*proest*quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar die meneren hebben wel een gsm met camera
Ssssstquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar die meneren hebben wel een gsm met camera
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behalve zwemmen
mensen met rugklachten wordt het zelfs aangeraden om te gaan zwemmen
das niet zwemmen, das springenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je wel geen schoonspringen doen
Wil je het kwijt?quote:
poets zequote:
Ik wil niet vervelend zijn maar... Eigen schuld.. Je mag blij zijn dat hij de korting er nog af heeft gehaald.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
wat mij vanochtend overkwam: Klote controleurs.
ik ook maar eerst nou naar de bank en het gemeentehuisquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
poets ze
Ik hoop dat het druk wordt
Dat heeft hij nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn maar... Eigen schuld.. Je mag blij zijn dat hij de korting er nog af heeft gehaald.
Ohw, nou dat is vervelend danquote:
pfft OV moet gewoon op het eind van de week verlopen en niet zomaar midden in de week.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw, nou dat is vervelend danMaar het is nog steeds je eigen schuld
Dat eigenlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw, nou dat is vervelend danMaar het is nog steeds je eigen schuld
en daar heb je volkomen gelijk in.. vooral een week OVquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft OV moet gewoon op het eind van de week verlopen en niet zomaar midden in de week.
Zo werkt het nou eenmaalquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft OV moet gewoon op het eind van de week verlopen en niet zomaar midden in de week.
Kuttopic.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Sukkelquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Had ie nou tetten in de OP gepost, was het heel wat beter geweest?quote:
Nee eerder een kontquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had ie nou tetten in de OP gepost, was het heel wat beter geweest?
Volgens mij is de OV-kaart al jaren van 16 juli t/m 15 augustus niet geldig. En dan had je maar op moeten lettenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
En volgende keer is het een straatcrimineel die een fiets jat. Staan we dan ook allemaal "toch zielig voor je dat je van die agent niet gewoon een aai over je bol kreeg"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
Dat eigenlijk![]()
Maar toch zielig voor je dat de conducteur niet even over zn hart streek
Ik zou deze post even crosspostenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En volgende keer is het een straatcrimineel die een fiets jat. Staan we dan ook allemaal "toch zielig voor je dat je van die agent niet gewoon een aai over je bol kreeg"?
Opkrassen met die onzin. Het staat er crystal clear achterop, er wordt in de voorafgaande dagen aan alle kanten voor gewaarschuwd, en IEDERE KEER WEER heb je van die schooiers die "het niet wisten". Goede Vrijdag ook, alle jaren prijs. En gewoon toch weer proberen he. En dan loopt men tegen de lamp en dan is het huis te klein en gaan ze de Calimero uithangen. De groeten ermee
Gelukkig wordt daarmee het probleem - jattende Marokkanen als personeel in je winkel - geheel opgelost!quote:Mogelijk wordt er aangifte gedaan of aangeklopt bij de Commissie Gelijke Behandeling.
Foto'squote:Op donderdag 16 juli 2009 10:49 schreef Fha het volgende:
Waarom neemt de examen commissie de telefoon niet op als ik wil dat ze dat wel doen!?![]()
als ze het wagen om straks te zeggen dat het vakantie is dan gaan er echt koppen rollen..
Het staat er achter op, drol.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gister toch echt nog geholpen door een kakkerlak hoor?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)kaans-personeel.html
[..]
Gelukkig wordt daarmee het probleem - jattende Marokkanen als personeel in je winkel - geheel opgelost!
quote:
1500522 09:25:59 16-07-09 Gaarne de deur openen. Er staat bezoek te wachten. Dank u. BRW Leidschendam-Voorburg (Lichtkrant)
Krantenbericht zal het dan wel wordenquote:
jukkie, da's ook maar vies.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister toch echt nog geholpen door een kakkerlak hoor?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Minder spannendquote:
Zit je voor de buis te schreeuwen: "HEE DIE KEN IK!!! ow, wacht....quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
Minder spannend
Wel oppassen dat je niet ineens op sbs komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik kijk geen SBS en weet niet hoe Fha er uit ziet. Dat gaat geen wave worden lijkt me zo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
We doen met zijn allen de wave toch dan?
Dan gaan we dr bellen en stalken enzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
We doen met zijn allen de wave toch dan?
Nee, juist niet, dat kost je alleen maar geldquote:
Ohwjaquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, juist niet, dat kost je alleen maar geld
alleen als je je lichaam tegelijk verkooptquote:
Sorrie dat ik pauze hebquote:
nog nietquote:
Het erge is dat ik normaal geen enkele controleur tegen kom in die 10 minuten. Er nu een pal voor me staat. Normaal word het door de vingers gezien. Ik koop altijd een kaartje maar dan net 1x een dag te laat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult? Ben het dan ook volledig eens met de anderen hierboven, al jááren is de OV niet geldig van 16-07 t/m 15-08, en jij dacht hier nog even een slaatje uit te slaan.
Helaas pindakaas dus.
Kan je de gemaakte telefoonkosten ook weer terugvorderen bij ze?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohwja
Nou ik heb nu telefoon nummer drieduizend gekregen, of ik het over een half uur nog een keer wil proberenPfff
Dan ga je in bezwaar tegen die boete. Dat kan tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het erge is dat ik normaal geen enkele controleur tegen kom in die 10 minuten. Er nu een pal voor me staat. Normaal word het door de vingers gezien. Ik koop altijd een kaartje maar dan net 1x een dag te laat.
Net als je een maandkaart koopt heb je hem al op zak staat alles goed krijg je een boete omdat hij pas morgen ingaat vanwege een technische regeling. etc.
Ik vind het zonde van de boete.Had ik andere dingen voor kunnen kopen.
Zoals een paar geldige treinkaartjes?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het erge is dat ik normaal geen enkele controleur tegen kom in die 10 minuten. Er nu een pal voor me staat. Normaal word het door de vingers gezien. Ik koop altijd een kaartje maar dan net 1x een dag te laat.
Net als je een maandkaart koopt heb je hem al op zak staat alles goed krijg je een boete omdat hij pas morgen ingaat vanwege een technische regeling. etc.
Nah.. dat vind ik geen optiequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
alleen als je je lichaam tegelijk verkoopt
Boe fucking hoe....LE-ZEN.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar is de wetenschap vast blij meequote:
dat dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals een paar geldige treinkaartjes?.
Als je gewoon op let is er niks aan de hand natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
De wetenschap of jij?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar is de wetenschap vast blij mee
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar is de wetenschap koper vast blij mee
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Normaal word het door de vingers gezien.
Leermomentjequote:Ik vind het zonde van de boete.Had ik andere dingen voor kunnen kopen.
soms zijn ze menselijk hoor en zien ze wel dingen door de vingers.quote:
Maar dan ga je al meteen zelf op zoekquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms zijn ze menselijk hoor en zien ze wel dingen door de vingers.
Mijn vent moest naar amsterdam, verslapen dus te laat voor kaartje.
In de trein gesprongen en conducteur gezocht.
Schade: alleen prijs van treinkaart... zonder boete oid![]()
vond ik toch wel heeeeel netjes van die conducteur
Okay dat was ook mijn tip toen hij het huis uit rende...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan ga je al meteen zelf op zoekDat vind ik nog een verschil
Of juist wel, alleen is zijn vrouw/matras.......quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
Ow de directeur is vandaag jarig...
niet te merken
Hij heeft iig geen verjaardags-sex van zn vrouw/maitresse gehad, want dan was hij toch wel vrolijker
Dat dus. Cgm denkt dat hij recht heeft op een door-de-vingers-zien-actie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan ga je al meteen zelf op zoekDat vind ik nog een verschil
Wat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef JortK het volgende:
cgm heeft wel pech, eerst ze vriendin met een rauwe kut, nu dit
Whehehe wie weetquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist wel, alleen is zijn vrouw/matras.......
Niet als je weet dat je fout bent maar hoopt er langs te komenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus. Cgm denkt dat hij recht heeft op een door-de-vingers-zien-actie.
Linkje?quote:
quote:
Er staat me heeel vaag iets van bij geloof ik. Volgens mij heb ik het verdrongenquote:
Zoeken: http://www.jortk.nl/foksearchquote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Er staat me heeel vaag iets van bij geloof ik. Volgens mij heb ik het verdrongen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoeken: http://www.jortk.nl/foksearch
[..]
Ik ook
quote:The word "kut" has been filtered from the search because Google SafeSearch is active.
Die kut had hij toch door de vingers gezien?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:41 schreef JortK het volgende:
cgm heeft wel pech, eerst ze vriendin met een rauwe kut, nu dit
whehehequote:
Snel geindexeerd danquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
En als ik de SS uitgezet heb, komt met het zoeken op "rauwe kut" alleen dit topic boven water.
Pien per pm aan het lastigvallen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef JortK het volgende:
Waar is Mart trouwens?
Het was een ruwe...geen rauwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |