Een graftombe is op zichzelf niet echt iets bijzonders, daar liggen er duizenden van over heel Europa en de wereld verspreid.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:03 schreef Tanjaa het volgende:
graftombe?
Atlantis ligt in de zee, gekkiequote:
Drie pyramides, zelfs. De voornaamste zou hier links in beeld staan:quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:04 schreef mividaloca het volgende:
pyraminde
Atlantis is inmiddels Antarctica denken veel geleerden....quote:
Het was sarcastisch, maar dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Atlantis is inmiddels Antarctica denken veel geleerden....
ja vreemd land ..quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:06 schreef mividaloca het volgende:
ik dacht archeoloog = Pyramide.. meh meeh
in Bosnie is me alleen beetje vreemd
Waar Atlantis precies ligt weet niemand, maar er zijn altijd pseudoarcheologen of nationalisten die het erg leuk zouden vinden als het 'per ongeluk' in hun land zou liggen en allerlei theorieën verzinnen waarom het zo zou kunnen zijn. Kortom, niet eens zo heel vergezocht.quote:
Het was sarcastisch...quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar Atlantis precies ligt weet niemand, maar er zijn altijd pseudoarcheologen of nationalisten die het erg leuk zouden vinden als het 'per ongeluk' in hun land zou liggen en allerlei theorieën verzinnen waarom het zo zou kunnen zijn. Kortom, niet eens zo heel vergezocht.
Ik heb al eens gelezen over iemand die dacht dat Troje in Zeeland zou liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |