ik had inderdaad de keuze, de ene helft van vriendengroep gaat naar sziget met 14 man, andere helft waaronder ik met 8 man naar blanes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Blanes
Blanes verkiezen boven Sziget.![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een skimmer is een drijvende pot die het oppervlakte-vuil ( blad, takjes e.d. ) afvoert via een leiding Ø 110 mm naar het filtersysteem of pompput. Hierdoor blijft het wateroppervlakte vrij van blad e.d. Een skimmer zorgt dus voor een helder zicht in het water.
[ afbeelding ]
De leeftijd van vrouwelijke fokkers schatten is moeilijk hequote:
Oke, wat is er gebeurt en wat gaan we er doen? Laten we beginnen met allebei 2 uur strafcorvee en 3 uur studie.quote:
Dat je persoonlijk wordt of scheld zeg ik ook niet, dus 'nee daar heb ik je niet op kunnen betrappen'. Fijn dat je bij het onderwerp blijft en blijft beargumenteren, oftewel koppig doorblijven 'zuigen' (je eigen woord) en hard je best zitten doen maar geen stapje terug te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep.
Mwoah, blijft iets discutabels.Aan de ene kant weet ik het wel, maar aan de andere kant denk ik ook dat zij er met haar volle verstand op ingegaan is. En zo lang ik dan gewoon bij het onderwerp blijf en goed blijf beargumenteren, vind ik niet dat je van 'te ver gaan' kan spreken. Te ver gaan zou in dit geval zijn persoonlijk worden of beginnen met schelden. En daar heb je mij niet op kunnen betrappen of wel soms?
't Is wellicht voor sommigen 'te ver gaan', omdat ik door blijf gaan met (tegen)argumenten aanvoeren, terwijl de ander zichzelf duidelijk in het nauw gedreven voelt, en dat ook uit. Tsja, dan lijkt het al snel alsof ik te ver ga, ja. Maar nogmaals: schelden of iets van soortgelijke strekking, dát vind ik pas te ver gaan.
En 't is ook deels om datgene wat ik eerder al aankaartte: als mensen iets feitelijk onjuist over mij beweren, ben ik soms wel 's geneigd om per se te moeten aantonen hoe de vork wél in de steel zit.
Ik doe het in ieder geval niet om mensen te laten happen of te rellen om het rellen.
watdefak is dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Tof!Weer wat geleerd.
Ik weet sinds kort ook van het bestaan van 'tripsen' af. Of nou ja, ik kende ze al wel, maar wist niet dat ze officieel zo heetten.
Nou dat je kunt horen dat het album al wel een tijd uit is, hij is van 1987. Qua instrumentatie vooral.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
Wat is 'gedateerd klinken'? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Anyway, ik zal 'm 's downloaden.
Okee, zeker chill inderdaad. Ik weet nog niet wat ik wil gaan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
UvA, bij Het Spui. Heerlijke lokatie.
Allemaal vrienden van elkaar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik had inderdaad de keuze, de ene helft van vriendengroep gaat naar sziget met 14 man, andere helft waaronder ik met 8 man naar blanes.maar sinds ik zeg maar een vriendin heb had ik beter naar sziget kunnen gaan
Zie ttquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, wat is er gebeurt en wat gaan we er doen? Laten we beginnen met allebei 2 uur strafcorvee en 3 uur studie.
Had ik bijna de TT van gemaaktquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef BigKahuna het volgende:
Terug naar het punt: Mensen die 2 studies doen![]()
.
Wat is daar grappig aan jongeman?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef BigKahuna het volgende:
Terug naar het punt: Mensen die 2 studies doen![]()
.
Wat boeit dat nou weer, hoe oud een album is. Delta blues uit de jaren 30 is ook tofquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat je kunt horen dat het album al wel een tijd uit is, hij is van 1987. Qua instrumentatie vooral.
Oké doe dat, ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ja ongeveer, zeg maar 2 aparte aan elkaar gegroeide vriendengroepen, maar ik ben eigenlijk met allebei evengoed bevriend dus dat maakt niet echt veel uit. En dat had het best geweest, maar ten eerste lopen de sziget en de datum dat we naar blanes gaan door elkaar, en ten tweede heb ik daar lang niet genoeg geld voorquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Allemaal vrienden van elkaar?
Dan had je beter eerst naar Blanes kunnen gaan en daarna door naar Sziget.
Je vroeg of ik vond dat ik zelf te ver ging, ik heb daar antwoord op gegeven. Klaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat je persoonlijk wordt of scheld zeg ik ook niet, dus 'nee daar heb ik je niet op kunnen betrappen'. Fijn dat je bij het onderwerp blijft en blijft beargumenteren, oftewel koppig doorblijven 'zuigen' (je eigen woord) en hard je best zitten doen maar geen stapje terug te doen.
Aan de ene kant ben ik blij dat je het dus wel ziet en weet, anders was het wel heel sneu, maar aan de andere kant maakt dat het ook weer een beetje triest dat je dan tóch doorgaat.
Maar je hebt gewonnen, wel weer ten koste van iets anders, maar het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen.
Chapeau.
Ach, wat je nu extra doet krijg je later meer uitbetaald.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niks te doen behalve studeren ofzo?
quote:
Tsja, nou ja, de Beatles zijn ook al decennia oud, maar ik zou ze niet gedateerd willen noemen. Tijdloos zou ik ze juist eerder noemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat je kunt horen dat het album al wel een tijd uit is, hij is van 1987. Qua instrumentatie vooral.
Oké doe dat, ben benieuwd wat je ervan vindt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, wat je nu extra doet krijg je later meer uitbetaald.
Ach ja, als je het maar naar je zin hebt toch. Ik kan in elk geval niet wachten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ongeveer, zeg maar 2 aparte aan elkaar gegroeide vriendengroepen, maar ik ben eigenlijk met allebei evengoed bevriend dus dat maakt niet echt veel uit. En dat had het best geweest, maar ten eerste lopen de sziget en de datum dat we naar blanes gaan door elkaar, en ten tweede heb ik daar lang niet genoeg geld voor
De beatles zijn kut overschat overrated slecht middelmatigquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, nou ja, de Beatles zijn ook al decennia oud, maar ik zou ze niet gedateerd willen noemen. Tijdloos zou ik ze juist eerder noemen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die kaal worden voor hun 20e.
Als je nu twee studies doet krijg je later twee banen. True story.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:39 schreef BigKahuna het volgende:
"Wat je nu extra doet krijg je later extra uitbetaald".
Godverdomme ik moet het even nog een keer herhalen, zo'n kankerdomme opmerking heb ik lang niet gehoord.
Dat mijn haargrens hoger is wil nog niet zeggen dat ik eerder kaal ben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die kaal worden voor hun 45e.
Dat is toch ook (een van) de definitie(s) van slim?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze slim zijn omdat ze goed kunnen leren.
Sorry, niet gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..].
Jij was net te zien in Van Wilder als Richard?
Ik ook niet. Zon zee strand bierquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach ja, als je het maar naar je zin hebt toch. Ik kan in elk geval niet wachten.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je nu twee studies doet krijg je later twee banen. True story.
Ik ga hier niet eens op reageren, zo dom ben je.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:39 schreef BigKahuna het volgende:
"Wat je nu extra doet krijg je later extra uitbetaald".
Godverdomme ik moet het even nog een keer herhalen, zo'n kankerdomme opmerking heb ik lang niet gehoord.
Ik ben niet dik, ik ben gewoon fors gebouwd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat mijn haargrens hoger is wil nog niet zeggen dat ik eerder kaal ben.
Ik kan anders vrij goed leren. Dat is toch de definitie van slim?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op reageren, zo dom ben je.
Ah, iemand anders neemt het relstokje over?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op reageren, zo dom ben je.
O kut...
Vind ik niet maar dat is mijn mening. Ook al weet ik niet zeker of je een mening kan hebben over een definitie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat mijn haargrens hoger is wil nog niet zeggen dat ik eerder kaal ben.
[..]
Dat is toch ook (een van) de definitie(s) van slim?
[..]
Sorry, niet gezien.
Zodat je in een dronken bui haar kan versieren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zon zee strand bier![]()
Het is alleen jammer dat ik me nu wat in moet houden met het vrouwelijk schoon wat er rondloopt. Wat het makkelijker maakt, is dat mijn vriendin ongeveer in dezelfde tijd als mij in blanes zit (
). dat is eigenlijk best toevallig.
Kom zelf eens met een foto, internetheld.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben gewoon fors gebouwd.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef Silentalarm het volgende:
Ook al weet ik niet zeker of je een mening kan hebben over een definitie?
Als je mij even garandeert dat je hem niet op het forum ofzo zal zetten krijg je van mij een foto, schatteboutje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zodat je in een dronken bui haar kan versieren.
[..]
Kom zelf eens met een foto, internetheld.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zodat je in een dronken bui haar kan versieren.
30 jaar geleden hebben mijn vader en moeder geneuktquote:
Je kan vrij goed leren maar zit op het mbo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kan anders vrij goed leren. Dat is toch de definitie van slim?
Deal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je mij even garandeert dat je hem niet op het forum ofzo zal zetten krijg je van mij een foto, schatteboutje.
Bron dat ik op het MBO zit?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan vrij goed leren maar zit op het mbo.
OMG, ik ga deze even quoten, zodat ik die over vijftien jaar kan aanhalen als ik de menigte mag toespreken bij jullie bruiloft.quote:
Je kan op je 11e een kind gekregen hebben. In theorie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
30 jaar geleden hebben mijn vader en moeder geneukt
(nou ja, over een maand 30 jaar geleden)
en Siniti is 14 ofzo?
Nee qua geluid een beetje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, nou ja, de Beatles zijn ook al decennia oud, maar ik zou ze niet gedateerd willen noemen. Tijdloos zou ik ze juist eerder noemen.
Elke reactie die jij geeft focus je altijd op de ander en nu ga je mij vertellen dat ik dat niet moet doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vroeg of ik vond dat ik zelf te ver ging, ik heb daar antwoord op gegeven. Klaar.
Wat er triest is aan doorgaan, terwijl de ander (m.i.) te vér gaat, dat snap ik dan weer niet. Dáár heb je namelijk met geen woord over gerept. Nee, focus je vooral en alleen op mij en wat ik doe in plaats van naar het totaalplaatje te kijken en dus ook te kijken naar hoe en waarom ik doe wat ik doe. Hè, trek de dingen lekker uit z'n context. Heerlijk.
ben je een MILF? Nouja, waarschijnlijk ben je niet moeder, anders had je wel in OUD (quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
30 jaar geleden hebben mijn vader en moeder geneukt
(nou ja, over een maand 30 jaar geleden)
en Siniti is 14 ofzo?
Dat heb je zelf gezegd?quote:
Niet grappig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG, ik ga deze even quoten, zodat ik die over vijftien jaar kan aanhalen als ik de menigte mag toespreken bij jullie bruiloft.
Samenvatting?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Elke reactie die jij geeft focus je altijd op de ander en nu ga je mij vertellen dat ik dat niet moet doen?Ja de aandacht verleggen op niet-jij, zo proberen de ander altijd minder goed uit de bus te laten komen.
Dus het is een wedstrijd voor je? Waarom ga je anders door als je weet dat je het er dus niet mee inperkt maar de frustraties hoger op laat lopen? Of zie je het als een vrijbrief dat wanneer de ander in jouw ogen te ver gaat om dat maar door te duwen, rekt het niet dan scheurt het wel.
Daarbij, 'klaar', wat nou klaar?![]()
Waar 2 vechten hebben 2 schuld, vast wel, alleen ben jij nooit die gene die als eerste stopt, 'stand your ground'.
En als ik dingen uit context trek, dan wil ik niet weten wat iemand in jouw ogen aan het doen is die zo bezig is als jij, als jij het niet was. Maar zelfreflectie lijkt helaas wel alleen in positieve gevallen aan jou besteed.
Ik denk het. MBOquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb je zelf gezegd?
Of ben ik in de war met die andere gele ava?
Ja, het had gekund.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan op je 11e een kind gekregen hebben. In theorie.
Ik heb 2 kinderen, meisjes, 7 en 8.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ben je een MILF? Nouja, waarschijnlijk ben je niet moeder, anders had je wel in OUD (![]()
![]()
) gezeten, maar zeg maar een spreekwoordelijke milf.
En siniti is 18. En ga niet zeggen dat het niet kan, er zijn meisjes van 5....
Mag het?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:48 schreef BigKahuna het volgende:
Zotheid, ga je me nog bashen om m'n uiterlijk? Ik wacht!
Ik geniet nu van een lange lange zomervakantie. Met een vlekkeloos (figuurlijk dan) VWO-diploma. Na deze heerlijke tijd zal ik mij gaan storten op een studie Rechten. Ik zei studie, WO dus.quote:
Dus je bent milfquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, het had gekund.
[..]
Ik heb 2 kinderen, meisjes, 7 en 8.
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag het?
Dat haar, geknipt door je moeder of niet?
quote:Liever kaal dan dat.
In een één-op-één-discussie focus ik me inderdaad op de ander, ja. Bedankt voor die verrassende constatering. Als ik me echter als derde (jij in dit geval) meng in een eerder gesprek tussen twee individuen, focus ik me op beide partijen, ja (en jij niet, in dit geval, althans tot aan de tweede alinea in je postquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Elke reactie die jij geeft focus je altijd op de ander en nu ga je mij vertellen dat ik dat niet moet doen?Ja de aandacht verleggen op niet-jij, zo proberen de ander altijd minder goed uit de bus te laten komen.
Dus het is een wedstrijd voor je? Waarom ga je anders door als je weet dat je het er dus niet mee inperkt maar de frustraties hoger op laat lopen? Of zie je het als een vrijbrief dat wanneer de ander in jouw ogen te ver gaat om dat maar door te duwen, rekt het niet dan scheurt het wel.
Daarbij, 'klaar', wat nou klaar?![]()
Waar 2 vechten hebben 2 schuld, vast wel, alleen ben jij nooit die gene die als eerste stopt, 'stand your ground'.
En als ik dingen uit context trek, dan wil ik niet weten wat iemand in jouw ogen aan het doen is die zo bezig is als jij, als jij het niet was. Maar zelfreflectie lijkt helaas wel alleen in positieve gevallen aan jou besteed.
Oke, alleen een hoog IQ is ook niet alles.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef Silentalarm het volgende:
overigens:
Mijn definitie van iemand die slim is, is iemand die het denkniveau heeft om na te denken over zijn leven, en de factoren die daar in mee spelen, en zijn leven op die manier zo inricht dat hij een gelukkig leven lijdt.
Als je dat voor elkaar krijgt vind ik je slim. Iemand die alleen maar 10en haalt, maar een verlepte kankerautist is die op zn 23e zelfmoord pleegt, kan ik niet slim noemen...
Cum Laude?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik geniet nu van een lange lange zomervakantie. Met een vlekkeloos (figuurlijk dan) VWO-diploma. Na deze heerlijke tijd zal ik mij gaan storten op een studie Rechten. Ik zei studie, WO dus.
Dat gaat je niks aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
Waar gaat meneer rechten (hoe origineel) doen?
Ik vind oud te ehm... ouderigquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dus je bent milf![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom zit je hier? en niet in OUD?![]()
![]()
samenvattig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
In een één-op-één-discussie focus ik me inderdaad op de ander, ja. Bedankt voor die verrassende constatering. Als ik me echter als derde (jij in dit geval) meng in een eerder gesprek tussen twee individuen, focus ik me op beide partijen, ja (en jij niet, in dit geval).
't Is geen wedstrijd noch een vrijbrief. Maar het te ver gaan van de ander, doordat er gescholden wordt en dergelijken, rekt voor mij wel de grens op van hoe ver ik kan gaan. Dus door het gescheld enzo, vind ik het niet minder dan terecht om wat meer 'vrijheid' te hebben en dus ook verder door te gaan. Iemand bepaalt (en verlegt) namelijk de grens door te gaan schelden of door persoonlijk te worden. Ik zal daar in meegaan, maar zal er niet overheen gaan (door ook persoonlijk te worden of door te gaan schelden).
Die klaar was meer bedoeld om aan te geven dat ik er eigenlijk wel klaar mee was.Jij vroeg me iets en ik gaf je antwoord. Daarna ging je er weer verder op in... Maar goed, daar ben ik ook weer op ingegaan, dus.
Ik denk dat diegene dan gewoon zuigerig, máár correct bezig is. Of dat irritant is, is een tweede en een kwestie van perceptie.
Oh, nee, maak je geen illusies, ik doe wel degelijk aan zelfreclectie. Júíst in 'negatieve gevallen'. Dat zijn immers de situaties waar je iets van kan leren.
Niks tegen rechten bitch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
Cum Laude?
Waar gaat meneer rechten (hoe origineel) doen?
Nouja, kapsel wasteil over het hoofd en aan de randjes knippen...quote:
ja lach maar. Als je nu gewoon hier je foto neerzet kan iedereen zien dat ik gelijk heb.quote:[..]
!
Oesters ook, denk het zout weg en er blijft alleen een gore rochel overquote:
Rechtenstudiesquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik geniet nu van een lange lange zomervakantie. Met een vlekkeloos (figuurlijk dan) VWO-diploma. Na deze heerlijke tijd zal ik mij gaan storten op een studie Rechten. Ik zei studie, WO dus.
Jij kan hem ook neerzetten als je daar behoefte aan hebt hoor? het ergste wat er kan gebeuren is een remmie op je hoofd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nouja, kapsel wasteil over het hoofd en aan de randjes knippen...
[..]
ja lach maar. Als je nu gewoon hier je foto neerzet kan iedereen zien dat ik gelijk heb.
Ik hoop niet in Leiden.quote:
Ga jij ook beginnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niks tegen rechten bitch.![]()
Wat jij doet is wel origineel. Aangezien normaliter alleen vrouwen verpleegster worden.
Ik moet me nu zo inhouden...quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Rechtenstudies
Ga je ook in je pak met bijpassende stropdas en aktetas naar college om daar met je veer op een rol perkament de aantekeningen te maken?
Nee, in tegenstelling tot BK zal ik mijzelf niet verlagen tot andermans foto's in topics te plaatsen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij kan hem ook neerzetten als je daar behoefte aan hebt hoor? het ergste wat er kan gebeuren is een remmie op je hoofd.
wat is P. ????quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop niet in Leiden.
[..]
Ga jij ook beginnen.
Maar goed, die opleiding is alleen voor mijn P.
(En ja, ik weet dat ik dat beter niet had kunnen zeggen)
quote:
Hij heeft wel wat weg van een konijntje met die bolle wangetjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vind het bloempotkapsel wel meevallen. Ik vind BK best een mooiboi.
Boh, ik moet je vertellen dat genoeg meisjes mijn haar diggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
Nouja, kapsel wasteil over het hoofd en aan de randjes knippen...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Rechtenstudies
Ga je ook in je pak met bijpassende stropdas en aktetas naar college om daar met je veer op een rol perkament de aantekeningen te maken?
Goeie opbouw om een verzoek in te dienen.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die er toe doen, zoals IQM, in ieder geval.
Die was ook irritant, maar waarschuwde me voor jou en heeft gewoon gelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
[..]Dat mag jij vinden.
Ik ga enkel in op Kb. die besloot op mij in te gaan.
Ik bedoel: wanneer moet ik dan stoppen? Als ik niet op haar reageer, lijkt het alsof ik geen zinnig weerwoord heb.
Kort maar krachtigquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Goeie opbouw om een verzoek in te dienen.
Waar deed BK dat dan? En ik vind niks mis met BK's kapsel. Hoogstens te veel gel. Ik moet altijd kotsen van gel. Dat plakt. Maar ik moet altijd mn haar met gel doen van mijn baas.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet me nu zo inhouden...
[..]
Nee, in tegenstelling tot BK zal ik mijzelf niet verlagen tot andermans foto's in topics te plaatsen.
Nee hoor, dan lijkt het of je de verstandigste bentquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
[..]Dat mag jij vinden.
Ik ga enkel in op Kb. die besloot op mij in te gaan.
Ik bedoel: wanneer moet ik dan stoppen? Als ik niet op haar reageer, lijkt het alsof ik geen zinnig weerwoord heb.
Ik heb geen gel in m'n haar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waar deed BK dat dan? En ik vind niks mis met BK's kapsel. Hoogstens te veel gel. Ik moet altijd kotsen van gel. Dat plakt. Maar ik moet altijd mn haar met gel doen van mijn baas.
Mijn haar ook, ondanks de hoge lijn. Jammer he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Boh, ik moet je vertellen dat genoeg meisjes mijn haar diggen. Alleen ja voor een gala wilde ik het toch eventjes wat omlaag houden. Anders leidt het de aandacht af van mijn shiny shiny pak jeweet.
Als iemand mijn foto wil vragen ze het maar, geen behoefte om op het forum te staan. Verder denk ik dat de meeste mensen mijn foto wel gezien hebben. Mensen die er toe doen, zoals IQM, in ieder geval.
Heb jij eigenlijk een man? Of ben je een alleenstaande moeder.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die was ook irritant, maar waarschuwde me voor jou en heeft gewoon gelijk
En ik had die slechte eigenschap om er alsnog tegenin te gaan, omdat ik wil aantonen dat datgene dat over mij gezegd is niet waar is. Remember?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan lijkt het of je de verstandigste bent
Zo doe je dat als je ergens echt boven staat, weet je nog wel?
Nee, dat laat ik over aan 'elitaire' types als bijvoorbeeld Zotheid.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Rechtenstudies
Pics in je PMbox swa.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn haar ook, ondanks de hoge lijn. Jammer he?
En omlaag doen? Wat heb je normaal dan?
BK heeft regelmatig mijn foto's in topics gepost om mij daarmee te bashen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waar deed BK dat dan? En ik vind niks mis met BK's kapsel. Hoogstens te veel gel. Ik moet altijd kotsen van gel. Dat plakt. Maar ik moet altijd mn haar met gel doen van mijn baas.
Wat voor naam wil jij dan geven aan dat haar...quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:59 schreef BigKahuna het volgende:
Luister Zotheid, ik snap dat je me wil bashen omdat ik dat bij jou al maandenlang doe, maar ga eerst eens leren wat een bloempotkapsel inhoudt voordat je gaat zeggen dat ik dat heb!
Kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn haar ook, ondanks de hoge lijn.
Als je daar geen gel in je haar hebt, of iets anders wat er op lijkt. Dan stop ik een bezem in mijn anus.quote:
Zotheid: Studierichting HBOquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik over aan 'elitaire' types als bijvoorbeeld Zotheid.
AFROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JEWAITZ.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn haar ook, ondanks de hoge lijn. Jammer he?
En omlaag doen? Wat heb je normaal dan?
Ik praat nou tegen jou, dus ik focus me op jou. Of is dat ook verassend voor je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
In een één-op-één-discussie focus ik me inderdaad op de ander, ja. Bedankt voor die verrassende constatering. Als ik me echter als derde (jij in dit geval) meng in een eerder gesprek tussen twee individuen, focus ik me op beide partijen, ja (en jij niet, in dit geval).
Dat gescheld kwam al nadat het punt van 'far enough' gepasseerd was, alleen vind jij het leuk om dan door te gaan en de ander wil daar geen energie meer in steken en vind dat je dood mag vallen (o.i.d.). Ook niet de eerste keer dat je dat overkomt.quote:'t Is geen wedstrijd noch een vrijbrief. Maar het te ver gaan van de ander, doordat er gescholden wordt en dergelijken, rekt voor mij wel de grens op van hoe ver ik kan gaan. Dus door het gescheld enzo, vind ik het niet minder dan terecht om wat meer 'vrijheid' te hebben en dus ook verder door te gaan. Iemand bepaalt (en verlegt) namelijk de grens door te gaan schelden of door persoonlijk te worden. Ik zal daar in meegaan, maar zal er niet overheen gaan (door ook persoonlijk te worden of door te gaan schelden).
Leuk dat jij er klaar mee was, maar ik ga pas van tafel als iedereen klaar is met eten.quote:Die klaar was meer bedoeld om aan te geven dat ik er eigenlijk wel klaar mee was.Jij vroeg me iets en ik gaf je antwoord. Daarna ging je er weer verder op in... Maar goed, daar ben ik ook weer op ingegaan, dus.
Ja gooi het maar op correctheid, ik vind het niet correct dat je doorgaat op iemands frustraties en zo die gene uit de tent lokt, dat vind jij grappig want dan gaat die bijvoorbeeld schelden en dan kun je weer een halte verder.quote:Ik denk dat diegene dan gewoon zuigerig, máár correct bezig is. Of dat irritant is, is een tweede en een kwestie van perceptie.
Oh, nee, maak je geen illusies, ik doe wel degelijk aan zelfreclectie. Júíst in 'negatieve gevallen'. Dat zijn immers de situaties waar je iets van kan leren.
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BK heeft regelmatig mijn foto's in topics gepost om mij daarmee te bashen.
Baas?quote:[..]
Wat voor naam wil jij dan geven aan dat haar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je de gelijkenis met een bloempot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar de naam!><(({°>
Wax uiteraard.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je daar geen gel in je haar hebt, of iets anders wat er op lijkt. Dan stop ik een bezem in mijn anus.
Vette shit. Dat heb ik nog nooit gedaan. Eigenlijk ben ik best liefquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BK heeft regelmatig mijn foto's in topics gepost om mij daarmee te bashen.
[..]
Wat voor naam wil jij dan geven aan dat haar...
Gast... Google!quote:
Niks mis met elitair zijn. Al vind ik mijzelf nou niet bepaald elitair. Jij ook niet gezien je ''.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik over aan 'elitaire' types als bijvoorbeeld Zotheid.
Op die andere foto zijn duidelijk bolle wangetjes te zien.quote:
Ik ben vorig jaar februari weggegaan bij de vader van mijn kinderen en nu heb ik alweer een tijdje een vriendquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een man? Of ben je een alleenstaande moeder.
Ja...quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik had die slechte eigenschap om er alsnog tegenin te gaan, omdat ik wil aantonen dat datgene dat over mij gezegd is niet waar is. Remember?
overigens als iqm echt van plan is iets te leren mag hij niet op deze reactie reagerenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik praat nou tegen jou, dus ik focus me op jou. Of is dat ook verassend voor je?
[..]
Dat gescheld kwam al nadat het punt van 'far enough' gepasseerd was, alleen vind jij het leuk om dan door te gaan en de ander wil daar geen energie meer in steken en vind dat je dood mag vallen (o.i.d.). Ook niet de eerste keer dat je dat overkomt.
[..]
Leuk dat jij er klaar mee was, maar ik ga pas van tafel als iedereen klaar is met eten.
[..]
Ja gooi het maar op correctheid, ik vind het niet correct dat je doorgaat op iemands frustraties en zo die gene uit de tent lokt, dat vind jij grappig want dan gaat die bijvoorbeeld schelden en dan kun je weer een halte verder.
Ik maak me geen illusies, maak je maar geen illusies. Gezien jij vind dat je correct bezig bent, ook al is het zuigerig maar hey, het doel heiligt alle middelen, vind je dit niet negatief dus geen zelfreflectie.
Al moet ik zeggen dat je zei dat je zuigerig bezig was, dat is inderdaad al een vorm van zelfreflectie.
Dat gebeurt als je glimlacht. Probeer het eens!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:03 schreef Zotheid het volgende:
Op die andere foto zijn duidelijk bolle wangetjes te zien.
Nope.quote:Beetje aangekomen?
Eh, neequote:En heb je daar nou oorbellen in?
Van die negerdingen nog wel?
En af en toe zo'n zeikerige post van jou er door.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:03 schreef Florian_ het volgende:
Echt grappig dit. Zo'n onbenullige SC zoals altijd, en dan af en toe van die lange lappen oninteressante tekst van Krentenbol en IQM er tussendoor.
Kwaliteitspost. Ik lees het niet eens meer, ik kan het niet meer aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:03 schreef Siniti het volgende:
Kb., IQM, ik vind dit een saai kutdiscussie die jullie voeren. Veels te veel tekst, kan het niet wat korter en krachtiger?
Gast, Zotheid vragenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast... Google!
[..]
Niks mis met elitair zijn. Al vind ik mijzelf nou niet bepaald elitair. Jij ook niet gezien je ''.
[..]
Op die andere foto zijn duidelijk bolle wangetjes te zien.
Beetje aangekomen?
En heb je daar nou oorbellen in?
Van die negerdingen nog wel?
Shit, Fas heeft ook weer d'r rode periode.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
En af en toe zo'n zeikerige post van jou er door.
Omgekeerd hetzelfde. Maar goed, ik heb in elk geval aandacht genoeg, hoe jij daar verder over denkt zal mij een worst wezen.quote:
Precies.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen.
[..]
Baas?
Bloempotkapsel is dit schatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je de gelijkenis met een bloempot?Je haar baas noemen? Kom op zeg. Je mag dan vwo gedaan hebben, erg volwassen gedraag je je nog niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar de naam!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet de illusie dat ik volwassen ben. Jij wel?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omgekeerd hetzelfde. Maar goed, ik heb in elk geval aandacht genoeg, hoe jij daar verder over denkt zal mij een worst wezen.
[..]
Precies.
[..]
Je haar baas noemen? Kom op zeg. Je mag dan vwo gedaan hebben, erg volwassen gedraag je je nog niet he?
had je al eigenlijk antwoord gegeven op mijn vraag of je milf was?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar februari weggegaan bij de vader van mijn kinderen en nu heb ik alweer een tijdje een vriend
[..]
Ja...
Ik besluit even er verder niet op in te gaan
Ja, maar het ging over een gesprek tussen mij en wd. Daarbij sprak je alleen míj aan óver mij. Zoiets doe je later als moeder toch ook niet mag ik hopen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik praat nou tegen jou, dus ik focus me op jou. Of is dat ook verrassend voor je?
Misschien is het gewoon het rellertje in mij dat door wil gaan als anderen ervoor kiezen om mij nare ziektes toe te wensen?quote:Dat gescheld kwam al nadat het punt van 'far enough' gepasseerd was, alleen vind jij het leuk om dan door te gaan en de ander wil daar geen energie meer in steken en vind dat je dood mag vallen (o.i.d.). Ook niet de eerste keer dat je dat overkomt.
Hookeuj.quote:Leuk dat jij er klaar mee was, maar ik ga pas van tafel als iedereen klaar is met eten.
Ik vind het niet grappig, ik vind het eerder typisch. En daarbij vind ik het gewoon zwak om over te stappen op schelden, terwijl de ander correct (lees: volgens de heersende argumentatieregels) blijft communiceren.quote:Ja gooi het maar op correctheid, ik vind het niet correct dat je doorgaat op iemands frustraties en zo die gene uit de tent lokt, dat vind jij grappig want dan gaat die bijvoorbeeld schelden en dan kun je weer een halte verder.
quote:Ik maak me geen illusies, maak je maar geen illusies.
Precies.quote:Gezien jij vind dat je correct bezig bent, ook al is het zuigerig maar hey, het doel heiligt alle middelen, vind je dit niet negatief dus geen zelfreflectie.
Al moet ik zeggen dat je zei dat je zuigerig bezig was, dat is inderdaad al een vorm van zelfreflectie.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Syb-rund. het volgende:
jezus zijn bk en zotheid ook alweer bezig
ik was allang gestopt met lezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Ik lees het niet eens meer, ik kan het niet meer aan.
BigKahuna, ik zou het nog steeds geweldig vinden als gij blieft een foto van uw goddelijke lichaam aan deze jongeman tentoon te stellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je glimlacht. Probeer het eens!
[..]
Nope.
[..]
Eh, nee? Doe iets aan je ogen ofzo?
! Oorbellen, wtf
!
Als je het over mijn mentor hebt.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omgekeerd hetzelfde. Maar goed, ik heb in elk geval aandacht genoeg, hoe jij daar verder over denkt zal mij een worst wezen.
[..]
Precies.
[..]
Je haar baas noemen? Kom op zeg. Je mag dan vwo gedaan hebben, erg volwassen gedraag je je nog niet he?
Kan de griffier even een punt achter mijn naam toevoegen, dank u.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:03 schreef Florian_ het volgende:
Echt grappig dit. Zo'n onbenullige SC zoals altijd, en dan af en toe van die lange lappen oninteressante tekst van Krentenbol en IQM er tussendoor.
Natuurlijk. dat zijn gewoon dikke hamsterzakjes hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je glimlacht. Probeer het eens!
[..]
Nope.
Dat witte puntje lijkt anders behoorlijk veel op een oorbel.quote:[..]
Eh, nee? Doe iets aan je ogen ofzo?
! Oorbellen, wtf
!
Het eerste jaar waarin je 60 studiepunten moet behalen, daarna kan je door naar volgend jaar of uni.quote:
Ik zei dat het best kon zijn dat ik een kort roodgeverfd pittig kapsel en een tuinbroek hebquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
had je al eigenlijk antwoord gegeven op mijn vraag of je milf was?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Syb-rund. het volgende:
jezus zijn bk en zotheid ook alweer bezig
Sure!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. dat zijn gewoon dikke hamsterzakjes hoor.
Zou best kunnen, maar nee ik draag geen oorbellen.quote:Dat witte puntje lijkt anders behoorlijk veel op een oorbel.
Ik heb niet van die geposeerde foto's als jij, sorry dat ik niet zo op mezelf geil.quote:Stuur dan een fatsoenlijke foto.
Ik denk, en dat is mijn mening, dat ik mij volwassener gedraag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet de illusie dat ik volwassen ben. Jij wel?
Als jij dat als iets positiefs ziet, ga je gang!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk, en dat is mijn mening, dat ik mij volwassener gedraag.
Wat is dat nou weer voor antwoord?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat het best kon zijn dat ik een kort roodgeverfd pittig kapsel en een tuinbroek heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is mijn hater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
overigens als iqm echt van plan is iets te leren mag hij niet op deze reactie reageren
*op tanden bijt*quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Syb-rund. het volgende:
iqm, je bent pas klaar als krentenbol het laatste woord mag hebben he.
belangrijk voor je leerproces mijn jong
Hoe kan ik nou weer van mezelf zeggen dat ik een MILF ben, dat slaat nergens op!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor antwoord?
Nou, plaats hem hier dan, dan kan de rest meeoordelen.quote:
Valt me van je mee.quote:[..]
Zou best kunnen, maar nee ik draag geen oorbellen.
Wat heeft op jezelf geilen nou met geposeerde foto's te maken?quote:[..]
Ik heb niet van die geposeerde foto's als jij, sorry dat ik niet zo op mezelf geil..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, wat zou het ook. Iedereen heeft me nu toch al gezien.
Dit ben ik.Dat is wel gelijk de meest flatteuze foto van jou, hè...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zotheid, ik wil nu geen kant kiezen in deze mooie discussie. Maar je begint onzin te blaten over hamsterzakjes. Dat slaat nergens op. Ik zeg, post een foto en van BK (als BK het goed vind) en laat het publiek oordelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. dat zijn gewoon dikke hamsterzakjes hoor.
[..]
Dat witte puntje lijkt anders behoorlijk veel op een oorbel.
Stuur dan een fatsoenlijke foto.
[..]
Het eerste jaar waarin je 60 studiepunten moet behalen, daarna kan je door naar volgend jaar of uni.
Vrijwel de enige ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is wel gelijk de meest flatteuze foto van jou, hè...
Zou jij jezelf doen als jij jezelf niet was?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer van mezelf zeggen dat ik een MILF ben, dat slaat nergens op!
Vraag maar aan iemand anders
Staat hierboven boss.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zotheid, ik wil nu geen kant kiezen in deze mooie discussie. Maar je begint onzin te blaten over hamsterzakjes. Dat slaat nergens op. Ik zeg, post een foto en van BK (als BK het goed vind) en laat het publiek oordelen.
Bedankt voor je uitleg wat een propedeuse is.
Ik vind hem vooral klein eigenlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is wel gelijk de meest flatteuze foto van jou, hè...
blijf van mijn punt of verijdelde vikingquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kan de griffier even een punt achter mijn naam toevoegen, dank u.
Het lijkt mij in elk geval niet iets negatiefs.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als jij dat als iets positiefs ziet, ga je gang!
Ik heb op één oor een moedervlek op m'n oorlel zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
Nu je het zegt lijkt het net of ik een oorbel draag inderdaad. Maar laat ik jullie allen geruststellen, dat ik laat ik over aan de metroseksuelen onder ons.
Ja anders komen er andere mensen op de foto en ik betwijfel of het een kinderwens is van hen om op Fok te staan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral klein eigenlijk
PICS OR GTFO!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weer van mezelf zeggen dat ik een MILF ben, dat slaat nergens op!
Vraag maar aan iemand anders
Gooi die foto in pak dan ook hier.quote:
Subtielquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou jij jezelf doen als jij jezelf niet was?
Wat een BS dat je geen andere foto's hebtquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja anders komen er andere mensen op de foto en ik betwijfel of het een kinderwens is van hen om op Fok te staan.
Vraag is ook, Als je jezelf niet bent, ben je dan mannelijk vrouwelijk of onzijdig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou jij jezelf doen als jij jezelf niet was?
Ik schop je als je nu nog reageert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
En ik vind het ook jammer dat ik voor mezelf heb geconcludeerd klaar te zijn met een onderwerp, terwijl de ander nog wel hard aan het zwoegen is op een hele uitgebreide tegenreactie.Zoiets kan je dan toch niet negeren?
Volgens mij is het een never ending story-vraag. Maar ik ben serieus te gaar om daar serieus en uitgebreid over na te denken op dit moment.quote:
Heb ik wel. Ook nooit beweerd dat het niet zo is. Maar even eerlijk, ik heb iets van 3 foto's waar ik alleen op sta. Maar het ging erom hoe ik eruit zag, dus dan is één foto wel genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een BS dat je geen andere foto's hebt.
quote:
Ja hè! Ik verveelde me zo erg dat ik hier maar weer eens kom vervelen.quote:
Ik spreek jou toch aan op jouw deel van de discussie, als ik iets over wd te melden heb dan doe ik dat tegen haar. Later als moeder ga ik de een ook niet opzadelen met de dingen van de ander, een beetje vreemd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar het ging over een gesprek tussen mij en wd. Daarbij sprak je alleen míj aan óver mij. Zoiets doe je later als moeder toch ook niet mag ik hopen?Altijd twee kanten belichten.
[..]
Nogmaals, je ging al door voordat de ziektes de hoek om kwamen.quote:Misschien is het gewoon het rellertje in mij dat door wil gaan als anderen ervoor kiezen om mij nare ziektes toe te wensen?Can you blame me? Maybe. Maybe not.
[..]
Ik vind het ook typisch. Het schelden was een gevolg in eerste instantie, dat je dan weer zo omdraait dat het de oorzaak van een tweede golf is.quote:Hookeuj.
[..]
Ik vind het niet grappig, ik vind het eerder typisch. En daarbij vind ik het gewoon zwak om over te stappen op schelden, terwijl de ander correct (lees: volgens de heersende argumentatieregels) blijft communiceren.
[..]
Dat je niet dom bent weet ik, dat je altijd zegt precies te weten waar je mee bezig bent weet ik ook. Dat zei je nog helemaal in het begin, nog voor de eerste ontbranding van de discussie, 'ik weet wat ik doe', daarom vind ik het zo vreemd dat het zo'n einde heeft, want dan was dit blijkbaar het gene dat je nastreefde.quote:
[..]
Precies.Ik ben heus niet zo dom en éénzijdig om te denken dat ik (in dit geval) perfect ben, hoor. Ik weet dondersgoed wat ik doe. En belangrijker, waarom ik doe wat ik doe. En blijkbaar ziet niet iedereen dat even goed of deelt niet iedereen mijn visie daarover. En dat kan, dat mag.
Hey.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ROT OP IK MAG JE NIET IK WIL JE HIER NIET MEER ZIEN STERF AAN KANKER.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Ik denk dat voor iedereen geldt. Met uitzondering van Michael Jackson.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef BigKahuna het volgende:
En ik zou niet willen ruilen met Zotheid qua uiterlijk. Let op, dit is geen bashpost. Ik heb gewoon geen behoefte aan een ander uiterlijk.
Waarom kies je dan de kleinste uit?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb ik wel. Ook nooit beweerd dat het niet zo is. Maar even eerlijk, ik heb iets van 3 foto's waar ik alleen op sta. Maar het ging erom hoe ik eruit zag, dus dan is één foto wel genoeg.
Ik ben krioro. Nee, en daarom nee. Sorry.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En wie ben jij, kan jij een auto-fellatio doen en pics plaatsen als bewijs ?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja hè! Ik verveelde me zo erg dat ik hier maar weer eens kom vervelen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, wat zou het ook. Iedereen heeft me nu toch al gezien.
Dit ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is mijn hater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf man ?! Die drop-lul is van het niveau Hard Gay-man, dat kan jij toch niet zijn....!!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Ik niet, ik fap alleen maar. Misschien heeft onze grote kale vriend nog iets over je haar te melden?quote:
Schoenmaat 44.quote:
Sorry zo bedoelde ik het niet. Mogen we een pic zien zodat we weten of je een milf bent alsjeblieft?quote:
Die stonden er gisteren alquote:
Sorry dat ik geen lang zwart haar en een bleke huid heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wtf man ?! Die drop-lul is van het niveau Hard Gay-man, dat kan jij toch niet zijn....!!
Laat je schattige wangetjes ook aan de rest zien joh!quote:
je mag bijv wel zeggen dat je het ermee eens bent en haar gelijk geven....... bijvquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
Kijk, dit bedoel ik nou... ik vind het lullig om hier (ook al heb ik het nog niet gelezen) niet meer op in te gaan.
En dit is niet sarcastisch ofzo bedoeld, maar gewoon serieus, hè.
Swa, die heb ik gehad van mijn 5-jarige nichtje. Uiteraard draag ik die. Verder is hij gewoon baas. Maar probeer het nog eens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die kralen-kettingen dragen !!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je reageerde 15 seconden niet, dus ik werd ongerust. Of ben je d'r nu aan het PM-en
?
Als hij lief is mag hij wel wat lenen. Kan hij zo op zn voorhoofd plakken. Kan hij ook een keer lekker met zn haar chillen jewaitz.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik niet, ik fap alleen maar. Misschien heeft onze grote kale vriend nog iets over je haar te melden?.
Hehe, vaag. I like. Ik luisterde vandeweek iemands radio station en toen kwam er wat metal voorbij. Was nog best leuk eik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi, ik heb net een mooi nummer ontdekt
mij wel ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
Jongens, jongens, ik zou jullie allebei niet doen.
Heh hier zie je er al een stuk minder uit als een Brüno, maar mensen die een pak dragen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat je schattige wangetjes ook aan de rest zien joh!
[ afbeelding ]
Een goedenavond!
Jij stinkt zo erg, dat een stinkdier voor jouw vluchtquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij stinkt zo erg, dat wanneer je een jood zou zijn, jij niet dood zou gaan van het gas maar het gas van jou
Ik zou hem doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat je schattige wangetjes ook aan de rest zien joh!
[ afbeelding ]
Een goedenavond!
Prom night boy.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heh hier zie je er al een stuk minder uit als een Brüno, maar mensen die een pak dragen....!!!!!!!!!!!!!!!
acino is ook niet echt bleek hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen lang zwart haar en een bleke huid heb.
Ik vind 'm best leuk, ondanks dat ik niet van die Oost-Europese jengelmuziek houd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Pakken zijn pimpquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heh hier zie je er al een stuk minder uit als een Brüno, maar mensen die een pak dragen....!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Swa, die heb ik gehad van mijn 5-jarige nichtje. Uiteraard draag ik die. Verder is hij gewoon baas. Maar probeer het nog eens.
PS: Nee geen pics.
die was slecht. Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij stinkt zo erg, dat een stinkdier voor jouw vlucht
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij stinkt zo erg, dat een stinkdier voor jouw vlucht
welke metalquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Hehe, vaag. I like. Ik luisterde vandeweek iemands radio station en toen kwam er wat metal voorbij. Was nog best leuk eik.!
Ik nietquote:
En dat was een foute quote, maar de goede stond op de vorige blz iquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had een week geleden nog een fobo
WOO WAT BEN JIJ LELIJK WOUWZES DE PWNZOR MOET JE DIE HAMSTERZAKJESWANGS ZIEN HEE EN DAT HAAR IS BLOEMPOTTERIGSZZZZZS BASH BASH TRROOOOLLLLLLLLLLL EN HIJ HEEFT EEN OORBELLETJES HAHA HIJ IS EEN MOOIBOIIIIIII BASHHHZZZZZZZquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
Hihi Zotheid wil een foto plaatsen om me belachelijk te maken maar niemand basht me erom!
Hihihihi.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij stinkt zo erg, dat zelfs een spelling-nazi zich nog niet aan jouw fout zou wagen
Dat was geen spellingsfout. Het stinkdier gewoon voor jouw vlucht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij stinkt zo erg, dat zelfs een spelling-nazi zich nog niet aan jouw fout zou wagen
In plaats van dat ik nu angstig word, krijg ik enkel geile associaties. Je moet me toch beter straffen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik trek m'n high heels vast aan [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, dan lek ik wel nog een foto van die bk, WANT IK HEB ZIJN HYVES JEWEET!:quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
Hihi Zotheid wil een foto plaatsen om me belachelijk te maken maar niemand basht me erom!
Hihihihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Hihihihi deksels meisje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, dan lek ik wel nog een foto van die bk, WANT IK HEB ZIJN HYVES JEWEET!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
><(({°>
Neeje... ik zie eruit als een of andere turkquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
acino is ook niet echt bleek hoor
Als korte intro is het ok, maar om nou 7 minuten lang te jengelen gaat wat te verquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Stem je op ome Wilders?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neeje... ik zie eruit als een of andere turk
Welnee, je bent smooth als een mofoquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
overigens heb ik eerder hamsterwangetjes dan bk
PICSquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat was geen spellingsfout. Het stinkdier gewoon voor jouw vlucht.
Ik heb ingevallen wangen en ik ben spierwit en ik heb een hoge haargrens en haaruitval. Ze hebben me te pakken. Het gaat fout. Waar is miVeR als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
ik ben dan ook een vocal sletje, dat kind wat rond 2:40 begint te blerren, dat vind ik zo mooi hequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als korte intro is het ok, maar om nou 7 minuten lang te jengelen gaat wat te ver
Oke, faal actie. I admit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
In plaats van dat ik nu angstig word, krijg ik enkel geile associaties. Je moet me toch beter straffen.
Ik had een paar dagen geleden pas een hamsterwangquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:34 schreef Syb-rund. het volgende:
ik upload wel even een flatteuze foto hoor
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, faal actie. I admit.
[ afbeelding ]
Deze dan?
Oeh lekker. Doet hij dat wel eens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Alleen als ie gratis snoepjes uitdeelt
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oew die zijn mooi, die heb je toch niet toevallig van Demonia eh ?![]()
Mooi?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oew die zijn mooi, die heb je toch niet toevallig van Demonia eh ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |