The same goes for me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker, ik ken genoeg Engelse lessen die ik met plezier had ingeruild voor een half uurtje Blackadder.
Dat stipje in het water bij de vs? Geen ideequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:28 schreef mividaloca het volgende:
hahaha.. ik vond het nooit grappig, werd er echt 6 jaar mee doodgegooid tijdens engels.. ik heb een hekel aan Mister Bean of Rowan bladibladibla!
sorry internet viel uit.. even snelle vraag dan
Hoofdstad van Guam?
Freetown?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:28 schreef mividaloca het volgende:
hahaha.. ik vond het nooit grappig, werd er echt 6 jaar mee doodgegooid tijdens engels.. ik heb een hekel aan Mister Bean of Rowan bladibladibla!
sorry internet viel uit.. even snelle vraag dan
Hoofdstad van Guam?
Bij lavidaloca denk ik automatisch aan een man. Komt door die zanger gok ik.quote:
Je word me wat te vaag qon..quote:
dat werd eerder op de avond in dit topic (om 23:12) gezegd tegen haar.quote:
Ah, vaagheid verwenenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
dat werd eerder op de avond in dit topic (om 23:12) gezegd tegen haar.
En Shakira is allesbehalve een man , vandaar
Is dit De Pappenheimers soms? Gratis antwoorden weggeven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:36 schreef mividaloca het volgende:
No problemo Hertog!
Trouwens ik ben een beetje dom.. HINT; heb het antwoord al vergeven
Ik zocht naar: Hagåtña maar dat is in het engels/spaans Agana..quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:38 schreef qonmann het volgende:
agana
je moet hem er altijd nog maar inkoppenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dit De Pappenheimers soms? Gratis antwoorden weggeven?
Het heeft best na mijn Engelse lessen best lang geduurd voor ik weer eens een Engels boek op wilde pakken. Gelukkig ben ik inmiddels genezenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
The same goes for me.
Bij mij werden hele lessen aan literatuur, grammatica en tekstbegrip vergooid. Bovendien wil ik mijn docente ook niet meer ontmoeten, ze heeft bitter weinig voor me betekend.
Terry Pratchettquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het heeft best na mijn Engelse lessen best lang geduurd voor ik weer eens een Engels boek op wilde pakken. Gelukkig ben ik inmiddels genezen
''Educational' refers to the process, not the object. Although, come to think of it, some of my teachers could easily have been replaced by a cheeseburger.' --Terry Practhett.
De Engelse taal is mijn 2e liefdequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het heeft best na mijn Engelse lessen best lang geduurd voor ik weer eens een Engels boek op wilde pakken. Gelukkig ben ik inmiddels genezen
''Educational' refers to the process, not the object. Although, come to think of it, some of my teachers could easily have been replaced by a cheeseburger.' --Terry Practhett.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |