Heb ik wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet behalve als je een buitendouche heb maar ik ga ervan uit dat zij geen buitendouche heeft dus kan het niet.
boem-dikkieeeeequote:
geenstijlquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Juicyhil, 't is niet de bedoeling dat je het strand vies achterlaat. Ruim je spullen op.
Moet je dr maar es aan ruiken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Juicyhil, 't is niet de bedoeling dat je het strand vies achterlaat. Ruim je spullen op.
Dan ga je morgen? Of is het dan ook al volgereserveerd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil naar Harry Potter, maar het is al vol.
Twee keer?quote:
hihiquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
Ah, dat dumpert-plaatje doet het ook al niet meer.![]()
De hele week?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil naar Harry Potter, maar het is al vol.
Is Sandy weer bezig geweest ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik photobucket eigenlijk alleen als ik per se een plaatje moet uploaden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat jij allemaal voor zooi in je fotoemmer hebt
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is Sandy weer bezig geweest ?
[ afbeelding ]
tinypic geeft de laatste tijd ook veel errorsquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik gebruik photobucket eigenlijk alleen als ik per se een plaatje moet uploaden.Dus of door hotlink-fails of doordat iets van m'n eigen pc komt.
Daarvoor gebruikte ik altijd tinypic, maar daar ben ik nu gebanned!En het ergste is dat alle plaatjes nu dus zijn verdwenen.
En nog erger is dat achter sommige van die oude links nu nieuwe plaatjes zijn verschenen.
Postte ik een keer een lekker wijf, werd het later door m'n ban opeens een plaatje van een emodude.
.. gebanned?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik gebruik photobucket eigenlijk alleen als ik per se een plaatje moet uploaden.Dus of door hotlink-fails of doordat iets van m'n eigen pc komt.
Daarvoor gebruikte ik altijd tinypic, maar daar ben ik nu gebanned!En het ergste is dat alle plaatjes nu dus zijn verdwenen.
En nog erger is dat achter sommige van die oude links nu nieuwe plaatjes zijn verschenen.
Postte ik een keer een lekker wijf, werd het later door m'n ban opeens een plaatje van een emodude.
ze verwijderen daar nakend materiaal .. 13.gifquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
tinypic geeft de laatste tijd ook veel errors
Ja, dat weet ik dus niet. Vast iets halfnakends gepost wat ze niet beviel ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
.. gebanned?
Wat had je uitgevreten dan?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Vast iets halfnakends gepost wat ze niet beviel ofzo.
Nee, vandaag. Maar morgen kan ik niet want dan heb ik een barbecue en vrijdag ga ik naar Frankrijk voor twee weken.. en als ik terugkom ga ik met een vriend mijn vrijkaartjes besteden aan Public Enemies.quote:
Andere stad proberen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Maar morgen kan ik niet want dan heb ik een barbecue en vrijdag ga ik naar Frankrijk voor twee weken.. en als ik terugkom ga ik met een vriend mijn vrijkaartjes besteden aan Public Enemies.
Balen zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Maar morgen kan ik niet want dan heb ik een barbecue en vrijdag ga ik naar Frankrijk voor twee weken.. en als ik terugkom ga ik met een vriend mijn vrijkaartjes besteden aan Public Enemies.
Ik ga zaterdag voor 2 weken naar Frankrijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's eigenlijk met alles wat meerdere delen/seizoenen duurt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met Harry Potter.
Ik vond het machtig mooi om te zien maar het raakt een beetje uitgeperst nu.
Tis vooral dat et zoveel slechter is dan de boekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met Harry Potter.
Ik vond het machtig mooi om te zien maar het raakt een beetje uitgeperst nu.
Jawel, maar ik wilde in Spijkenisse want daar heb ik bonnen voor. Pathé de Kuip zou wel een optie zijn maar dan moet ik met de metro naar Wilhelminaplein en dan nog eens met de tram naar De Kuip. om 20:00, 20:30 en 21:30 uur.. Schouwburgplein hebben ze alleen nog om 22:00 en als ik dan nog naar huis moet gaat het enorm falen want dan moet ik de nachtbus pakken met mijn twaalfjarige zuster en dat vind ik geen succes. Dunno.. misschien papa en mama lief aankijken om om 20:00 uur met zijn allen te gaan..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Balen zeg.
Ik wil zaterdag gaan, misschien toch maar reserveren.Zijn er niet meer biossen, of heb je er al meer geprobeerd?
Ik dacht bij Toulouse maar we gaan dus naar Bretagne, jij?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor 2 weken naar Frankrijk.![]()
Woar ga jij heen in stokbrodenland?
Ik kan me niet concentreren bij die boeken. Ik heb 3 delen liggen, ben deel 1 maar voor de helft doorgekomen omdat ik me er niet in kon verplaatsen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tis vooral dat et zoveel slechter is dan de boeken
In de Cinemec draait ie vanavond 2x in de XL zaal (1028 stoelen) en beide voorstelling zijn zo goed als uitverkocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Balen zeg.
Ik wil zaterdag gaan, misschien toch maar reserveren.Zijn er niet meer biossen, of heb je er al meer geprobeerd?
Dordonje ofzo. Geen idee hoe je het schrijft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde in Spijkenisse want daar heb ik bonnen voor. Pathé de Kuip zou wel een optie zijn maar dan moet ik met de metro naar Wilhelminaplein en dan nog eens met de tram naar De Kuip. om 20:00, 20:30 en 21:30 uur.. Schouwburgplein hebben ze alleen nog om 22:00 en als ik dan nog naar huis moet gaat het enorm falen want dan moet ik de nachtbus pakken met mijn twaalfjarige zuster en dat vind ik geen succes. Dunno.. misschien papa en mama lief aankijken om om 20:00 uur met zijn allen te gaan..
[..]
Ik dacht bij Toulouse maar we gaan dus naar Bretagne, jij?
Dat laatste dan maar, met je zusje samen een front vormen moet dat toch wel lukken!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde in Spijkenisse want daar heb ik bonnen voor. Pathé de Kuip zou wel een optie zijn maar dan moet ik met de metro naar Wilhelminaplein en dan nog eens met de tram naar De Kuip. om 20:00, 20:30 en 21:30 uur.. Schouwburgplein hebben ze alleen nog om 22:00 en als ik dan nog naar huis moet gaat het enorm falen want dan moet ik de nachtbus pakken met mijn twaalfjarige zuster en dat vind ik geen succes. Dunno.. misschien papa en mama lief aankijken om om 20:00 uur met zijn allen te gaan..
[..]
Met gn. Was opzich ook wel zelf te bedenken, toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dordonje ofzo. Geen idee hoe je het schrijft.![]()
Vorige keer waren we in Normandië.
Oh ja in de Cinemec echt daar ja?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de Cinemec draait ie vanavond 2x in de XL zaal (1028 stoelen) en beide voorstelling zijn zo goed als uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |