abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71015024
Duch, beeb in de startblokken . Balen van je ijzer, hopelijk helpt een extra pil om je toch net even wat energieker te gaan voelen. Wel goed om te weten dat het na de bevalling waarschijnlijk ook nog even zoet bent met die pillen en wellicht ook nog een tijdje moe zal zijn. Niet leuk, maar kan je je er wel vast op instellen.
Fake it till you make it...
pi_71015071
Nijna
Ben zoooo benieuwd wanneer jouw beebje besluit te komen
#geen
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:50:13 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71015142
duchess, fijn dat je beebje is ingedaald!
wel balen dat je de hele zw schap zo moe bent gewest!

ymme, lekker geshopt!

had karin dr 20-wk echo? ben benieuwd of het idd een meisje is, zoals ze dacht
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:00:58 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71015534
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:42 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Jaaa

Stom ijzergedoe Ben al de hele zwangerschap zo ontzettend moe, telkens hopen dat het overgaat na 12 weken, 16 weken, 20 weken...maar dus niet hé Het is niet pijnlijk, niet ernstig, maar het belémmert me gewoon zoveel in de dingen die ik wil doen/kan doen. 2x op een dag terug naar bed om te slapen is inmiddels heel gewoon hier Word er zó sjagrijnig van. Maar ik wil ook weer niet klagen, want ik lees hier af en toe dingen waarvan ik God op mijn blote knietjes dank dat ik daar geen last van heb of dat ik blij ben dat mij dat bespaard is gebleven.

VK zei al dat ik na de bevalling wrs ook nog moe zal zijn en die pillen een aantal maanden moet slikken. Nou ja als ze dan eindelijk maar es gaan helpen want ik wil straks wel optimaal met mijn meisje bezig kunnen zijn

Zo nu genoeg over mij hoor, jij bent ook veel moe las ik, maar het lag dus niet aan je ijzer. Hopelijk trekt het nog weg of kom je erachter waar het wel aan ligt
Sssst, bij mij is het gewoon na 16 weken over kop in het zand steekt
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:06:33 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71015745
vrouwtje-theelepel, ik weet niet of je hier nog mee leest, maar ik wil je heel, heel veel sterkte wensen voor morgen.
pi_71015761
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:00 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Sssst, bij mij is het gewoon na 16 weken over kop in het zand steekt
Túúúúúúúrlijk daar gaan we gewoon vanuit
#geen
pi_71015953
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
vrouwtje-theelepel, ik weet niet of je hier nog mee leest, maar ik wil je heel, heel veel sterkte wensen voor morgen.
Oh ja natuurlijk, ik zal morgen in gedachten veel bij je zijn. Heel veel sterkte meiske
#geen
pi_71016674
Eerst even dit, daarna bijlezen

Ons mooie babietje:

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71016720
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Eerst even dit, daarna bijlezen

Ons mooie babietje:

[ afbeelding ]

Sweet
pi_71016752
ff zwaaien vanuit mn heerlijk warme bad! Mn kast is al heel goed gelukt, maar nog lang niet af... en en en heulemaal geen hormonale uitbarstingen nodig gehad

(En er stond al wel n kast, maar die vond ik ineens niet handig meer. En aangezien er een raampje in die wand zit heb ik maar gewoon planken gekocht zodat ik daar iets omheen kom bouwen )
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 22:32:52 #61
5428 crew  miss_sly
pi_71016784
Mooooi Karin
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71016807
Ooh Karin, wat een plaatje

Vrouwtje_Theelepel, ik moest veel aan je denken vandaag... heel veel sterkte gewenst morgen, en de dagen die nog zullen volgen. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71016866
ohh karin, wat is ie mooi!! Op de vorige echo herkende ik Meike er zo in, maar nu vind ik dat ie echt n heel eigen gezichtje heeft! En jongenskoppie hoor, duidelijk Wat vonden jullie zelf qua gelijkenis?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71016989
Zo even snel bijgelezen, jullie zijn ook niet ongeduldig zeg!

De echo was zo leuk!
20 min ongestoord beebje kijken.
Kleintje was nu bijna 1500 gram, en wordt rond de geboorte ws zo'n 6 pond geschat.
We weten nog steeds niet of het een jongen of een meisje is. Willen we niet weten.
Al was bij ons beiden de eerste gedachte toen we baby in beeld zagen: dat is een jongen...
Nergens op gebasseerd natuurlijk. En gelijkenis, toch wel. Zelfde neusje en mondje als Meike. En vorm van het koppie. Vond het ook mooi om te horen dat het buikje mooi rond is, "de baby heeft het goed bij je"
Ben heel benieuwd, nog een week of 10 geduld opbrengen.

Guus veel succes morgen!
pi_71017108
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Al was bij ons beiden de eerste gedacht toen we baby in beeld zagen: dat is een jongen...
Oeh, ik wist helemaal niet dat jullie niet weten wat het geslacht is, wat knap dat je je nieuwsgierigheid kan bedwingen!
Ik dacht trouwens meteen aan een jongen toen ik deze foto zag, vind het een jongensgezichtje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71017163
Ik ga maar eens proberen te slapen man, ik vind het ZO retespannend morgen!
pi_71017249
Oh Karin wat een mooi Baby zeg!
En vrouwtje T. Ik zal denk ik morgen ook regelmatig aan je moeten denken net als de afgelopen dagen ... Wat erg nog steeds. Sterkte meid, ook aan je partner!
pi_71017424
Oh Poppejans gaat ook voor de echo morgen??? Veel plezier dan!
En natuurlijk is dat ook spannend!

En qua nieuwsgierigheid....die kan ik eigenlijk ook niet bedwingen. Tis dat mijn vriend er standvastig in is dat we het niet willen weten, anders had ik het nu wel geweten!

Beetje creapy, kwamen we thuis....hekken in de straat, beveiligingsmannetjes....dus maar even vragen wat er gaande was. Er heeft vanmiddag een gijzeling plaatsgevonden....op 100 meter afstand....ieh!
En op mijn vraag of het goed was afgelopen kon hij geen antwoord geven.
Gaat om een gezin met man/vrouw en 2 kids. Maar het gerucht gaat dat de kids bij opa en oma waren. en dat de vrouw uit het raam is gehaald door de brandweer, de man afgevoerd door de politie.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:50:10 #69
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71017577
Wat een mooie en duidelijke foto Karin Ik vind het ergens een heel romantisch en rustgevend plaatje.

Kom net van mijn werk. Ik had vorige week van de telecommedewerker die we hebben een opblaasbare bal gekregen. Kwam ik em vanmiddag tegen en raad es wat ie zegt: 'Hey die bal was niet om op te eten hoor!'
Mannen zijn zooooo niet glappig!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:54:09 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71017758
Oooohh, Karin, wat een gewéldige foto zeg! Supermooi en fijn gezichtje

Poppejans veel plezier en succes morgen, ben jij in de ochtend al aan de beurt?

Vrouwtje Theelepel, ik denk dat we morgen allemaal erg aan je zullen denken. Heel erg veel sterkte, ik zal een kaarsje branden voor jullie..

DuchessX, balen van je ijzer, ook omdat het nu duidelijk is dat je er ook na de bevalling nog mee zal moeten vechten. Ik hoop dat het in elk geval helpt dat er nu meer duidelijk is over wat je kunt verwachten zodat je niet telkens voor niets zit te wachten tot het klaar is..

Asyniur, bíjna aan de echo, wat fijn! Wat kun je naar zo'n moment toeleven he? Nog heel eventjes!

Nouja, ondertussen vallen mijn ogen letterlijk dicht, dus ik wens jullie allemaal een goede nachtrust en sweet dreams
3!
pi_71017765
ha Karin! hebben de opa's en oma's genoten?
wat een supermooie duidelijke foto!
ik ben heel benieuwd of het idd een ventje is
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:58:48 #72
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71017988
Ok, met half-dichte ogen toch nog even iets: Rocka, ik vergeet de hele tijd om jou sterkte te wensen met je pijnen, jémig, wat een bagger.. Gelukkig kan ik je nog wel feliciteren met je 26 weken (ondertussen ook al 27 zowat, tsssk!) anders was het helemaal zo'n negatief bericht. En die mannen moeten niet zeuren, ónze buiken gaan tenminste vanzelf weer weg

Zo, en nu écht /out.
3!
pi_71017997
Denken jullie ook allemaal een jongentje dan?
Ik zal nog wel even een fotootje uppen.
(al was dit de mooiste)
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:02:02 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71018127
Karin, ik heb geen idee. Maar het wordt absoluut een leuk smoeltje Mooi mondje ook, heel andere lipjes als mijn kotertjes.

Incantrix, bijna 29 wk hier
ennuh, ik trek het nog wel met mijn bekken hoor. Althans hoewel het nu denk ik wel erger is dan bij de eerste weet ik er beter op in te spelen.
Tnx! <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71018165
haha Rocka, ik denk dat het een baby wordt...is

Sterkte met je bekkenklachten, dat lijkt me echt RUK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')