Nee hoor, ook in de commentaren na de wedstrijd, bij Holland Sport bijvoorbeeld. Die jongen verstaat meer dan genoeg van wat er begrepen moet worden - hij hoeft geen opstellen te schrijven. Verder voelt hij de verantwoordelijkheid van zijn kwaliteiten, wil hij Ajax naar een hoger plan trekken en kent hij het gevoel van aanvoerder zijn zoals bij Uruguay.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef De_kromme het volgende:
@ BS: Je hebt hem zeker in de reclame zien praten, en daar baseer je je verhaal op? Ik vind dat hij voor de camera nog steeds erg slecht Nederlands spreekt, ook na wedstrijden, zeker na zo'n lang verblijf in Nederland. En Suarez vergelijken met Chivu is imo appels met peren vergelijken.
Waarom zou je de ambitie en motivatie niet met die van Chivu kunnen vergelijken, natuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef De_kromme het volgende:
@ BS: Je hebt hem zeker in de reclame zien praten, en daar baseer je je verhaal op? Ik vind dat hij voor de camera nog steeds erg slecht Nederlands spreekt, ook na wedstrijden, zeker na zo'n lang verblijf in Nederland. En Suarez vergelijken met Chivu is imo appels met peren vergelijken.
Ik moet het nog zien hoor, en dan verschillen wij van mening over goed Nederlands praten. Vind ook dat je als aanvoerder vertrouwenspersoon moet kunnen zijn binnen de groep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor, ook in de commentaren na de wedstrijd, bij Holland Sport bijvoorbeeld. Die jongen verstaat meer dan genoeg van wat er begrepen moet worden - hij hoeft geen opstellen te schrijven. Verder voelt hij de verantwoordelijkheid van zijn kwaliteiten, wil hij Ajax naar een hoger plan trekken en kent hij het gevoel van aanvoerder zijn zoals bij Uruguay.
Ik denk verder dat hij bij iedereen in de groep goed ligt en dat hij door iedereen gerespecteerd wordt.
Naar mijn weten was hij dat bij U21.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:46 schreef dndiek het volgende:
Is Suarez aanvoerder bij Uruguay?
Oow ok, ik dacht alquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar mijn weten was hij dat bij U21.
Domme tweede keus had je danquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Okay, toch Suarez. Na Wielaert mijn 2de keuze.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het Suarez zal zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die zei vorig seizoen al dat hij geen aanvoerdersmateriaal is. Dat zou mij erg dom lijken.
Is volgens mij nog niet bekendquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Anonymousz het volgende:
Weet iemand wanneer de amsterdam tournament begint
Klikquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Anonymousz het volgende:
Weet iemand wanneer de amsterdam tournament begint
Ik had na Wielaert niet echt een favoriet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Domme tweede keus had je dan!
[..]
[..]
[..]!
volgende week vrijdag alquote:
Denk je? Het lijkt me eigenlijk wel... Urby als aanvoerder had me geen goed plan geleken, die heeft totaal geen overwicht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had na Wielaert niet echt een favoriet.
Best of the rest, zeg maar.
[edit]
Urby misschien, maar die zie ik geen basisplaats krijgen eerlijk gezegd.
quote:Bristol City-AFC Ajax via ajaxlife @ Twitter
Bristol - Wij hebben uren gezocht, maar een livestream van Bristol City – Ajax lijkt niet op de rol te staan. Hoe moet je nu je favoriete club volgen? Welnu, dat kan via het twitterkanaal van Ajax Life. Wij hebben vanavond een mannetje op de tribune die in ieder geval de doelpunten direct het internet opslingert. Vanavond dus gewoon HIER kijken.
Dalijk accepteert AZ het bod en gebruiken ze dat geld om Berg te kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het bod van Ajax op De Zeeuw was trouwens 6 miljoen euro.
Ik zie Urby juist wel een basisplaats krijgen onder Jol. Noemde hem ook al een belangrijke speler met zijn ervaring etcquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had na Wielaert niet echt een favoriet.
Best of the rest, zeg maar.
[edit]
Urby misschien, maar die zie ik geen basisplaats krijgen eerlijk gezegd.
Suljemaniquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:14 schreef _Mike_ het volgende:
Al die mensen die Suljemani nu uitkotsen zijn meestal degene die ook als eerste dingen als "Suljemani held" roepen
Daarvoor laat AZ hem echt niet gaan. Laten we hopen dat KJH naar Arsenal gaat, dat geeft wat financiële ruimte met bieden schat ik zo in. Ik zie De Zeeuw wel graag komen (al was Schaars nog meer welkom geweest, maar ja).quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja dat accepteren ze natuurlijk nooitquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind dat ook niet gek.quote:
Ajax speelt met:quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Bristol City gaat eraan!
[..]
[Live Oefenen #4] Nu Bristol City - Ajax via twitter.
quote:Contrary to what you might have heard, the buying and taking of drugs in public places is against the law in Holland and if you are caught you will be arrested and prosecuted.
Die maken er een gezellig weekendje vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voorbeschouwing Amsterdam Tournament op Sunderland-website:
[..]
Denk dat het aan de opstelling zal liggen. Ik hoop het wel iig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk je? Het lijkt me eigenlijk wel... Urby als aanvoerder had me geen goed plan geleken, die heeft totaal geen overwicht.
Nou, als dit zijn beoogde basis 11 is.. Sno en Kennedy?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax: Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Sno, Emanuelson, Aissati, Kennedy, Suarez, Sulejmani
Subs: Verhoeven, Lindgren, De Jong, Anita, Rommaedahl, Ogararu, Luque.
Omdat Luque en Ogeraru niet voor nix mee zijn gegaan mss?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[Crosspost uit het live topic. Wel ontopic hier dus ook]
[..]
Nou, als dit zijn beoogde basis 11 is.. Sno en Kennedy?
Als die opbloeien onder Jol, dan is hij echt.
[edit]
Cvita niet eens op de bank? Vermeer?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |