Dank je! We hebben nog wat meer file gehad, maar rijden nu redelijk door tussen Salzburg en Villach. Al blijft dit wel Oostenrijk, waar ze belachelijke maximum-snelheden hebben, enorm veel flitspalen en erg hoge boetes (en nog meer dingen om buitenlanders te zieken, want daar hebben ze gewoon een hekel aan hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
liefdankjewel
fijn dat je je weer beter voelt, fijne vakantie!
Foto's.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond de vloer dicht gelegd met laminaat in de woonkamer, dankbaar werk is dat zeg.
Morgen als het licht het is !quote:
Och dat valt nog mee... Naar Mahlwinkel (berlijn) voor paintball anderhalf jaar geleden konden we vanaf zo'n 20 kilometer voorbij Enschede tot aan Magdenburg stapvoets rijden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:13 schreef Alicey het volgende:
We zijn inmiddels voorbij München, maar we hebben al hele stukken langzaam gereden. De Duitsers hebben besloten om vandaag eens lekker aan alle autobahnen te werken die het land rijk is. Daar kunnen ze in Rotterdam nog wat van leren.
Voor de rest gaat alles prima. Ik voel me weer een stuk beter vandaag en geen koorts meer.
Het begint nu ook nog te regenen, dus dat schept ook nog een leuke sfeer.
Toch komen we rond een uur of 2 aan als we de gemiddelde snelheid waarmee we rijden (90,4 km/h incl. stops) vasthouden.
HET Fornuis ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Fornuis (en wasmachine en vriezer) besteld
Hemelsbreed op 50 meter afstandquote:Op zondag 19 juli 2009 12:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
HET Fornuis ?
Jullie gaan bij Isegrim inde buurt wonen toch ?
Wanneer gaan jullie erin ?
inductiekoken to the maxquote:
Tering, die is grootquote:Op zondag 19 juli 2009 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hemelsbreed op 50 meter afstandSodom en Gomorra Heliport.
Hét fornuis. Een M-System (boretti lijn) MFI 94 IX 4 pits inductie met 100 liter oven![]()
[ afbeelding ]
1 september krijgen we de sleutel
Dankjequote:Op zondag 19 juli 2009 12:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tering, die is groot.
Dus als het een keer regent kunnen we bij mij voetballen, en daarna bij jullie koken.
Succes en veel geluk gewenst met jullie huis, komt er nog een klustopic ?
Leuk fornuisjequote:Op zondag 19 juli 2009 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hemelsbreed op 50 meter afstandSodom en Gomorra Heliport.
Hét fornuis. Een M-System (boretti lijn) MFI 94 IX 4 pits inductie met 100 liter oven![]()
[ afbeelding ]
1 september krijgen we de sleutel
zou niet weten wat een slede-deur doetquote:Op zondag 19 juli 2009 13:03 schreef Metatron het volgende:
[..]
Leuk fornuisje.
Heeft de oven een slededeur, of gewoon een kiep-deur?
Bij een slede komt de deur als een slede naar buiten, en hangen de roosters aan de deur.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou niet weten wat een slede-deur doetdus ik gok kiep
Ik was op zoek naar een plaatje, maar er komt dus niks bovendrijvenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kiepdeur![]()
Al moet ik zeggen dat ik alleen de gas en keramische variant van dit fornuis in levende lijven heb mogen aanraken, maar ik ga er vanuit dat dit identiek zal zijn
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 Isegrim kan niet met tags omgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt zó irritant.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Isegrim het volgende:
Nou heb ik dus nog nooit eerder een filmpje op Youtube gezet, maar waarom opent Fok mijn filmpje niet zoals 'ie andere filmpjes in de baggerlay-out opent, dus superimposed over de huidige pagina?
Leuke make-upje.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
zooooooooooow.. bijna deze gemist
free gaming was best geinig. jammer dat ik het officiele gedeelte gemist heb.
humor trouwens. stond dus gister foto's te maken... komt er gozer naar me toe. "Meneer, ik zou even weg gaan en oppassen want wij gaan hier moshen". Ik zeg dus? "Ja maar we gaan een moshpit bouwen." Ik stroop me rechter mouw omhoog en zeg "Dus?". Je had het gezicht van die gast moeten zien (en zijn vrienden die hem uitlachen)
en dan lopen er ook nog van dit soort figuren rond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |