Fail.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
ijzersterk argument om multiculti toe te spitsen op grechten van andere culturen. deed het misschien 20 jaar geleden erg goed. nu komt het over als een heel dun rookgordijntje.
mijnerzijds?quote:
solliciteer je voor een baan als colmunist of zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
de multiculturelesamenleving zoals pvda altijd prachtig weet te schetsen. als ware het de koek & honing van een ultiem gelukkige samenleving zoals een laysreclame. positieve discriminatie op religie, afkomst, leeftjd, geslacht en huidskleur. dat is zo ongeveer de pijler van de pvda. ouwe, ondrinkbare wijn.
de winst van wilders is het faillisement van deze euforisch, linkse gedachtegang. terecht?
gaat het goed met nederland? zijn we allemaal zo blij met de aanwinst van multiculturen? met sommige wel, met andere juist weer helemaal niet. en het duurt blijkbaar even of generaties lang om aangepast te raken en daarvan de vruchten te plukken.
ik denk dat het enorme verlies van de pvda niks met de rare uitgaven van de minister van financiën te maken heeft, of met een knettergekke vogelaar. ik denk dat het te maken heeft met het, steeds minder makkelijk te onderbouwen, standpunt dat we blij moeten zijn met een multiculturele samenleving.
Heb je daar een bron van?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
de multiculturelesamenleving zoals pvda altijd prachtig weet te schetsen. als ware het de koek & honing van een ultiem gelukkige samenleving zoals een laysreclame. positieve discriminatie op religie, afkomst, leeftjd, geslacht en huidskleur. dat is zo ongeveer de pijler van de pvda. ouwe, ondrinkbare wijn.
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja!
in mijn hoofd.
wat zijn jouw tegenbronnen? je hart? of is het toch vooral je ziel?
jammer dat je geen kranten leest, maar wel schijnt te schrijven voor 'karakerspostjournaal'. moet ik serieus alle kranten van de afgelopen 20 jaar gaan posten? u do the math.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Als een topic opent met een dergelijke onzinnige quote over de PvdA, kom dan met een bron. Moet niet zo moelijjk zijn.
Het slaat echt nergens op en is een domme, stompzinnige, kwaadaardige en gefrustreerde karikatuur.
Juist.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het enorme verlies van de pvda niks met de rare uitgaven van de minister van financiën te maken heeft, of met een knettergekke vogelaar. ik denk dat het te maken heeft met het, steeds minder makkelijk te onderbouwen, standpunt dat we blij moeten zijn met een multiculturele samenleving.
Een flinke lading hypocrisie is de links/progressieve mens dan ook niet vreemd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef henkway het volgende:
[..]
Juist.
Maar ook het volharden in standpunten van twintig jaar geleden, zoals het niet bouwen van kerncentrales , terwijl 65 % van de bevolking voor schone CO2 vrije kernenergie is.
Die inmiddels wel duur geïmporteerd wordt uit Frankrijk
allochtonen is een breed begrip. ik heb een hekel aan sommige allochtonen die stuk voor stuk de boel verneuken. mag ik die nuance aanbregen, voordat je me weer gaat afschilderen als bruinhemd of racist? en je paars aanloopt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:09 schreef SCH het volgende:
Waarom heb je zo'n hekel aan allochtonen zoalshetis?
Sommige die stuk voor stuk?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
allochtonen is een breed begrip. ik heb een hekel aan sommige allochtonen die stukl voor stuk de boel verneuken. mag ik die nuance aanbregen voordat je me weer gaat afschilderen als bruinhemd of racist? en je paars aanloopt?
Dat vraag jij???quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
waarom stel jij in algemene topics graag persoonlijke vragen die er eigenlijk niet toe doen en het doel hebben persoonlijk te worden?
even geen jij-bakken. kap eens met die persoonlijke aanvallen.quote:
Stel je niet zo aan joh. Even niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even geen jij-bakken. kap eens met die persoonlijke aanvallen.
Kan je dit echt niet laten?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:09 schreef SCH het volgende:
Waarom heb je zo'n hekel aan allochtonen zoalshetis?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:54 schreef reem het volgende:
Sommige mensen klinken echt alsof ze nog nooit hun 'dorp' (of dat nu Berkel-Enschot of Amsterdam is) , zijn uitgeweest...
Het is een onzinvraag en ongepast. Het laat alleen een onvermogen in argumentatie zien.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een terechte vraag. Voor jou staat ie ook nog open.
Ongepast nog wel. Poe, poe. Het is me wat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is een onzinvraag en ongepast. Het laat alleen een onvermogen in argumentatie zien.
Kerncentrales bouwen is nog altijd het domste dat je kunt doen. Wat kan die 65 procent van de bevolking nou schelen, dat is toch geen argument?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef henkway het volgende:
[..]
Juist.
Maar ook het volharden in standpunten van twintig jaar geleden, zoals het niet bouwen van kerncentrales , terwijl 65 % van de bevolking voor schone CO2 vrije kernenergie is.
Die inmiddels wel duur geïmporteerd wordt uit Frankrijk
Waarom is dat het domste wat je kunt doen? Heb je wel eens goed naar de linkse hobbies gekeken? Daar zitten pas domme dingen bijquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:54 schreef SCH het volgende:
Kerncentrales bouwen is nog altijd het domste dat je kunt doen. Wat kan die 65 procent van de bevolking nou schelen, dat is toch geen argument?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |