quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe eens niet zo semi-mysterieus en vertel gewoon wat er is.
Ik zou dr even bellen. Het was dat de buurvrouw binnenkwam, maar anders had het langer dan een half uur geduurdquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe eens niet zo semi-mysterieus en vertel gewoon wat er is.
Eerst Boone, daarna Charlie, daarna Walt, daarn Eko en op dit moment heb ik het safe gedaan, ik ben nu fan van Daniel, van Desmond en van Hugo. Als ze alle drie doodgaan dan stop ik gewoon met kijken.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is Top Gear toch een geweldig programma
Waarom komt de buurvrouw binnen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou dr even bellen. Het was dat de buurvrouw binnenkwam, maar anders had het langer dan een half uur geduurd
Ik heb nu gewoon zin om ze te googlen en kijken of ze doodgaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Eerst Boone, daarna Charlie, daarna Walt, daarn Eko en op dit moment heb ik het safe gedaan, ik ben nu fan van Daniel, van Desmond en van Hugo. Als ze alle drie doodgaan dan stop ik gewoon met kijken.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou dr even bellen. Het was dat de buurvrouw binnenkwam, maar anders had het langer dan een half uur geduurd
Bij ons is dat heel normaalquote:
In seizoen 5 niet. Tot nu toe. Dat mag niet, dus dat doen ze ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon zin om ze te googlen en kijken of ze doodgaan.
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik vind het minder erg dan zeau schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |