SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef AQuila360 het volgende:
De TT is goed pettigrew![]()
Dat spel lijkt me ook wel tof
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MPquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel geen kutgames en multiplayer is voor mensen zonder vrienden.
Niet zo krom denken Gijs
Idem hier! Vond SC Conviction het coolste spel van de E3!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet met Batman: Arkham Asylum, lijkt me middelmatig. Ik denk dat ik liever een paar maanden langer wacht op Splinter Cell: Conviction.
Noot gaat even door een fase!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Om er nog heel ff op terug te komen. Ik heb er juist vrienden bijgemaakt door het spelen van MP
Daarnaast heb ik ook genoeg andere vrienden, dus waar je die drogredenering op baseert is mij een raadsel
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet het niet met Batman: Arkham Asylum, lijkt me middelmatig. Ik denk dat ik liever een paar maanden langer wacht op Splinter Cell: Conviction.
Ik dacht dat Batman juist die feature hadquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, Rainbow Six: Vegas was toch ook niet tè makkelijk?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef Bart het volgende:
[..]
SC:C lijkt me ook wel erg bruut als ik de trailer zo zie... Maar daar vraag ik me weer bij af of het niet te makkelijk wordt met die selecteer-alle-vijanden-in-de-kamer-en-maak-zo-3-kills-met-één-druk-op-de-knop mode.
Ik kan me de trailer van SC:C niet helemaal herinneren maar kon je daar niet gewoon targets selecteren en dan schoot ie ze zelf neer? Bij RS:V kon je iig alleen maar aangeven waar ze waren zodat je voordat je de deur open deed alvast 1 van de targets in je vizier kon zetten, maar je moest m alsnog zelf raken, en je hebt er maar bij 1 target iets aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, Rainbow Six: Vegas was toch ook niet tè makkelijk?
Verder lijkt Batman me ook niet bijzonder worden, ik denk dus ook dat ik die aan me voorbij laat gaan.
Oh? Nou ja, SC:C in ieder geval ook, als ik de trailer goed herinner... Je kon zo een paar boeven selecteren in een kamer, op de actieknop drukken en dan maakt Sam automatisch een paar vette moves om die badguys af te maken...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Batman juist die feature had![]()
Ik ook. Nouja en ME2. Maar dat zegt meer over de rest van de lineup van de xbox, wat een bagger.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
Idem hier! Vond SC Conviction het coolste spel van de E3!
BWAHAHAHAHAHA. Wederom een dikke fuck you naar de PC gamers. Massive fail.quote:Alan Wake alleen op Xbox 360
Bij Remedy Entertainment wordt momenteel hard gewerkt aan Alan Wake, een game die in 2010 op de Xbox 360 moet verschijnen. Alan Wake is een psychologische actiethriller waarin Alan Wake zelf het hoofdpersonage is.
De geruchten gingen al dat Remedy alleen nog aan de Xbox 360 versie werkte en vandaag leren we dat deze geruchten waar zijn. In 2010 zal de game alleen op de Xbox 360 uitkomen. Remedy werkt niet aan een PC versie en wel om een duidelijke reden: Microsoft plaatst de prioriteit op de Xbox 360 versie en kiest ervoor alleen die versie te lanceren. Een beslissing om de game later toch naar de PC te brengen ligt dan ook bij Microsoft, die de laatste tijd maar weinig geinteresseerd lijkt in dat platform.
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier! Vond SC Conviction het coolste spel van de E3!
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens voor 12 euro Rainbow Six: Vegas 2 gekocht (tweedehands)![]()
Die was toch coop splitscreen te spelen? Heb er nu al zin an
Bij SC:C kun je ze zelf automateutisch afknallen door ze te selecteren, bij RS:V selecteerde je ze, zodat je teamgenoten dat voor je deden. Ik vind het verschil nou niet zo heel erg grootquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan me de trailer van SC:C niet helemaal herinneren maar kon je daar niet gewoon targets selecteren en dan schoot ie ze zelf neer? Bij RS:V kon je iig alleen maar aangeven waar ze waren zodat je voordat je de deur open deed alvast 1 van de targets in je vizier kon zetten, maar je moest m alsnog zelf raken, en je hebt er maar bij 1 target iets aan
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.
Dus hij kan de video alleen voor de eerste 10 seconden bekijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
gametrialers staat denk ik wel wat.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zijn daar nog video's van te vinden eigenlijk? Ik heb wat gameplay gezien bij Gamekings Live, maar ik kan alleen maar een vage trailer vinden op Xbox Live.
Holy shit,.... geweldige backlog zelfsquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Nouja en ME2. Maar dat zegt meer over de rest van de lineup van de xbox, wat een bagger.
Gelukkig ben ik pas vorig jaar ingestapt en heb ik nu dus een heerlijke backlog voor bodemprijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |