Psies, waar bemoeit Gerda zich mee? Als Jan nog iets van zijn imago wil redden, komt 'ie gauw met een verklaring.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Nou ja, die hele mishandeling sloeg dus nergens op, want Jan heeft geen schrammetje
Ik denk trouwens niet dat Jan zijn moeder hiertoe heeft aangezet. Echt niet. Volgens mij heeft hij helemáál geen hekel aan Yo namelijk en vindt hij het allemaal wel best zo, nu ze elk een ander hebben.
Daar valt Yo dan op ,aan Wes zijn potenbroekie te zien... daar ging ik niet naast lopen hoor, je zak.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan eindigt uiteindelijk met Wim onder het Maximadekbed?
Trio met Jan Dulles en de zus zus zus zus zus van Jan Smit!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef FoXje het volgende:
Ik heb altijd al gezegd dat Jan meer van paling dan van mossel houdt
Echt wel ja,quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef Anniebab het volgende:
Nou nou nou ik kan ook niet ff weg he, gaan ze meteen vechten, ik kan goed begrijpen dat die arme Wim is doorgeslagen, echt zielig.
Die komt er niet, want hij heeft geen schrammetje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef Starlie het volgende:
Wil wel een foto zien van een zwaar gehavende Jan!
Als Jan dat al niet wil, dan Jaapie Buys wel. Het produkt Jan Smit, daar gaat zoveel poen in om. Hij is de mealticket van menig persoon...zijn imago beschermen is nogal van groot belang in deze, en zeker gezien zijn fanschare moet tot elke prijs worden voorkomen dat hij te boek staat als echtbrekende schuinsmarcheerder. Beter nog is hij een mama's kindje die het allemaal zo goed bedoelt...denk dat zijn fans het wel schattig vinden dat zijn onderbroeken nog door moeders worden gewassen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Nou ja, die hele mishandeling sloeg dus nergens op, want Jan heeft geen schrammetje
Ik denk trouwens niet dat Jan zijn moeder hiertoe heeft aangezet. Echt niet. Volgens mij heeft hij helemáál geen hekel aan Yo namelijk en vindt hij het allemaal wel best zo, nu ze elk een ander hebben.
Jan straks in een zomer voorbij, of welke andere geweldige titel de Tros er op plakt, ook in zo'n eng broekje te zien om het volk en masse naar C en A te lokken ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg het maar heur
HOMO
Jan heeft ook homo trekjes dus ik voorzie nog wel een wisseling
Ja maar hij zit nog vast....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef berney het volgende:
[..]
Echt wel ja,Ga naar m toe om hem te troosten dan.
en mag dan als dank naderhand het broekje van Wesley aantrekken ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan eindigt uiteindelijk met Wim onder het Maximadekbed?
Mwah. Ik weet het niet. Als 'idool' van meisjes kan je volgens mij beter te boek staan als mogelijk schuinsmarcheerder dan als mammieskindjes hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Als Jan dat al niet wil, dan Jaapie Buys wel. Het produkt Jan Smit, daar gaat zoveel poen in om. Hij is de mealticket van menig persoon...zijn imago beschermen is nogal van groot belang in deze, en zeker gezien zijn fanschare moet tot elke prijs worden voorkomen dat hij te boek staat als echtbrekende schuinsmarcheerder. Beter nog is hij een mama's kindje die het allemaal zo goed bedoelt...denk dat zijn fans het wel schattig vinden dat zijn onderbroeken nog door moeders worden gewassen.
Wat jammer nouquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die komt er niet, want hij heeft geen schrammetje.
nou ik zal je vertellen ik kom net uit t dorp.... en ik las t net hier pas...dus ze hebben t hier niet eens over, maar morgen weet ik uiteraard veel meer ,want dan werk ik en daar weten ze nog weleens wat..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:07 schreef Deisyy het volgende:
Annie (are you walking), hoe is de sfeer op de dijk vandaag?
Volgens mij heeft jantje smit dezelfde doelgroep als Frans Bauer (die is immers ook zo lekker gewoon gebleven), de sociale werkplaats dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet het niet. Als 'idool' van meisjes kan je volgens mij beter te boek staan als mogelijk schuinsmarcheerder dan als mammieskindjes hoor
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet het niet. Als 'idool' van meisjes kan je volgens mij beter te boek staan als mogelijk schuinsmarcheerder dan als mammieskindjes hoor
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:07 schreef berney het volgende:
Hopelijk bewaard Gerda de bonnetjes van de vakantie naar Spanje wel. Die zal vast wel niet door Liza betaald worden want dat is ook een golddigger.
Hm, ik heb juist het idee dat er maar een kleine groep vrouwen en meisjes gaat voor de 'gevaarlijke man' c.q. 'onbetrouwbare klootzak'. Ik denk dat het gros (waaronder ook veel trouwe huismoeders) Jan ziet als de onbereikbare bereikbare man. Zo lekker gewóón en aardig maar ook knap en rijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die soap draait niet meer, gelukkig, je kon je reet niet keren of er zat zon camera -eikel op je hielen hier.oprotten met die hap.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef Breakfast het volgende:
Maar dit soort smurrie laten ze in die Volendam-soap dan niet zien he? Nee, dat gaat dan over Nick die een nieuwe prullenbak gaat kopen met zijn vriendin, over de kleindochter van Piet Veerboot die een liedje inzingt in de studio, of over de BZN tribute band.
Onze eigenste Fok!-verslaggeefsterquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou ik zal je vertellen ik kom net uit t dorp.... en ik las t net hier pas...dus ze hebben t hier niet eens over, maar morgen weet ik uiteraard veel meer ,want dan werk ik en daar weten ze nog weleens wat..
Dit vind ik raar. Dit lijkt me hét gespreksonderwerp nu! Japio zit toch niet echt iets uit z'n paling te zuigen als afleidingsmanoeuvre?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou ik zal je vertellen ik kom net uit t dorp.... en ik las t net hier pas...dus ze hebben t hier niet eens over, maar morgen weet ik uiteraard veel meer ,want dan werk ik en daar weten ze nog weleens wat..
Ik heb meteen ff gestemd,.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_van_gerda_smit.html
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef THeeF het volgende:
Mensen,
Ik loop al tijden met het idee om een site om te zetten waar we al die paparazzi klootzakken zwart maken.
Een soort Privé/Shownieuws site over Evert Santegoeds en al die sensatie bewuste teringlijers..
Wie is er voor ?
/
Volendam bestaat niet alleen uit jan Smit en ik denk dat de mensen t moe zijn, voor je t weet staat hier weer een karavaan roddelpers op elke hoek,en er zijn al veel op vakantie hier .En ik ben nou niet echt een roddelkont die ff overal der neus in gaat steken,quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dit vind ik raar. Dit lijkt me hét gespreksonderwerp nu! Japio zit toch niet echt iets uit z'n paling te zuigen als afleidingsmanoeuvre?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een uitgelubberde buik!
En grote tanden.
let op komende herfst verliest de Tros de uitzend rechten en gaat het hele circus naar SBS toe en wordt het moddergooien live op de zender gebrachtquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef Breakfast het volgende:
Maar dit soort smurrie laten ze in die Volendam-soap dan niet zien he? Nee, dat gaat dan over Nick die een nieuwe prullenbak gaat kopen met zijn vriendin, over de kleindochter van Piet Veerboot die een liedje inzingt in de studio, of over de BZN tribute band.
nee die zuigt niet uit zijn paling ,japio isniet meer zo piep en flexibel....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dit vind ik raar. Dit lijkt me hét gespreksonderwerp nu! Japio zit toch niet echt iets uit z'n paling te zuigen als afleidingsmanoeuvre?
Hahaha! Kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor de bejaarden onder ons
Karin en Bart hadden daar een hooglopende discussie over in Big Brother 1
hilarisch
hiero!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef yyentle het volgende:
Bedank voor de OP.![]()
Ik mis alleen de keukenrol.![]()
[..]
Je mag die van mij wel hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Jij mot d'r echt niet hč?
Nou, ik wil ook wel zo'n uitgelubberde buik!
Zijn Jerry Springer en Steve al ingevlogen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let op komende herfst verliest de Tros de uitzend rechten en gaat het hele circus naar SBS toe en wordt het moddergooien live op de zender gebracht
Niemand neemt Gerda serieus, zo te zien!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ook, het verbaast me dat er zoveel pro Yo zijn.
Ja sommige wel ,maar ja ze heeft t gedaan en misschien is zij daar opgelucht door, of t de juiste weg was....ik l weet t niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onze eigenste Fok!-verslaggeefster![]()
Maar iedereen daar zal het open boekje van Gerda toch ook wel belachelijik vinden?
Mij niet. Vooral niet na die gęnante Gerda vertoning van gisteravond.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef berney het volgende:
Ik wel,quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand neemt Gerda serieus, zo te zien!
Had Viola Holt dit idee niet ook een half jaar geleden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef THeeF het volgende:
Mensen,
Ik loop al tijden met het idee om een site om te zetten waar we al die paparazzi klootzakken zwart maken.
Een soort Privé/Shownieuws site over Evert Santegoeds en al die sensatie bewuste teringlijers..
Wie is er voor ?
/
Daar heeft Gerda met haar diepte-interview voor gezorgdquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
ja ik ook , maar ja alle kleine beetjes helpen zei de mug en hij pieste in zee....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic ook al!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als Jantje zijn moer dankbaar is voor dit 'interview', of zelfs dat het afgesproken werk is.
Nu wordt de aandacht immers afgeleid van de situatie zoals hij is, namelijk dat hij vreemd is gegaan en een vrouw met kind van haar man af heeft gepakt.
Het imago hebben van een moederskindje is altijd nog beter dan dat van een echtbrekende schuinsmarcheerder...
Hier wordt volgens mij een sluw spelletje gespeeld, en het lijkt te werken. Jan blijft op een verbazingwekkende manier steeds buiten schot...
Nee , maar ik wet wel dat ie erg leuk is,als ie niet boos is dan.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef berney het volgende:
[..]
Daarna dan,
Ben jij nog vrijgezellig? Is Wim dan niet iets voor je?
Daar was niets mis mee ( al praatte ze alsof ze een paling aan het pijpen wasquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft Gerda met haar diepte-interview voor gezorgd
... en dat Jan niks over die afspraken aan zijn moeder durfde te vertellen, of dat niet wilde vanuit stil verzet. Ook niet achteraf.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef simmu het volgende:
dan zou me het me echt niks verbazen als j&j gewoon afspraken gemaakt hadden over het verdelen van spullen en dat dat moeders niet zint.
Wie zegt dat Yo die spullen niet (mede) zelf heeft betaald?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef berney het volgende:
[..]
Daar was niets mis mee ( al praatte ze alsof ze een paling aan het pijpen was)
De point is dat Yo een golddigger is, voor minstens 1 ton spullen meegenomen (gejat) heeft en dat vindt iedereen normaal
Moe Smit zei heel stellig dat Jan alles had betaald.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie zegt dat Yo die spullen niet (mede) zelf heeft betaald?
Dat zal ma gerust wel weten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan moeten we onszelf ook volgen, want we smullen er allemaal van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef THeeF het volgende:
Mensen,
Wie is er voor ?
/
Dit heb ik dus ook gehoord, maar ik weet er te weinig van om er over mee te praten, maarr t gerucht ging dat hij meer schuld had dan bezittingen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
Haar vader was dus inderdaad niet schatrijk, een praatjesmaker![]()
De man op de foto is de TROS directeur
[ afbeelding ]
Gerda, want zij heeft de bonnetjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is wat mama Smit zegt. En als dat inderdaad zo is dan is zij niet de aangewezen persoon om dit naar buiten te brengen. Ze had dit gewoon aan Jan over moeten laten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef berney het volgende:
[..]
Daar was niets mis mee ( al praatte ze alsof ze een paling aan het pijpen was)
De point is dat Yo een golddigger is, voor minstens 1 ton spullen meegenomen (gejat) heeft en dat vindt iedereen normaal
Wat is dit voor onzin?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Yo zonder gezichtsverlies gewoon naar Madrid en daar bij de TV gaan werken als vakvrouwquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja als je Yo nog geen eens de kerstballen gunt ...wat een viswijfquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft Gerda met haar diepte-interview voor gezorgd
Mooiste uitspraak vond ik toch: Acteren kan ze voor tien, maar ik hoef haar voorlopig niet te zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Eef999 het volgende:
Maar deze vond ik toch wel te grappig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik dus al 23 topics lang, nu eindelijk duidelijk?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |