Dat zijn de kleinere Albert Heijn franchises van de Nederlandse Spoorwegen. Daarom hebben ze een iets andere naam.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is in vredesnaam een to go-winkel?
Get out of my mind.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef Monolith het volgende:
Dit is wel een heel extreem geval van GMTA.
Niet per se van de NS, ze zitten ook in binnensteden. Het zijn gewoon een soort kleine AHs met vooral produkten die je snel mee kunt nemen. Gekoelde drankjes, snacks, een pizza.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:07 schreef Picchia het volgende:
Dat zijn de kleine Albert Heijns van de Nederlandse Spoorwegen. Daarom hebben ze een iets andere naam.
Dat zegt hij inderdaad. Maar daarbij zegt hij dat een bedrijf zelf de keuze mag maken en niet dat een bedrijf altijd een specifieke keuze gaat maken. Ik kan me ook voorstellen dat voor een functie in de bediening in de horeca een aantrekkelijke jongedame de voorkeur geniet boven een chagrijnige oude taart om het wat bot te stellen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:07 schreef Wazeggie het volgende:
Hij zegt 'een bedrijf' dus naar ik aanneem niet specifiek dít bedrijf danwel deze functie
Extreem, aangezien jouw post 4 minuten na zijn post is gepost.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is wel een heel extreem geval van GMTA.
Soms komt er nou eenmaal wat werk tussendoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Extreem, aangezien jouw post 4 minuten na zijn post is gepost.
Je mist het punt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Soms komt er nou eenmaal wat werk tussendoor.
Het is dat ik ff ctrl-x - back - refresh deed alvorens te replyen, anders stond er een derde soortgelijke postquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Extreem, aangezien jouw post 4 minuten na zijn post is gepost.
Riante openingstijden, veel locatiesquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zijn de kleinere Albert Heijn franchises van de Nederlandse Spoorwegen. Daarom hebben ze een iets andere naam.
quote:Er zijn inmiddels 35 AH to go-winkels. Ze zijn te vinden op plekken met veel passanten, zoals treinstations, metrostations, bedrijventerreinen, stadscentra en ziekenhuizen. De winkels hebben ruime openingstijden, van zeer vroeg in de ochtend tot 's avonds laat. Bovendien zijn de meeste AH to go-winkels ook op zondag geopend.
Ik dacht dat je punt was dat ik die reactie wel had kunnen lezen omdat er 4 minuten verschil tussen zat.quote:
Jammer, want daarmee is het onderliggende probleem nog niet weg. Het lijkt me sterk dat het hier 'toevallig' om een paar racistische filiaalmanagers gaat, dus blijkbaar is er wel 'iets' aan de hand.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:36 schreef Eddie-Vedder het volgende:
NS zegt 'passende maatregelen' te hebben genomen tegen de betrokken medewerkers. Om wat voor sancties het gaat, wordt in het midden gelaten.
Zoek het eens op jouw (s)linkse zoekmachine op zou ik zo zeggen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jammer, want daarmee is het onderliggende probleem nog niet weg. Het lijkt me sterk dat het hier 'toevallig' om een paar racistische filiaalmanagers gaat, dus blijkbaar is er wel 'iets' aan de hand.
Wat een spitsvondige woordspeling!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:44 schreef turnpoint76 het volgende:
(s)linkse
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:44 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Zoek het eens op jouw (s)linkse zoekmachine op zou ik zo zeggen...
En dit is dan weer een leuke reactie. Ik zeg: Kamervragen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:40 schreef antonwachter het volgende:
Hier heeft albert heijn dus helemaal niks mee te maken. Servex, een werkmaatschappij van de ns, is hiervoor verantwoordelijk. De ns waarvan de aandelen voor 100% in handen zijn van de overheid.
Google is een rechtse zoekmachine. Dat kun je niet ontkennen. Is ook in hun belang.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:44 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Zoek het eens op jouw (s)linkse zoekmachine op zou ik zo zeggen...
Dat dus. Als ze maar doen wat ze moeten doen en goed, kleur zal me aan me reet roesten, ik discrimineer niet, ook geen 'omgekeerd racisme' wat je ter linkerzijde zo vaak ziet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen afspiegeling van de maatschappij in winkels, bij de politie, in het ziekenhuis of waar dan ook.
Ik wil competente vriendelijke mensen.
En bij deze val je door de mand als f*ckin plattelands bewonerquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is in vredesnaam een to go-winkel?
Ik neem dat meteen van je aan. Gewoon zomaar. Omdat het kan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:51 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Ze hebben hier echt wel een reden voor neem dat van mij aan.
Zelfs in het mooie Drenthe hebben ze AH to go'squote:Op donderdag 16 juli 2009 13:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
En bij deze val je door de mand als f*ckin plattelands bewoner
Dan woont Mutant01 blijkbaar niet in Drenthequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs in het mooie Drenthe hebben ze AH to go's.
Dit is wel een giller hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Google is een rechtse zoekmachine. Dat kun je niet ontkennen. Is ook in hun belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |