ik had inderdaad de keuze, de ene helft van vriendengroep gaat naar sziget met 14 man, andere helft waaronder ik met 8 man naar blanes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Blanes
Blanes verkiezen boven Sziget.![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een skimmer is een drijvende pot die het oppervlakte-vuil ( blad, takjes e.d. ) afvoert via een leiding Ø 110 mm naar het filtersysteem of pompput. Hierdoor blijft het wateroppervlakte vrij van blad e.d. Een skimmer zorgt dus voor een helder zicht in het water.
[ afbeelding ]
De leeftijd van vrouwelijke fokkers schatten is moeilijk hequote:
Oke, wat is er gebeurt en wat gaan we er doen? Laten we beginnen met allebei 2 uur strafcorvee en 3 uur studie.quote:
Dat je persoonlijk wordt of scheld zeg ik ook niet, dus 'nee daar heb ik je niet op kunnen betrappen'. Fijn dat je bij het onderwerp blijft en blijft beargumenteren, oftewel koppig doorblijven 'zuigen' (je eigen woord) en hard je best zitten doen maar geen stapje terug te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep.
Mwoah, blijft iets discutabels.Aan de ene kant weet ik het wel, maar aan de andere kant denk ik ook dat zij er met haar volle verstand op ingegaan is. En zo lang ik dan gewoon bij het onderwerp blijf en goed blijf beargumenteren, vind ik niet dat je van 'te ver gaan' kan spreken. Te ver gaan zou in dit geval zijn persoonlijk worden of beginnen met schelden. En daar heb je mij niet op kunnen betrappen of wel soms?
't Is wellicht voor sommigen 'te ver gaan', omdat ik door blijf gaan met (tegen)argumenten aanvoeren, terwijl de ander zichzelf duidelijk in het nauw gedreven voelt, en dat ook uit. Tsja, dan lijkt het al snel alsof ik te ver ga, ja. Maar nogmaals: schelden of iets van soortgelijke strekking, dát vind ik pas te ver gaan.
En 't is ook deels om datgene wat ik eerder al aankaartte: als mensen iets feitelijk onjuist over mij beweren, ben ik soms wel 's geneigd om per se te moeten aantonen hoe de vork wél in de steel zit.
Ik doe het in ieder geval niet om mensen te laten happen of te rellen om het rellen.
watdefak is dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Tof!Weer wat geleerd.
Ik weet sinds kort ook van het bestaan van 'tripsen' af. Of nou ja, ik kende ze al wel, maar wist niet dat ze officieel zo heetten.
Nou dat je kunt horen dat het album al wel een tijd uit is, hij is van 1987. Qua instrumentatie vooral.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
Wat is 'gedateerd klinken'? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Anyway, ik zal 'm 's downloaden.
Okee, zeker chill inderdaad. Ik weet nog niet wat ik wil gaan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
UvA, bij Het Spui. Heerlijke lokatie.
Allemaal vrienden van elkaar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik had inderdaad de keuze, de ene helft van vriendengroep gaat naar sziget met 14 man, andere helft waaronder ik met 8 man naar blanes.maar sinds ik zeg maar een vriendin heb had ik beter naar sziget kunnen gaan
Zie ttquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, wat is er gebeurt en wat gaan we er doen? Laten we beginnen met allebei 2 uur strafcorvee en 3 uur studie.
Had ik bijna de TT van gemaaktquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef BigKahuna het volgende:
Terug naar het punt: Mensen die 2 studies doen![]()
.
Wat is daar grappig aan jongeman?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef BigKahuna het volgende:
Terug naar het punt: Mensen die 2 studies doen![]()
.
Wat boeit dat nou weer, hoe oud een album is. Delta blues uit de jaren 30 is ook tofquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat je kunt horen dat het album al wel een tijd uit is, hij is van 1987. Qua instrumentatie vooral.
Oké doe dat, ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ja ongeveer, zeg maar 2 aparte aan elkaar gegroeide vriendengroepen, maar ik ben eigenlijk met allebei evengoed bevriend dus dat maakt niet echt veel uit. En dat had het best geweest, maar ten eerste lopen de sziget en de datum dat we naar blanes gaan door elkaar, en ten tweede heb ik daar lang niet genoeg geld voorquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Allemaal vrienden van elkaar?
Dan had je beter eerst naar Blanes kunnen gaan en daarna door naar Sziget.
Je vroeg of ik vond dat ik zelf te ver ging, ik heb daar antwoord op gegeven. Klaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat je persoonlijk wordt of scheld zeg ik ook niet, dus 'nee daar heb ik je niet op kunnen betrappen'. Fijn dat je bij het onderwerp blijft en blijft beargumenteren, oftewel koppig doorblijven 'zuigen' (je eigen woord) en hard je best zitten doen maar geen stapje terug te doen.
Aan de ene kant ben ik blij dat je het dus wel ziet en weet, anders was het wel heel sneu, maar aan de andere kant maakt dat het ook weer een beetje triest dat je dan tóch doorgaat.
Maar je hebt gewonnen, wel weer ten koste van iets anders, maar het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen.
Chapeau.
Ach, wat je nu extra doet krijg je later meer uitbetaald.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niks te doen behalve studeren ofzo?
quote:
Tsja, nou ja, de Beatles zijn ook al decennia oud, maar ik zou ze niet gedateerd willen noemen. Tijdloos zou ik ze juist eerder noemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat je kunt horen dat het album al wel een tijd uit is, hij is van 1987. Qua instrumentatie vooral.
Oké doe dat, ben benieuwd wat je ervan vindt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, wat je nu extra doet krijg je later meer uitbetaald.
Ach ja, als je het maar naar je zin hebt toch. Ik kan in elk geval niet wachten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ongeveer, zeg maar 2 aparte aan elkaar gegroeide vriendengroepen, maar ik ben eigenlijk met allebei evengoed bevriend dus dat maakt niet echt veel uit. En dat had het best geweest, maar ten eerste lopen de sziget en de datum dat we naar blanes gaan door elkaar, en ten tweede heb ik daar lang niet genoeg geld voor
De beatles zijn kut overschat overrated slecht middelmatigquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, nou ja, de Beatles zijn ook al decennia oud, maar ik zou ze niet gedateerd willen noemen. Tijdloos zou ik ze juist eerder noemen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die kaal worden voor hun 20e.
Als je nu twee studies doet krijg je later twee banen. True story.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:39 schreef BigKahuna het volgende:
"Wat je nu extra doet krijg je later extra uitbetaald".
Godverdomme ik moet het even nog een keer herhalen, zo'n kankerdomme opmerking heb ik lang niet gehoord.
Dat mijn haargrens hoger is wil nog niet zeggen dat ik eerder kaal ben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mensen die kaal worden voor hun 45e.
Dat is toch ook (een van) de definitie(s) van slim?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze slim zijn omdat ze goed kunnen leren.
Sorry, niet gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..].
Jij was net te zien in Van Wilder als Richard?
Ik ook niet. Zon zee strand bierquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach ja, als je het maar naar je zin hebt toch. Ik kan in elk geval niet wachten.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je nu twee studies doet krijg je later twee banen. True story.
Ik ga hier niet eens op reageren, zo dom ben je.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:39 schreef BigKahuna het volgende:
"Wat je nu extra doet krijg je later extra uitbetaald".
Godverdomme ik moet het even nog een keer herhalen, zo'n kankerdomme opmerking heb ik lang niet gehoord.
Ik ben niet dik, ik ben gewoon fors gebouwd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat mijn haargrens hoger is wil nog niet zeggen dat ik eerder kaal ben.
Ik kan anders vrij goed leren. Dat is toch de definitie van slim?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op reageren, zo dom ben je.
Ah, iemand anders neemt het relstokje over?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op reageren, zo dom ben je.
O kut...
Vind ik niet maar dat is mijn mening. Ook al weet ik niet zeker of je een mening kan hebben over een definitie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat mijn haargrens hoger is wil nog niet zeggen dat ik eerder kaal ben.
[..]
Dat is toch ook (een van) de definitie(s) van slim?
[..]
Sorry, niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |