Het gaat mij ook te snel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs in de zomer leeft dit topic. Ik kan het bijna niet bijhouden.
behalve als je daarvoor in de file had gestaan voor 3 uur..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ndjes-te-redden.html
, toffe actie.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
behalve als je daarvoor in de file had gestaan voor 3 uur..
quote:Daardoor ontstond een korte file.
Dat ligt alleen op het tijdstip waarop ze de boel afsloten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..].
En met de motor sta je niet in de file natuurlijk.
Ik kreeg meteen een flashback naar Alfred Jodocus Kwakquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ndjes-te-redden.html
, toffe actie.
En je vervolgens alsnog die krengen pletquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..].
En met de motor sta je niet in de file natuurlijk.
Dan sta je niet ín de file maar vóór de filequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat ligt alleen op het tijdstip waarop ze de boel afsloten.
Maar kan je ook niet door rijden als je weg is afgesloten.. Hoewel je dan wel korter in stil staat natuurlijk en daarna een eind vrij baan hebt
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen een flashback naar Alfred Jodocus Kwak
Ik was altijd fan van Dolf....quote:
De ouders van Alfred zijn toen dood geredenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Dolf....
Misschien zegt dat wel iets over mijn persoonlijkheid![]()
Grapje
Niet alleen zijn ouders... ook zijn broertjes en zusjes...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
De ouders van Alfred zijn toen dood gereden.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen, in het zonnetje ontbeten en koffie gedronken en de krant gelezen, goed begin van de dag.
quote:
Prachtig weer is het inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen, in het zonnetje ontbeten en koffie gedronken en de krant gelezen, goed begin van de dag.
Morgen de kroeg in met een vriend die weer eens een weekje in de buurt is (vorig jaar naar Limburg verhuisd). Vrijdag een avondje Mahjong met diezelfde vriend, zijn vriendin en een andere vriendin. Zaterdag met een groepje vrienden uit eten en daarna bandjes kijken in de kroeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef Houniet het volgende:
Gaan er van het weekend nog spannende dingen gebeuren?
Geen flauw ideequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef Houniet het volgende:
Gaan er van het weekend nog spannende dingen gebeuren?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef Houniet het volgende:
Vrijdagavond werken en naar de kroeg, de hele stad staat hier op zijn kop, kraampjes en bandjes blabla.
Zaterdagavond BBQ met wat dames van mijn werk, daarna nog een verjaardag en daarna door de stad in, same as the friday.
Zondag naar Nijmegen, zomerfeesten.
Is misschien op vakantiequote:
Zodat je extra vroeg weg kan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
avond
even kamer schoonmaken. En vroeg naar bed, zodat ik morgen ook weer extra vroeg uit kan komen om zo extra vroeg op mijn werk te zijn.
vrijdag ben ik vrij, want ik ga zaterdag op vakantie. Maar moet wil wel al mijn werk af hebben, zodat ik mijn collega's er niet mee op hoef te zadelen. Maar denk alleen niet dat het gaat lukken.quote:
11 uur is niet vroeg naar bed gaan bij jou?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
naar bed
ja, weer gefaald bij het vroeg naar bed gaan![]()
GMTA.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
11 uur is niet vroeg naar bed gaan bij jou?
Bijna goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Structureel Ontwijkende Aandoeningen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simple_Object_Access_Protocolquote:
ik ken het wel, maar dacht gewoon dat je het over de paling-soap hadquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simple_Object_Access_Protocol
Mijn levende hel, de afgelopen dagen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ken het wel, maar dacht gewoon dat je het over de paling-soap had
snap het ook wel dat ze geïrriteerd zijn daar: http://www.regionieuws.nl(...)ling_in_oktober.html
Neem ik ook... maar pas in september..quote:
Klinkt niet echt als een straf inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
Bak kersen gekocht, beetje hacken voor werk, muziek luisteren. Ach ik ken slechtere baantjes.
wat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Gelukkig wel ja, dan kan ik het ook nog een beetje volgen
elk positief bericht moet je ook positief opvatten inderdaad!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
Geen uitzaaiingen gevonden.
Met de sidenote dat dat nadrukkelijk niet betekent dat ze er niet zijn, aldus de longarts.
Maar toch.
Nu hebben ze vandaag een gat in mn moeder geboord en een klein stukje kanker-weefsel afgenomen en gaan ze kijken wat 't precies is en hoe ze dat gaan bestrijden horen we woensdag.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef Isdatzo het volgende:Geen uitzaaiingen gevonden.
Met de sidenote dat dat nadrukkelijk niet betekent dat ze er niet zijn, aldus de longarts.
Maar toch.
Nu hebben ze vandaag een gat in mn moeder geboord en een klein stukje kanker-weefsel afgenomen en gaan ze kijken wat 't precies is en hoe ze dat gaan bestrijden horen we woensdag.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Al het werk is af. Kan nu dus met een gerust hard op vakantie.![]()
Nu weer aan de studie? Of klaar en kan je full-time met kleuters in de weer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:56 schreef ChevyVanDude het volgende:
Vandaag m'n laatste stagedag gehad.
Jammurrrr, laatste dag met kleuters.
ervaring mee?quote:Offtopic:
klotn, mijn stem klinkt als een slet die te veel gepijpt heeft.
nog nooit opquote:
lekker!! IJs!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:15 schreef Daph_ het volgende:
Zal zo even kijken Nico, ik ga nu eerst genieten van een bakje ijs met framboosjesHoe gaat het met je vader eigenlijk?
Isdatzo dat is een voorzichtig positief bericht.. Gelukkig maar!
*pakt perenijsje van Daph aan en begint te likken*quote:
Whut?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*pakt perenijsje en begint aan Daph te likken*
Dan hoort dat aan er eigenlijk niet bij.quote:
trustequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik lees morgen je antwoord wel Nico, sorry! Ik ga echt slapen nu.. Ben bekaf.
Fijne avond!
Heul welquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoort dat aan er eigenlijk niet bij.
Nou, hij moet nog wel een paar keer op controle en hij moet naar fysio om zijn vinger weer goed te gebruiken, maar verder zijn er geen plannen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
*geeft Luctor perenijsje*
Goed om te horen NicoKomen er nog vervolgonderzoeken of iets?
Foto's doe ik dit weekend wel, ik wil nu eigenlijk douchen en naar bedBovendien heb ik eigenlijk geen foto's met alleen mezelf erop. Ik weet niet of mijn klasgenoten er blij mee zijn als ze opeens op Fok! staan
![]()
weltrustequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik lees morgen je antwoord wel Nico, sorry! Ik ga echt slapen nu.. Ben bekaf.
Fijne avond!
Deanquote:
Was mn computer formatteren. Had het al 3 weken niet gedaanquote:
ik was eigenlijk van plan om helemaal nergens aan te denken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef Bootje84 het volgende:
Veel plezier Lucy! denk aan ons loonslaven!
Zelfs niet aan mij?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik was eigenlijk van plan om helemaal nergens aan te denken.Gewoon echt totale rust.
![]()
quote:
Hoiquote:
Hier klonk het ook alsof het 3 keer achter elkaar in het gebouw insloeg. Maar waarschijlijk toch in de hogere flats ernaast. Wel een teringherrie inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:13 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, of de bliksem slaat ff in in je schoorsteen.
Wat een lawaai man. De electriciteit besloot er ook maar mee te kappen..aardlekschakelaar om en 't werkte weer though.
Maar damn wat een lawaai.
Om 6.30 in de ochtend.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:13 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, of de bliksem slaat ff in in je schoorsteen.
Wat een lawaai man. De electriciteit besloot er ook maar mee te kappen..aardlekschakelaar om en 't werkte weer though.
Maar damn wat een lawaai.
Om 6.30 in de ochtend.
zeeland werd natuurlijk weer buiten schot gehoudenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
Heb niets meegekregen van eventuele onweer. En aan de straten te zien is het ook gewoon droog gebleven hier.
Wel mooi voor mijn collega die vandaag gaat trouwen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
"neee, maar ik deed het tijdens noodweer!"
"Sorry? oh, was het uit noodweer..."
rotterdam is droog momenteelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef The_Dean het volgende:
Neuh, moet straks naar Leiden/Rotterdam, heb het daar liever droog
Mensen die vrijwillig naar Rotterdam gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef The_Dean het volgende:
Neuh, moet straks naar Leiden/Rotterdam, heb het daar liever droog
inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig naar Rotterdam gaan.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeeland werd natuurlijk weer buiten schot gehouden
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Terecht,. Die stomme Zeelanders Zeeuwen weten fatsoenlijk noodweer niet te waarderen
.
Zolang je je contributie maar braaf betaaltquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik doe geen stage maar ikkan wel doen alsof is dat ook goed
Daar heb ik geen geld voor hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang je je contributie maar braaf betaalt.
Volgens mij zijn hier niet zo veel mensen meer die stage lopen hier.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik doe geen stage maar ikkan wel doen alsof is dat ook goed
Ik loop al twee jaar geen stage meer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik loop ook al anderhalf geen stage meer
Zonder ons zou het topic niet zo leuk zijn.quote:
Straks eerst naar Honselerdijk om een versterker af te leveren, dan naar Leiden om te roadiën. Zaterdags de Heavy Metal BBQ (Roadgrill) in Rotterdam waar diezelfde band ook speelt en waar ik roadie benquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Straks eerst naar Honselerdijk om een versterker af te leveren, dan naar Leiden om te roadiën. Zaterdags de Heavy Metal BBQ (Roadgrill) in Rotterdam waar diezelfde band ook speelt en waar ik roadie ben
Dat is vlakbij waar Bootje en ik wonenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Straks eerst naar Honselerdijk om een versterker af te leveren, dan naar Leiden om te roadiën. Zaterdags de Heavy Metal BBQ (Roadgrill) in Rotterdam waar diezelfde band ook speelt en waar ik roadie ben
Goed hoor, beetje rustig op werk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je
Hoi PB
Hoe is het met jou?
alvast goede reis.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Nog ff in de baas z'n tijd schijten en dan richting huis.
Denk vast niet dat ik jullie ga tegenkomenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is vlakbij waar Bootje en ik wonen![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is vlakbij waar Bootje en ik wonen![]()
Ik had het liever drukker gehad... maar goed dat hoort bij de vakantie tijdquote:
Ik ben niet zo player...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
zomg, nu kan je alle sma'tjes playen met je nieuwe phone.
Je bent er zo goed in, dat ze nergens meer te bekennen zijn..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
Of was dat een briljante manier om de Stage-sc chickies te playen [ afbeelding ].
Tuuk wel, ze zitten hier allemaal in de bezemkast johquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent er zo goed in, dat ze nergens meer te bekennen zijn..
Ja, ff stoer doen met mijn phone in de tram...quote:
Bij mij in een Oostenrijkse kelder...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel, ze zitten hier allemaal in de bezemkast joh.
Ik sowieso man.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook.
Alhoewel, dat roep ik al 3 jaar.
Wat is daar vreemd aanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef PieterBas het volgende:
Mensen "afluisteren" in de tram...
Meisje 1: vroeg zich af waarom ze nu weer niet geslaagd was voor haar rijexamen.
Meisje 2: Waarom ben je niet geslaagd dan
Meisje 1: Hij vond dat ik te weinig keek... die kutexaminator... Ik zei iets, een meisje met een leuk jurkje aan had.. als ik niet rond keek, had ik dat jurkje nooit gezien. Oh ja en ik moest ook onder de motorkap kijken en dingen aanwijzen.
Meisje 2: Echt?
Ik:![]()
![]()
Ja, want het wat was [vul erge ziekte in] moeilijk.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat zal vast wel zo'n type zijn die ook 6 keer nodig had voor theorie.
Anyway, ik ben er van tussen![]()
.
Ik mis vaak ook veel door mijn iPod, maar dit werd zo hard verteld, dat het gewoon de muziek overstemde..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef Houniet het volgende:
Altijd leuk in de treinal mis ik vaak de helft door de Ipod.
De meeste gebruikers zijn relaxedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef PieterBas het volgende:
.. Laatst wel een coke-gebruiker naast mij gehad... die opeens een gesprek aan wou gaan.. en eiste dat ik mijn coke aan hem gaf...
Toen ging de muziek weer wat harder.. en mompelde iets van... Wat lul je nou man...![]()
Ik was ook al op zoek, maar vooralsnog weinig kunnen vinden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:20 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh.
Eens kijken of er hier iets te vinden valt wat als ontbijt door kan gaan.
Gepureerdquote:
quote:
Als in ovenfriet natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
Gebakken zijn ze nog net eetbaar, nog net. Liever niet.
Uit de oven![]()
.
Goed idee, ff naar de kantine hobbelen zoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:51 schreef Californium het volgende:
ik denkk dat ik zo even naar de winkel fietsik heb namelijk ongeloooooooflijk veel zin in Cola
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed idee, ff naar de kantine hobbelen zo
Twee meter bergaf, stel je anders aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
winkel hier beneden is met vakantie
dus ik moet naar de COOP fietsen
ef snel doen want nu ist droog
![]()
Ik was 2 meter buiten begint het te regenen... ik lekker haasten snel snel.... winkel in, winkel uit ben ik bijna thuis is het droogquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee meter bergaf, stel je anders aan
Vegetarische frikadellenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was 2 meter buiten begint het te regenen... ik lekker haasten snel snel.... winkel in, winkel uit ben ik bijna thuis is het droog![]()
iig 2 1.5 liter flessen cola en een blikje die koud was voor nuen ook nog vegetarische 'frikandellen' ik was even geinteresseerd....
misschien dat het wel heel lekker is
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vegetarische frikadellen![]()
Toen ik naar buiten keek en zag dat het regende moest ik meteen aan jou op je fietsje met cola denken. Aw...
Omdat het kan ja. Hebben jullie eigenlijk uberhaupt een frituur?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo zat ik ook... vegetarische frikandellenDat MOET ik gewoon proberen... gewoon... omdat het kan
jahquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het kan ja. Hebben jullie eigenlijk uberhaupt een frituur?
Stuk lekkerder denk ik ook. Vega frikadellen, ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:35 schreef Californium het volgende:
[..]
jahwen heeft er 1... maar ik gooi m lekker in de pan heur
ikk ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stuk lekkerder denk ik ook. Vega frikadellen, ben benieuwd
Kijk, jij snapt het.quote:
Ik weet hetquote:
quote:Afhalen niet mogelijk
Blijkbaar dus welquote:Op zondag 19 juli 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus wat kansloos.. Ik zit ff op marktplaats te kijken naar Burberrykleding. Polo's "origineel" voor ¤15,-.. Yeah right. Een damesjas voor ¤155,-.. (Die dingen kosten minimaal ¤800,- )
Mag je gewoon op MP illegale namaaktroep verkopen?
[..]
quote:
quote:Voor uw gemak hebben we een lijst met verboden en verdachte objecten en diensten opgesteld. In deze lijst staan voorbeelden van objecten en diensten die wettelijk verboden zijn en dus niet mogen worden verhandeld via Marktplaats.nl, bijvoorbeeld het aanbieden van drugs. Daarnaast staan er objecten en diensten in die niet per definitie verboden zijn, maar dat wel kunnen zijn en daarom uw aandacht vragen, zoals het aanbieden van objecten van bekende merken. Is het bijvoorbeeld een namaaktas van een bekend merk, dan mag de tas niet worden aangeboden. Is het een originele tas van een bekend merk, dan wel.
Dat ís het ook, daarom staan de verkopers ook met namen als "h" op de sitequote:Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij was is de handel in namaakproducten ook strafbaar..
Stevie Wonder kan zelfs zien dat 90% van de Burberryspullen op MP nep zijn.. Nieuwe shawl's voor ¤20,-. Ja, die van de Hema misschien. Niet een originele...quote:Op zondag 19 juli 2009 17:44 schreef PieterBas het volgende:
En toch zijn er mensen die denken..
Goh, dat is goedkoop en dan een doos papier in de bus vinden..
Kan er weinig medelijden mee hebbenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:44 schreef PieterBas het volgende:
En toch zijn er mensen die denken..
Goh, dat is goedkoop en dan een doos papier in de bus vinden..
Ik ook niet, al vind ik het wel fucking irritant voor mensen als mijzelf die wél iets willen kopen wat origineel is..quote:
Ja, om ¤180,- voor een overhemd te betalen..quote:
Wel zware kwalitieit...quote:
Kan ik toch niet op werk mee komen..quote:Op zondag 19 juli 2009 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Koop dan ook gewoon lekker bandshirts of laat zelf wat drukken
Of hier en daar een crewshirt krijgen
Reactie van MP:quote:Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij was is de handel in namaakproducten ook strafbaar..
quote:Reactie (Jolly) - 19-07-2009 16:48
Geachte meneer van der Burg,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik begrijp dat dit vervelend is. Het is niet toegestaan om replica's aan te bieden op de site. Marktplaats.nl heeft echter als advertentiesite een faciliterende rol; we bieden een internetplatform waar adverteerders en geïnteresseerden de kans krijgen elkaar te ontmoeten. Dit neemt niet weg dat wij waar mogelijk ingrijpen, mochten er zaken gebeuren die in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving en/of de Marktplaats.nl gebruikersovereenkomst (waar alle gebruikers zich aan conformeren).
Op Marktplaats.nl wordt een groot aantal, en een grote verscheidenheid, aan producten aangeboden door particulieren in Nederland. Rechthebbenden, met name eigenaars van auteursrechten, handelsmerken of andere rechten van derden, kunnen melding maken van aanbiedingen die mogelijk inbreuk maken op hun rechten, en een verzoek indienen voor de verwijdering van deze aanbiedingen. Als een rechtmatige vertegenwoordiger van de rechthebbende dit op de juiste manier aan ons meldt, worden producten die inbreuk maken op intellectuele eigendomsrechten door Marktplaats.nl verwijderd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jolly
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
Niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan ik toch niet op werk mee komen..![]()
Dudequote:Op maandag 20 juli 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
was trouwens een verdomd goed feestje zaterdag!
Ik zal gewoon voor de grap de meest stomme foto van mezelf posten
[ afbeelding ]
nee.. geen pillen, dat hebben we niet nodig om gek te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |