Doe dan eens je best om iets interessants te schrijven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Monidique het volgende:
Reageer sneller, man!
Drienerlo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:08 schreef Monolith het volgende:
Slachtofferhulp Twente heeft er ook weer wat werk bij. Springt net een of andere malloot voor een trein vol met kindertjes die net naar Harry Potter waren geweest.
Yep. Vlak bij de Cinestar natuurlijk.quote:
Afghaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat je dat nooit op internet moet vertellen he, dat je op vakantie gaat.
Er blijven mensen achter in huis. (Ja, ik heb een kelder)quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet dat je dat nooit op internet moet vertellen he, dat je op vakantie gaat.
Verspillen? Elke seconde die jij op aarde bent is een Godsgeschenk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Monidique het volgende:
Tijd verspild. Nee, niet verspild, ik heb nuttige dingen gedaan. MAAR ik had ook NIET achter de computer kunnen zitten. Zie je? Ik ben al hoofdletters te gebruiken!
Had je hem een klapzoen gegeven?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is dat je geen neger bent, maar anders ...
Gadverquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:08 schreef Monolith het volgende:
Slachtofferhulp Twente heeft er ook weer wat werk bij. Springt net een of andere malloot voor een trein vol met kindertjes die net naar Harry Potter waren geweest.
Nee laten we een onnodige salarisverhoging voor een kleine groep die het niet bepaald nodig heeft lekker afwentelen op de rest van de bevolkingquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Overheid kort inkomen na invoeren vrije markt
Welke vrije markt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Overheid kort inkomen na invoeren vrije markt
Altijd hetzelfde gezeik met die Marokkanen. Je biedt ze gastvrijheid en ze nemen gewoon je zee mee.quote:ik ben met de zuiderzee vertrokken en ben nu in Dubai
Sorry hoor, maar hoe koop jij je brood als je maar 150 euro per uur verdient?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee laten we een onnodige salarisverhoging voor een kleine groep die het niet bepaald nodig heeft lekker afwentelen op de rest van de bevolking. Dat is pas een goed idee
.
Brood kopen? Ben je helemaal gek geworden? Weet je wel wat overheid, Bilderberg en reptilians daar allemaal in stoppen? Gewoon je eigen graan verbouwen in een chemtrailproof kas, zelf je water zuiveren en bakken maar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe koop jij je brood als je maar 150 euro per uur verdient?
Hieruit concludeer ik dat we het best Johan Cruijff aan kunnen stellen als verlicht despoot.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:57 schreef Picchia het volgende:
Ik zat net wat topics te lezen. Op rechts vreest men voor activiteit op links en op links vreest men voor activiteit op rechts. Dit is altijd al het probleem geweest. De enige gepaste middenweg lijkt me dan inactiviteit vanuit de overheid. Maar de centrumpartijen nemen zowel foute linkse als rechtse maatregelen.
Maar dan rijst natuurlijk de vraag op welk punt wij moeten aanbelanden voordat de politiek een meer afstandelijke houding kan aannemen. En dan krijg je weer die links rechts discussie.
Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat we het best Johan Cruijff aan kunnen stellen als verlicht despoot.
Ja, dat is behoorlijk duidelijk. De PvdA vind de verzorgingsstaat volgens mij onhoudbaar. Ze wensen de verzorgingsstaat behoorlijk in te perken, maar tegelijkertijd durven ze wel allerlei andere uitgaven te doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
Dit land wordt alsmaar rechtser. Trek je conclusies.
Over 40 jaar is het net als Amerika waarbij de PvdA net zo 'links' is als de Democraten en de Nederlandse Democraten dan nog een minderheidsgroepering vormen.
De verzorgingsstaat is volgens mij ook bewust onbetaaldbaar gemaakt met al die tientallen instanties waar de politiek geen grip meer op heeft. Zowel in de praktijk niet als wettelijk niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, dat is behoorlijk duidelijk. De PvdA vind de verzorgingsstaat volgens mij onhoudbaar. Ze wensen de verzorgingsstaat behoorlijk in te perken, maar tegelijkertijd durven ze wel allerlei andere uitgaven te doen.
En de VS. wordt steeds linkser. Althans, regerenderwijs.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
Dit land wordt alsmaar rechtser. Trek je conclusies.
Over 40 jaar is het net als Amerika waarbij de PvdA net zo 'links' is als de Democraten en de Nederlandse Democraten dan nog een minderheidsgroepering vormen.
Dat is mijns inziens eerder een onontkoombaar probleem bij grote organisaties en al helemaal wanneer er sprake is van een oerwoud aan regeltjes, uitzonderingen op die regeltjes, uitzonderingen op die uitzonderingen, enzovoort.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De verzorgingsstaat is volgens mij ook bewust onbetaaldbaar gemaakt met al die tientallen instanties waar de politiek geen grip meer op heeft. Zowel in de praktijk niet als wettelijk niet.
http://www.nos.nl/nosjour(...)eicel_politiek.html#quote:De regeringspartijen CDA, PVDA en ChristenUnie hebben veel vragen over plannen van het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam om zonder medische reden eicellen in te vriezen van alleenstaande vrouwen. Het CDA noemt de techniek zelfs onnatuurlijk.
De bron is de perverse invloed van het neoliberalisme. Neem nou die hele PGB, waar ik mee te maken heb. Ingevoerd oor Erica Terpstra om de wachtlijsten op te lossen en zo ben ik er ook in gekomen. Nou, ik heb wel met vijf instanties te maken en op sommige heeft de politiek zelfs geen enkel invloed behalve het kunnen dichtdraaien van de geldkraan, maar dat zullen ze nooit doen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is mijns inziens eerder een onontkoombaar probleem bij grote organisaties en al helemaal wanneer er sprake is van een oerwoud aan regeltjes, uitzonderingen op die regeltjes, uitzonderingen op die uitzonderingen, enzovoort.
Misvormde kinderen met een bejaarde moeder ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)eicel_politiek.html#
De behandelingen van een tandarts zijn ook onnatuurlijk.
Gezondheidszorg steeds verder richting overheid trekken is heel links.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Klopkoek het volgende:
Geld toestoppen aan banken zonder te nationaliseren terwijl er geen geld is voor werkloosheidsuitkeringen is niet links.
Nog meer klopkoekjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Misvormde kinderen met een bejaarde moeder ook.
Dan moeten er wel heel veel mensen die meer dan modaal (aka de rijke rechtsen) afgesperst worden om al die PGB's te betalen!quote:
Verbieden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)eicel_politiek.html#
De behandelingen van een tandarts zijn ook onnatuurlijk.
Wat zijn jullie ook diep treurigquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moeten er wel heel veel mensen die meer dan modaal (aka de rijke rechtsen) afgesperst worden om al die PGB's te betalen!
Gelukkig draag ik sowieso niets bij aan de maatschappij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moeten er wel heel veel mensen die meer dan modaal (aka de rijke rechtsen) afgesperst worden om al die PGB's te betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |