Nee hoor, ook in de commentaren na de wedstrijd, bij Holland Sport bijvoorbeeld. Die jongen verstaat meer dan genoeg van wat er begrepen moet worden - hij hoeft geen opstellen te schrijven. Verder voelt hij de verantwoordelijkheid van zijn kwaliteiten, wil hij Ajax naar een hoger plan trekken en kent hij het gevoel van aanvoerder zijn zoals bij Uruguay.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef De_kromme het volgende:
@ BS: Je hebt hem zeker in de reclame zien praten, en daar baseer je je verhaal op? Ik vind dat hij voor de camera nog steeds erg slecht Nederlands spreekt, ook na wedstrijden, zeker na zo'n lang verblijf in Nederland. En Suarez vergelijken met Chivu is imo appels met peren vergelijken.
Waarom zou je de ambitie en motivatie niet met die van Chivu kunnen vergelijken, natuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef De_kromme het volgende:
@ BS: Je hebt hem zeker in de reclame zien praten, en daar baseer je je verhaal op? Ik vind dat hij voor de camera nog steeds erg slecht Nederlands spreekt, ook na wedstrijden, zeker na zo'n lang verblijf in Nederland. En Suarez vergelijken met Chivu is imo appels met peren vergelijken.
Ik moet het nog zien hoor, en dan verschillen wij van mening over goed Nederlands praten. Vind ook dat je als aanvoerder vertrouwenspersoon moet kunnen zijn binnen de groep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor, ook in de commentaren na de wedstrijd, bij Holland Sport bijvoorbeeld. Die jongen verstaat meer dan genoeg van wat er begrepen moet worden - hij hoeft geen opstellen te schrijven. Verder voelt hij de verantwoordelijkheid van zijn kwaliteiten, wil hij Ajax naar een hoger plan trekken en kent hij het gevoel van aanvoerder zijn zoals bij Uruguay.
Ik denk verder dat hij bij iedereen in de groep goed ligt en dat hij door iedereen gerespecteerd wordt.
Naar mijn weten was hij dat bij U21.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:46 schreef dndiek het volgende:
Is Suarez aanvoerder bij Uruguay?
Oow ok, ik dacht alquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar mijn weten was hij dat bij U21.
Domme tweede keus had je danquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Okay, toch Suarez. Na Wielaert mijn 2de keuze.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het Suarez zal zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die zei vorig seizoen al dat hij geen aanvoerdersmateriaal is. Dat zou mij erg dom lijken.
Is volgens mij nog niet bekendquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Anonymousz het volgende:
Weet iemand wanneer de amsterdam tournament begint
Klikquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Anonymousz het volgende:
Weet iemand wanneer de amsterdam tournament begint
Ik had na Wielaert niet echt een favoriet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Domme tweede keus had je dan!
[..]
[..]
[..]!
volgende week vrijdag alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |