Oeh, een retrocasuaal beeld van de lokatie van het lijk. Nog geiler.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
M.a.w. de politie zocht toen wel degelijk goed genoeg maar toen was het lichaam er nog niet. Het lichaam kwam daar pas 8 jaar later. Als ik die paragnost was, zou ik dit bekrachtigen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, een retrocasuaal beeld van de lokatie van het lijk. Nog geiler.
Dat is waar echter om er nou blind vanuit te gaan dat het altijd het geval is mag wel een aanname genoemd worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef sangdrax het volgende:
Als je maar genoeg locaties van lijken zegt te weten heb je het altijd wel een keer bij het goede eind en kom je in de krant.
Die fart kwam ook even buurten bij mij jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig wacht op het bericht dat de paragnost de moordenaar was.
Een tegengeluid tegen wat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef jogy het volgende:
Het is een tegengeluid, of 'mag' je alleen alles afdoen als quatch maar andersom is het raar? Dat vind ik nou weer raar eerlijk gezegd. er wordt zo vaak geopperd dat politie er niks mee doet maar hieruit blijkt dat het toch niet het geval is.
Van de commentaren die gestrooid worden dat paragnosten nooit gebruikt worden of dus nooit nuttige informatie hebben geleverd in een onderzoek, duh.quote:
Heb je een zaak waar dat wel het geval is geweest dan ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Van de commentaren die gestrooid worden dat paragnosten nooit gebruikt worden of dus nooit nuttige informatie hebben geleverd in een onderzoek, duh.
"TERHORNE - Bij baggerwerk in het Prinses Margrietkanaal ter hoogte van Terhorne is dinsdagmorgen een lijk boven water gekomen"..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.regionieuws.nl(...)ermiste_Jouster.html
[..]
Er staat gewoon 'tussen' en niet bij de sluis om maar even een mier te pakken en ermee te gaan vrijen (). En in dus ook in de buurt van een brug.
Ze hebben ook nog nooit nuttige informatie geleverd. Dat er een lijk 8 jaar later ergens aanspoeld (op een te verwachten plek) doet hier niks aan af hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Van de commentaren die gestrooid worden dat paragnosten nooit gebruikt worden of dus nooit nuttige informatie hebben geleverd in een onderzoek, duh.
Het lijk stroomde daar ook pas 8 jaar later aan, iets wat vrijwel onvermijdelijk is.quote:ls de paragnost aangegeven heeft dat ze moesten zoeken in dat beken 'De Hoarne' bij Terhorne heb ik zelf niet de indruk dat hij daarvoor 'paranormale' capaciteiten moet hebben...
eerder zie ik het bijna als een 'volkswijsheidje', een vorm van eenvoudige boeren-logica...
wel, en dat heb ik ook aangegeven' denk ik dat het goed is dat de politie paragnosten inschakelt, juist voor zulke op het eerste gezicht erg logische vindplaatsen, maar waarvoor agenten meestal niet de moeite toee nemen (en in veel instanties, als er geen daadwerkelijke direkte aanwijzing is ergens te gaan deeggen ook geen 'logische onderbouwing' kunnen vinden; een paragnost kan een prima aanleiding zijn zulke dingen wél te doen)
Staat in de OP. Een paragnost die de politie een lokatie heeft aangewezen en uiteindelijk blijkt het lijk er ook nog te liggen. Dus de politie heeft de tip aangenomen, helaas niks gevonden maar uiteindelijk krijgt de paragnost dus wel gelijk. Minimaal geeft het bericht dus aan dat de politie wel eens luistert naar een paragnost.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je een zaak waar dat wel het geval is geweest dan ?
tenzij het lijk was begraven of nog in een vriezer lag of dat hij nog leefde of 1 van die vele andere mogelijkhedenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog nooit nuttige informatie geleverd. Dat er een lijk 8 jaar later ergens aanspoeld (op een te verwachten plek) doet hier niks aan af hoor.
[..]
Het lijk stroomde daar ook pas 8 jaar later aan, iets wat vrijwel onvermijdelijk is.
Acht jaar na dato ligt er een lijk. Op het moment dat de paragnost de "tip" gaf was deze niet erg nuttig en zonder "gave" met logisch redeneren ook wel te geven. Waarom kunnen paragnosten zelden een exacte locatie geven, en waarom zitten ze altijd fout als ze dat wel doen ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Staat in de OP. Een paragnost die de politie een lokatie heeft aangewezen en uiteindelijk blijkt het lijk er ook nog te liggen.
moet een paragnost een exacte landkaart eruit poepen met wanneer je naar links en naar rechts moet lopen tot je bij het lijk bent ? een gebied is beter dan NIKS , een paragnost is dan niet niet nuttig , jij moet je dan gewoon eens verdiepen in hoe het medium werkt en daarna iets ervan verwachten ipv alles afwijzen omdat het niet aan je verwachtingen voldoet .quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Acht jaar na dato ligt er een lijk. Op het moment dat de paragnost de "tip" gaf was deze niet erg nuttig en zonder "gave" met logisch redeneren ook wel te geven. Waarom kunnen paragnosten zelden een exacte locatie geven, en waarom zitten ze altijd fout als ze dat wel doen ?
Wat een goed plan !quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef Summers het volgende:
[..]
jij moet je dan gewoon eens verdiepen in hoe een medium werkt
vooral niet doenquote:
Oh ja dan ken ik er nog 1 "een stilstaande klok geeft nog 2x per dag de juiste tijd aan"quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:34 schreef gelly het volgende:
Is het niet interessanter om te bekijken hoe vaak paragnosten ongelijk hebben ?
Jup, en niets kan dat feit veranderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef Bastard het volgende:Feit blijft, paragnost X geeft de juiste plek aan
Nou nou, hij probeert er gewoon een draai aan te geven hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
En Mikielos, wat een ontzettende flauwe maar vooral ook zielige reactie, zo kun je alles wel wegredeneren.
Debunker die je bent.
Nee, zo kan ik niet alles wegredeneren. Alleen datgene wat geen 100% is(of zelfs geen 70,80 of 90%).quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
En Mikielos, wat een ontzettende flauwe maar vooral ook zielige reactie, zo kun je alles wel wegredeneren.
Debunker die je bent.
dan kan je net als die paragnost dat even aan de politie vertellen en meteen even aanwijzen waar de dader te vinden is .quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik niet alles wegredeneren. Alleen datgene wat geen 100% is(of zelfs geen 70,80 of 90%).
De butler heeft het gedaan overigens! :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |