Jeeeeeejj, MeNicole, gefeliciteerd, wat ontzettend leuk!! Héél veel geluk voor jou, je lief en de kleine hummel
Poppejans, oeh, jullie maken er een verassing van, spannend! Ik ben benieuwd hoor

Moet ik wel lang wachten eer ik weet of ik het goed heb bij jou of niet (al hoop ik op die spoiler, dan ga ik je posts heel hard in de gaten houden, haha

), ik had al gezegd dat ik bij jou heel erg een meisjesgevoel heb toch?
BJ, dat gaat hard he? Dat betekent dat jij ook helemaal niet meer zo lang hoeft te wachten trouwens

Wil jij eigenlijk weten of het een jongetje of een meisje is?
Panda en Innepin, whoohoo, onze nieuwe lijsttrekkers!

Da's toch wel weer confronterend na zoveel kop-in-het-zand-politiek te hebben bedreven denk ik, Innepin?

Lily, vervelend dat je niets hebt gehoord van je VK, dat zou mij eigenlijk ook wel een beetje dwars zitten. En ja, als bij deze zwangerschap je behoeften zijn veranderd kan iemand bij wie je de vorige keer heel tevreden was nu misschien niet meer zo goed bij je passen? Ik vind het in elk geval geen vreemde vraag hoor, doordat de 20-wekenecho er bij mij tussendoor zit zie ik mijn VK ook heel lang niet, maar terwijl we dat afspraken heeft ze me wel 3 keer op het hart gedrukt dat ik áltijd mag belln om nog een afspraak tussendoor te maken omdat ik dat fijn vind, iets wil weten of gewoon omdat ik het hartje nog een keertje wil horen. Vond ik superrelaxed van haar

Ondertussen heb ik zonet ook nog even mijn VK gebeld over een eventuele griepprik en de pijn die ik telkens in mijn rug heb en ik heb duidelijke, goed toepasbare adviezen gekregen. Blij mee! Op naar morgen dus maar (ik slaap verder alleen maar, dus dat is snel al denk ik) en dan kijken of ik gelijk heb of mijn lief. Ik heb namelijk heel erg het gevoel dat wij een jongetje krijgen, terwijl manlief er absoluut van is overtuigd dat het een meisje wordt. Ben toch wel nieuwsgierig en vind het stiekum wel jammer dat ik nu ziek ben, anders konden we meteen ff naar de winkel om -net als Ymme

- weer wat leuke pakjes te kopen

Ik had al helemaal tegen lief gezegd "áls het een meid wordt wil ik per direct naar de H&M om álle Hello Kitty-pakjes te kopen die ik kan vinden!" maar die vlieger gaat even niet op. Och, dit weekend is ook goed

(zo, duffe doos ben ik, ik me maar afvragen waarom ik ineens niet meer mocht posten.. Haha, is gewoon het topic dicht

)