Hahaha! Kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor de bejaarden onder ons
Karin en Bart hadden daar een hooglopende discussie over in Big Brother 1
hilarisch
hiero!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef yyentle het volgende:
Bedank voor de OP.![]()
Ik mis alleen de keukenrol.![]()
[..]
Je mag die van mij wel hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Jij mot d'r echt niet hè?
Nou, ik wil ook wel zo'n uitgelubberde buik!
Zijn Jerry Springer en Steve al ingevlogen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let op komende herfst verliest de Tros de uitzend rechten en gaat het hele circus naar SBS toe en wordt het moddergooien live op de zender gebracht
Niemand neemt Gerda serieus, zo te zien!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ook, het verbaast me dat er zoveel pro Yo zijn.
Ja sommige wel ,maar ja ze heeft t gedaan en misschien is zij daar opgelucht door, of t de juiste weg was....ik l weet t niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onze eigenste Fok!-verslaggeefster![]()
Maar iedereen daar zal het open boekje van Gerda toch ook wel belachelijik vinden?
Mij niet. Vooral niet na die gênante Gerda vertoning van gisteravond.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef berney het volgende:
Ik wel,quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand neemt Gerda serieus, zo te zien!
Had Viola Holt dit idee niet ook een half jaar geleden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef THeeF het volgende:
Mensen,
Ik loop al tijden met het idee om een site om te zetten waar we al die paparazzi klootzakken zwart maken.
Een soort Privé/Shownieuws site over Evert Santegoeds en al die sensatie bewuste teringlijers..
Wie is er voor ?
/
Daar heeft Gerda met haar diepte-interview voor gezorgdquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
ja ik ook , maar ja alle kleine beetjes helpen zei de mug en hij pieste in zee....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic ook al!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als Jantje zijn moer dankbaar is voor dit 'interview', of zelfs dat het afgesproken werk is.
Nu wordt de aandacht immers afgeleid van de situatie zoals hij is, namelijk dat hij vreemd is gegaan en een vrouw met kind van haar man af heeft gepakt.
Het imago hebben van een moederskindje is altijd nog beter dan dat van een echtbrekende schuinsmarcheerder...
Hier wordt volgens mij een sluw spelletje gespeeld, en het lijkt te werken. Jan blijft op een verbazingwekkende manier steeds buiten schot...
Nee , maar ik wet wel dat ie erg leuk is,als ie niet boos is dan.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef berney het volgende:
[..]
Daarna dan,
Ben jij nog vrijgezellig? Is Wim dan niet iets voor je?
Daar was niets mis mee ( al praatte ze alsof ze een paling aan het pijpen wasquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft Gerda met haar diepte-interview voor gezorgd
... en dat Jan niks over die afspraken aan zijn moeder durfde te vertellen, of dat niet wilde vanuit stil verzet. Ook niet achteraf.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef simmu het volgende:
dan zou me het me echt niks verbazen als j&j gewoon afspraken gemaakt hadden over het verdelen van spullen en dat dat moeders niet zint.
Wie zegt dat Yo die spullen niet (mede) zelf heeft betaald?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef berney het volgende:
[..]
Daar was niets mis mee ( al praatte ze alsof ze een paling aan het pijpen was)
De point is dat Yo een golddigger is, voor minstens 1 ton spullen meegenomen (gejat) heeft en dat vindt iedereen normaal
Moe Smit zei heel stellig dat Jan alles had betaald.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie zegt dat Yo die spullen niet (mede) zelf heeft betaald?
Dat zal ma gerust wel weten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan moeten we onszelf ook volgen, want we smullen er allemaal van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef THeeF het volgende:
Mensen,
Ik loop al tijden met het idee om een site om te zetten waar we al die paparazzi klootzakken zwart maken.
Een soort Privé/Shownieuws site over Evert Santegoeds en al die sensatie bewuste teringlijers..
Wie is er voor ?
/
Dit heb ik dus ook gehoord, maar ik weet er te weinig van om er over mee te praten, maarr t gerucht ging dat hij meer schuld had dan bezittingen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
Haar vader was dus inderdaad niet schatrijk, een praatjesmaker![]()
De man op de foto is de TROS directeur
[ afbeelding ]
Gerda, want zij heeft de bonnetjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is wat mama Smit zegt. En als dat inderdaad zo is dan is zij niet de aangewezen persoon om dit naar buiten te brengen. Ze had dit gewoon aan Jan over moeten laten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef berney het volgende:
[..]
Daar was niets mis mee ( al praatte ze alsof ze een paling aan het pijpen was)
De point is dat Yo een golddigger is, voor minstens 1 ton spullen meegenomen (gejat) heeft en dat vindt iedereen normaal
Wat is dit voor onzin?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Yo zonder gezichtsverlies gewoon naar Madrid en daar bij de TV gaan werken als vakvrouwquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja als je Yo nog geen eens de kerstballen gunt ...wat een viswijfquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft Gerda met haar diepte-interview voor gezorgd
Mooiste uitspraak vond ik toch: Acteren kan ze voor tien, maar ik hoef haar voorlopig niet te zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Eef999 het volgende:
Maar deze vond ik toch wel te grappig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik dus al 23 topics lang, nu eindelijk duidelijk?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het punt is dat Ma Smit de vuile was buiten hangt die alleen haar zoon en ex-schoondochter aangaat. Waar ze lekker buiten had moeten blijven of iig niet via de media had moeten spelen. En dan ook nog op een dusdanige debiele wijze dat je alleen maar met je vinger wijzend whehehehehe kunt roepen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef berney het volgende:
Allebei vreemdgegaan zo het lijkt, dus dat strepen we tegen elkaar weg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin?!
En Jan's imago dan? Of is het normaal dat hij zijn paling in getrouwde vrouwen douwt?
Dat zegt meer over de imago van de getrouwde persoon in kwestie die zijn paling maar al te graag in ontvangst nam.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin?!
En Jan's imago dan? Of is het normaal dat hij zijn paling in getrouwde vrouwen douwt?
Photoshop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Dat was echt het hoogtepunt (of juist dieptepuntquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Mooiste uitspraak vond ik toch: Acteren kan ze voor tien, maar ik hoef haar voorlopig niet te zien.
Toen viel ik écht van mijn bank van het lachen.
Yvonne ik geef toe dat ik in den beginne beter naar jou had moeten luisteren,...quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik dus al 23 topics lang, nu eindelijk duidelijk?!
Staat nu ook in de prive:quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Mooiste uitspraak vond ik toch: Acteren kan ze voor tien, maar ik hoef haar voorlopig niet te zien.
Toen viel ik écht van mijn bank van het lachen.
En ook:quote:Met haar zonnebril op en de enorme wandeling die ze maakte toen ze het huis verliet, krijgt ze voor acteren een dikke tien van me. Maar ik hoef haar nooit meer te zien.
quote:Soms hoorde ik haar aan tafel vertellen over haar vader. Zo van; En daar heeft hij ook negen hotels...
Dan zei ik; Hoor eens hier Yolanthe, van iedereen hier in de kamer zijn wij de enigen met een eigen huis. Dat van Jan is gedeeltelijk van de bank. Met hard werken hebben we dit verdiend en de rest moeten we allemaal afwachten. En verder wil ik daar niets over zeggen.
ik heb het beddengoed wat ook weg was al wel gevondenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Eef999 het volgende:
Maar deze vond ik toch wel te grappig![]()
[ afbeelding ]
Nou, ze kregen zoveel mensen over de vloer! En een gastendoekje wordt in Volendam na één keer gebruik in de was gegooid!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef mootie het volgende:
Intussen heeft Jan Smitje natuurlijk nog wel wel dat huis van ettelijke tonnen. Laat Yo maar lekker de gastendoekjes houden!
Wtf moet een mens met meer dan 10 gastendoekjes overigens...
Dit was in de rode kamer?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb het beddengoed wat ook weg was al wel gevonden![]()
[ afbeelding ]
nou per gast zon doekie denk ik, en als ie gebruikt is ja in de was ermee , ik heb ze zelf niet dus ik lul maar wat, ik heb een handdoekje in de wc en en en elke dag een schone theedoek,.Ik heb er trouwens nog nooit een mens gezien.Ze was amper thuis, en jan is ook altijd op pad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou, ze kregen zoveel mensen over de vloer! En een gastendoekje wordt in Volendam na één keer gebruik in de was gegooid!![]()
Toch Annie?
Wat moet een mens überhaupt met gastendoekjes!?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef mootie het volgende:
Intussen heeft Jan Smitje natuurlijk nog wel wel dat huis van ettelijke tonnen. Laat Yo maar lekker de gastendoekjes houden!
Wtf moet een mens met meer dan 10 gastendoekjes overigens...
http://radioactive.blog.n(...)nk-dane-vlooienmarktquote:De moeder van Jan Smit heeft gisteren in een openhartig gesprek met SBS de vuile was buiten gehangen. In een exclusief interview in Shownieuws vertelde Gerda Smit (foto) dat haar ex-schoondochter Yolanthe Cabau van Kasbergen het huis van zoon Jan helemaal heeft leeggeroofd. Spreien, kandelaars, servetten, handdoeken, zijden bloemen, complete serviezen, kaasschaven, kerstballen… alles is weg. Radio 538-dj’s Barry Paf en Frank Dane hebben het erg te doen met Jan Smit en organiseren daarom de grote ‘Jan Smit Vlooienmarkt’.
Barry en Frank, die doordeweeks allebei in de avond op Radio 538 te horen zijn, roepen luisteraars op om tweedehands inventaris te verzamelen voor Jan Smit. De twee deejays gaan proberen een grote 53vr8wagen vol met spullen af te leveren bij Jan.
Sympathiek idee van Barry Paf en Frank Dane. Ik weet niet of Jan Smit er zelf ook erg blij mee is, want zoals hij zelf zegt ”ik treed wel een paar keer op” en dan kan hij zelf weer nieuwe meubels en andere spullen kopen.
Als je nog iets over hebt voor de nieuwe inrichting van Jan, dan kun je dat mailen naar redactie@radio538.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |