1 AMBU LFL02 ONGEVAL MIJNSHERENLAAN 150 3081CL ROTTERDAM rt bon 54964
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
19:36:27 20-07-09 17 POLI 111 Aanr + letsel 1 MIJNSHERENLAAN 150 ROTTERDAM (RT)
1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
19:36:12 20-07-09 17 AMBU A1 AMBU 17166 ONGEVAL MIJNSHERENLAAN 150 3081CL ROTTERDAM rt bon 54963
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420066 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-166 )
En dan heb je je nieuwe fornuis nog niet eens!quote:Op maandag 20 juli 2009 19:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heli is 3 rondjes om ons huis gecirkeld...
[..]
nee hoor, die is gisteren nog gemetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Verkapte "we-gaan-het-over-LHO's-lul-hebben" post
Meet jij 'm regelmatig op?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee hoor, die is gisteren nog gemeten
ja want, .... ach laat ik het ook maar niet doenquote:
Wil je daar een serieus antwoord op?quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wil je daar een serieus antwoord op?
De vorige keer was al weer 4 jaar terug ofzo, dus er moest even gekeken worden of de beweringen nog klopte
er is ook een cappelle aan de ijssel topicquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:49 schreef fokkerspy het volgende:
ah mooie top! benik nog nooit geweest. Trouwens ik mis hier in dit subforum een hoogvliet topic?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee hoor, die is gisteren nog gemeten
heeftie wel licht bij zich?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
jezus, wat is het donker![]()
en lho loopt buiten in zn overhemdje ergensop weg naar huis
haha ik heb echt niks verrassends in mn tasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Vraag voor de meiden: wat zit er in je handtasje? shoot dames
kwam ineens weer bovndrijven dit topic
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ik heb echt niks verrassends in mn tasheb et wel gepost daar om jou n plezier te doen
Ben daar geweest toen ik er vlakbij woonde. Is wel leuk. Pelgrimbier wordt ook geschonken in het Doelencafe.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:36 schreef Romanov het volgende:
Zijn er wel eens mensen naar de enigste echte Rotterdamsche Stadschbrouwerij geweest? Ben afgelopen zondagavond naar De Pelgrim geweest. Zowiezo brouwen ze daar het enigste echte rotterdamse biertje dat de stad rijk is, maken ze een eigen kaas voor bij het bier, maken ze zelf biermosterd en biersiroop (voor bij de kaas) en je kan er ook nog lekker eten.
Ik kan jullie de 1580 pils goed aanraden. Niet erg bitter, maar wel lekker verfrissend. Ook het troebele witbier van dit seizoen is uitstekend te doenEn met lekker weer kan je in de binnentuin zitten, erg gezellig en historisch plekje met wat groen rondom.
Zit op de Aelbrechtskolk nummertje 12, in Delfshaven
Hoogvliet, is dat niet die lelijke buitenwijk van Rotterdam?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:49 schreef fokkerspy het volgende:
ah mooie top! benik nog nooit geweest. Trouwens ik mis hier in dit subforum een hoogvliet topic?
Uiteraard. Verplichte kost op elke Rotterdam rondleiding. Alleen jammer dat het zo vaak dicht is voor een besloten feest.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:36 schreef Romanov het volgende:
Zijn er wel eens mensen naar de enigste echte Rotterdamsche Stadschbrouwerij geweest? Ben afgelopen zondagavond naar De Pelgrim geweest.
quote:In Thailand zijn de afgelopen 3 jaar 15 mensen overleden en 115 in het ziekenhuis beland nadat zij zeer giftige koffervis hadden gegeten die hun als zalm was verkocht.
Dat zei Narin Hiransuthikul, arts van het ziekenhuis van de Chulalongkorn Universiteit in Bangkok, donderdag.
Hoewel de koffervis sinds 2002 verboden is, worden op markten en restaurants nog steeds grote hoeveelheden koffervis verkocht. 'Sommige verkopers verven het vlees van koffervis om het op zalm te laten lijken', aldus de arts.
Eileiders, lever en darmen van de koffervis bevatten het zeer giftige tetrodotoxine, dat verlamming, braken, hartstilstand en de dood kan veroorzaken.
Zelfs van flink wii-en, voel me echt vet klote na potje fanatiek wii-enquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Insert standaard antwoord: "Ach, tegenwoordig ga je van alles dood!"
Denk om je hart.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef TJDoornbos het volgende:![]()
[..]
Zelfs van flink wii-en, voel me echt vet klote na potje fanatiek wii-en
Nou daarom ben ik ook ff gekapt. Was wazig maar voelde licht stroom door me heen leek het.quote:
Beltie ook 112 voor je dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou daarom ben ik ook ff gekapt. Was wazig maar voelde licht stroom door me heen leek het.
En nee LHO, dat ondersteunt nintendo nog nietDr komt een extra ding uit binnenkort voor de Wii Remote die je aansluit en die je hartslag meet GEEN GRAP!
Dan is het vast te laat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef TJDoornbos het volgende:
dat doe jij wel als je me hier 5 dagen niet ziet
Bevalt prrriiima.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Bevalt het nog steeds daar in die heerlijke warmte, Breuls? Doe mijn groetjes aan de koffervisjes, ik mis ze zo.
Alle apparatuur kan dat toch tegenwoordig allebei aan? Of heb je een hele oude TV staan? Of is het een soort archaische beveiliging van Nintendo?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:21 schreef Breuls het volgende:
Oh en mijn Wii doet het hier niet. Systemen hier zijn allemaal NTSC ipv PAL.
Moek dat ding straks weer mee terug slepen.
Waarom zou je in een zwembad gaan liggen als je de Caribische Zee binnen handbereik hebt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bevalt prrriiima.![]()
Het is vandaag overigens wel erg warm. Als ik buiten kom denk ik al relatief snel "wat is het warm" terwijl dat normaal gesproken wel meevalt. Maar ik lig over een paar uur alweer in het zwembad, dus waar hebben we het over.![]()
![]()
Het is nu een beetje nattig, maar we hebben al best mooi weer gehad.quote:Hoe is het in Nederland? Goeie zomer?
Paar goede en paar bagger weken gehad. Over het algemeen wel okequote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bevalt prrriiima.![]()
Het is vandaag overigens wel erg warm. Als ik buiten kom denk ik al relatief snel "wat is het warm" terwijl dat normaal gesproken wel meevalt. Maar ik lig over een paar uur alweer in het zwembad, dus waar hebben we het over.![]()
Hoe is het in Nederland? Goeie zomer?
Geen jumpertje of settings schermpje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:21 schreef Breuls het volgende:
Oh en mijn Wii doet het hier niet. Systemen hier zijn allemaal NTSC ipv PAL.
Moek dat ding straks weer mee terug slepen.
Tegenwoordig? Ik kan mij herinneren dat op de ATARI 2 switches zaten voor TV-settings: BW / COLOUR en PAL / NTSCquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Alle apparatuur kan dat toch tegenwoordig allebei aan? Of heb je een hele oude TV staan? Of is het een soort archaische beveiliging van Nintendo?
Oude tv. Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik de Wii zich als NTSC kan laten gedragen. Ik vermoed daarom dat 't niet kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Alle apparatuur kan dat toch tegenwoordig allebei aan? Of heb je een hele oude TV staan? Of is het een soort archaische beveiliging van Nintendo?
Volgens mij niet, maar ik kan dus niet zien wat-ie voor output geeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen jumpertje of settings schermpje?
Het zwembad is voor de deur (hier, blauwe vlekje, is op het terrein waar ik woon), de zee niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom zou je in een zwembad gaan liggen als je de Caribische Zee binnen handbereik hebt?![]()
Good.quote:Het is nu een beetje nattig, maar we hebben al best mooi weer gehad.
Dat was ik, sorryquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lieg eens niet zo, je neus groeit zo erg dat ik hier het puntje al zie
Ik heb maar een bescheiden klein wipneusje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lieg eens niet zo, je neus groeit zo erg dat ik hier het puntje al zie
Volgende maand.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgende week ben je toch weer even hier?
'quote:
Mooi héquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:57 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
De Queen Mary 2 ligt aan de Wilhelminakade:
[ afbeelding ]
Webcam op de brug:
[ afbeelding ]
volgens planning om 17.00quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oehh wanneer gaat hij er weer vandoor? Zo'n varende flat is vanaf 80 meter hoog altijd een bizar gezicht, vooral omdat je de maas net niet ziet.
Volgens mij zaten die switches als een soort van schuif-schakelaartjes aan de achterkant. Er staat mij ook iets van bij namelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Valse herinnering dus
Er zaten inderdaad een tweetal knopjes aan de achterkant...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Metatron het volgende:
[..]
Volgens mij zaten die switches als een soort van schuif-schakelaartjes aan de achterkant. Er staat mij ook iets van bij namelijk.
weer een nerdmysterie opgelostquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zaten inderdaad een tweetal knopjes aan de achterkant...
om zich te laten pijpen door een 50+er?quote:
zeg me dat je er moet werken.. een ander excuus is er nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef junkiexp het volgende:
Van het weekend sta ik het hele weekend op de Zwarte Cross
Nee ik heb er zelfs voor betaaldquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zeg me dat je er moet werken.. een ander excuus is er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |