AKQ 1662quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:53 schreef De_Hertog het volgende:
Elizabeth Taylor
Een graftombe is op zichzelf niet echt iets bijzonders, daar liggen er duizenden van over heel Europa en de wereld verspreid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:03 schreef Tanjaa het volgende:
graftombe?
Atlantis ligt in de zee, gekkiequote:
Drie pyramides, zelfs. De voornaamste zou hier links in beeld staan:quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:04 schreef mividaloca het volgende:
pyraminde
Atlantis is inmiddels Antarctica denken veel geleerden....quote:
Het was sarcastisch, maar dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Atlantis is inmiddels Antarctica denken veel geleerden....
ja vreemd land ..quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:06 schreef mividaloca het volgende:
ik dacht archeoloog = Pyramide.. meh meeh
in Bosnie is me alleen beetje vreemd
Waar Atlantis precies ligt weet niemand, maar er zijn altijd pseudoarcheologen of nationalisten die het erg leuk zouden vinden als het 'per ongeluk' in hun land zou liggen en allerlei theorieën verzinnen waarom het zo zou kunnen zijn. Kortom, niet eens zo heel vergezocht.quote:
Het was sarcastisch...quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar Atlantis precies ligt weet niemand, maar er zijn altijd pseudoarcheologen of nationalisten die het erg leuk zouden vinden als het 'per ongeluk' in hun land zou liggen en allerlei theorieën verzinnen waarom het zo zou kunnen zijn. Kortom, niet eens zo heel vergezocht.
Ik heb al eens gelezen over iemand die dacht dat Troje in Zeeland zou liggen
AKQ 1662quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef De_Hertog het volgende:
Paul Simon
Hugh Laurie was al een jaar of vijftien een bekende Britse acteur voor hij aan House meedeed. Stephen Fry heeft voorlopig nog nooit in House gespeeld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:14 schreef Tanjaa het volgende:
House?
Nee, eerder nog.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
A bit of Fry and Laurie?
Fawlty Towers vast ook wel , word altijd wel ergens herhaaldquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef mividaloca het volgende:
Britss --- eeuh euuh ik ken alleen de serie Blackadder moesten we altijd verplicht met engels kijken
En dat is de serie waarvan ik net had besloten dat deze ook goed is. De serie die ik eigenlijk bedoelde was Jeeves and Wooster, waarin Laurie een irritante rijke nitwit speeld en Fry zijn butler die hem altijd uit de nood kan helpen. Maar ik zag net dat Blackadder ouder is - tot mijn verbazing, want Jeeves and Wooster ziet er toch wel vrij oubollig uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef mividaloca het volgende:
Britss --- eeuh euuh ik ken alleen de serie Blackadder moesten we altijd verplicht met engels kijken
Blackadder is geweldig!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:17 schreef mividaloca het volgende:
Zeker, ik ken genoeg Engelse lessen die ik met plezier had ingeruild voor een half uurtje Blackadder.quote:
We hebben ze aan het eind van het jaar gekeken, toen er nog wat lessen over warenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker, ik ken genoeg Engelse lessen die ik met plezier had ingeruild voor een half uurtje Blackadder.
Don't mention the war!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Fawlty Towers vast ook wel , word altijd wel ergens herhaald
Ja, daar zit zóveel in!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker, ik ken genoeg Engelse lessen die ik met plezier had ingeruild voor een half uurtje Blackadder.
Waarom dan 'the sad face'?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
We hebben ze aan het eind van het jaar gekeken, toen er nog wat lessen over warenIk zag het niet als een verplichting
Omdat mivida hem al geraden had...quote:
niet 6 jaar lang dezelfde afleveringen hoor..quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En hij vindt het niet eens leuk..
The same goes for me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat stipje in het water bij de vs? Geen ideequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:28 schreef mividaloca het volgende:
hahaha.. ik vond het nooit grappig, werd er echt 6 jaar mee doodgegooid tijdens engels.. ik heb een hekel aan Mister Bean of Rowan bladibladibla!
sorry internet viel uit.. even snelle vraag dan
Hoofdstad van Guam?
Freetown?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:28 schreef mividaloca het volgende:
hahaha.. ik vond het nooit grappig, werd er echt 6 jaar mee doodgegooid tijdens engels.. ik heb een hekel aan Mister Bean of Rowan bladibladibla!
sorry internet viel uit.. even snelle vraag dan
Hoofdstad van Guam?
Bij lavidaloca denk ik automatisch aan een man. Komt door die zanger gok ik.quote:
Je word me wat te vaag qon..quote:
dat werd eerder op de avond in dit topic (om 23:12) gezegd tegen haar.quote:
Ah, vaagheid verwenenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
dat werd eerder op de avond in dit topic (om 23:12) gezegd tegen haar.
En Shakira is allesbehalve een man , vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |