Nee hoor, ook in de commentaren na de wedstrijd, bij Holland Sport bijvoorbeeld. Die jongen verstaat meer dan genoeg van wat er begrepen moet worden - hij hoeft geen opstellen te schrijven. Verder voelt hij de verantwoordelijkheid van zijn kwaliteiten, wil hij Ajax naar een hoger plan trekken en kent hij het gevoel van aanvoerder zijn zoals bij Uruguay.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef De_kromme het volgende:
@ BS: Je hebt hem zeker in de reclame zien praten, en daar baseer je je verhaal op? Ik vind dat hij voor de camera nog steeds erg slecht Nederlands spreekt, ook na wedstrijden, zeker na zo'n lang verblijf in Nederland. En Suarez vergelijken met Chivu is imo appels met peren vergelijken.
Waarom zou je de ambitie en motivatie niet met die van Chivu kunnen vergelijken, natuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef De_kromme het volgende:
@ BS: Je hebt hem zeker in de reclame zien praten, en daar baseer je je verhaal op? Ik vind dat hij voor de camera nog steeds erg slecht Nederlands spreekt, ook na wedstrijden, zeker na zo'n lang verblijf in Nederland. En Suarez vergelijken met Chivu is imo appels met peren vergelijken.
Ik moet het nog zien hoor, en dan verschillen wij van mening over goed Nederlands praten. Vind ook dat je als aanvoerder vertrouwenspersoon moet kunnen zijn binnen de groep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor, ook in de commentaren na de wedstrijd, bij Holland Sport bijvoorbeeld. Die jongen verstaat meer dan genoeg van wat er begrepen moet worden - hij hoeft geen opstellen te schrijven. Verder voelt hij de verantwoordelijkheid van zijn kwaliteiten, wil hij Ajax naar een hoger plan trekken en kent hij het gevoel van aanvoerder zijn zoals bij Uruguay.
Ik denk verder dat hij bij iedereen in de groep goed ligt en dat hij door iedereen gerespecteerd wordt.
Naar mijn weten was hij dat bij U21.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:46 schreef dndiek het volgende:
Is Suarez aanvoerder bij Uruguay?
Oow ok, ik dacht alquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Naar mijn weten was hij dat bij U21.
Domme tweede keus had je danquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Okay, toch Suarez. Na Wielaert mijn 2de keuze.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het Suarez zal zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die zei vorig seizoen al dat hij geen aanvoerdersmateriaal is. Dat zou mij erg dom lijken.
Is volgens mij nog niet bekendquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Anonymousz het volgende:
Weet iemand wanneer de amsterdam tournament begint
Klikquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Anonymousz het volgende:
Weet iemand wanneer de amsterdam tournament begint
Ik had na Wielaert niet echt een favoriet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Domme tweede keus had je dan!
[..]
[..]
[..]!
volgende week vrijdag alquote:
Denk je? Het lijkt me eigenlijk wel... Urby als aanvoerder had me geen goed plan geleken, die heeft totaal geen overwicht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had na Wielaert niet echt een favoriet.
Best of the rest, zeg maar.
[edit]
Urby misschien, maar die zie ik geen basisplaats krijgen eerlijk gezegd.
quote:Bristol City-AFC Ajax via ajaxlife @ Twitter
Bristol - Wij hebben uren gezocht, maar een livestream van Bristol City – Ajax lijkt niet op de rol te staan. Hoe moet je nu je favoriete club volgen? Welnu, dat kan via het twitterkanaal van Ajax Life. Wij hebben vanavond een mannetje op de tribune die in ieder geval de doelpunten direct het internet opslingert. Vanavond dus gewoon HIER kijken.
Dalijk accepteert AZ het bod en gebruiken ze dat geld om Berg te kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het bod van Ajax op De Zeeuw was trouwens 6 miljoen euro.
Ik zie Urby juist wel een basisplaats krijgen onder Jol. Noemde hem ook al een belangrijke speler met zijn ervaring etcquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had na Wielaert niet echt een favoriet.
Best of the rest, zeg maar.
[edit]
Urby misschien, maar die zie ik geen basisplaats krijgen eerlijk gezegd.
Suljemaniquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:14 schreef _Mike_ het volgende:
Al die mensen die Suljemani nu uitkotsen zijn meestal degene die ook als eerste dingen als "Suljemani held" roepen
Daarvoor laat AZ hem echt niet gaan. Laten we hopen dat KJH naar Arsenal gaat, dat geeft wat financiële ruimte met bieden schat ik zo in. Ik zie De Zeeuw wel graag komen (al was Schaars nog meer welkom geweest, maar ja).quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja dat accepteren ze natuurlijk nooitquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind dat ook niet gek.quote:
Ajax speelt met:quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Bristol City gaat eraan!
[..]
[Live Oefenen #4] Nu Bristol City - Ajax via twitter.
quote:Contrary to what you might have heard, the buying and taking of drugs in public places is against the law in Holland and if you are caught you will be arrested and prosecuted.
Die maken er een gezellig weekendje vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef M0NTANA het volgende:
Voorbeschouwing Amsterdam Tournament op Sunderland-website:
[..]
Denk dat het aan de opstelling zal liggen. Ik hoop het wel iig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk je? Het lijkt me eigenlijk wel... Urby als aanvoerder had me geen goed plan geleken, die heeft totaal geen overwicht.
Nou, als dit zijn beoogde basis 11 is.. Sno en Kennedy?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax: Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Sno, Emanuelson, Aissati, Kennedy, Suarez, Sulejmani
Subs: Verhoeven, Lindgren, De Jong, Anita, Rommaedahl, Ogararu, Luque.
Omdat Luque en Ogeraru niet voor nix mee zijn gegaan mss?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[Crosspost uit het live topic. Wel ontopic hier dus ook]
[..]
Nou, als dit zijn beoogde basis 11 is.. Sno en Kennedy?
Als die opbloeien onder Jol, dan is hij echt.
[edit]
Cvita niet eens op de bank? Vermeer?.
Daarmee redt je het natuurlijk sowieso nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:51 schreef The_Verve het volgende:
Zes miljoen. Toe maar!
Begreep uit het andere topic al dat Cvita volgende wedstrijd pas speelt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:56 schreef DurQ het volgende:
[..]
Omdat Luque en Ogeraru niet voor nix mee zijn gegaan mss?
Jodenfooi is hier wel een gepaste termquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef Jasza het volgende:
VI: Ajax bood zes miljoen voor De Zeeuw
woensdag 15 juli, door Ajaxciedleven, Rhenen, 20:49u, ajax.netwerk.to
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International zou het eerste bod van Ajax op Demy de Zeeuw 'naar verluidt' tegen de zes miljoen euro hebben gelegen. AZ wees dat zoals bekend af. Volgens Marcel Brands is er sindsdien tot nu toe geen contact meer geweest tussen Ajax en AZ.
Precies. Je team tig keer benadelen met schwalbes, stiffies en weet ik het. Spreekt vloeiend Nederlands en zal nog jaren bij Ajax spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Kapitein Luis
Goede keuze als je het mij vraagt. Altijd zeer gedreven en een echte prof qua instelling.
Zal volgende wedstrijd wel beginnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:56 schreef Pritt het volgende:
Waarom speelt Dario niet? Die zit al in het vliegtuig naar River Plate?
Ik zie het opzich positief in. Hij is allleen maar gegroeid in zijn spel sinds zijn komst. Hij maakt al een hoop minder schwalbes ect. Ik denk dat Jol zijn verantwoordelijkheidsgevoel(dat van Luis dus) kan aanspreken en hij daardoor completer wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:18 schreef lighted het volgende:
[..]
Precies. Je team tig keer benadelen met schwalbes, stiffies en weet ik het. Spreekt vloeiend Nederlands en zal nog jaren bij Ajax spelen.![]()
Niks ten nadele HOE belangrijk hij was afgelopen seizoen, maar een type aanvoerder vind ik hem niet.
Hadden wij Maxwell niet terug kunnen halenquote:
Ajax wilde in 5 termijnen betalenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Hadden wij Maxwell niet terug kunnen halen?
En hoe ookquote:
Hehe, ik lach me dood hij als een basisplaats weet te veroverenquote:
Bristol City speelt hoger dan Southampton.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Op naam Southampton. Weer een graadje moeilijker.
Moeilijker? Die staan volgend seizoen in de League Onequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Op naam Southampton. Weer een graadje moeilijker.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 @ 22:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat moet je met Elia als je Luque al in huis hebt!
Die zijn ook diep weggezonken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Moeilijker? Die staan volgend seizoen in de League One
En als k twitter mag geloven nog met redelijk voetbal ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:47 schreef StarGazer het volgende:
Goede overwinning
Een combinatie van Financiële wanorde en Mark Wotte sloopt iedere club, zo blijkt maar weerquote:
Ja dat was leuk. Die Begois duwde ze er zowat in voor onze Albertquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef Rumille het volgende:
Luque gescoord na blunder keep. Doet me denken aan die wedstrijd tegen VVV (?) waarin hij 2x scoorde.
Ook fijn dat ze em helemaal erop zetten, nu zie je nog geen fuckquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:01 schreef Rumille het volgende:
http://ajax.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=63&details=goalsoverzicht&pagina=6
Deze dus.
Die keep.
Was al eerder gepost, maar is inderdaad erg handigquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htm
Goed geregeld van Ajax. Had ik nog niet meegekregen.
Coach Martin Jol reageert na de treffer van Luque.quote:
quote:That said, we we totally outclassed tonight and they scored at least two fantastic goals, which is fine, they're an establsihed European side.
quote:Luis Suarez. Ajax's no.16 tonight, Christ, what a player, cost them 9.5 million Euros and just 22, Uruguayan international scoring every other game for his country, as good as anyone I've seen at Ashton Gate.
quote:I thought Ajax's no.11 and no.8 were by far the best players out there Ismael Aissiati and Urby Emanuelsson. Quality
Over Sno:quote:Personally I thought they were ALL good? All be it they are 2 or 3 weeks ahead of us with their pre season. Very comfortable on the ball.
MEN against boys.
quote:Looked like Melchiott, played like Davids - great player.
quote:While we're busy creaming ourselves, Ajax's 4th goal may have been the best goal I've seen down the Gate.
quote:It was a joy to watch. Quality. Don't really think Ajax got out of first gear (let alone the proverbial second!) and look what they did!
Whoaquote:They were an absolute class apart from the Pompy, Man City and Boro teams we've seen in recent years. In fact, they were the best team we've played since we lost 6-2 to Real Mallorca in a friendly.
quote:thought he was a brilliant all round midfiedler tbh.he controlled the game and he set up 2 of the goals and played precise passes all over the pitch picked out number 34 on the move from his own box at one point he looked brilliant until hartley came on as he knew him from celtic and he had a brilliant attitude a player i would love to see in years to come a complete gj player and gj talked to him when he came off ? does this mean something as he also looked at steve lansdown up the ciderarmy come on you reds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |