Lelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef MouzurX het volgende:
mooi:
[ afbeelding ]
(niet de perfecte foto maar vanuit de trein, 50 meter naar achter ofzo is het altijd)
Welke link heb je die rar vandaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Syb-rund. het volgende:
mensen die passwords op rars zetten mogen worden opgeknoopt zeg, stelletje kankersletjes altijd
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh, ik kwam echt per ongeluk op haar PF.
Ze woont nu zogenaamd in 'Sexbierum'. Goede grap!
lekker zon pass cracker erop gooienquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef Syb-rund. het volgende:
mensen die passwords op rars zetten mogen worden opgeknoopt zeg, stelletje kankersletjes altijd
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lelijk als de pest
Zou je haar geven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]@ Peterrrrr.
Oh, dan waren het enkele foto's die offline waren.
Hier is haar profiel, ja: http://partyflock.nl/user/896411:Kiki.html
geen flauw idee, dat is het probleem dus.quote:
linkjequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
lekker zon pass cracker erop gooienhopen dat het een niet al te lang password is
quote:
Kijk in je geschiedenis pauperquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geen flauw idee, dat is het probleem dus.
ik download van zoveel verschillende blogspots dat ik het bij god niet weet![]()
Het is gewoon een serieuze vraag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom maak jij een wolvendagen opmerking?![]()
Los van haar persoonlijkheid en karakter: ja, denk het wel. Ze heeft sowieso wel een leuk gezichtje, goede lippen en ook een prima lijf afaik.quote:
Dat 2e gebouw van rechts is nog best mooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi
Woehoe, ik kan de intro van Comptine d'un autre été.
Als ik een jongen was zou ik het precies zo zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Los van haar persoonlijkheid en karakter: ja, denk het wel. Ze heeft sowieso wel een leuk gezichtje, goede lippen en ook een prima lijf afaik.
Ik kan Comptine D'Un Autre Étéquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi
Woehoe, ik kan de intro van Comptine d'un autre été.
dat zou een goede opmerking zijn, als ik het recent had gedownload. dit is een downloadvan een paar maanden geleden / langer.quote:
ja godsamme soms zetten die sletjes ook pass en dat soort prul in de comments, en dat zie ik soms nog over het hoofd. of dan zit er stiekem een wachtwoord op terwijl het nergens vermeld staatquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef Siniti het volgende:
Trouwens ben je ook een mongool als je het van een blogspot vandaan haalt en niet kijkt of er een wachtwoord bij staat
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik een jongen was zou ik het precies zo zeggen.
Hoezo wacht jij een paar maanden met het uitpakken van een rar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zou een goede opmerking zijn, als ik het recent had gedownload. dit is een downloadvan een paar maanden geleden / langer.![]()
Is toch alleen maar bewonderenswaardig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef gers het volgende:
wtf nu op ned 3
lui die pro ana sites willen verbieden
nou ik download van alles wat (dus hip hop, metal etc) en gooi het allemaal in een mapje als ik alles een beetje mooi verdeeld heb dan begin ik de rars te unpacken en te luisteren. tussentijd maak ik eenzelfde tweede mapje op dezelfde manier, zodat ik als ik klaar ben met de eerste map, toch gewoon doorkan gaan met nieuwe muziek luisteren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoezo wacht jij een paar maanden met het uitpakken van een rar?_!
Kort.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Morgen laat ik m'n prachtige lokken knippen. Wat voor kapsel zal ik nemen?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
Morgen laat ik m'n prachtige lokken knippen. Wat voor kapsel zal ik nemen?
Aparte methode.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou ik download van alles wat (dus hip hop, metal etc) en gooi het allemaal in een mapje als ik alles een beetje mooi verdeeld heb dan begin ik de rars te unpacken en te luisteren. tussentijd maak ik eenzelfde tweede mapje op dezelfde manier, zodat ik als ik klaar ben met de eerste map, toch gewoon doorkan gaan met nieuwe muziek luisteren.
ik word echt gek als ik 4 black metal albums of iets dergelijks achter elkaar heb bijv, dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |