Oh, is ie ergens te zien?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef Linda2205 het volgende:
MeNicole, wat een prachtig blond jongetje heb je gekregen! Leander
Nee, niet meer. Maar ik had de foto al wel gezien, alleen nog niet gereageerdquote:
Oh jammerquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Maar ik had de foto al wel gezien, alleen nog niet gereageerd
Ga lekker zelf beginnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:37 schreef Nijna het volgende:
Alweer een nieuw topic... dan ook een vers beebje...? Wie gaat er aan de slag dames?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef Poppejans het volgende:
Aah Sisqo op Sorbo's buik, zo schattig![]()
![]()
Tot ze hem horen spinnen. Het is een vreselijke softie, maar wel een dikke 6,5 kilo softie!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef miss_sly het volgende:
huupje verlof
Sorbootje, die katWow, ik geloof niet dat er iemand in de buurt van je buik durft te komen
Nou idd, vooral dat laatste dus... ik had gewoon ijdele hoop dat het ijzertekort zou zijn (maar ik zit altijd goed in mijn ijzerquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:18 schreef huuphuup het volgende:
Asyniur goedgekeurd bij de vkwat een mooi hb-gehalte!
jammer dat je je nog steeds zo rot voelt. Soms is er idd gewoon geen duidelijke oorzaak voor maar dat maakt het vind ik vaak enkel maar rotter omdat je er dan ook niet echt iets concreets aan kunt doen.
Mijne werd toch ook wel emo hoor, zo schattig vind ik dat, van die grote stoere mannen die dan toch wel heel blij zijn met datquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou idd, vooral dat laatste dus... ik had gewoon ijdele hoop dat het ijzertekort zou zijn (maar ik zit altijd goed in mijn ijzer) en dan was het snel 'opgelost'.
Maar ja, ik probeer wel te genieten hoor! Nog 2 dagen en dan hebben we de echo!
Ow en ik hadwat echo foto's laten zien over wat hij kan verwachten vrijdag en je ziet dan echt wel al een soort van minimensje Hij: ik zie een vlek
![]()
![]()
Wedden dat ie vrijdag bijkans gaat huilen?![]()
Ff snel een reactie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:38 schreef martine1984 het volgende:
Ff een ander vraagje:
Ik heb af en toe een tintelend gevoel aan de bovenkant van mn buik, vlak onder mn borsten. Dat houd dan een tijdje aan. Een heel raar gevoel. Herkent iemand dit?
Ben effe lui, maar dit wilde ik ook zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Karin ging volgens mij met DVD naar de opa's en oma's om de echo te laten zien
Aoraki, fijn dat alles goed was.
Fijn!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef DuchessX het volgende:
Ik was bij de vk, ons meisje is helemaal ingedaald en ligt vast in mijn bekken!Het voelt voor mij als een giga mijlpaal op de een of andere manier
En oh ja mijn ijzerwaarde was 6.1, nog steeds te laag, dus nu ga ik 2 ipv 1 ferrograd slikken. Hopelijk helpt het
Jaaaquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Alleen die ijzer he? Geen wonder dat je zo moe bent...
Sssst, bij mij is het gewoon na 16 weken overquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:42 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Stom ijzergedoeBen al de hele zwangerschap zo ontzettend moe, telkens hopen dat het overgaat na 12 weken, 16 weken, 20 weken...maar dus niet hé
Het is niet pijnlijk, niet ernstig, maar het belémmert me gewoon zoveel in de dingen die ik wil doen/kan doen. 2x op een dag terug naar bed om te slapen is inmiddels heel gewoon hier
Word er zó sjagrijnig van. Maar ik wil ook weer niet klagen, want ik lees hier af en toe dingen waarvan ik God op mijn blote knietjes dank dat ik daar geen last van heb of dat ik blij ben dat mij dat bespaard is gebleven.
VK zei al dat ik na de bevalling wrs ook nog moe zal zijn en die pillen een aantal maanden moet slikken. Nou ja als ze dan eindelijk maar es gaan helpen want ik wil straks wel optimaal met mijn meisje bezig kunnen zijn
Zo nu genoeg over mij hoor, jij bent ook veel moe las ik, maar het lag dus niet aan je ijzer.Hopelijk trekt het nog weg of kom je erachter waar het wel aan ligt
Túúúúúúúrlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Sssst, bij mij is het gewoon na 16 weken overkop in het zand steekt
Oh ja natuurlijk, ik zal morgen in gedachten veel bij je zijn. Heel veel sterkte meiskequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
vrouwtje-theelepel, ik weet niet of je hier nog mee leest, maar ik wil je heel, heel veel sterkte wensen voor morgen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Eerst even dit, daarna bijlezen
Ons mooie babietje:
[ afbeelding ]
Oeh, ik wist helemaal niet dat jullie niet weten wat het geslacht is, wat knap dat je je nieuwsgierigheid kan bedwingen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Al was bij ons beiden de eerste gedacht toen we baby in beeld zagen: dat is een jongen...
Nou ja, ik wilde badolie en zij raadde het af, maar ze kon dus niet precies zeggen waarom. Overigens heb ik net heerlijk in de lavendel palmolive gezeten, die ruikt zo lekker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:45 schreef DuchessX het volgende:
Ow geen lavendelolie gebruiken? In bad bedoelde ze of helemaal niet, ook niet voor op je kussen (kalmerend) of om te masseren? Ik hoorde juist andere dingen?
Anyway, geniet lekker van je bad
I know! omgquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Nijna het volgende:
Duch, ik ga uit van augustus... maar we zullen zien. Overigens komt augustus natuurlijk ook elke dag weer een dag dichterbij....
Karin, ik dacht gelijk aan een jongetje toen ik dat koppie zag... maar jullie weten het dus niet lees ik... ben benieuwd wat het is. Mooie foto trouwens, echt al heel echt.
Getver dat thuiskomen is dan wat minder...
Die 2e foto vind ik ook jongensachtig...
Poppejans, veel gluurplezier morgen!
En nu ga ik tukken, trusten.
Wauw wat een supermooie echo is dit Karin!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Eerst even dit, daarna bijlezen
Ons mooie babietje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |