Ik weet niet of ik het mag ivm mn rugquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb met bungeejumpen altijd het rare idee dat bij die 'klap' onderaan je benen zo ongeveer uit je lijf worden getrokken
En dan?quote:
Nou, dat dus: volgens mij krijgt je lijf een behoorlijke opdonder..quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag ivm mn rug
Dan maar een rustige sprong
denk het niet het geeft nogal een ruk op je ruggegraatquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag ivm mn rug
Dan maar een rustige sprong
werkenquote:
LL pic'squote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er minimaal 1 voor je
geduld wordt beloond
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, dat dus: volgens mij krijgt je lijf een behoorlijke opdonder..
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het niet het geeft nogal een ruk op je ruggegraat
[..]
werken
Dat klopt. Met parachute overigens word je ook weer omhooggetrokkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, dat dus: volgens mij krijgt je lijf een behoorlijke opdonder..
wat is meer belastend voor je rug?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Met parachute overigens word je ook weer omhooggetrokken
Fhalhalhalhaquote:
Maar dat lijkt me in zo'n tuigje stabieler (de klap wordt denk ik over je lichaam verdeeld) dan wanneer je alleen aan je voeten vast zit..quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Met parachute overigens word je ook weer omhooggetrokken
quote:
Dan heb ik nog ffquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er minimaal 1 voor je
geduld wordt beloond
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:05 schreef Fha het volgende:
LL![]()
![]()
Ik heb gezellige verwarmingsmaakmeneren op bezoekDie belde me wakker dat ze voor de deur stonden en of ze dus langs konden komen
![]()
Zeer charmant ben ik in mijn knalrolze badjas
quote:
ik doe maar alsofquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat denk ik ookals je een slechte rug hebt, lijkt het me geen aanrader
Als ik maar half zoveel zin had in mijn werk als jij, kwam ik de dag wel door
quote:
ben bang dat je droom de lucht in gaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is meer belastend voor je rug?
ik zie zo mn droom in duigen vallen![]()
[..]
Fhalhalhalha![]()
![]()
herkenbaarquote:
Whehehequote:
Altijd toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:05 schreef Fha het volgende:
LL![]()
![]()
Ik heb gezellige verwarmingsmaakmeneren op bezoekDie belde me wakker dat ze voor de deur stonden en of ze dus langs konden komen
![]()
Zeer charmant ben ik in mijn knalrolze badjas
Dan plan ik het gewoon de dag voor de operatie aan mn rug (die ik sowieso ooit zal moeten ondergaan)quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben bang dat je droom de lucht in gaat
Je voelt beide wel even. Maar het is niet dat ik een dag lang niet eens meer kon rechtop zitten of zo. Zelfs duiken kan belastend zijn voor je rug, nou ja, ik heb een stalen fles, dus die voel je welquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is meer belastend voor je rug?
ik zie zo mn droom in duigen vallen![]()
[..]
Fhalhalhalha![]()
![]()
Gelukkig heb ik geen fotodinges op dit momentquote:
dat is een ideequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan plan ik het gewoon de dag voor de operatie aan mn rug (die ik sowieso ooit zal moeten ondergaan)
bijna alle sporten zijn belastend voor de rug, de ene wel meer dan de anderequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je voelt beide wel even. Maar het is niet dat ik een dag lang niet eens meer kon rechtop zitten of zo. Zelfs duiken kan belastend zijn voor je rug, nou ja, ik heb een stalen fles, dus die voel je wel
Maar die meneren hebben wel een gsm met cameraquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen fotodinges op dit moment
Behalve zwemmenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bijna alle sporten zijn belastend voor de rug, de ene wel meer dan de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |