Ik wil, trager dan stront pauperlayout gaat automatisch synchroniseren terwijl ik dat uit heb staan etc etcquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er normaal geen problemen mee.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
M'n oude iPod gevonden, handig voor op vakantie
Hij laadt alleen niet op.
Meer @ http://www.twitter.com/zotheid
Twitter is eigenlijk niets anders dan "welkom in mijn leven"quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
Doet het niet!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twitter is eigenlijk niets anders dan "welkom in mijn leven"
Getwitterrolled!quote:
en ''breek hier in als ik heb gezegd dat ik op vakantie ben''quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twitter is eigenlijk niets anders dan "welkom in mijn leven"
We're no strangers to loveequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
Beetje jammer dat die levens nooit boeiend zijn.
[..]
Getwitterrolled!
Dat zei ik laatst ook tegen mijn vader toen hij vroeg of ik twitter had.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
''en breek hier in als ik geb gezegd dat ik op vakantie ben''
Dat heb ik helemaal niet gezegd, en los ervan vind ik het gewoon aso als je je zo afzondert van de rest. Maar goed, dat is gewoon een fatsoensnorm en dat ontbreekt bij veel Nederlanders tegenwoordig, daarin ben je echt niet de enige.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als iemand hey syb zegt; dan doe ik automatisch mijn dopjes af, en dan kun je daarna je vraag stellen.
ik ga ervan uit dat je normaal ook iemand even roept/ begroet voordat jeje vraag stelt, die altijd beantwoord zullen worden met een ja. het enige verschil tussen deze twee is natuurlijk de extra tijd (2 a 3 sec) die je kwijt bent met het tijdrovende ''dopjes'' uitdoen van de ontvangende partij.
volgensmij heb jij gewoon collega's die de muziek teringhard zetten, want ik zie het probleem echt niet.
tevens had je het er zelf over dat die radio enigzins afleidend werkt, aangezien jij je er aan stoort.
dan zie ik het meebrengen van eigen oordopjes ook nog eens stimulerend omdat jij een leuk muziekje hoort, het fijn vind en dus plezieriger en evt harder werkt.
You know the rules and so do I.quote:
Jaja, we weten nou wel dat je aso bent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd, en los ervan vind ik het gewoon aso als je je zo afzondert van de rest. Maar goed, dat is gewoon een fatsoensnorm en dat ontbreekt bij veel Nederlanders tegenwoordig, daarin ben je echt niet de enige.
Zou je die naam willen verwijderen? Ik heb liever niet dat m'n vriendin erachter komt dat ik dat gesprek heb gevoerd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en mensen kijken is best leuk, maar in de trein doen ze vaak niets
Hoewel je wel leuke gesprekken kunt afluisteren.
Joh, je had r gewoon moeten nemen! Ze wilde je
- Ja, ik weet het man, maar dat is zo lullig voor Hanneke
Hoe zou die er nou achter moeten komen dan?
- Geen idee maar die weet altijd alles
Ze kent toch verder niemand die daar was
-Ja, maar toch komt ze erachter, ik weet echt niet hoe
Kut man
Nee, het was niet jouw Hanneke, bij deze Hanneke, als je het leest, het ging over een andere Hanneke, niet die van IQM, maar de Hanneke van een andere gast.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je die naam willen verwijderen? Ik heb liever niet dat m'n vriendin erachter komt dat ik dat gesprek heb gevoerd.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
Dit gaat de rest van de dag in jullie hoofd zitten
kudtquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
Dit was een mannetje van een jaar of 20 denk ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
Sowieso, Hanneke.Ik ken geen meisjes die zo heten. Ik vind het een volwassen vrouwennaam (lees: gedateerde naam). Net als dat je ook geen Pieten meer tegenkomt. Althans, ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik ken een Piet-Jan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
Sowieso, Hanneke.Ik ken geen meisjes die zo heten. Ik vind het een volwassen vrouwennaam (lees: gedateerde naam). Net als dat je ook geen Pieten meer tegenkomt. Althans, ik niet.
Ik ken een Dorusquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ken een Piet-Jan.
En een Frans-Jan. Maar dat is de pa van m'n ex.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit was een mannetje van een jaar of 20 denk ik
Hij begon ook nog over dat er een vent was van 29 ofzo die had geneukt met een of andere meid terwijl hij een vrouw en kind thuis had zitten. En dat hij dat niet kon maken. O en hij had drugs gebruikt, kon ie ook niet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk, die nieuwe normen en waarden.
Ik las serieus 'de ex van m'n pa'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ken een Piet-Jan.
Nooit last van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet m'n iPod nu bijwerken, alles is eraf en mijn iTunes bibliotheek bevat 2225 nummers... per artiest toevoegen en luisteren of het allemaal klopt op m'n iPod. Controleren omdat de voordat ik hem leeghaalde de nummers maar tot de helft afspeelde.
oh nou, ik dacht dat je dat bij deze post bedoeldequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd, en los ervan vind ik het gewoon aso als je je zo afzondert van de rest. Maar goed, dat is gewoon een fatsoensnorm en dat ontbreekt bij veel Nederlanders tegenwoordig, daarin ben je echt niet de enige.
maar als je zit te werken hoor jeje ook af te zonderen (a.k.a je ergens op te concentreren), aangezien je iets hebt waarop je je behoort te focussen, namelijk je werk wat je moet maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Zij" en na 4 uur krijg ik ook de kriebels van die muziek.
Ja, maar jij bent niet echt. Jij bent een marketingmedewerker van Apple die ingehuurd is om op een groot forum allemaal positieve berichten over hun bedrijf te verspreiden.quote:
En jij heet eigenlijk Martinus-Fransiscus?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ken een Piet-Jan.
Het dubbele namen-circuit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las serieus 'de ex van m'n pa'.
Ja, maar jij begeeft je ook in het dubbele namen-circuit.
Am I right or am I right?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het dubbele namen-circuit.
Anne-Fleur.
Martinus-Anthonius.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En jij heet eigenlijk Martinus-Fransiscus?
Maar wtf, hoe werkt dat dan? Moet je eerst nummers in je iTunes library zetten, voordat je ze op je iPod kan zetten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Ik zet ook echt alleen nummers in mijn iTunes library die ik op mijn ipod moet hebben, speel toch alles af met winamp
Jawel.quote:
Liesje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trowuens een meisjesnaam vind ik zelf, helemaal niet volwassen, en niet een serieuze naam
Nee, want nu wil mijn iTunes niets meer in haar bibliotheek opnemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan dadelijk weer erop, dat bedoel ik
Dus nog meer werk om te zorgen dat ie het weer wel wil doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want nu wil mijn iTunes niets meer in haar bibliotheek opnemen.
Het beestje moet toch een naam hebben, hè.quote:
iTunes is dan ook kut..quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want nu wil mijn iTunes niets meer in haar bibliotheek opnemen.
Lalala, lala, lala?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus nog meer werk om te zorgen dat ie het weer wel wil doen?
sorry
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar wtf, hoe werkt dat dan? Moet je eerst nummers in je iTunes library zetten, voordat je ze op je iPod kan zetten?![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik mn boek uit, ligt mn nieuwe nog bij Ado!
Kan ik niet lezen nu WAAA (weer die smiley die rondrent en met zn armen zwaait)
Das mn naam lulloquote:
Ho, ho. Zij quoot mij niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:50 schreef Devvie het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe IQM en wolvendagen elkaar nog maar incidenteel quoten
Ik heb het al weggehaald.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das mn naam lullo
Ik had m al weggehaald omdat ik m niet hier zo wil hebben staan, ga jij t nog eens zeggen! WAAA
Hij is fijn, toppie toppie..quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
DO IT, FAGGOT!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik die smiley nu bij mn favorieten zal zetten...
Of lag het aan die foto?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie lief doet, lieve IQM ontmoet.
waar moet ik dit nummer van kennen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
Lekkertje hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
Ik zal niks zeggen over haar uiterlijk, maar MIJN GOD.En dat noemt ze 'zingen'.
Andre rieuquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waar moet ik dit nummer van kennen?
ik ken het helemaal niet
Gelukkig, dan vind je mn persoonlijkheid dus leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.
Je gezicht stond er niet duidelijk genoeg voor op.
ah, een gedeelte kwam me wel vaag bekend voor, andre rieu versie klinkt sowieso beterquote:
Ik heb ooit met een meisje gedate dat Leisje heet.quote:
Nee, Martinus Anthonius Bastiaan ....quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Martinus Antonius Fransiscus Pot.
Je hebt zo'n level in LBP met die muziek.quote:
ze was wel erg indrukwekkend, je bent meteen weer helemaal in de war zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een meisje gedate dat Leisje heet.
[..]
Nee, Martinus Anthonius Bastiaan ....
Eerste zoen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ze was wel erg indrukwekkend, je bent meteen weer helemaal in de war zie ik
Ha-ha, Zotheid heeft met een meisje gezoend±!!!111quote:
Hoax!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha, Zotheid heeft met een meisje gezoend±!!!111
WAAROM DOE JE ALTIJD ZO GEMEEN?quote:
Dank je. 14.gifquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Duitse zeilchick voor Zotheid.
of '' WHEHE EERSTE CHICK VAN ZOTHEID GAF EEN KUSJE OP ZIJN KRUIN EN NAM TOEN AL HET HAAR MEE''quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt zo'n level in LBP met die muziek.
Of, of, hij viel op haar en zij ook, dus werd het niks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
of '' WHEHE EERSTE CHICK VAN ZOTHEID GAF EEN KUSJE OP ZIJN KRUIN EN NAM TOEN AL HET HAAR MEE''![]()
![]()
![]()
![]()
!!!eins!!zwei1HERTmitgewei
![]()
![]()
![]()
:!11!11o
![]()
!11!11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn eerste zoen was met Joost, maar dat was eigenlijk niet een echte, duurde maar 0,1 seconde ofzo
Daarna Michael, dat was wel echt
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Of, of, hij viel op haar en zij ook, dus werd het niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
IK ZAL STRAKS EEN PEUTERFOTO POSTEN WAARBIJ JE KAN ZIEN DAT IK NIET KAAL WORD MAAR ALTIJD AL KAAL BEN.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
of '' WHEHE EERSTE CHICK VAN ZOTHEID GAF EEN KUSJE OP ZIJN KRUIN EN NAM TOEN AL HET HAAR MEE''![]()
![]()
![]()
![]()
!!!eins!!zwei1HERTmitgewei
![]()
![]()
![]()
:!11!11o
![]()
!11!11
Zullen we weer een keer...quote:
Zie ander topic.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK ZAL STRAKS EEN PEUTERFOTO POSTEN WAARBIJ JE KAN ZIEN DAT IK NIET KAAL WORD MAAR ALTIJD AL KAAL BEN.
[..]
Zullen we weer een keer...
Voor IQM:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Of, of, hij viel op haar en zij ook, dus werd het niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest zo hard lachen.Om gemeen te doen?quote:
Trust me, dat lukt niet meer...
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
joah, mieters!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK ZAL STRAKS EEN PEUTERFOTO POSTEN WAARBIJ JE KAN ZIEN DAT IK NIET KAAL WORD MAAR ALTIJD AL KAAL BEN.
[..]
Zullen we weer een keer...
Voor IQM:
Maar vanavond niet. Dan moet ik leren, morgen theorie-examen, jwz!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
joah, mieters!
dan moet ik eerst even een extra internetkabel regelen
lijkt me wel handig, iemand die dan mijn kamer kan schoonmakenquote:
Nou, dan geen seks.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om gemeen te doen?
Trust me, dat lukt niet meer...
heul niet!quote:
We hebben elkaar nog altijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik Zotheid niet voor nodig.
We kunnen het toch 1 keer proberen?quote:
Nee, maar het zou wel fijn zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik Zotheid niet voor nodig.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:34 schreef Krentenbol. het volgende:
Eten!
Kusjes voor wie kusjes toekomt! wd en... mja just wd.
hij begon wel aardig , maar toen zakte het meteen weer inquote:
Wat een aidsstemquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hij begon wel aardig , maar toen zakte het meteen weer in
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://s138.photobucket.com/albums/q252/Ancilla_Tilia/
Hij slist een beetjequote:
Kan je niet alles tegelijk toevoegen en dan gewoon een paar uurtjes wachten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
OMG wat lame. Ik moet nog tot Z toevoegen aan mijn iTunes en ik ben pas bij Death Cab For Cutie.![]()
En hij zo: "KWAK!" tegen de paal aan!!1quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:50 schreef McFearless het volgende:
Er sprong net een kikker tegen een paaltje aan in de vijver. Het was het hoogtepunt van m'n dag.
DCFC, zoooo overrated. Tevens, wat leuk dat je op vakantie gaat. Heb je er zin in?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
OMG wat lame. Ik moet nog tot Z toevoegen aan mijn iTunes en ik ben pas bij Death Cab For Cutie.![]()
Daarnaast: als ik niet in de tent mag bij mijn laatste hoop ben ik fucked. Ik heb geen tent en ga vrijdag op vakantie.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
Daarnaast: als ik niet in de tent mag bij mijn laatste hoop ben ik fucked. Ik heb geen tent en ga vrijdag op vakantie.
En toen zei ik tegen mezelf:"Haha, owned."quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef IQM het volgende:
[..]
En hij zo: "KWAK!" tegen de paal aan!!1![]()
![]()
![]()
!1!!
Dan loopt ie vast ja. 2000 bestanden tegelijkertijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kan je niet alles tegelijk toevoegen en dan gewoon een paar uurtjes wachten?
Dan doe je 5 bands per keer ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan loopt ie vast ja. 2000 bestanden tegelijkertijd.
Nee, want nu kan ik ook nog controleren of ik alle album covertjes heb.quote:
Nee, want van Pink Floyd heb ik alles.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Beatles en Pink Floyd ofzo, dan trekt hij het wel.
Daarom juist.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want van Pink Floyd heb ik alles.
Waarom wil iedereen zo graag die album covertjes op zijn/haar ipod hebben? Zit je serieus een beetje door je album covers te scrollen als je niks te doen hebt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want nu kan ik ook nog controleren of ik alle album covertjes heb.
Bealtesquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Beatles en Pink Floyd ofzo, dan trekt hij het wel.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daarom.
En dan kunnen we Zotheid weer uitlachen. [ afbeelding ]
Zoiets.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:37 schreef Acinonyx het volgende:
Zotheid is gewoon kaal geboren...![]()
uhm...
HEUY!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
DCFC, zoooo overrated. Tevens, wat leuk dat je op vakantie gaat. Heb je er zin in?
Omdat een zwarte muziek nooit kanker karig is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen zo graag die album covertjes op zijn/haar ipod hebben? Zit je serieus een beetje door je album covers te scrollen als je niks te doen hebt?
[..]
Bealtes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know, dat bedoelde ik ook te zeggen. Als je vijf bands heb, kan je nog makkelijk de 300+ qua nummers halen. Bij The Beatles en Pink Floyd, als je alles hebt, is het 600+.quote:
Slik m'n zaad, hoer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen zo graag die album covertjes op zijn/haar ipod hebben? Zit je serieus een beetje door je album covers te scrollen als je niks te doen hebt?
[..]
Bealtes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vind je het nog steeds een goed programma?![]()
Ik moet wel eerlijk toegeven dat alle pianopartijen nogal makkelijk zijn.quote:
Nou en, de muziek is goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk toegeven dat alle pianopartijen nogal makkelijk zijn.
Net vond je het nog overrated.quote:
Dat is toch weer een pak melk.quote:
Ik kom al op 314 met alleen Pink Floydquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
I know, dat bedoelde ik ook te zeggen. Als je vijf bands heb, kan je nog makkelijk de 300+ qua nummers halen. Bij The Beatles en Pink Floyd, als je alles hebt, is het 600+.
Dat is jouw mening, niks mis mee, maar wat vind jij goede muziek dan?quote:
Melk, de witte motorrrr.quote:
360, haha, ik pwn jou!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kom al op 314 met alleen Pink Floyd
Times two, makes?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kom al op 314 met alleen Pink Floyd
Mensen die halfvolle melk drinken.quote:
WAT?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die halfvolle melk drinken.
Mensen die daarover zeiken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volle melk is lekkar. Maar ik drink ook half vol, gesteriliseerd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was gewoon een losse opmerkingquote:
Laat dat dan even.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was gewoon een losse opmerking
Can, Pink Floyd, Camel, King Crimson, Black Sabbath, Frank Zappa, ELP, Fleet Foxes, Focus, Gentle Giant, Jimi Hendrix is een kleine greep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, niks mis mee, maar wat vind jij goede muziek dan?
Akkoord.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Can, Pink Floyd, Camel, King Crimson, Black Sabbath, Frank Zappa, ELP, Fleet Foxes, Focus, Gentle Giant, Jimi Hendrix is een kleine greep.
Gesterilliseerde melk is lekker met Nesquik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volle melk is lekkar. Maar ik drink ook half vol, gesteriliseerd.
Nouwwww, ik mag best mijn opmerkingen maken...quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat dat dan even.
Ik had gelijk he? DCFC gaat voor HP toch?
Ik heb gewoon de discografie gedownloadquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kudt ik moet meer bootlegs downloaden!
Ik heb dat spul gisteren nog op.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gesterilliseerde melk is lekker met Nesquik.
0 % vet melk![]()
IK.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nouwwww, ik mag best mijn opmerkingen maken...![]()
Natuurlijk niet...![]()
Wie gaat er nou naar DCFC.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu heb ik zin in melk en die is op
En ik was mn portemonnee vergeten mee naar mn werk te nemen
Dus kon ik ook niet even snel na mn werk naar de winkel voor melk en Mars icecream en witte chocoladepasta enzo.
0 % vet melk?quote:
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de discografie gedownload
Ik weet het.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
EN MAAR 143 CALORIEEEN!!
* Rond danst.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het.
dus eet ik de rest van de dag ook verder helemaal niets
Ik wil weer gaan sporten
Dat doe ik je niet na.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef Acinonyx het volgende:
Ik drink per dag eigenlijk wel een half tot een heel pak melk..
Ik bedoelde Nesquik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
0 % vet melk?
Ik had niet anders verwacht.
Dan heb ik de uitgebreide discografie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Ik heb de discografie + 8 bootlegs
Ja wat zijn nou de beste albums van Radiohead naast OK Computer, moet ik nog steeds downloadenquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik je niet na.
Ik drink maar heel sporadisch melk.
Ja wss allemaal extra nummers met remasters en 1999-single releases ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan heb ik de uitgebreide discografie.
iTunes zegt toch echt 360 nummers als ik op Pink Floyd zoek.
Ze heeft liever een ander soort wit sap.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ben jij niet dol op het goddelijke witte koeien-sap ?![]()
The Bends & Kid A.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja wat zijn nou de beste albums van Radiohead naast OK Computer, moet ik nog steeds downloaden
Kan best kloppen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja wss allemaal extra nummers met remasters en 1999-single releases ofzo
Krentenbol. Er zitten namelijk meerdere krenten in.quote:
als je het zo noemt, ontwikkel ik een aversiequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar...quote:
Niet echt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Joah.quote:
Pina coladaquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft liever een ander soort wit sap.
Cinemec in Ede.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft liever een ander soort wit sap.
Niet eens in Den Haag. Dan zou ik namelijk naast je komen zitten.quote:
Bruine koeien-sapquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet echt.
Chocolademelk is wel lekker.
ff downloadenquote:
Oh wacht nee ik snap em, je hebt zeker ook alle verzamelalbums?quote:[..]
Kan best kloppen.
?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Can, Pink Floyd, Camel, King Crimson, Black Sabbath, Frank Zappa, ELP, Fleet Foxes, Focus, Gentle Giant, Jimi Hendrix is een kleine greep.
Jij wil heul niet naar HPquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet eens in Den Haag. Dan zou ik namelijk naast je komen zitten.
Dan ga je naar slagerij worst...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zie net dat ik 2 versies van DSOTM heb en een nog wat zooi extra van die top zoveel lijstjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
ff downloaden
[..]
Oh wacht nee ik snap em, je hebt zeker ook alle verzamelalbums?
Inclusief slagroomquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil een vleugel.
Hoe kun je je eigen fonds oprichten?
Emerson, Lake and Palmerquote:
Ik filter altijd direct de verzamelalbums eruit als ik een discografie downloadquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik 2 versies van DSOTM heb en een nog wat zooi extra van die top zoveel lijstjes.
Ja, ik moet mijn muziek een keer opschonen.
Klopt.quote:
quote:
Nou, vooruit!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
Wie wil mijn kamer zien?
Schoon, en foto van paradijs aan muur
whehe, en je moet goed kunnen lullen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je neemt gewoon zo'n metalen mok met een dekseltje erop, plakt daar een stickertje op van de kanker- of de hart-stichting, en dan langs de deuren gaan maar, heb ik ook wel eens gedaan
Wauw, dit is wel een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gehoord. Chapeau!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je neemt gewoon zo'n metalen mok met een dekseltje erop, plakt daar een stickertje op van de kanker- of de hart-stichting, en dan langs de deuren gaan maar, heb ik ook wel eens gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die topzoveellijstjes komen is bv van Rolling Stones Magazine, voor de andere artiesten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Emerson, Lake and Palmer
[..]
Ik filter altijd direct de verzamelalbums eruit als ik een discografie download
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gehoord. Chapeau!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ? Het is toch een handige manier om iets bij te verdienen...
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Je negeert mijn post.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, top! Ik wil echt heel graag piano leren spelen.
En ik wil jou bespelen. Komt goed uit dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gehoord. Chapeau!dat klopt, dat soort mensen mogen van mij part wel gestenigd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
oh zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die topzoveellijstjes komen is bv van Rolling Stones Magazine, voor de andere artiesten.
Ik hou je niet tegenquote:Zullen we een "paint je kamer"topic openen?
Ik heb vier jaar pianoles gehad, en toen stopte ik omdat ik niet meer wilde. Daar heb ik nu spijt vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik wil jou bespelen. Komt goed uit dus.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom ? Het is toch een handige manier om iets bij te verdienen...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt, dat soort mensen mogen van mij part wel gestenigd worden
Sorryquote:
Maar daar ben ik te lui van.quote:
quote:
Ik ga waarschijnlijk in september beginnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar pianoles gehad, en toen stopte ik omdat ik niet meer wilde. Daar heb ik nu spijt van
Vooruit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
[..]
[..]
[..]
Sorry.
Wil je mij piano leren spelen dan?
gastquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar pianoles gehad, en toen stopte ik omdat ik niet meer wilde. Daar heb ik nu spijt van
Bassgitaar is heul makkelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gast![]()
ik zou super graag piano willen spelen of bass, maar dan moet ik nog heel veel voor gaan sparen
Ik was toen 8 - 12 gastquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gast![]()
ik zou super graag piano willen spelen of bass, maar dan moet ik nog heel veel voor gaan sparen
Woon je echt bij het plein in de buurt danquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vooruit.
Op mijn piano?
Dat is bij Het Plein dus je weet waar je heen moet.
Je lijkt gers wel. Als een bronstige hormonale baviaan achter elke vrouw aan. Dan is het voor mij niet meer overtuigend, nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ik je wil bespelen? Hookeuj, dan niet.
O, dat is juist meestal wat mij overtuigt dat ze wel willenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Woon je echt bij het plein in de buurt dan?
[..]
Je lijkt gers wel. Als een bronstige hormonale baviaan achter elke vrouw aan. Dan is het voor mij niet meer overtuigend, nee.
Jaaa, ik heb donderdag een boete gehad omdat ik met een flesje Hertog Jan op het Plein liep, 50 meter van mijn kamer vandaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Woon je echt bij het plein in de buurt dan?
Wat debielquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb donderdag een boete gehad omdat ik met een flesje Hertog Jan op het Plein liep, 50 meter van mijn kamer vandaan.
Ik kan veel hebben, maar die vergelijking met gers, nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Je lijkt gers wel. Als een bronstige hormonale baviaan achter elke vrouw aan. Dan is het voor mij niet meer overtuigend, nee.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar die vergelijking met gers, nee.
Erg makkelijk, voordat we naar het plein gaan gaan we altijd eerst bij mij wat bier drinken, jassen neerleggen enz. Na afloop blijft er ook weleens iemand slapen. En vanaf de Danzig kan ik letterlijk naar huis rollen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat debiel. Maar dan weet ik wel waar ik moet zijn, ja
.
Het spijt me, ik ging te verquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar die vergelijking met gers, nee.
Da's wel tof!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef BigKahuna het volgende:
Bohh ik heb net het dagboek gelezen van de moeder van mijn oma, uit de tijd dat ze naar Nederland kwamen voor een operatie en dat ze weer terug wilden gaan maar dat dat niet kon omdat de Duitsers dat niet toe lieten. "Maar vader zegt dat de Duitsers nooit lang kunnen blijven dus ik houd mijn hoofd hoog".
Oude verhalen.
Oude foto's.
Oude dagboeken.
Nee vrij moeilijk, vanwege dat handschrift enzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's wel tof!
Is het allemaal wel goed te lezen, trouwens?
De vader van mijn opa had een brief naar ons gestuurd die nu in een zeevaart museum ligt ergens want hij was op zee vergaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef BigKahuna het volgende:
Bohh ik heb net het dagboek gelezen van de moeder van mijn oma, uit de tijd dat ze naar Nederland kwamen voor een operatie en dat ze weer terug wilden gaan maar dat dat niet kon omdat de Duitsers dat niet toe lieten. "Maar vader zegt dat de Duitsers nooit lang kunnen blijven dus ik houd mijn hoofd hoog".
Oude verhalen.
Oude foto's.
Oude dagboeken.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
De vader van mijn opa had een brief naar ons gestuurd die nu in een zeevaart museum ligt ergens want hij was op zee vergaan 8)
Hop hop !quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:59 schreef Zotheid het volgende:
En vanaf de Danzig kan ik letterlijk naar huis rollen.
Moet je eens stukjes van Marx proberen te lezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee vrij moeilijk, vanwege dat handschrift enzo.
Marilyn Manson is liefdequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hop hop !
Zo het Feest van Sinterklaas binnen...
Inderdaad. Was een keer op middelbaar een Jood die een concentratiekamp had overleefd die zo'n heel verhaal vertelde, zelfs de grootste mongolen zaten 2 uur te luisterenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:02 schreef Zotheid het volgende:
Sowieso zijn verhalen uit de oorlog altijd erg gaaf. Vooral omdat wij ons er zo weinig bij voor kunnen stellen.
En foto'squote:Op woensdag 15 juli 2009 20:02 schreef Zotheid het volgende:
Sowieso zijn verhalen uit de oorlog altijd erg gaaf. Vooral omdat wij ons er zo weinig bij voor kunnen stellen.
Nee, ik ga af op jouw ervaringen met die tent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft zeg.
Ben je daar naar binnen geweest?
knil, wat een doerakken waren dat zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef BigKahuna het volgende:
Een album met foto's van mijn overgrootopa toen hij net in dienst was van het KNIL, helemaal trotse blik met zijn uniform enzo. Uit 1928
.
true, helaas betekent dat wel discovery kijken want spannende verhalen zijn niet aanwezig in mijn familiequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:02 schreef Zotheid het volgende:
Het is allemaal zo moeilijk voor te stellen. Mijn oma komt uit Suriname, maar ze zouden 2 maanden hierheen gaan omdat haar zusje geopereerd moest worden en dat kon alleen in Nederland. Maar toen brak de oorlog uit en konden ze niet meer terug. Toen woonden ze in Heerlen, daarna in Nijmegen en tijdens de oorlog werden ze geëvacueerd naar Friesland. Na de oorlog waren ze alles kwijt dus konden ze nooit meer de terugreis naar Suriname betalen. Toen zijn ze naar Amsterdam gegaan en daar ontmoette mijn oma uiteindelijk mijn opa.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Inderdaad. Was een keer op middelbaar een Jood die een concentratiekamp had overleefd die zo'n heel verhaal vertelde, zelfs de grootste mongolen zaten 2 uur te luisteren
ah alle oudjes schrijven dus gezamelijk priegelig, potver daar moet je je toch een partij doorheen worstelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee vrij moeilijk, vanwege dat handschrift enzo.
Net als artsen trouwens...quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah alle oudjes schrijven dus gezamelijk priegelig, potver daar moet je je toch een partij doorheen worstelen
Klopt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
knil, wat een doerakken waren dat zeg.
Ik heb ook 26x moeten horen hoe mijn oma naar Friesland was gelopen voor wat tulpenbollenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is allemaal zo moeilijk voor te stellen. Mijn oma komt uit Suriname, maar ze zouden 2 maanden hierheen gaan omdat haar zusje geopereerd moest worden en dat kon alleen in Nederland. Maar toen brak de oorlog uit en konden ze niet meer terug. Toen woonden ze in Heerlen, daarna in Nijmegen en tijdens de oorlog werden ze geëvacueerd naar Friesland. Na de oorlog waren ze alles kwijt dus konden ze nooit meer de terugreis naar Suriname betalen. Toen zijn ze naar Amsterdam gegaan en daar ontmoette mijn oma uiteindelijk mijn opa.
ja en daarom moet je eerst eigenlijk gitaar spelen voordat je basgitaar mag doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bassgitaar is heul makkelijk.
Ik ben echt blij met mijn piano!![]()
Ik vind het prachtig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb ook 26x moeten horen hoe mijn oma naar Friesland was gelopen voor wat tulpenbollen
De eerste keer vond ik et ook nog tofquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig.Foto's van mijn opa en oma toen ze in de 20 waren en fietsend met een koffer achterop op vakantie gingen naar Brabant
.
\quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig.Foto's van mijn opa en oma toen ze in de 20 waren en fietsend met een koffer achterop op vakantie gingen naar Brabant
.
klopt, niets vetter dan een oud iemand die zijn levensverhaal over brengt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik word altijd een beetje melancholisch van die verhalen van vroeger.
De tijd dat we nog geen chip in onze bil haddenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt, niets vetter dan een oud iemand die zijn levensverhaal over brengt.
en het mooie is dat voordat je het weet, jijzelf aan jouw kleinkinderen foto albums met priegelhandschrift zal laten zien en veel verhalen vertellen over de gepasseerde gebeurtenissen in irak, de derde wereldoorlog, de tijd waarin er nog vlees kon worden gegeten, er maar 6 miljard mensen op deze aardbol leefden ipv 30 en ga zo maar door
idd, de tijd dat er nog vrijheden waren, voordat alles van ons werd afgepakt wat maar een beetje gevaarlijk was. omdat mensen blijkbaar het liefst zo klinisch mogelijk lang willen leven zonder enige risico'squote:Op woensdag 15 juli 2009 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De tijd dat we nog geen chip in onze bil hadden
En het enge is dat dit een reële mogelijkheid isquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
idd, de tijd dat er nog vrijheden waren, voordat alles van ons werd afgepakt wat maar een beetje gevaarlijk was omdat mensen het liefst zo clinisch mogelijk lang willen leven zonder enige risico's te nemen
als je op je kont blijft zitten op de momenten dat het ertoe dient wel ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
En het enge is dat dit een reële mogelijkheid is
Oke, ik moest dus wel heel erg lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
Allure, als je nu niet moest lachen, is mijn liefde voor jou over. Definitief.
\quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je op je kont blijft zitten op de momenten dat het ertoe dient wel ja.![]()
soms zou ik wel willen dat ik beter op de hoogte was van zaken, het kan gewoon zo zijn dat er momenteel in den haag door een gare christen een of andere wet wordt aangenomen die het begin kan zijn van zo een dode en troosteloze samenleving
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Salah-al-Din het volgende:
Stelen Marokkanen ook van elkaar?
Met andere woorden, heeft het wel of geen zin om een Marokkaans vlaggetje op m'n auto te plakken?
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef HeldenHart het volgende:
ikzelf heb een krulstaart ipv tennisbal op de trekhaak, 2 grote roze flaporen ala dumb&dumber op het dak, en als autoalarm geknor.
Ik wist wel dat het nog lang niet over kan zijn tussen ons.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik moest dus wel heel erg lachen. Het begon al bij zijn motivational posters in zijn kantoor
.
new world orderquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
\
De New World Order is al in werking gezet... het is nu alleen nog maar een kwestie van tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |