Lelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef MouzurX het volgende:
mooi:
[ afbeelding ]
(niet de perfecte foto maar vanuit de trein, 50 meter naar achter ofzo is het altijd)
Welke link heb je die rar vandaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Syb-rund. het volgende:
mensen die passwords op rars zetten mogen worden opgeknoopt zeg, stelletje kankersletjes altijd
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh, ik kwam echt per ongeluk op haar PF.
Ze woont nu zogenaamd in 'Sexbierum'. Goede grap!
lekker zon pass cracker erop gooienquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Syb-rund. het volgende:
mensen die passwords op rars zetten mogen worden opgeknoopt zeg, stelletje kankersletjes altijd
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lelijk als de pest
Zou je haar geven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]@ Peterrrrr.
Oh, dan waren het enkele foto's die offline waren.
Hier is haar profiel, ja: http://partyflock.nl/user/896411:Kiki.html
geen flauw idee, dat is het probleem dus.quote:
linkjequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
lekker zon pass cracker erop gooienhopen dat het een niet al te lang password is
quote:
Kijk in je geschiedenis pauperquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geen flauw idee, dat is het probleem dus.
ik download van zoveel verschillende blogspots dat ik het bij god niet weet![]()
Het is gewoon een serieuze vraag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom maak jij een wolvendagen opmerking?![]()
Los van haar persoonlijkheid en karakter: ja, denk het wel. Ze heeft sowieso wel een leuk gezichtje, goede lippen en ook een prima lijf afaik.quote:
Dat 2e gebouw van rechts is nog best mooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi
Woehoe, ik kan de intro van Comptine d'un autre été.
Als ik een jongen was zou ik het precies zo zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Los van haar persoonlijkheid en karakter: ja, denk het wel. Ze heeft sowieso wel een leuk gezichtje, goede lippen en ook een prima lijf afaik.
Ik kan Comptine D'Un Autre Étéquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi
Woehoe, ik kan de intro van Comptine d'un autre été.
dat zou een goede opmerking zijn, als ik het recent had gedownload. dit is een downloadvan een paar maanden geleden / langer.quote:
ja godsamme soms zetten die sletjes ook pass en dat soort prul in de comments, en dat zie ik soms nog over het hoofd. of dan zit er stiekem een wachtwoord op terwijl het nergens vermeld staatquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef Siniti het volgende:
Trouwens ben je ook een mongool als je het van een blogspot vandaan haalt en niet kijkt of er een wachtwoord bij staat
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik een jongen was zou ik het precies zo zeggen.
Hoezo wacht jij een paar maanden met het uitpakken van een rar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zou een goede opmerking zijn, als ik het recent had gedownload. dit is een downloadvan een paar maanden geleden / langer.![]()
Is toch alleen maar bewonderenswaardig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef gers het volgende:
wtf nu op ned 3
lui die pro ana sites willen verbieden
nou ik download van alles wat (dus hip hop, metal etc) en gooi het allemaal in een mapje als ik alles een beetje mooi verdeeld heb dan begin ik de rars te unpacken en te luisteren. tussentijd maak ik eenzelfde tweede mapje op dezelfde manier, zodat ik als ik klaar ben met de eerste map, toch gewoon doorkan gaan met nieuwe muziek luisteren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoezo wacht jij een paar maanden met het uitpakken van een rar?_!
Kort.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Morgen laat ik m'n prachtige lokken knippen. Wat voor kapsel zal ik nemen?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Aparte methode.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou ik download van alles wat (dus hip hop, metal etc) en gooi het allemaal in een mapje als ik alles een beetje mooi verdeeld heb dan begin ik de rars te unpacken en te luisteren. tussentijd maak ik eenzelfde tweede mapje op dezelfde manier, zodat ik als ik klaar ben met de eerste map, toch gewoon doorkan gaan met nieuwe muziek luisteren.
ik word echt gek als ik 4 black metal albums of iets dergelijks achter elkaar heb bijv, dus vandaar
maar vrijheid van meningsuiting mag van mij naar het amerikaanse model gaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is toch alleen maar bewonderenswaardig?
Dat die hongerstakertjes wat minder in modebladen rondsnuffelen. Wees in Joops naam tevreden met je uiterlijk en streef jezelf geen wespentaille na.
Ik bedoelde niet zo kort, halverwege de nek of zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Doe dit Allure alsjeblieft niet aan.
Kort.
*ril*
*kots*
*door kots rolt*
friet dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
Ik zit een of andere debiele enquête in te vullen waar ik moet beantwoorden welke vormen ik met gezond eten associeer.
Inderdaad. Voorspelbare opmerkingen -1.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Doe dit Allure alsjeblieft niet aan.
Kort.
*ril*
*kots*
*door kots rolt*
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Jij bent eng.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
maar vrijheid van meningsuiting mag van mij naar het amerikaanse model gaan
langwerpig vierkantquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
Ik zit een of andere debiele enquête in te vullen waar ik moet beantwoorden welke vormen ik met gezond eten associeer.
Terug naar dumpert jij met je -1quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Voorspelbare opmerkingen -1.
En 0 goede tips.
Dit is mooi ja, maar daar zal Allure ongetwijfeld wat over te zeiken hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar die heb je natuurlijk al
Rond en kegelvormigquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
Ik associeer eigenlijk helemaal geen specifieke vormen met gezond eten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
langwerpig vierkant
langwerpig cilindrisch
Ja, want je kent me zo goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is mooi ja, maar daar zal Allure ongetwijfeld wat over te zeiken hebben."Oehh nee dat kan nu echt niet meer."
The Sad But True Story Of Ray Mingus, The Lumberjack Of Bulk Rock City, And His Never Slacking Stribe In Exploiting The So Far Undiscovered Areas Of The Intention To Bodily Intercourse From The Opposite Species Of His Kind, During Intake Of All The Mental Condition That Could Be Derived From Fermentationquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
Langste titel voor een nummer ooit.![]()
The Black Hawk War, or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good about Yourself in the Morning, or, We Apologize for the Inconvenience but You’re Going to Have to Leave Now, or, “I Have Fought the Big Knives and Will Continue to Fight Them Until They Are Off Our Lands!”
Rond!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik associeer eigenlijk helemaal geen specifieke vormen met gezond eten.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Siniti het volgende:
Trouwens syb, ik heb dat paswoord gewoon gevonden door op je bestandsnaam + blogspot te googlen, http://musicaalavena.blogspot.com/2008/06/silvio-rodriguez.html
dat is zo jaren 80quote:
Je zeikt wel vaker.quote:
Epic song titles are epic.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
The Sad But True Story Of Ray Mingus, The Lumberjack Of Bulk Rock City, And His Never Slacking Stribe In Exploiting The So Far Undiscovered Areas Of The Intention To Bodily Intercourse From The Opposite Species Of His Kind, During Intake Of All The Mental Condition That Could Be Derived From Fermentation
Superior
Nee, dat is echt idiocratie ten top.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
maar vrijheid van meningsuiting mag van mij naar het amerikaanse model gaan
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
The Black Hawk War, or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good about Yourself in the Morning, or, We Apologize for the Inconvenience but You’re Going to Have to Leave Now, or, “I Have Fought the Big Knives and Will Continue to Fight Them Until They Are Off Our Lands!”
Sufjanquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
niet, het was tot voor kort weer helemaal inquote:
ja maar dat is de hele tijd met komma'squote:Op woensdag 15 juli 2009 21:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
The Sad But True Story Of Ray Mingus, The Lumberjack Of Bulk Rock City, And His Never Slacking Stribe In Exploiting The So Far Undiscovered Areas Of The Intention To Bodily Intercourse From The Opposite Species Of His Kind, During Intake Of All The Mental Condition That Could Be Derived From Fermentation
Superior
Wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Superior
ik word oudquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet, het was tot voor kort weer helemaal in
Nu weer wat minder, gaat snel... mode
Ik zit dan ook op betere suggesties te wachten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Voorspelbare opmerkingen -1.
En 0 goede tips.
Nee, in het algemeen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doel je nou op het feit dat ik niet van korte kapsels bij vrouwen houd?
quote:
Het ging om het idee, fuckface. Ik vroeg je gister om me niet meer te quoten, ik vraag het nog 1 keer: Wil je me niet meer quoten? Dankjewel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef IQM het volgende:
[..]
"The Sad But True Story Of Ray Mingus, The Lumberjack Of Bulk Rock City, And His Never Slacking Stribe In Exploiting The So Far Undiscovered Areas Of The Intention To Bodily Intercourse From The Opposite Species Of His Kind, During Intake Of All The Mental Condition That Could Be Derived From Fermentation" van Rednex is langer.
Of je gaat neit vaak genoeg naar buitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat vroeg je gisteren helemaal niet, scheldgraag meisje. Ha!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging om het idee, fuckface. Ik vroeg je gister om me niet meer te quoten, ik vraag het nog 1 keer: Wil je me niet meer quoten? Dankjewel.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
''als frank zappa metal zou maken, zou het zo klinken''
al gaan jullie natuurlijk allemaal zeuren over de vocals
Nou hij zal je nu nooit meer quoten, daar kan je wel van op aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging om het idee, fuckface. Ik vroeg je gister om me niet meer te quoten, ik vraag het nog 1 keer: Wil je me niet meer quoten? Dankjewel.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:14 schreef Siniti het volgende:
Nou hij zal je nu nooit meer quoten, daar kan je wel van op aan.
Dat is waar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou goed, ik ken niemand die nooit zeikt. Dus ik snap je punt niet.
Mooi. Maar niet bij mezelf.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wat vind je van het kapsel dat Sybje postte?
Als ik riffs wil luister ik wel naar black sabbathquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[quote]Op woensdag 15 juli 2009 21:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
jongeman riffs riffs riffs,
Ja, omdat jij wel probeert een conversatie te starten. Ik wil gewoon dat je me niet meer quote zodat ik je kutcomentaar ook niet hoef te lezen, ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
Wat wél zo is, is dat jij zei geen conversatie meer met mij aan te willen gaan. En toch doe je het.
Hoe ik sommige mensen toch zo ver krijg om te doen wat ze eigenlijk niet willen...
Das een van mijn fetisjes, mannen die me zover krijgen om dingen te doen die ik eigenlijk niet wilquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
Wat wél zo is, is dat jij zei geen conversatie meer met mij aan te willen gaan. En toch doe je het.
Hoe ik sommige mensen toch zo ver krijg om te doen wat ze eigenlijk niet willen...
http://www.ellegirl.nl/forumquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat jij wel probeert een conversatie te starten. Ik wil gewoon dat je me niet meer quote zodat ik je kutcomentaar ook niet hoef te lezen, ja.
je onderschriftquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat jij wel probeert een conversatie te starten. Ik wil gewoon dat je me niet meer quote zodat ik je kutcomentaar ook niet hoef te lezen, ja.
Wel handig, want dan kunnen we meedoenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:18 schreef Fascination het volgende:
Oeh voortzetting van de fight van gisternacht.
Welnee, gewoon even de puntjes op de i, zodat eenieder weer weet hoe 'ie ervoor staat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:18 schreef Fascination het volgende:
Welke fightquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:18 schreef Fascination het volgende:
doe eens een keertje kappenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:15 schreef IQM het volgende:
Nee. Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik bedoelde meer dat het zo mooi toepasselijk is
Definieer langer. Die van Sufjan bevat meer woorden ja, maar minder tekens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:19 schreef een onbeduidend meisje het volgende:
Oja..
Is langer dan Rednex of what ever het mocht zijn. Die bevat 52 woorden en Sufjan Stevens, hierboven, 53. Go fuck yourself.
O, okeequote:
ik hoop oprecht dat je op een dag de waarde zal inzienquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als ik riffs wil luister ik wel naar black sabbath
Zij begint net toch weer zielig te doen dat ik haar niet moet quoten?quote:
quote:The Black Hawk War, or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good about Yourself in the Morning, or, We Apologize for the Inconvenience but You’re Going to Have to Leave Now, or, “I Have Fought the Big Knives and Will Continue to Fight Them Until They Are Off Our Lands!”
53 woorden
288 tekens (inclusief spaties)
quote:The Sad But True Story Of Ray Mingus, The Lumberjack Of Bulk Rock City, And His Never Slacking Stribe In Exploiting The So Far Undiscovered Areas Of The Intention To Bodily Intercourse From The Opposite Species Of His Kind, During Intake Of All The Mental Condition That Could Be Derived From Fermentation
52 woorden
305 leestekens (inclusief spaties)
Tussen IQM en wolvendagen. Een van de vorige sc'en.quote:
Je kan toch ook gewoon je kankerbek houden en mij hier lekker laten posten, dat lijkt me eerlijker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Zij begint net toch weer zielig te doen dat ik haar niet moet quoten?Like wtf, ze kan toch ook gewoon optieven?
Doe ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon je kankerbek houden en mij hier lekker laten posten, dat lijkt me eerlijker.
Kankercellen uit een kankerpatiënt importeren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Hoe krijg je trouwens kanker?
Ik heb het niet zo op roken. Andere opties?
Hopen dat je erfelijk bevoordeeld bent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Hmm shit, net gemist. Bummerquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tussen IQM en wolvendagen. Een van de vorige sc'en.
Veel aangebrand vlees eten en cola light drinkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Samenvatting:quote:
Internetpenis +4quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
Discussiëren met vloekende pubers. Someone's gotta do it.
Laat jezelf inspuiten met een kankercel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Waarom blijf je me quoten als je weet dat je toch geen aandacht krijgt, zeg niet dat ik je die nu wel geef want ik weet dat ik dat doe, maar dat is enkel omdat jij zo waardeloos blijft doen met je negatieve commentaar elke keer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe ik.Laat mij dan ook lekker posten en quoten wie ik wil.
Oh nee, wacht, dat is natuurlijk een gekke gedachte!!!![]()
![]()
Hoe kom ik erbij?
![]()
ik heb geen zin in een vervolg van gisternacht, en ik verwacht dat jij volwassen genoeg bent om er nu even mee te kappen. ja ze is vast fout bezig, maar moet er weer per se een heel topic komen met moddergegooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Zij begint net toch weer zielig te doen dat ik haar niet moet quoten?Like wtf, ze kan toch ook gewoon optieven?
Het was een strijd van uitgekiende, goed over nagedachte argumenten tegenover door emotie gedreven impulsieve hersenspattingen.quote:
Is dat serieus zo van het aangebrand vlees/eten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel aangebrand vlees eten en cola light drinken
Goed in de zon liggen en lekker veel alcohol nuttigen.. bij alcohol horen natuurlijk sigarettenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel aangebrand vlees eten en cola light drinken
Ik heb gister 3 keer op zn hoogst lopen schelden en nu gaat dat wat verder. Want jij bent altijd zo braaf he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Samenvatting:
Aanhoudend, doch nergens offtopic gezuig van mijn kant, veel gescheld van haar kant en het eindigt met dat ik kanker mag krijgen.
Grappig hoe je je eigen tegenspraak probeert in te dekken, maar daarmee gelijk de onzin van je aanname aantoont.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom blijf je me quoten als je weet dat je toch geen aandacht krijgt, zeg niet dat ik je die nu wel geef want ik weet dat ik dat doe, maar dat is enkel omdat jij zo waardeloos blijft doen met je negatieve commentaar elke keer.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Samenvatting:
Aanhoudend, doch nergens offtopic gezuig van mijn kant, veel gescheld van haar kant en het eindigt met dat ik kanker mag krijgen.
Hoe het ook zij, iemand kanker toewensen vind ik vele malen erger... Da's gewoon niet lief.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb geen zin in een vervolg van gisternacht, en ik verwacht dat jij volwassen genoeg bent om er nu even mee te kappen. ja ze is vast fout bezig, maar moet er weer per se een heel topic komen met moddergegooi
WD, als jij er niet tegen kan dat hij je quote, kap er dan zelf ook meequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gister 3 keer op zn hoogst lopen schelden en nu gaat dat wat verder. Want jij bent altijd zo braaf he.
Het komt uit mijn hart.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, iemand kanker toewensen vind ik vele malen erger... Da's gewoon niet lief.
BOEHOEHOEHOEquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, iemand kanker toewensen vind ik vele malen erger... Da's gewoon niet lief.
Over het algemeen wel, ja. Ik wens mensen doorgaans geen nare ziektes toe en ik durf het ook toe te geven als ik mezelf tegenspreek of als ik niet langer kan voldoen aan m'n stoere onafhankelijke meisjes-imago.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gister 3 keer op zn hoogst lopen schelden en nu gaat dat wat verder. Want jij bent altijd zo braaf he.
Als ik meneer wil negeren blijf hij me quoten met negatief gezeik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
WD, als jij er niet tegen kan dat hij je quote, kap er dan zelf ook mee
negeer elkaar of gtfo
of tietenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
WD, als jij er niet tegen kan dat hij je quote, kap er dan zelf ook mee
negeer elkaar of gtfo
Valt het je neit gewoon net iets teveel op?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik meneer wil negeren blijf hij me quoten met negatief gezeik.
Als je hem negeert groeit zn internetpenis niet meer dus stopt ie vanzelfquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal nooit mensen als jou ontmoeten want van jou is er gelukkig maar 1. Niemand is zo eigendunkend, egoïstisch en hypocriet als dat jij bent. Dus wat dat aangaat ga ik een heel mooi, relaxed leven tegemoet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom. En je bent pas 17. Jij gaat het nog lastig krijgen later.
Zeg dat ie een handgranaat moet doorslikken, dat is altijd mijn favo uitspraak.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal nooit mensen als jou ontmoeten want van jou is er gelukkig maar 1. Niemand is zo eigendunkend, egoïstisch en hypocriet als dat jij bent. Dus wat dat aangaat ga ik een heel mooi, relaxed leven tegemoet.
Fosforgranaat, die branden lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg dat ie een handgranaat moet doorslikken, dat is altijd mijn favo uitspraak.
Met het pinnetje eruit natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind IQM leuk
Is er iets mis met mij?
Devvie, wat ben je toch altijd behulpzaam.quote:
Omdat hij een piemel heeft, of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind IQM leuk
Is er iets mis met mij?
Oké, nou wordt 'ie leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan ga je morgen? Of is het dan ook al volgereserveerd?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Pas toen ik op de link klikte, dacht ik: "Oh ja, dat is dat nummer."
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef IQM het volgende:
[..]
"The Sad But True Story Of Ray Mingus, The Lumberjack Of Bulk Rock City, And His Never Slacking Stribe In Exploiting The So Far Undiscovered Areas Of The Intention To Bodily Intercourse From The Opposite Species Of His Kind, During Intake Of All The Mental Condition That Could Be Derived From Fermentation" van Rednex is langer.
En bij deze post begon zij al met schelden en negatief doen... Dan houdt het voor mij ook op, hè.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vroeg je gisteren helemaal niet, scheldgraag meisje. Ha!
Nee, ik vind zn manier van posten leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Devvie, wat ben je toch altijd behulpzaam.
[..]
Omdat hij een piemel heeft, of niet?
Man van de maatschappijquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Devvie, wat ben je toch altijd behulpzaam.
[..]
Het gras is altijd groener bij de burenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind zn manier van posten leuk
En ik heb al iemand wiens piemel me goed bevalt dank u
Oké.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik vind zn manier van posten leuk
En ik heb al iemand wiens piemel me goed bevalt dank u
"Schrijf een brief" doet het bij mij goedquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Das niet agressief genoegquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Schrijf een brief" doet het bij mij goed
Ik kom bij de buren vandaan, dat was lang niet zo groenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren
En hier gaat ze natuurlijk niet op in, want dat gaat gewoonweg niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké, nou wordt 'ie leuk.
Momentje, hè....
Ah, komt 'ie:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En bij deze post begon zij al met schelden en negatief doen... Dan houdt het voor mij ook op, hè.
Alle posts van mij waarin ik jou citeer.
NOU, NOU! Wat een negatief gezeik toch allemaal weer!
Srsly, ziet iemand het?![]()
Het enige negatieve is de post over Marilyn Manson, maar dat ventileert m'n eigen mening en heeft niks met wolvendagen te maken.
Zie je nou zélf niet hoe veel jij je aanstelt?
Blijf lekker in die slachtofferrol hangen en draai om het onderwerp heen met je gescheld.
Jezelf quotenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
En hier gaat ze natuurlijk niet op in, want dat gaat gewoonweg niet.
Nee, maar wel eerst mij van alles verwijten.
Nu gaan jullie allebei doorquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
En hier gaat ze natuurlijk niet op in, want dat gaat gewoonweg niet.
Nee, maar wel eerst mij van alles verwijten.
quote:
Ja, fuck it, dat is dan weer een slechte eigenschap van mij, maar ik kan er niet tegen als mensen met feitelijk onjuiste beweringen over mij komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu gaan jullie allebei door [ afbeelding ]
Ze draait wel bij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ja, fuck it, dat is dan weer een slechte eigenschap van mij, maar ik kan er niet tegen als mensen met feitelijk onjuiste beweringen over mij komen.
En nu zet ik er een dikke streep onder. Ze heeft haar falen openlijk getoond en daarmee is voor mij de kous af.
En ik blijf gewoon quoten als ik dat wil.
Natuurlijk blijf je gewoon quotenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ja, fuck it, dat is dan weer een slechte eigenschap van mij, maar ik kan er niet tegen als mensen met feitelijk onjuiste beweringen over mij komen.
En nu zet ik er een dikke streep onder. Ze heeft haar falen openlijk getoond en daarmee is voor mij de kous af.
En ik blijf gewoon quoten als ik dat wil. Zou serieus een beetje gek zijn als dat niet meer zou mogen.
Wijze woorden van devvie jewaitzquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het licht is fellerquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
hihiquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wijze woorden van devvie jewaitz
Even fijn kankeren kan soms best opluchten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
En ik blijf gewoon quoten als ik dat wil. Zou serieus een beetje gek zijn als dat niet meer zou mogen.
Dat van dat kanker dit en kanker dat zal ik maar vergeven en zien als een jeugdzonde.
Ik vind jou een slijmbal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk blijf je gewoon quoten
En we hebben gewoon dezelfde slechte eigenschap
Beter luister je Depeche Mode, dank u.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:54 schreef IQM het volgende:
Ik luister sinds lange tijd weer naar Red Hot Chili Peppers.
Echt zo'n groep die ik gewoon vergéét te luisteren eens in de zoveel tijd.
Echt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
''als frank zappa metal zou maken, zou het zo klinken''
al gaan jullie natuurlijk allemaal zeuren over de vocals
True. Maar je hebt kankeren (en daarmee bedoel ik schelden met kanker) om je frustratie kwijt te kunnen en je hebt kankeren dat net iets verder gaat. Dat ook na twee keer nadenken/navragen niet teruggenomen wordt. En dan is er gewoon iets goed mis, denk ik dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Even fijn kankeren kan soms best opluchten.
Ik heb het idee dat ik dat niet leuk ga vinden. Alleen al het feit dat ik niet één nummer (per ongeluk) op m'n pc hebt staan, zegt genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beter luister je Depeche Mode, dank u.
Alternative dancequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beter luister je Depeche Mode, dank u.
Waarom probeer je een fight te stoppen. Weetje hoelang ik er al geen meegemaakt heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb geen zin in een vervolg van gisternacht, en ik verwacht dat jij volwassen genoeg bent om er nu even mee te kappen. ja ze is vast fout bezig, maar moet er weer per se een heel topic komen met moddergegooi
Moet je wat later opblijven, gisternacht was et pas vermakelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom probeer je een fight te stoppen. Weetje hoelang ik er al geen meegemaakt heb.
Misschien kom je hier nog niet lang genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind dat ie teveel afgezeken wordt om niks, vind ik zielug
De bus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
Maken ze overal in Nederland gebruik van dagkaartjes in de bus?
Topickiller.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef Zotheid het volgende:
Nu is het over, wie er onder deze streep nog doorgaat kan een maandje op vakantie van fok.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Vind ik niet. Ik gun sommige mensen best een paar kankercelletjes. Maar het ligt eraan wie. Maar iemand kan mij er niet mee raken als hij me kanker toewenst eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar je hebt kankeren (en daarmee bedoel ik schelden met kanker) om je frustratie kwijt te kunnen en je hebt kankeren dat net iets verder gaat. Dat ook na twee keer nadenken/navragen niet teruggenomen wordt. En dan is er gewoon iets goed mis, denk ik dan.
Echte mannen gaan overal op de fiets naartoequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De bus.
Echte mannen hebben over 12 uur hun theorie-examen.
Als je dat niet in 1x haalt ben je echt stomquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De bus.
Echte mannen hebben over 12 uur hun theorie-examen.
EN NU BEN IK HET ZAT.quote:
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien kom je hier nog niet lang genoeg.
Krijg aids.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik gun sommige mensen best een paar kankercelletjes. Maar het ligt eraan wie. Maar iemand kan mij er niet mee raken als hij me kanker toewenst eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar niet als je naar het buitenland gaat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Echte mannen gaan overal op de fiets naartoe
Een fiets met vierkante wielen wel te verstaan.
Maar die gevaarherkenning is stom.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je dat niet in 1x haalt ben je echt stom.
Maar nu is mijn vraag nog niet beantwoordt.
Florianquote:
hihihihquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet je wat later opblijven, gisternacht was et pas vermakelijk
Nee niet de famfarequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
EN NU BEN IK HET ZAT.
FAMFARE, HIER KOMEN!
Ik denk eigenlijk ook niet dat je het wat vindt, maar goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dat niet leuk ga vinden. Alleen al het feit dat ik niet één nummer (per ongeluk) op m'n pc hebt staan, zegt genoeg.Maar kom 's met drie goede nummers van ze?
Ja maar jij overdrijft het. Je mag het best met hem eens zijn, alleen jij bent het overal mee eens wat hij zegt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind dat ie teveel afgezeken wordt om niks, vind ik zielug
Mij ook niet in principe. Maar alleen al het feit dát iemand een ander zoiets toewenst (en dan niet even 'oeps', maar gewoon oprecht gemeend), baart me enige zorgen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik gun sommige mensen best een paar kankercelletjes. Maar het ligt eraan wie. Maar iemand kan mij er niet mee raken als hij me kanker toewenst eigenlijk.
Famfare die de buurt terroriseertquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee niet de famfare
Ik neem het terug!
Tarrel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar jij overdrijft het. Je mag het best met hem eens zijn, alleen jij bent het overal mee eens wat hij zegt.
Je likt nog net niet de stukjes aangekoekte schijt uit zijn anushaar.
Sommige mensen hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Moet je wat later opblijven, gisternacht was et pas vermakelijk
Joah maar ik heb 25 vragen over gevaarherkenning erbij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
Morgen theorie Zotheid?
Die heb ik zelfs in één keer gehaald.
Jij hebt het ook in een keer gehaald?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je dat niet in 1x haalt ben je echt stom.
Maar nu is mijn vraag nog niet beantwoordt.
En jij vind van jezelf niet dat je ver over het punt van weten wanneer je moet stoppen bent gegaan? Fijn dat je gelijk hebt of dat denkt te hebben, maar als het je zo weinig boeit, wat dus blijkbaar niet zo is, waarom laat je het dan niet rusten? Omdat de ander zo lekker hapt? Big boy zeg, big boy.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Mij ook niet in principe. Maar alleen al het feit dát iemand een ander zoiets toewenst (en dan niet even 'oeps', maar gewoon oprecht gemeend), baart me enige zorgen.Wat voor leven heb je dan, als je zo denkt over anderen? 't Is vergelijkbaar met die laagopgeleide droeftoeters die als ze op een site lezen dat er een meisje ofzo is vermoord, roepen: "IK HOOP DAT ZE DIE KANKERLIJER OPPPAKKEN, DOOR Z'N KOP SCHIETEN, AAN Z'N BALLEN OPHANGEN EN IN Z'N KONT LATEN NEUKEN IN DE GEVANGENIS!!!
"
Sorry mijn opmerking die de ruzie triggerde kwam iets te laat denkikquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben
1. s'avonds een leven
2. Moeten de s'ochtends vroeg beginnen met werken.
Als er nog eens ruzie komt, doe het vanaf 8 uur, tot een uur of 11, dan geniet ik mee![]()
Volgens mij haal jij nu dingen door elkaar. Want hoe kom je opeens aan "als het je zo weinig boeit"?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En jij vind van jezelf niet dat je ver over het punt van weten wanneer je moet stoppen bent gegaan? Fijn dat je gelijk hebt of dat denkt te hebben, maar als het je zo weinig boeit, wat dus blijkbaar niet zo is, waarom laat je het dan niet rusten? Omdat de ander zo lekker hapt? Big boy zeg, big boy.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een woord, niet opzoeken met google ofzo, gewoon zeggen wat je denkt dat het is...
Wat is een skimmer?
Iemand die pinpasfraude pleegt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een woord, niet opzoeken met google ofzo, gewoon zeggen wat je denkt dat het is...
Wat is een skimmer?
lolwatquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2537223/Michael-Jackson-injection-marks-revealed.html?OTC-RSS&ATTR=News
*braakt*
Heb jij dan niet dat je sommige mensen wel even in je achterbak wil leggen waarna je je auto de autopers in rijdt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Mij ook niet in principe. Maar alleen al het feit dát iemand een ander zoiets toewenst (en dan niet even 'oeps', maar gewoon oprecht gemeend), baart me enige zorgen.Wat voor leven heb je dan, als je zo denkt over anderen? 't Is vergelijkbaar met die laagopgeleide droeftoeters die als ze op een site lezen dat er een meisje ofzo is vermoord, roepen: "IK HOOP DAT ZE DIE KANKERLIJER OPPPAKKEN, DOOR Z'N KOP SCHIETEN, AAN Z'N BALLEN OPHANGEN EN IN Z'N KONT LATEN NEUKEN IN DE GEVANGENIS!!!
"
Maar natuurlijk. Appeltje eitje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt het ook in een keer gehaald?
You go girl.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En jij vind van jezelf niet dat je ver over het punt van weten wanneer je moet stoppen bent gegaan? Fijn dat je gelijk hebt of dat denkt te hebben, maar als het je zo weinig boeit, wat dus blijkbaar niet zo is, waarom laat je het dan niet rusten? Omdat de ander zo lekker hapt? Big boy zeg, big boy.
Doe nou eens niet zo flauwquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een woord, wie weet wat het is?
Pollepel. Oh, en melkpak.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Appeltje eitje.
Het dagkaartje is trouwens iets Brabants zie ik al. Waar zijn die brabo's hier?
Is dat niet veel moeite? Mensen zoveel haten dat je dat wil doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb jij dan niet dat je sommige mensen wel even in je achterbak wil leggen waarna je je auto de autopers in rijdt?
Nee, om eerlijk te zijn niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb jij dan niet dat je sommige mensen wel even in je achterbak wil leggen waarna je je auto de autopers in rijdt?
Probeer eens te reageren zonder tegenvraag aub. Ook al klopt het niet naar jouw idee, dat is minstens het beeld dat je mij geeft. Nu graag een antwoord.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij nu dingen door elkaar. Want hoe kom je opeens aan "als het je zo weinig boeit"?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sorry mijn opmerking die de ruzie triggerde kwam iets te laat denkik
Maar ik slaap van 5 tot 15:00 ofzo
Iets seksueels, hè?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo flauw
Ik weet wat het is, maar ik vergeet het steeds omdat ik het woord niet vind passen bij wat het is!
Ik denk steeds dat het iets anders zou moeten zijn!
Ja denk het eigenlijk ook wel. Ik ken iemand die geestelijk wat achterloopt en die heeft het zelfs binnen 2 keer gehaald, dus de mensen die geestelijk redelijk ontwikkeld zijn moeten het wel binnen een keer kunnen halen ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Appeltje eitje.
Het dagkaartje is trouwens iets Brabants zie ik al. Waar zijn die brabo's hier?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een woord, wie weet wat het is?
Pollepel. Oh, en melkpak.
Ik zou dolgraag willen, maar je vraag is gebaseerd op iets wat of onjuist is of irrelevant (want ik zie niet waar het opeens vandaan komt).quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Probeer eens te reageren zonder tegenvraag aub. Ook al klopt het niet naar jouw idee, dat is minstens het beeld dat je mij geeft. Nu graag een antwoord.
Goaf!quote:
Tweede nummer speelde op de achtergrond. Klonk goed, lekker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook niet dat je het wat vindt, maar goed.![]()
The Things You Said, kan alleen geen youtube linkje vinden.
Het ze gunnen en het doen is iets anders.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is dat niet veel moeite? Mensen zoveel haten dat je dat wil doen?
Nu doe je het weer, heb je dit geleerd van Emimich?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag willen, maar je vraag is gebaseerd op iets wat of onjuist is of irrelevant (want ik zie niet waar het opeens vandaan komt).
Formuleer je vraag nog eens dan. Wat wil je me nu precies vragen?
Je maakt me nerveus!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja denk het eigenlijk ook wel. Ik ken iemand die geestelijk wat achterloopt en die heeft het zelfs binnen 2 keer gehaald, dus de mensen die geestelijk redelijk ontwikkeld zijn moeten het wel binnen een keer kunnen halen ja.
Stel de vraag nog eens - maar dan zonder je te baseren op iets waar ik geen weet van heb - en ik beantwoord 'm. Zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nu doe je het weer, heb je dit geleerd van Emimich?
Ja dat kan ik me nog herinneren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, om eerlijk te zijn niet.
Ik heb het er hier ook al een tijdje terug met Fas over gehad (als zij zich dat nog kan herinneren), maar ik ben in de loop der jaren rustiger geworden.
Zo moeilijk moet het ook niet zijn om begrijpend te lezen, normaal ben je daar ook een ster in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Stel de vraag nog eens - maar dan zonder je te baseren op iets waar ik geen weet van heb - en ik beantwoord 'm. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Zo dan, de grote onduidelijkheid nu weg?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind mensen al zoveel ruimte in mijn hoofd geven om ze te haten al vermoeiend genoegquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het ze gunnen en het doen is iets anders.
Werken is voor paupersquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Moet je niet werken of iets in die trant?
Dat zou kunnen. Ik ben al twee keer bijna naar het uitzendbureau gegaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Moet je niet werken of iets in die trant?
Nee, een ding om het wateroppervlak van een vijver pluisjes-, blaadjes-, rommeltjesvrij te houdenquote:
Dan verkoop je je kontje op het CS, zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:
Omg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Tweede nummer speelde op de achtergrond. Klonk goed, lekker.
Derde nummer klinkt ook wel afdoende.
Wat is hun beste album?
Believe in yourself. :'D Komt vast goed, mark my words.quote:
WD zegt mij maakt niks uit wat mensen denken etc IQM zegt dat is niet waar en een heleboel drogredenen volgdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef Florian_ het volgende:
Jojo waar gaat die bitchfight tussen IQM en Kb over. Ik heb geen zin om terug te lezen, kusje.
Folie over je vijver spannen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, een ding om het wateroppervlak van een vijver pluisjes-, blaadjes-, rommeltjesvrij te houden
Doe je nog een studie ofzoiets?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben al twee keer bijna naar het uitzendbureau gegaan
Moet ook al op een andere vakantiequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan verkoop je je kontje op het CS, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Ben langs 6mensen geweestquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Werken is voor mensen die wel genoeg geld hebben om naar sziget te gaan
Een beetje zonde van mijn laptop.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.![]()
Ik vind "music for the masses" hun beste album, al klinkt het wel wat gedateerd moet ik toegeven.
[..]
Believe in yourself. :'D Komt vast goed, mark my words.
Yep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet het ook niet zijn om begrijpend te lezen, normaal ben je daar ook een ster in.
[..]
Zo dan, de grote onduidelijkheid nu weg?
Straks zijn we nog burenquote:
Gisteren tent gekocht. Woehoe!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Werken is voor mensen die wel genoeg geld hebben om naar sziget te gaan
In Thailand mag dat helemaal geen probleem zijn.quote:
Ik zie nergens een bitchfight.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef Florian_ het volgende:
Jojo waar gaat die bitchfight tussen IQM en Kb over. Ik heb geen zin om terug te lezen, kusje.
Nog nóóit van gehoord.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, een ding om het wateroppervlak van een vijver pluisjes-, blaadjes-, rommeltjesvrij te houden
Wat is 'gedateerd klinken'? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.![]()
Ik vind "music for the masses" hun beste album, al klinkt het wel wat gedateerd moet ik toegeven.
boh gek ik heb net 1e jaar sociologie achter de rugquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Doe je nog een studie ofzoiets?
*Kruisverhoor modus geactiveerd
Leuk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Straks zijn we nog buren. Maar ik wilde dus weten of de dagkaartjes die we hier hebben, of ze die in Breda ook gebruiken. Maar het geldt voor heel Brabant geloof ik, dus het moet maar
.
Ja werk voor 2 weken krijgen is ook best kut. Niet dat ik naar sziget ga trouwens. Blanessssssquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Moet ook al op een andere vakantie
[..]
Ben langs 6mensen geweestmaar niemand had werk voor 2 weken
Stelt dat wat voor?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
boh gek ik heb net 1e jaar sociologie achter de rug
Blanesquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja werk voor 2 weken krijgen is ook best kut. Niet dat ik naar sziget ga trouwens. Blanessssss![]()
![]()
Oke vet. Waar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
boh gek ik heb net 1e jaar sociologie achter de rug
Mensen die 2 studies doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stelt dat wat voor?
Of ga je er wat naast doen.
Een skimmer is een drijvende pot die het oppervlakte-vuil ( blad, takjes e.d. ) afvoert via een leiding Ø 110 mm naar het filtersysteem of pompput. Hierdoor blijft het wateroppervlakte vrij van blad e.d. Een skimmer zorgt dus voor een helder zicht in het water.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie nergens een bitchfight.Ik zie Kb die iets vraagt en ik die antwoord geef.
[..]
Nog nóóit van gehoord.En ik weet dus ook niet wat je dan eigenlijk bedoelt.
![]()
[..]
Valt heel erg mee. Tis redelijk wat leeswerk, maar de stof zelf is niet echt moeilijk. Alleen het leren is veel. Ga er niet wat naast doen nee, ga misschien zelfs nog bijbaantje zoeken volgend jaar of deze vakantie nogquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stelt dat wat voor?
Of ga je er wat naast doen.
Dat je persoonlijk wordt of scheld zeg ik ook niet, dus 'nee daar heb ik je niet op kunnen betrappen'. Fijn dat je bij het onderwerp blijft en blijft beargumenteren, oftewel koppig doorblijven 'zuigen' (je eigen woord) en hard je best zitten doen maar geen stapje terug te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep.
Mwoah, blijft iets discutabels.Aan de ene kant weet ik het wel, maar aan de andere kant denk ik ook dat zij er met haar volle verstand op ingegaan is. En zo lang ik dan gewoon bij het onderwerp blijf en goed blijf beargumenteren, vind ik niet dat je van 'te ver gaan' kan spreken. Te ver gaan zou in dit geval zijn persoonlijk worden of beginnen met schelden. En daar heb je mij niet op kunnen betrappen of wel soms?
't Is wellicht voor sommigen 'te ver gaan', omdat ik door blijf gaan met (tegen)argumenten aanvoeren, terwijl de ander zichzelf duidelijk in het nauw gedreven voelt, en dat ook uit. Tsja, dan lijkt het al snel alsof ik te ver ga, ja. Maar nogmaals: schelden of iets van soortgelijke strekking, dát vind ik pas te ver gaan.
En 't is ook deels om datgene wat ik eerder al aankaartte: als mensen iets feitelijk onjuist over mij beweren, ben ik soms wel 's geneigd om per se te moeten aantonen hoe de vork wél in de steel zit.
Ik doe het in ieder geval niet om mensen te laten happen of te rellen om het rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |