Ik was de term al kwijt! Bedanktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat staat hier wel begrijpelijk uitgelegd:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antigene_shift
Nee stel je voor dat je in je ongelijk staat. Je lijkt wel wat op Lambiekje. Die hebben we hier ook niet meer gezien .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik was de term al kwijt! Bedankt
(vandaag meng ik me niet in de discussie, heb het iets te druk...)
? Doe even normaal zeg, ik heb het gewoon druk vandaag. Ik lurk wat mee maar zal niet genoeg tijd hebben een en ander te onderbouwen. Er moet ook gewerkt worden hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je in je ongelijk staat. Je lijkt wel wat op Lambiekje. Die hebben we hier ook niet meer gezien .
Waarom post je dit dan. Bespaar je dat en meng je in de discussie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
? Doe even normaal zeg, ik heb het gewoon druk vandaag. Ik lurk wat mee maar zal niet genoeg tijd hebben een en ander te onderbouwen. Er moet ook gewerkt worden he
Jammer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik was de term al kwijt! Bedankt
(vandaag meng ik me niet in de discussie, heb het iets te druk...)
Eigenlijk een herhaling van zetten, alhoewel de linkjes van de pro-vaccinatie-users wel heel verhelderend zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:23 schreef Cerbie het volgende:
Ah hier is het topic gebleven. Even teruglezen, of is er weinig nieuws langsgekomen?
Een paar vage links die beweren dat vaccins kanker veroorzaken, mensen met medische kennis die roepen dat daar niet eens een plausibel werkingsmechanisme voor te bedenken is, waarop wordt teruggeroepen dat het een mogelijkheid is, waarna het begrip waarschijnlijk valt en wordt genegeerd en de cirkel rond is door te roepen dat mensen met medische kennis de vage linkjes niet lezen (terwijl ze zelf de moeite ook niet nemen een medisch boek te lezen/begrijpen).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk een herhaling van zetten, alhoewel de linkjes van de pro-vaccinatie-users wel heel verhelderend zijn.
In theorie (quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een paar vage links die beweren dat vaccins kanker veroorzaken, mensen met medische kennis die roepen dat daar niet eens een plausibel werkingsmechanisme voor te bedenken is, waarop wordt teruggeroepen dat het een mogelijkheid is,
Laten we daar maar niet teveel over uitwijden, krijgen mensen misschien weer een raar beeld vanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:01 schreef Cerbie het volgende:
Ook met een aantal mutagene en carcinogene stoffen kom je een heel eind, maar dan moet je wel een leuke dosis geven, dat ga je niet redden met een simpel vaccin
Ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een paar vage links die beweren dat vaccins kanker veroorzaken, mensen met medische kennis die roepen dat daar niet eens een plausibel werkingsmechanisme voor te bedenken is, waarop wordt teruggeroepen dat het een mogelijkheid is, waarna het begrip waarschijnlijk valt en wordt genegeerd en de cirkel rond is door te roepen dat mensen met medische kennis de vage linkjes niet lezen (terwijl ze zelf de moeite ook niet nemen een medisch boek te lezen/begrijpen).
Dat somt het wel ongeveer op?
Mocht iemand oprecht geïnteresseerd zijn in zijn medische kennis te verbreden dan is Human Physiology van Dee Unglaub Silverthorn een prachtig boek. Het is in goed te begrijpen Engels geschreven en legt goed uit zonder te diep te gaan. Er zit ook een digitale editie bij met quiz </spam>
//edit; Deze. Ik heb zelf nog de 4e editie liggen.
Transparantie dus, wel eng hoor en uiterst verdachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet teveel over uitwijden, krijgen mensen misschien weer een raar beeld van
Op de site van het RIVM kun je trouwens (voor geinteresseerden) documenten vinden met interessante informatie maar ook hoe bijvoorbeeld labformulieren etc. eruitzien. Wat ze goed doen is een mooie voorbeeldbrief niet alleen voor patienten maar ook medebewoners leveren, in duidelijke taal. Goede zaak!
Journalist klaagt de VN e.a. aan voor poging tot genocide II zie hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef slackster het volgende:
>>> In dit Topic en anderen word reclame gemaakt VOOR H5N1 & H1N1 Griep Vaccins [/b]
>>> Tegelijketijd word reclame gemaakt TEGEN Colloid Zilver[/b]
>>> Verdacht?????
IN POLEN LEGGEN 21 DAKLOZEN SPONTAAN HET LOODJE NA TEST MET H5N1 VACCIN - VERGOEDING DEELNANE WAS £1-2
Lees > DIT < Daily Telegraph artikel en oordeel zelf
Is het verdacht?quote:
Oh, dat valt wel mee. Maar ik kan het wel even in aangepaste typografie doen, misschien dat slackster daar meer waarde aan hecht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:40 schreef switchboy het volgende:
Misschien zijn wij wel allemaal reptillians of leden van de NWO
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef slackster het volgende:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef slackster het volgende:
>>> In dit Topic en anderen word reclame gemaakt VOOR H5N1 & H1N1 Griep Vaccins [/b]
>>> Tegelijketijd word reclame gemaakt TEGEN Colloid Zilver[/b]
>>> Verdacht?????
IN POLEN LEGGEN 21 DAKLOZEN SPONTAAN HET LOODJE NA TEST MET H5N1 VACCIN - VERGOEDING DEELNANE WAS £1-2
Lees > DIT < Daily Telegraph artikel en oordeel zelf
Ik heb de helft nu gezien, en nogmaals: Als vaccins het immuunsysteem overhoop zouden schoppen, hoe kan het dan dat de pokken juist door vaccinatie zijn uitgeroeid? Dan zou pokken (en polio) en bof en rode hond en weet ik veel wat toch allemaal juist méér moeten voorkomen sinds men is gaan vaccineren? Die hele stelling slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:11 schreef slackster het volgende:
David Icke NWO VACCINS 12 JUL 2009 NL ondertiteld
MET NEDERLANDSE ONDERTITELING!!!
Het is een youtube-bron, had je iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik heb de helft nu gezien, en nogmaals: Als vaccins het immuunsysteem overhoop zouden schoppen, hoe kan het dan dat de pokken juist door vaccinatie zijn uitgeroeid? Dan zou pokken (en polio) en bof en rode hond en weet ik veel wat toch allemaal juist méér moeten voorkomen sinds men is gaan vaccineren? Die hele stelling slaat gewoon helemaal nergens op.
Ik wil het niet per se afschieten op het medium, alhoewel YouTube wel veel onzin herbergt. Het punt is echter, ik snap niet hoe je met zoiets op de proppen kunt komen terwijl juist al die ziektes waartegen gevaccineerd is de laatste decennia in Nederland gedropt zijn. En ziektes waartegen niet gevaccineerd (of geen vaccin is) juist niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het is een youtube-bron, had je iets anders verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |