Doe dan eens je best om iets interessants te schrijven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Monidique het volgende:
Reageer sneller, man!
Drienerlo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:08 schreef Monolith het volgende:
Slachtofferhulp Twente heeft er ook weer wat werk bij. Springt net een of andere malloot voor een trein vol met kindertjes die net naar Harry Potter waren geweest.
Yep. Vlak bij de Cinestar natuurlijk.quote:
Afghaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat je dat nooit op internet moet vertellen he, dat je op vakantie gaat.
Er blijven mensen achter in huis. (Ja, ik heb een kelder)quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat je dat nooit op internet moet vertellen he, dat je op vakantie gaat.
Verspillen? Elke seconde die jij op aarde bent is een Godsgeschenk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Monidique het volgende:
Tijd verspild. Nee, niet verspild, ik heb nuttige dingen gedaan. MAAR ik had ook NIET achter de computer kunnen zitten. Zie je? Ik ben al hoofdletters te gebruiken!
Had je hem een klapzoen gegeven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is dat je geen neger bent, maar anders ...
Gadverquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:08 schreef Monolith het volgende:
Slachtofferhulp Twente heeft er ook weer wat werk bij. Springt net een of andere malloot voor een trein vol met kindertjes die net naar Harry Potter waren geweest.
Nee laten we een onnodige salarisverhoging voor een kleine groep die het niet bepaald nodig heeft lekker afwentelen op de rest van de bevolkingquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Overheid kort inkomen na invoeren vrije markt
Welke vrije markt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Overheid kort inkomen na invoeren vrije markt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |