abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71039308
Toby moet wel even z'n baard afscheren, want dit begint Sulejmani-achtige vormen aan te nemen. Ik zie ook al steeds meer een vetrolletje bij Toby.

Die beelden van pa en zoon Blind blijf ik schitterend vinden. Kippenvel.
pi_71039323
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Cvitanich alweer klachten
Bij Banfield speelde hij bijna altijd, misschien nooit helemaal fit geweest afgelope seizoen.
pi_71039474
Twi ze zijn zelfs op Ajax begonnen met het baas geouwehoer.

'Boss' Martin Jol observeert en laat zijn gedachten gaan.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71039994
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:16 schreef _Mike_ het volgende:
Twi ze zijn zelfs op Ajax begonnen met het baas geouwehoer.
[ afbeelding ]
'Boss' Martin Jol observeert en laat zijn gedachten gaan.
Ze lezen hier mee, kan niet anders
pi_71040140
Wel jammer dat AjaxTV zo is afgegleden. Er is niet eens een fatsoenlijke samenvatting van gisteravond.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71040207
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef BigKahuna het volgende:
De kromme, waar heb je de wedstrijd van gisteren gezien?
-edit- had een link. Cbb om te delen met jullie.
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Cvitanich alweer klachten
Dat had ik je van tevoren al kunnen zeggen, hij is gewoon blessuregevoelig en we hebben GEEN back-up voor de spits-positie. Bodul is er nog lang niet.

Tyfus bestuur, koop die Berg nou gewoon man. Hoewel het al wel bijna rond is met HSV.

[ Bericht 23% gewijzigd door BliksemSchigt op 16-07-2009 17:39:07 ]
pi_71040218
Haha die Aissati . In dat filmpje 'Ajax in Bristol' stapt de selectie uit de bus en ramt Aissati nog even fijn op de klaxon. Lacht ie geniepig naar Sno .
pi_71040277
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:24 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Is er reden om niet positief te zijn dan?
Ja, er zijn geen/kut-aankopen gedaan. Als we echt wat willen gaan bereiken in de UEFA cup en in de competitie moeten er aankopen gedaan worden. Een trainer gaat dit ongeregeld zooitje echt niet even rechtzetten.
pi_71040288
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef Nashje het volgende:
Haha die Aissati . In dat filmpje 'Ajax in Bristol' stapt de selectie uit de bus en ramt Aissati nog even fijn op de klaxon. Lacht ie geniepig naar Sno .
Whehehe, held
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71040318
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Wel jammer dat AjaxTV zo is afgegleden. Er is niet eens een fatsoenlijke samenvatting van gisteravond.
Denk dat het met Bristol City te maken heeft dan met Ajax TV hoor.
pi_71040381
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk dat het met Bristol City te maken heeft dan met Ajax TV hoor.
Volgens mij hebben ze de 'normale' camera's niet eens aan gehad tijdens die wedstrijd
pi_71040520
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze de 'normale' camera's niet eens aan gehad tijdens die wedstrijd
Jij praat echt weer onzin, je hebt de link toch gezien die nu weggehaald is?
pi_71040565
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef Nashje het volgende:
Echt zo'n Nashje geintje volges mij.
pi_71040575
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:45 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ga jij nou maar is rustig doen in dit topic pls.
pi_71040588
quote:

[..]

Die link was bullshit - dacht je echt dat je de enige op heel internet was die een stream vind bij een wedstrijd waar geeneens officiële camera's waren?
pi_71040625
quote:

[..]

Dat was een link naar een live "scorebord". Waarom zouden anders zowel Ajax als Bristol die crap filmpjes van achter het goal gebruiken?
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die link was bullshit - dacht je echt dat je de enige op heel internet was die een stream vind bij een wedstrijd waar geeneens officiële camera's waren?
Inderdaad, gewoon unibet scorebord, thats it
  donderdag 16 juli 2009 @ 17:50:18 #257
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71040655
Maar wel fijn dat De_kromme de wedstrijd volledig heeft gezien .
><(({°>
pi_71040721
Ongelofelijk zeg, dat er mensen gaan fantaseren dat ze de wedstrijd gezien hebben. Wat een clown.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71040730
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het werd toch zeker live gefilmd, wat maakt het nou uit of het officiële camera's zijn ofniet. En de enige op Fok! die zoiets kan vinden, maar dat verbaast me ook niet.

Genoeg hierover.
  donderdag 16 juli 2009 @ 17:54:29 #260
131603 Afwazig
Serious business
  donderdag 16 juli 2009 @ 17:56:57 #261
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71040863
Kan iemand die clown niet gewoon weer bannen.
Soms kan iets ook zonder reden hoor .
-
pi_71040900

Waarschijnlijk al gepost maar oke.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:04:27 #263
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71041091
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan iemand die clown niet gewoon weer bannen.
Soms kan iets ook zonder reden hoor .
Ik stel voor dat we dit ook toepassen op sommige users hier:

Vanaf 1.00
Jawel, je keek.
pi_71041252
Zullen we het maar weer over Ajax hebben en niet over welke user dan ook?
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:10:13 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71041265
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:49 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat was een link naar een live "scorebord". Waarom zouden anders zowel Ajax als Bristol die crap filmpjes van achter het goal gebruiken?
Precies, als er 'normale' beelden bestaan mag Ajax die gewoon gebruiken om uit te zenden hoor. Waarom zouden ze vrijwillig die schitterende treffer van Luque zo belabberd uitzenden als ze daar gewoon prima beeldmateriaal van hebben?
Die camera die het heeft gefilmd is gewoon dat ding van Ajax TV en dat stond naast het veld. No fucking way dat Ajax TV zelf live heeft uitgezonden via één of andere stream. Welke tv-zender gaat op die manier een wedstrijd live uitzenden?
Gourmetten of steengrillen?
pi_71041599
Weet iemand met wat voor soort post het shirt komt? Kreeg gisterochtend een mailtje dat het shirt is verzonden, maar ik heb hem nog niet .
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 juli 2009 @ 18:38:11 #267
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71041899
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelfde geldt voor Urby.
Ik wil Urby echt nog steeds niet als back zien hoor
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71041996
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:24 schreef Rumille het volgende:
Weet iemand met wat voor soort post het shirt komt? Kreeg gisterochtend een mailtje dat het shirt is verzonden, maar ik heb hem nog niet .
Luchtpost
pi_71042126
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Luchtpost
Haha . Bedoel als pakketje of gewoon in dezelfde levering als briefpost .
pi_71042149
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Mwha dat was de laatste jaren niet anders. De samenvatting van de oefenwedstrijd tegen Sunderland vorig jaar dook pas twee weken later op.
pi_71042836
quote:
Denken aan Dario

Hij werd geboren in Argentinië en heeft een opa uit Kroatië. Maar het zou mij niet verbazen als er van moeders kant, ergens in de zeventiende eeuw een flinke scheut Indiaan in de bloedbaan terechtgekomen is. Die uiterst geconcentreerd turende ogen lijken getraind op het uitgestrekte groen rond Baradero. In de late avondschemer mijmer ik Cvitanich soms met blote voeten op een gevlekt paard zonder zadel, in een loom sukkeldrafje naast Old Shatterhand. Legt hij zijn oor op het veld te luister en hoort hij precies of de aanstaande tegenstander mandekking speelt of juist niet. Hij regendanst in onze ArenA, ook als het dak dicht is. Prachtig karakteristieke kop, aardige vent ook. Verlegen zelfs. Ajaxbloedbroeder van Suárez en misschien zelfs binnenkort ook wel van Sulejmani. Dat mag niet nu al verbroken worden. Niet voordat die temperament- en talentvolle voorhoede überhaupt een kans van slagen heeft gehad. Terug naar Zuid-Amerika wordt ooit onvermijdelijk, want het is terug naar huis. Maar in vredesnaam: nu nog niet.

Van sommige nieuwsberichten word je daarom niet vrolijk. 'River Plate denkt aan Cvitanich', stond er. Als ze het bij 'denken' laten, vind ik het niet erg. Dan moeten ze dat lekker doen. Maar laat ze het niet in hun hoofd halen om hem nu al terug te lokken. Dat ik vorige week hier hardop droomde over een Bergachtige transfer, heeft niet zo heel veel met Cvitanich te maken. Het zijn allebei redelijk verschillende spitsen en afhankelijk van het gekozen spelsysteem speelt een van beiden. Tegelijk kan ook, maar dan alleen in geval van nood of als er bijvoorbeeld tegen VVV of Feyenoord aan het doelsaldo gewerkt kan worden. We hebben nog steeds geen goed beeld van Dario kunnen krijgen. Hij kwam naar Amsterdam toen Huntelaar er nog rondliep en was vaker geblesseerd dan hij en wij graag wilden.

Sommige spelers komen nieuw bij Ajax binnen en dan weet je bij voorbaat al dat het niks gaat worden. Omdat elke bal bij aanname vijftien meter van de voet springt, zoals bij Sonck en Charisteas. Of omdat je ziet dat de grensrechter een meter extra afstand van de zijlijn neemt, als koploze kip Sikora aanzet voor weer een blinde loopactie. Maar soms heb je een heel ander gevoel, ook al doet de nieuwe speler niet meteen dat wat je van een nieuwe Ajacied graag ziet: uitblinken en scoren. Het beste voorbeeld is in mijn ogen nog steeds Ibrahimovic. Die struikelde regelmatig slungelachtig over zijn eigen stokken en leek bij de tactische bespreking altijd dromerig uit het raam te hebben gestaard. Maar Zlatan hád in zijn eerste wedstrijden meteen iets. Iets wat je niet direct kon benoemen. We waren het pas unaniem over hem eens toen hij alweer weg was. Die onmogelijke solo tegen NAC op ieders netvlies achterlatend.

Een wedstrijd kan het aanzien niet waard zijn, maar voor mijn gevoel soms toch slagen door één oogstrelende actie. Door een steekpassje buitenkant voet, of een virtuoze balaanname. Met het goedkeurende geroezemoes in de ArenA als beloning. We zijn nou eenmaal fijnproevers in Amsterdam, niet waar? Komen niet voor 'achterover leunen', 'balletje breed', 'kat uit de boom kijken' of 'initiatief aan de tegenstander'. Wij zijn meer voor 'onophoudelijke aanvalsgolven', 'één keer raken', 'wegtikken' en 'zaalvoetbaldoelpunten'. Daarbij hoort een spits, die door Martin Jol glimlachend naar voren wordt gedirigeerd. Niks ballen ophalen op eigen helft, ook al is het goed bedoeld. Scherp in de zestien, dát is belangrijk. Daar waar geen tijd is om in het kampvuur te staren en te dubben over gemiste kansen. Als Cvitanich de warmte van zijn trainers krijgt en de onvoorwaardelijke steun van een volle ArenA voelt, kunnen er mooie dingen gebeuren.

Dan gaan we nog minstens veertig keer Vuvuzelaans hard om hem juichen. Nog twee seizoenen wil ik me verbazen over zijn niet te blussen werklust, zijn voorop gaan in de strijd, maar vooral zijn neusje voor de goal. Wil ik hem zeer regelmatig grinnikend onder een stapel uitzinnige Ajacieden vandaan zien kruipen, na het vieren van wéér een doelpunt. Daarna mag Dario de ondergaande zon achterna richting Argentinië. Nog even omkijken hoe wij hem zwaaiend nieuwe successen in zijn thuisland toewensen. Dan de blik resoluut naar voren, de vochtige ogen afwendend. De hakken fel in de lendenen van zijn gevlekte metgezel en de laatste, definitieve groet zonder omkijken. In galop richting trillend avondrood, wapperen de scalpen uit Rotterdam, Eindhoven en Alkmaar ritmisch achter hem aan.

Ron Schiltmans
Ale ale ale ale Dario Dario.
pi_71043066
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Prachtig stukje
pi_71043148
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Echt zo'n Nashje geintje volges mij.
Dat zou er best een van mijn hand kunnen zijn inderdaad . Vandaar dat ik 'm zelf zo grappig vind denk ik.
pi_71043242
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:24 schreef Rumille het volgende:
pi_71043643
DHL geloof ik.
pi_71043869
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
DHL geloof ik.
Hmm, die herkent mijn nummer niet . Hoe lang duurde het bij jou voordat ie binnenkwam?
pi_71043988
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef Rumille het volgende:

[..]

Hmm, die herkent mijn nummer niet . Hoe lang duurde het bij jou voordat ie binnenkwam?
Gewoon een dag na ontvangst van de verzendbevestiging?
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:23:16 #278
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_71044681
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:43 schreef lighted het volgende:

[..]

Goed!?!
Het moet normaal zijn dat we tegen Bristol 4-0 winnen. Straks is een gelijkspel tegen 010 ook een goed resultaat!
Ook als is het een "normaal" resultaat, dan is het nog steeds goed.

Of mag je als fan van de betere clubs niet meer blij zijn met een overwinning op een kleinere club?
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:26:12 #279
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71044766
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef Rumille het volgende:

[..]

5 dagen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71044846
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:43 schreef lighted het volgende:

[..]

Goed!?!
Het moet normaal zijn dat we tegen Bristol 4-0 winnen. Straks is een gelijkspel tegen 010 ook een goed resultaat!
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:41:21 #281
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_71045227
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mwha dat was de laatste jaren niet anders. De samenvatting van de oefenwedstrijd tegen Sunderland vorig jaar dook pas twee weken later op.
Wat dat betreft kan Ajaxtv echt een voorbeeld nemen aan psvtv.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71045315
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wat dat betreft kan Ajaxtv echt een voorbeeld nemen aan psvtv.
Wat een onzin, die samenvattingen van al die wedstrijden tegen amateurs staan er toch ook prima op? Dat hoeft echt niet dezelfde avond of volgende dag hoor, wat meestal nog wel gebeurd ook.

Ik vind Ajax.tv echt een toevoeging met interviewtjes enzo.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:46:23 #283
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_71045345
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een onzin, die samenvattingen van al die wedstrijden tegen amateurs staan er toch ook prima op? Dat hoeft echt niet dezelfde avond of volgende dag hoor, wat meestal nog wel gebeurd ook.

Ik vind Ajax.tv echt een toevoeging met interviewtjes enzo.
Ik heb het dan meer over het geheel. Op psvtv heb je veel meer opties en mogelijkheden. Ik vind het bij Ajaxtv al jaren behoorlijk karig.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71045943
Sno onze homeboy smoked em

"haha hij is stoned man kankerhard" vanaf 2:38 t/m 2:43
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
pi_71045982
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Mooi stukje inderdaad, maar wel errug veel wishful thinking . Zeker, ik hoop ook dat Cvita zo wordt zoals het stukje beschrijft en misschien gebeurt dat ook wel, maar verder is het artikel behoorlijk gebakken lucht. Romantiek om de romantiek.
pi_71046049
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef Peter-Andre het volgende:
Sno onze homeboy smoked em

"haha hij is stoned man kankerhard" vanaf 2:38 t/m 2:43
Welkom op FOK. Dit soort oudere filmpjes zijn hier vaak al voorbij gekomen en kan je dan beter posten in het topic van de speler ( Het Evander Sno topic: No Woman, No Cry ). Die topics kan je via Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! vinden.
pi_71046453
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Welkom op FOK. Dit soort oudere filmpjes zijn hier vaak al voorbij gekomen en kan je dan beter posten in het topic van de speler ( Het Evander Sno topic: No Woman, No Cry ). Die topics kan je via Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! vinden.
Niet zo lullen. Sno speelt bij Ajax toch? Ik had 'm nog niet gezien.

Sno is koppend wel een drama zeg .
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:12:34 #288
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71047681
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef Nashje het volgende:

Sno is koppend wel een drama zeg .
Misschien moet 'ie die bos touwen op z'n hoofd even af laten knippen.
pi_71047833
Kunnen we Manucharyan niet slijten aan Gandzasar?
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:23:52 #290
51286 w00h00
Digital man!
pi_71048019
Aangezien we midden in de Engelse komkommertijd zitten mag deze ook wel weer van stal gehaald worden:

Blijft geweldig.
pi_71049303
Oostkapelle - Jong Ajax was iets van 1-9, veel te gezellig gehad om het te volgen. Had ik tripje Southampton afgezegd, zit nu wel weer heel erg in dubio...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71049394
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Oostkapelle - Jong Ajax was iets van 1-9, veel te gezellig gehad om het te volgen. Had ik tripje Southampton afgezegd, zit nu wel weer heel erg in dubio...
Darko bodul hattrick

En hij heeft maar 1 helft gespeeld , deze man moest gewoon mee naar engeland
pi_71049524
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:05 schreef Dhill0n het volgende:

[..]

Darko bodul hattrick

En hij heeft maar 1 helft gespeeld , deze man moest gewoon mee naar engeland
Heb 1 goal van m nog wel ff gezien, dan kan het wel Oostkapelle zijn en niets zeggen, maar dat deed ie toch heerlijk .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71050223
Lekker hoor Bodul!
pi_71050581
Die Bodul komt er wel. Prima spits. Nu begrijp ik waarom iedereen vorig seizoen om Bodul riep
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:26:08 #296
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71055587
Hoe gaat het met Donald? Is hij alweer fit?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:34:26 #297
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71055675
Ja, die pikt zn minuten wel weer mee gelukkig.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71056424
En naar behoren schijnt.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:08:29 #299
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71057837
Maar hij mag niet verhuurd worden ofzo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71058263

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo