Heb ik wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet behalve als je een buitendouche heb maar ik ga ervan uit dat zij geen buitendouche heeft dus kan het niet.
boem-dikkieeeeequote:
geenstijlquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Juicyhil, 't is niet de bedoeling dat je het strand vies achterlaat. Ruim je spullen op.
Moet je dr maar es aan ruiken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Juicyhil, 't is niet de bedoeling dat je het strand vies achterlaat. Ruim je spullen op.
Dan ga je morgen? Of is het dan ook al volgereserveerd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil naar Harry Potter, maar het is al vol.
Twee keer?quote:
hihiquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
Ah, dat dumpert-plaatje doet het ook al niet meer.![]()
De hele week?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil naar Harry Potter, maar het is al vol.
Is Sandy weer bezig geweest ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik photobucket eigenlijk alleen als ik per se een plaatje moet uploaden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat jij allemaal voor zooi in je fotoemmer hebt
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is Sandy weer bezig geweest ?
[ afbeelding ]
tinypic geeft de laatste tijd ook veel errorsquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik gebruik photobucket eigenlijk alleen als ik per se een plaatje moet uploaden.Dus of door hotlink-fails of doordat iets van m'n eigen pc komt.
Daarvoor gebruikte ik altijd tinypic, maar daar ben ik nu gebanned!En het ergste is dat alle plaatjes nu dus zijn verdwenen.
En nog erger is dat achter sommige van die oude links nu nieuwe plaatjes zijn verschenen.
Postte ik een keer een lekker wijf, werd het later door m'n ban opeens een plaatje van een emodude.
.. gebanned?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik gebruik photobucket eigenlijk alleen als ik per se een plaatje moet uploaden.Dus of door hotlink-fails of doordat iets van m'n eigen pc komt.
Daarvoor gebruikte ik altijd tinypic, maar daar ben ik nu gebanned!En het ergste is dat alle plaatjes nu dus zijn verdwenen.
En nog erger is dat achter sommige van die oude links nu nieuwe plaatjes zijn verschenen.
Postte ik een keer een lekker wijf, werd het later door m'n ban opeens een plaatje van een emodude.
ze verwijderen daar nakend materiaal .. 13.gifquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
tinypic geeft de laatste tijd ook veel errors
Ja, dat weet ik dus niet. Vast iets halfnakends gepost wat ze niet beviel ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
.. gebanned?
Wat had je uitgevreten dan?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Vast iets halfnakends gepost wat ze niet beviel ofzo.
Nee, vandaag. Maar morgen kan ik niet want dan heb ik een barbecue en vrijdag ga ik naar Frankrijk voor twee weken.. en als ik terugkom ga ik met een vriend mijn vrijkaartjes besteden aan Public Enemies.quote:
Andere stad proberen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Maar morgen kan ik niet want dan heb ik een barbecue en vrijdag ga ik naar Frankrijk voor twee weken.. en als ik terugkom ga ik met een vriend mijn vrijkaartjes besteden aan Public Enemies.
Balen zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Maar morgen kan ik niet want dan heb ik een barbecue en vrijdag ga ik naar Frankrijk voor twee weken.. en als ik terugkom ga ik met een vriend mijn vrijkaartjes besteden aan Public Enemies.
Ik ga zaterdag voor 2 weken naar Frankrijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's eigenlijk met alles wat meerdere delen/seizoenen duurt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met Harry Potter.
Ik vond het machtig mooi om te zien maar het raakt een beetje uitgeperst nu.
Tis vooral dat et zoveel slechter is dan de boekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
Jawel, maar ik wilde in Spijkenisse want daar heb ik bonnen voor. Pathé de Kuip zou wel een optie zijn maar dan moet ik met de metro naar Wilhelminaplein en dan nog eens met de tram naar De Kuip. om 20:00, 20:30 en 21:30 uur.. Schouwburgplein hebben ze alleen nog om 22:00 en als ik dan nog naar huis moet gaat het enorm falen want dan moet ik de nachtbus pakken met mijn twaalfjarige zuster en dat vind ik geen succes. Dunno.. misschien papa en mama lief aankijken om om 20:00 uur met zijn allen te gaan..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Balen zeg.
Ik wil zaterdag gaan, misschien toch maar reserveren.Zijn er niet meer biossen, of heb je er al meer geprobeerd?
Ik dacht bij Toulouse maar we gaan dus naar Bretagne, jij?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag voor 2 weken naar Frankrijk.![]()
Woar ga jij heen in stokbrodenland?
Ik kan me niet concentreren bij die boeken. Ik heb 3 delen liggen, ben deel 1 maar voor de helft doorgekomen omdat ik me er niet in kon verplaatsen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tis vooral dat et zoveel slechter is dan de boeken
In de Cinemec draait ie vanavond 2x in de XL zaal (1028 stoelen) en beide voorstelling zijn zo goed als uitverkocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Balen zeg.
Ik wil zaterdag gaan, misschien toch maar reserveren.Zijn er niet meer biossen, of heb je er al meer geprobeerd?
Dordonje ofzo. Geen idee hoe je het schrijft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde in Spijkenisse want daar heb ik bonnen voor. Pathé de Kuip zou wel een optie zijn maar dan moet ik met de metro naar Wilhelminaplein en dan nog eens met de tram naar De Kuip. om 20:00, 20:30 en 21:30 uur.. Schouwburgplein hebben ze alleen nog om 22:00 en als ik dan nog naar huis moet gaat het enorm falen want dan moet ik de nachtbus pakken met mijn twaalfjarige zuster en dat vind ik geen succes. Dunno.. misschien papa en mama lief aankijken om om 20:00 uur met zijn allen te gaan..
[..]
Ik dacht bij Toulouse maar we gaan dus naar Bretagne, jij?
Dat laatste dan maar, met je zusje samen een front vormen moet dat toch wel lukken!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde in Spijkenisse want daar heb ik bonnen voor. Pathé de Kuip zou wel een optie zijn maar dan moet ik met de metro naar Wilhelminaplein en dan nog eens met de tram naar De Kuip. om 20:00, 20:30 en 21:30 uur.. Schouwburgplein hebben ze alleen nog om 22:00 en als ik dan nog naar huis moet gaat het enorm falen want dan moet ik de nachtbus pakken met mijn twaalfjarige zuster en dat vind ik geen succes. Dunno.. misschien papa en mama lief aankijken om om 20:00 uur met zijn allen te gaan..
[..]
Met gn. Was opzich ook wel zelf te bedenken, toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dordonje ofzo. Geen idee hoe je het schrijft.![]()
Vorige keer waren we in Normandië.
Oh ja in de Cinemec echt daar ja?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de Cinemec draait ie vanavond 2x in de XL zaal (1028 stoelen) en beide voorstelling zijn zo goed als uitverkocht.
Hmm, kan me herinneren dat je nog een keer zoiets had.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef Zotheid het volgende:
Dit is pas de eerste keer dat ik vergeet dat ik een lapo had.
Ik drukte op "Invoeren" en ging daarna gelijk weg.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Met gn. Was opzich ook wel zelf te bedenken, toch.
Ik ga eigenlijk ook alleen maar zodat ik ze allemaal gezien heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
Dordogne. Daar ben ik ook geweest... toen ik 6 was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dordonje ofzo. Geen idee hoe je het schrijft.![]()
Vorige keer waren we in Normandië.
Mja, achteraf gezien had ik het ook kunnen 'googlen'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Met gn. Was opzich ook wel zelf te bedenken, toch.
Cinemecquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh ja in de Cinemec echt daar ja?![]()
Je kunt blij zijn dat je nog postrechten heb jongeman!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef Zotheid het volgende:
Dit is pas de eerste keer dat ik vergeet dat ik een lapo had.
Ik drukte op "Invoeren" en ging daarna gelijk weg.
Dat is vast iemand anders geweest.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, kan me herinneren dat je nog een keer zoiets had.Maar ja, boeiend.
quote:
Het antwoord is: "NEE WE GAAN NIET NAAR HARRY POTTER VANAVOND. WE GAAN VRIJDAG OP VAKANTIE IK MOET NOG INPAKKEN EN SCHOONMAKEN EN JULLIE VUILE WAS WASSEN. NEE!"quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat laatste dan maar, met je zusje samen een front vormen moet dat toch wel lukken!
Sorry Krentenbol.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt blij zijn dat je nog postrechten heb jongeman!
Eens. Dat wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal ik wel vaker fout hebben gedaan / blijven doen. Omdat ik ergens 'opzich' er gewoon beter uit vind zien.
'Nou ik vond er vanaf deel II al geen zak meer aan maar ik heb ze wel allemaal gezien!'quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk ook alleen maar zodat ik ze allemaal gezien heb.![]()
Sorry is niet genoeg jongeman!quote:
Huh, waar dat dan weer?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
IQM, ben jij soms de vriendin van IQM?![]()
Je bent opeens verdomd meelevend geworden.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het antwoord is: "NEE WE GAAN NIET NAAR HARRY POTTER VANAVOND. WE GAAN VRIJDAG OP VAKANTIE IK MOET NOG INPAKKEN EN SCHOONMAKEN EN JULLIE VUILE WAS WASSEN. NEE!"
Hoezo durf je niet met je zusje van 12 met de bus te gaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het antwoord is: "NEE WE GAAN NIET NAAR HARRY POTTER VANAVOND. WE GAAN VRIJDAG OP VAKANTIE IK MOET NOG INPAKKEN EN SCHOONMAKEN EN JULLIE VUILE WAS WASSEN. NEE!"
Wat is er vekeerd aan 'opzich'?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal ik wel vaker fout hebben gedaan / blijven doen. Omdat ik ergens 'opzich' er gewoon beter uit vind zien.
Gisternacht was et een stuk vermakelijker jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
IQM, ben jij soms de vriendin van IQM?![]()
Je bent opeens verdomd meelevend geworden.
Ik had dat ook een beetje met Prison Break. Het werd slechter, maar aangezien het toch het laatste seizoen zou zijn, heb ik het maar afgekeken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
'Nou ik vond er vanaf deel II al geen zak meer aan maar ik heb ze wel allemaal gezien!'
Krentenbol.quote:
Zo, dat is een best afgericht zusje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil best met Kb. gaan dineren maar ze heeft het nogal druk als ik dr mee vraag.quote:
Jaaaa!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
'Nou ik vond er vanaf deel II al geen zak meer aan maar ik heb ze wel allemaal gezien!'
Dat hoor ik vaker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gisternacht was et een stuk vermakelijker ja
Harry Potter kan ik me voorstellen, maar mensen die naar de bios gaan voor een film als Bruno of welk andere (romantische)comedy dan ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef Syb-rund. het volgende:
zijn er serieus mensen op de wereld die helemaal naar de bios gaan voor harry potter, waar gaat het heen
Wie wilt er nou 'dineren' bij Jopie's vreettent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil best met Kb. gaan dineren maar ze heeft het nogal druk als ik dr mee vraag.
oh, was iqm alweer onterecht aan het zwieberen met zijn internetpiemel bij een of ander meningsverschilquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gisternacht was et een stuk vermakelijker ja
quote:
Wat heb ik te zoeken in Lloret?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo zit jij daar ook niet dan?
HEUY IK HEB HEUL WEL SMOAK JOAH!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie wilt er nou 'dineren' bij Jopie's vreettent.
Bruno & romanstische komedie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Harry Potter kan ik me voorstellen, maar mensen die naar de bios gaan voor een film als Bruno of welk andere (romantische)comedy dan ook.Sommige films moet je gewoon groot zien, maar bij comedy... nee.
Ik vind dat zo lame, dan gaat ze schreeuwen tegen iedereen om elk klein dingetje.quote:
Mhoaw, wil m'n zusje nog even uit het nachtleven houden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo durf je niet met je zusje van 12 met de bus te gaan? Kinderen van 12 worden tegenwoordig al compleet uitgewoond voor een bubblegum lolly, hoor. Doodnormaal.
Ik ga juist vooral voor comedy's naar de bios.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Harry Potter kan ik me voorstellen, maar mensen die naar de bios gaan voor een film als Bruno of welk andere (romantische)comedy dan ook.Sommige films moet je gewoon groot zien, maar bij comedy... nee.
Ik heb toch een abonnement, dus waarom zou ik er geen gebruik van makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zeg nou zelf, als je de keuze moet maken tussen een week met mij optrekken of uit gaan eten met ZH, zou ik het ook wel weten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil best met Kb. gaan dineren maar ze heeft het nogal druk als ik dr mee vraag.
klopt , als het nou horrors zijn of actie dingen dan heeft zo ontiegelijk scherm met keihard geluid nog wat nut.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar komt het uiteindelijk op neer ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh, was iqm alweer onterecht aan het zwieberen met zijn internetpiemel bij een of ander meningsverschil
Nouja goed, als jij met de bus gaan als 'nachtleven' ervaartquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lame, dan gaat ze schreeuwen tegen iedereen om elk klein dingetje.![]()
[..]
Mhoaw, wil m'n zusje nog even uit het nachtleven houden.
Public Enemies en Inglorious Bastards zou jij ook wel voor naar de bioscoop gaan hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei OF, niet &.quote:
Maakt ook alvast een lekkere sfeer voor de vakantie dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lame, dan gaat ze schreeuwen tegen iedereen om elk klein dingetje.![]()
[..]
Hotel Des Indes biatch!quote:
Ja, oke. Maar na die week dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zeg nou zelf, als je de keuze moet maken tussen een week met mij optrekken of uit gaan eten met ZH, zou ik het ook wel weten.
Normaal pakt ze een week van te voren alle koffers in en dan nog gaat ze tekeer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maakt ook alvast een lekkere sfeer voor de vakantie dan.
Had je oma ook zoveel plezier?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef Zotheid het volgende:
Mijn leukste en meest romantische bioscoop ervaringen waren bij The Holiday en Spiderman 2. Hoewel ik vooral van de laatste heel weinig gezien heb.
Alleen met jou ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Public Enemies en Inglorious Bastards zou jij ook wel voor naar de bioscoop gaan hoor.
Slapen mensen op een festival dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef Zotheid het volgende:
IK heb gisteren een tent gekocht voor naar Sziget.
Biatch zit niet in de naam.quote:
Ik vind het plotselinge verschil altijd zo mooi. De laatste uren volle stressquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Normaal pakt ze een week van te voren alle koffers in en dan nog gaat ze tekeer.
Ik moet nog een tent hebben voor Lowlands of ik moet iemand even lief aankijken zodat ik bij hem in de tent kanquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef Zotheid het volgende:
IK heb gisteren een tent gekocht voor naar Sziget.
Ik heb al iemand.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen met jou ja.
Nah, er zijn wel uitzonderingen natuurlijk, maar een Bruno of de zoveelste American Pie ripoff hoeft van mij niet zo in de bios.
De laatste film die ik in de bios heb gezien was Journey to the Center of the Earth in 3Dwas wel erg gaaf.
Precies het trio bands waar ik nog niet dood op een concert van gevonden zou willen wordenquote:The Killers Heracles Almelo Real Madrid
20.7 U2 Amsterdam ArenA | 9.9 Coldplay Goffertpark
Nee, ze is nogal doof en bijziend dus moest ik alles nog eens hardop uitleggen.quote:
Dat schijnt heul geen opgave te zijn als vrouw zijnde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet nog een tent hebben voor Lowlands of ik moet iemand even lief aankijken zodat ik bij hem in de tent kan![]()
Hihiquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef Siniti het volgende:
Mijn god wat zijn sommige mensen onterecht trots op hun ondertitels, kijk dit exemplaar:
[..]
Precies het trio bands waar ik nog niet dood op een concert van gevonden zou willen worden
Gelukkig slaap ik ook de hele reis. Daarom ben ik wat films aan het downloaden die ik dan op mijn laptopje kan kijken via de boxen in de auto.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het plotselinge verschil altijd zo mooi. De laatste uren volle stress![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, en dan uren in de auto zitten.
![]()
50 euro op wat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zou zomaar 50 eu schelen idd.
Je mag bij mij op de personeelscamping.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet nog een tent hebben voor Lowlands of ik moet iemand even lief aankijken zodat ik bij hem in de tent kan![]()
Ik hoop het. Lowlands is een must voor een eigen tent dacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat schijnt heul geen opgave te zijn als vrouw zijnde.
!!!CONTRADICTIE!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik ook de hele reis. Daarom ben ik wat films aan het downloaden die ik dan op mijn laptopje kan kijken via de boxen in de auto.
En dan na 5minuten weer voor de deur staan om te kijken of het strijkijzer wel uitstaatquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het plotselinge verschil altijd zo mooi. De laatste uren volle stress![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, en dan uren in de auto zitten.
![]()
Ik heb dat gesprek pas dinsdag. Ik deed een Bt-tje.quote:
dan ga ik me ook inschrijven, kunnen we samenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek pas dinsdag. Ik deed een Bt-tje.
Mijn eerste zin was sarcasme. Geen contradictie in deze post.quote:
Waarzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
50 euro op wat?
[..]
Je mag bij mij op de personeelscamping.
Maar goed, die tent die wij hebben, genoeg voor 4 man, was maar 30 euro.
Dat lijkt mij leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
dan ga ik me ook inschrijven, kunnen we samen
Ken je het stadshart in Zoetermeer? Daar zit tegenover de Bristol een beddenwinkel met tentjes vanaf 9,95.quote:
Dat is Brothers On a Hotel Bed van DCFC.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Wat voor muziek zit er onder deze trailer (vanaf 0:56)?
Stiekem niet maar het is wel mooie muziek.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is Brothers On a Hotel Bed van DCFC.
Via de boxen in de auto, en dan een hele irritante film gaan kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik ook de hele reis. Daarom ben ik wat films aan het downloaden die ik dan op mijn laptopje kan kijken via de boxen in de auto.
Wat een reteslechte trailerquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Wat voor muziek zit er onder deze trailer (vanaf 0:56)?
Vorig jaar mei keek ik met mijn zusje 24 uur lang naar Family Guy.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Via de boxen in de auto, en dan een hele irritante film gaan kijken.
eensquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef Siniti het volgende:
Mijn god wat zijn sommige mensen onterecht trots op hun ondertitels, kijk dit exemplaar:
[..]
Precies het trio bands waar ik nog niet dood op een concert van gevonden zou willen worden
Eikel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stiekem niet maar het is wel mooie muziek.
Ik ook niet, maar op de een of andere manier spreekt deze film me heel erg aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een reteslechte trailer.
Ik kan Nederlandse films nog steeds niet serieus nemen.
Zwartboek en Soldaat van Oranje vind ik nog best goedquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een reteslechte trailer.
Ik kan Nederlandse films nog steeds niet serieus nemen.
Nee, ik luister nog steeds.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Eikel.Voor straf heb ik 'm snel afgezet.
Ik vind alleen Alles is liefde wel 'mwa'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zwartboek en Soldaat van Oranje vind ik nog best goed
Voor de rest ben ik ook niet echt een fan nee.
Dcfc heeft hele mooi muziek joah!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Eikel.Voor straf heb ik 'm snel afgezet.
I will possess your heart.quote:
Hihi. Goed zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik luister nog steeds.Klinkt namelijk best goed.
dat zijn zo ong de enige nederlandse films die ik ook zo kan bedenken, of tellen films van paul verhoeven ook mee?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zwartboek en Soldaat van Oranje vind ik nog best goed
Voor de rest ben ik ook niet echt een fan nee.
Die zijn Engels gesprokenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zijn zo ong de enige nederlandse films die ik ook zo kan bedenken, of tellen films van paul verhoeven ook mee?
quote:
I know.quote:
ah nederlands als in gesproken, ik dacht dat je doelde op afkomstig van nederlandersquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die zijn Engels gesproken
Oja Ciske de Rat is baas
Nog niet zo lang geleden hadden ze een optreden in Den Haag, 200 meter van mijn huis vandaan of zo, echt zonde dat ik dat gemist heb.quote:
Gesproken ja, met Nederlandse acteursquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah nederlands als in gesproken, ik dacht dat je doelde op afkomstig van nederlanders
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
Ik mis nog steeds een écht goede Nederlandse comedy.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vorig jaar mei keek ik met mijn zusje 24 uur lang naar Family Guy.
En die ken jij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
The Lake House is van een Nederlandse regisseur.
Hij spreekt wel goed Nederlands hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Alejandro_Agresti
Een immigrant dus
Ik heb niks tegen Paul de Leeuw of zo, maar die film is inderdaad al faal als je alleen de cover en de trailer ziet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:19 schreef Siniti het volgende:
Maar volgens mij is het dieptepunt van de Nederlandse cinema Spion van Oranje, en dat weet ik zonder die film te hebben gezien
Ik vind het jammer dat Paul de Leeuw zich hieraan verbond, want verder lijkt het me een grappige kerel met genoeg creatieve ideeën/uitingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Paul de Leeuw of zo, maar die film is inderdaad al faal als je alleen de cover en de trailer ziet.
Oeh, ja!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:24 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dees trouwens ook nog zien
http://www.imdb.com/title/tt1054606/
Obvious!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:24 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dees trouwens ook nog zien
http://www.imdb.com/title/tt1054606/
Dat maakt je nog geen Nederlander.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij spreekt wel goed Nederlands hoor.
Dat maakt je nog geen Nederlander. Dat maakt je een inwoner van Nederland.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft een Nederlands paspoort.
Een halfje dan, omdat ie relatief vroeg naar Nederland immigreerdequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft een Nederlands paspoort.
Wat maakt iemand volgens jou dan een Nederlander?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat maakt je nog geen Nederlander. Dat maakt je een inwoner van Nederland.
Blond haar en blauwe ogen. Heil Bobby!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat maakt iemand volgens jou dan een Nederlander?
Ik maak met jou ook geen Nederlander.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij familie van Gers?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is zo cliché. Bruin haar mag ook.quote:
quote:
WTFquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
http://s288.photobucket.com/albums/ll161/Bono123_2008/?action=view¤t=SV_A0036.flv
OMG! Remlof!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
Een Nederlands paspoort maakt je wel Nederlands. Je hebt dan toch de Nederlandse nationaliteit?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zei je vanmiddag ook alweer over serieus nemen...
zo daar had je er bijna voor gezorgd dat ik een oud topic ging doorlezen, gelukkig hield de gedachte dat ik een leven heb mij op het nippertje tegenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zei je vanmorgen ook alweer over serieus nemen...
Dat filmpje!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
http://s288.photobucket.com/albums/ll161/Bono123_2008/?action=view¤t=SV_A0036.flv
OMG! Remlof!
Hoe is je rapidshare limiet? Ik heb nog lekker heul veulquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik was hem echt net aan het downloaden in HD.![]()
Jij betaald voor RS?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe is je rapidshare limiet? Ik heb nog lekker heul veul![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook helemaal niet Nederlands zijn, laat staan spreken. So frum nauw on ai wil onlie tok in Ingliesj.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
Bobby is een Aziaat met een Nederlands paspoort, maakt je nog niet Nederlands Bobby.
Kutmarokkaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet Nederlands zijn, laat staan spreken. So frum nauw on ai wil onlie tok in Ingliesj.
je kunt gratis zon paid account krijgen he flapdrolquote:
Ja, maar dit is ook het laatste jaarquote:
Ik betaal voor usenet, download tenminste sneller.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ook het laatste jaarWant ze hebben de limieten fors naar beneden geschroefd. Ik heb nu liever Netload.
Sinds wanneer ligt Marokko in Azië?quote:
Tijdje al.quote:
Ik haal ook gewoon m'n max snelheid hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik betaal voor usenet, download tenminste sneller.
mediafire, ifolder, rapidshare, megaupload en badongo for the winquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:46 schreef Siniti het volgende:
Mensen die moeite doen om in een "community" te komen om sneller te downloaden![]()
Preciesquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mediafire, ifolder, rapidshare, megaupload en badongo for the win
Rapidshare is gewoon handig om snel even een album of filmpje ergens vandaan te trekken en natuurlijk ook voor HD filmsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mediafire, ifolder, rapidshare, megaupload en badongo for the win
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe is je rapidshare limiet? Ik heb nog lekker heul veul![]()
[ afbeelding ]
En dit komt uit de mond van iemand die Miley Cyrus luistert?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef Juicyhil het volgende:
Nu is die Peter Fox weer op de radiokudtplaat.
Radio luisterenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef Juicyhil het volgende:
Nu is die Peter Fox weer op de radiokudtplaat.
quote:
Sommige mensen zitten op het werk en kunnen niets anders, wellicht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Radio luisteren
Ik snap het niet, kan niet kiezen welke muziek er komt, reclames, nummers worden afgekapt, stom gelul van eoa kutdj er doorheen
Ik hoor het zachtjes, radio staat verderop, niet waar ik werk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Radio luisteren
Ik snap het niet, kan niet kiezen welke muziek er komt, reclames, nummers worden afgekapt, stom gelul van eoa kutdj er doorheen
klopt maar als je veel wilt downloaden kan je niet meer enkel op rapidshare rekenenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rapidshare is gewoon handig om snel even een album of filmpje ergens vandaan te trekken en natuurlijk ook voor HD films
Ik heb wel graag Skyradio op ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten op het werk en kunnen niets anders, wellicht.
jawel, zelf muziek meenemen enzo + kekke headphonesquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten op het werk en kunnen niets anders, wellicht.
Dan zijn die mensen die verderop radio luisteren paupersquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoor het zachtjes, radio staat verderop, niet waar ik werk.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat filmpje!
Er staat me iets van bij dat hij die niet graag op FOK! wilde hebben.
quote:
Nee, daarom heb ik Netload. Die hebben ook geen download limiet en het limiet per bestand is groter (400MB)quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt maar als je veel wilt downloaden kan je niet meer enkel op rapidshare rekenen
heeft ie ook a la rambo die resterende 30 jaar iedere engelssprekende persoon die de weg vroeg, om zitten leggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
Second Lieutenant Hiroo Onoda (小野田 寛郎 Onoda Hirō; born March 19, 1922) is a former Japanese army intelligence officer who fought in World War II, and did not surrender until 1974.
Dat vind ik flauw![]()
Gast zat gewoon 30 jaar op een eiland en dacht al die 30 jaar dat elk moment de geallieerden zijn eiland op konden komen
Was t maar een kutquote:
Skyradiooo!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb wel graag Skyradio op ofzo
Maar hier hebben we geen radio
dat hebben mediafolder en ifolder dus ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik Netload. Die hebben ook geen download limiet en het limiet per bestand is groter (400MB)
[ afbeelding ]
Oja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je krijgt 5GB per dag hè. Alleen ben ik out of schijfruimte aan het raken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroo_Onodaquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heeft ie ook a la rambo die resterende 30 jaar iedere engelssprekende persoon die de weg vroeg, om zitten leggen?
Ja, maar dan moet je wel mensen hebben die hun spullen daar op zetten, en dat is dan weer niet zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat hebben mediafolder en ifolder dus ook
Lekker aso.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jawel, zelf muziek meenemen enzo + kekke headphones
Ik heb 2 externe harde schijven, 1 van 300gb en een van 200gb in mijn mac mini zit 320gb en in mijn macbook 60gb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja.
Ja, dat probleem heb ik ook. heb al veel eraf moeten knikkeren.
[ afbeelding ]
En binnenkort komt seizoen 4 van Prison Break op HD waar ik dus geen ruimte meer voor heb.
whehequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroo_Onoda
Oh nee niet![]()
Gewoon een hele veldslag tegen de lokale bevolking gepleegd
Hun draaien tenminste niet de hele dag David Guetta en DJ Tiestoquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Skyradiooo!
Je blijft je daadwerkelijke geaardheid nog steeds ontkennen?
Hoi.quote:
wtf is daar aso aan? je valt er niemand mee lastigquote:
jeweetzellufquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe
ik weet ook meteen waarom jij dit weet; ''In 1981, an English progressive rock band Camel released a concept album "Nude", which derives from "Onoda", based on the story.''
"Zij" en na 4 uur krijg ik ook de kriebels van die muziek.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hun draaien tenminste niet de hele dag David Guetta en DJ Tiesto
Ik mis de tanden en het ene oog dat groter moet zijn dan het anderequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was een imitatie.
[ afbeelding ]
Heerlijk om in de auto op George Michael mee te zingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Zij" en na 4 uur krijg ik ook de kriebels van die muziek.
en dan al vol, wtf doe je met al die ruimtequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb 2 externe harde schijven, 1 van 300gb en een van 200gb in mijn mac mini zit 320gb en in mijn macbook 60gb.
Nee, maar als je collega's iets willen vragen of zo, moeten ze keihard schreeuwen. Maar goed, zal ook wel van iets van die dingen zijn die tegenwoordig blijkbaar normaal gevonden worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wtf is daar aso aan? je valt er niemand mee lastig
Naar die ogen moet je toch beter kijken nitwit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik mis de tanden en het ene oog dat groter moet zijn dan het andere
Gast.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heerlijk om in de auto op George Michael mee te zingen![]()
dus je wil zeggen dat hard klote muziek opzetten op de radio op werk niet asociaal isquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar als je collega's iets willen vragen of zo, moeten ze keihard schreeuwen. Maar goed, zal ook wel van iets van die dingen zijn die tegenwoordig blijkbaar normaal gevonden worden.We hadden hier ook zo'n stagiair die de hele dag z'n eigen muziek zat te luisteren, dat hebben we hem na een week afgeleerd. Asociaal pauper gedrag.
Verschil is te kleinquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Naar die ogen moet je toch beter kijken nitwit.
HD films downloaden. Wel opletten he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en dan al vol, wtf doe je met al die ruimte![]()
Eens met de bobmeister.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar als je collega's iets willen vragen of zo, moeten ze keihard schreeuwen. Maar goed, zal ook wel van iets van die dingen zijn die tegenwoordig blijkbaar normaal gevonden worden.We hadden hier ook zo'n stagiair die de hele dag z'n eigen muziek zat te luisteren, dat hebben we hem na een week afgeleerd. Asociaal pauper gedrag.
mijn excuus, ik heb de post waarschijnlijk over het hoofd gezienquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HD films downloaden. Wel opletten he.
Wie heeft het over hard?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat hard klote muziek opzetten op de radio op werk niet asociaal is
Films, muziek, foto's, zooi.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en dan al vol, wtf doe je met al die ruimte![]()
Haar proberen te overtuigen heeft geen zin.quote:
rare vraag, maar wat is er mis met even naar iemand toe lopen?quote:
Je vergeet Sasha Grey. Die snelle bewegingen in die filmpjes vragen om een hogere bitrate en dus grotere bestanden.quote:
Ik moest het toneel op, die pruik was nodig.quote:
* Siniti pakt popcorn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Haar proberen te overtuigen heeft geen zin.En als het je wel lukt, praat ze nooit meer tegen je.
Ik dacht dat het je zwart geverfde haar nog was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest het toneel op, die pruik was nodig.
Ik kan het wel met mijn haar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je zwart geverfde haar nog was.
En dat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vergeet Sasha Grey. Die snelle bewegingen in die filmpjes vragen om een hogere bitrate en dus grotere bestanden.
Het ligt er natuurlijk helemaal aan in wat voor werkruimte jij je bevindt, maar als je in een open ruimte zit waar meerdere mensen achter hun pc zitten en praten soms nodig is, vind ik het best asociaal om als enige met oordopjes in naar muziek te luisteren. Je sluit je zo af voor je collega's en zíj moeten opeens moeite doen om je te kunnen bereiken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
rare vraag, maar wat is er mis met even naar iemand toe lopen?
tevens kan ik ook gewoon muziek zachtjes luisteren, tenzij de radio tyfus hard staat dan ja, dan moet je ook je eigen muziek hard zetten om het nog te horen
Rare vraag, maar wat is er mis met gewoon beschikbaar zijn en dus geen oordoppen in waarmee je je afzondert van de rest?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
rare vraag, maar wat is er mis met even naar iemand toe lopen?
Dat moet je helemaal niet, je kan ook vragen of de radio zachter kan.quote:tevens kan ik ook gewoon muziek zachtjes luisteren, tenzij de radio tyfus hard staat dan ja, dan moet je ook je eigen muziek hard zetten om het nog te horen
Is dat wel zo verstandig als je zo gaat eten? Mijn moeder heeft liever niet dat ik snoep zo vlak voor het avondeten.quote:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Is dat wel zo verstandig als je zo gaat eten? Mijn moeder heeft liever niet dat ik snoep zo vlak voor het avondeten.
maarmaar.. je vind toch niet elke film super goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:10 schreef Siniti het volgende:
Das wel kut als je maar 80 gb ruimte hebt, moet alle films deleten als ik ze heb gezien
Dat kan ook ja. Ik gooi meteen alles wegquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maarmaar.. je vind toch niet elke film super goed.
de slechte gooi je gewoon weg, en de paar toppers houd je enzo
Ik heb op toneel gezeten, moest laatst op school shit opvoeren... "O je kan er nog wel een rol bijnemen, je hebt op toneel gezeten".. tekst in mn hoofd stampen in 3 minuten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bloemen en frutsels in haar.
Wat deed je op toneel dan? Bij een toneelvereniging oid.?
Ik vind het sowieso zo'n egoïstische houding. Kijk, in de trein of zo vind ik het wat anders, dat zijn doorgaans mensen waar je verder weinig mee van doen hebt, maar in een ruimte waar je collega's zitten die je mogelijk wat kunnen vragen is het gewoon asociaal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk helemaal aan in wat voor werkruimte jij je bevindt, maar als je in een open ruimte zit waar meerdere mensen achter hun pc zitten en praten soms nodig is, vind ik het best asociaal om als enige met oordopjes in naar muziek te luisteren. Je sluit je zo af voor je collega's en zíj moeten opeens moeite doen om je te kunnen bereiken.
Dat zou er nog bijkomen als je het in het OV erg vindquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso zo'n egoïstische houding. Kijk, in de trein of zo vind ik het wat anders, dat zijn doorgaans mensen waar je verder weinig mee van doen hebt, maar in een ruimte waar je collega's zitten die je mogelijk wat kunnen vragen is het gewoon asociaal.
Zolang het met fatsoenlijk volume is heb ik er geen problemen mee, wel als de halve coupé kan meegenieten van je herrie. Maar goed, OV kom ik toch niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zou er nog bijkomen als je het in het OV erg vind
als iemand hey syb zegt; dan doe ik automatisch mijn dopjes af, en dan kun je daarna je vraag stellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rare vraag, maar wat is er mis met gewoon beschikbaar zijn en dus geen oordoppen in waarmee je je afzondert van de rest?
[..]
Dat moet je helemaal niet, je kan ook vragen of de radio zachter kan.
Leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb op toneel gezeten, moest laatst op school shit opvoeren... "O je kan er nog wel een rol bijnemen, je hebt op toneel gezeten".. tekst in mn hoofd stampen in 3 minuten.
Of naar wildvreemden kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben mn oordopjes kwijt, dus ik kan niet in de trein muziek meer luisteren
Ik moet altijd naar buiten kijken, lezen, of met wildvreemden praten.
Heel soms heb ik mijn kinderen bij en praat ik met hen!
ik ook niet, als er niet van die flapdrollen zouden zijn met hun bakkes radioquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik zou ook geen oordopjes indoen op mn werk.
Het is ook mogelijk om naar een winkel te gaan (of zelfs online) en nieuwe dopjes te kopen, dan zijn de mogelijkheden weer eindeloos!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben mn oordopjes kwijt, dus ik kan niet in de trein muziek meer luisteren
Ik moet altijd naar buiten kijken, lezen, of met wildvreemden praten.
Heel soms heb ik mijn kinderen bij en praat ik met hen!
Ik kies graag een plek uit vanwaar ik zo min mogelijk mensen kan zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |