Geen gekke start toch 6-1quote:Op maandag 13 juli 2009 18:39 schreef Zwansen het volgende:
Heb me toch weer over laten halen.
Willem II....
1-6 wel erg slechte start voor mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:41 schreef leroytje het volgende:
3-0 gewonnen
[..]
Geen gekke start toch 6-1
Server: Johan.
competitienaam:FOK!League
Volgens mij is dat wel realistisch hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef Kopbal het volgende:
1-4 gewonnen van Feyenoord in de eerste wedstrijd
Gelukkig is het spel onrealistisch...
Tja, ik begin als het kan altijd met een TK. En thuis tegen NAC was de perfecte wedstrijd voor een TK.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1-6 wel erg slechte start voor mij
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, ik begin als het kan altijd met een TK. En thuis tegen NAC was de perfecte wedstrijd voor een TK.
Beetje jammer dat diezelfde spits nu 4 weken geblesseerd is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop
Wel mooi dat een van je spitsen gewoon 4 keer scoort in 1 wedstrijd.
Ik verlies 1-0 van RKCquote:
Ook moeilijk met alleen maar computers.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:51 schreef GieJay het volgende:
Mijn beste resultaat tot nu toe, eergister al kampioen:
[ afbeelding ]
14 computerteamsquote:Op zondag 19 juli 2009 12:51 schreef GieJay het volgende:
Mijn beste resultaat tot nu toe, eergister al kampioen:
[ afbeelding ]
Aan het begin zat de competitie behoorlijk vol.. Maar naar het einde toe 30e speelronde ofzo nemen alle ploegen die onder de doelstelling staan ontslag. Maarja, doe het maar even na zou ik zeggen. Van een computerploeg kun je ook verliezen.. Maar misschien wist je dat nog niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook moeilijk met alleen maar computers.
Kakkerlakken die niet kunnen tellenquote:
Als ik inter was ja, met lecce niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:35 schreef thewishmaster het volgende:
Met alle respect, maar hier komen opscheppen terwijl er 5 teams het einde halen met manager, waarbij ook nog eens niemand met seizoenkaart is redelijk triest.
hou nou maar opquote:
die is niet van mij, ik speel met timbeumer, tommosz was al bezetquote:Op zondag 19 juli 2009 17:03 schreef GieJay het volgende:
[..]
http://www.onlinesoccermanager.nl/profile.asp?login=tommosz
![]()
![]()
dat was et enisgte seizoen tot nu toe,quote:Op zondag 19 juli 2009 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Respect voor je Graafschap, maar waar staat de rest van je carriérehistorie?
Mijn hoofdacc: http://www.onlinesoccermanager.nl/profile.asp?login=moredhel
BIj die 2 kwam ik er pas heel laat in, nog 5 wedstrijden te gaan ofzo, en mn voorgangers hadden t dus al aardig verneuktquote:Op zondag 19 juli 2009 18:56 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat was et enisgte seizoen tot nu toe,
jij ook netjes maar wtf slaat dat op met dortmundt en goteborg
hoe komen jullie aan al dat geldquote:
Ow okquote:Op zondag 19 juli 2009 18:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
die is niet van mij, ik speel met timbeumer, tommosz was al bezet![]()
http://www.onlinesoccermanager.nl/profile.asp
http://www.onlinesoccermanager.nl/profile.asp?login=timbeumer
Damn, jij bent al een tijdje bezig.. Ik zit nu rond de 800 wedstrijden en ik heb 49802 punten (geweldig, dat nieuwe puntensysteemquote:Op zondag 19 juli 2009 19:16 schreef leroytje het volgende:
http://www.onlinesoccerma(...)ogin=L.O_sportfanaat
Check hoeveel wedstrijden ik al gespeeld heb dan
je snap me niet, ik ben ADO den haag, en ben net begonnen omdat ik op vakantie was dus het gaat heel slecht momenteel, dus ik wil veel geld hebben:Pquote:Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spelers verkopen en goeie sponsors selecteren
Oh, en over veel geld trouwensIk heb met Atalanta Terry aangeschaft (def skill 102) voor 32 miljoen euro (omdat het kan). Dus ik meteen naar mn opstelling, wil hem selecteren... niet te vinden
Ik naar Mijn Team, is die klootzak gewoon 7 wedstrijden geblesseerd en de competitie duurt nog maar 4 wedstrijden
![]()
Epic Fail by Self
dat doe ik al maar alle goede spelers heb ik zelf nodig en de andere spelers kan ik verkopen voor maximaal 1,3 duizend¤ ofzo dus dat schiet niet op maar zwansen van willem 2 heeft eel veel geld, hoe kom je daar aanquote:Op maandag 20 juli 2009 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verkoop spelers voor 2 tot 2,5x de waarde ofzo, en kies de sponsors die het meeste geld opleveren, dan komt het geld vanzelf wel. Op een andere manier valt er geen geld te verdienen
Veel transfers tussen deze 2 clubs, vaak voor minder dan de waarde. Ook heeft ADO momenteel 4 keepers en Sparta 0quote:
Nu weten we dus hoe hij snel aan geld probeert te komenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:03 schreef tommosz het volgende:
[..]
je snap me niet, ik ben ADO den haag, en ben net begonnen omdat ik op vakantie was dus het gaat heel slecht momenteel, dus ik wil veel geld hebben:P
Wat heb je aan die punten?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik wil heel snel aan veel punten komen
Had je Kuiper maar aan mij moeten verkopen.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een hogere plaats behalen dan mn huidige 14e ofzo
Ik vind het absurd dat mijn Twente 3-2 verliest van Utreg, 1-0 van AZ, 2-0 van VVV en een 1-1 tegen RKC haaltCompetitievervalsing zeg ik je!
Sparta is van een vriend vna me hij wil veel geld om die kill van feyenoord te kopen, maar van die keepers heeft hij er geeneen aan mij verkocht hij is gwn dom bezig, maar hij wil die van feyenoord maar dei is 15 miljoen waard, ja zal nog wel zien dat dit geen ge cheat isquote:Op maandag 20 juli 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
ADO en Sparta zijn aan het cheaten, of lijkt dat maar zo
Je bent 'n goede manager of je bent 't nietquote:Op maandag 20 juli 2009 09:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja daag! 2-0 verliezen van VVV? Rot maar een eind op
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:50 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Je bent 'n goede manager of je bent 't niet![]()
Misschien nog wel 2x als we de beker doorkomenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Exterminator het volgende:
[..]
, gelukkig mag je nog 'n keer tegen mij (VVV) aantreden
Ik ben AZ..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:51 schreef tommosz het volgende:
Wie is AZ of feyenoord?![]()
![]()
dan kunnen we misschein wat besprken over sommige spelers
Ik heb een bieding gedaan, een goede kan je die alsjeblieft aan nemen en of je lens verkopopt en voor welk bedrag?quote:
Ben je Hveen, NAC of ADO? Anyway, ik ga pas twijfelen bij een bod van minimaal 4 mil boven waarde.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:00 schreef tommosz het volgende:
[..]
Ik heb een bieding gedaan, een goede kan je die alsjeblieft aan nemen en of je lens verkopopt en voor welk bedrag?
ADO, maar doe het plz ik ben pas 1 week bezigdus heb grote achterstond,quote:Op maandag 20 juli 2009 20:37 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ben je Hveen, NAC of ADO? Anyway, ik ga pas twijfelen bij een bod van minimaal 4 mil boven waarde.
Het zijn bijna allemaal jonge spelers die ik zelf ook gebruiken kan.
Tsja, of het stand hou, ofdat je team meteen weer een knauw krijgt zullen we zienquote:Op maandag 20 juli 2009 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Aangezien het nergens op sloeg hoe belachelijk slecht mijn team presteerde, heb ik mijn compleet taktiek maar omgegooid en iets geprobeerd waarvan het of zou moeten werken als een tiet of nog harder falen als eerst. Mijn eerste resultaat is een overwinning op FC Groningen, waarmee ik eindelijk punten pak. Ben benieuwd of dit een beetje stand houd of niet
Gefeliquote:Op maandag 20 juli 2009 22:43 schreef leroytje het volgende:
[..]
Tsja, of het stand hou, ofdat je team meteen weer een knauw krijgt zullen we zien
In 1e instantie zou ik toch zeggen dat ik moet kunnen winnen, maar ik ben er niet gerust op.
Suc6!
Weet je ook hoe mijn goal tot stand kwam?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gefeli
Ik werd in ieder geval niet afgeslacht en Ajax hoort beter te zijn, dus voorlopig houdt ik het even zo
Dus verlies je je gezonde verstand?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja ik moest verdomme iets toch? Alles om die slechte serie te doorbrekenZucht.
Waarom niet? Ik zie het maar zo.. De thuiswedstrijden win ik meestal wel.. Uit is iets moeilijker dus dan doe ik maar een TKquote:
hij heeft de speler gekochtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:25 schreef GieJay het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie het maar zo.. De thuiswedstrijden win ik meestal wel.. Uit is iets moeilijker dus dan doe ik maar een TK
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:29 schreef tommosz het volgende:
[..]
hij heeft de speler gekocht![]()
15 miljoen euro en waarde is 7 mil
En de thuisploeg ziet dit via z'n spion, doet ook een TK en je verliest geheid. Weg TK.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:25 schreef GieJay het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie het maar zo.. De thuiswedstrijden win ik meestal wel.. Uit is iets moeilijker dus dan doe ik maar een TK
Die ADO-knakkerquote:
Als ik tk doe dan doe ik dat 's avonds om 12 uurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:47 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
En de thuisploeg ziet dit via z'n spion, doet ook een TK en je verliest geheid. Weg TK.
Snap ik, kijk even waarop tommosz quote..quote:
Neej ik zeg HIJ dat betektn dat sparta hem gekocht heeft voorr heel veel miljoen over zijn splerswaardequote:
Jij verloor 2-0quote:Op maandag 20 juli 2009 09:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja daag! 2-0 verliezen van VVV? Rot maar een eind op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Tja, hier normaal 4-3-3 en over de vleugels, werkt 99 van de 100x. Maar dit seizoen dus blijkbaar nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef Rejected het volgende:
Er zijn voor mij maar 2 tactieken die ECHT goed werken.
Dan maar 4-5-1 schiet van afstand.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, hier normaal 4-3-3 en over de vleugels, werkt 99 van de 100x. Maar dit seizoen dus blijkbaar niet
Als je nou zorgt dat je 4e wordt, dan sta je 3 plekken boven je doelstellingquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met mn hoofdacc zit ik nu in Spanje, Espanyol te managen, Ik moet 4e worden, en daar ga ik ook vol voor
Neemquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:03 schreef Silvanovisch het volgende:
Heeft iemand C Ronaldo gescout en houd ie em vast?
Wrm zijn jullei hier allemaal op zoek?quote:
Yup, en geen flauw idee hoe dat kanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is toch knap met dat materiaal.
Hoeveel wedstrijden ben je al onderweg? Ik ben zelf ook net met FC Twente begonnen (met de transfers tot nu toe er al in verwerkt).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, en geen flauw idee hoe dat kan
Je bent toch niet vergeten om de tactiek goed in te stellen, zodat de balk op zo verdedigend mogelijk voetballen staat. Dat is mij in het verleden nog wel eens overkomen. Een 433 tactiek met verdedigers achterin en zo aanvallend mogelijke middenvelders en aanvallers werkt anders altijd bij mij bij een club met als doelstelling de 4e plaats.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
8 volgens mij (geen zin om naar die tragische lijst te kijken)
Ik zou die middenvelders ook volop laten aanvallen, zorgt voor veel meer goals en niet voor meer tegengoals bij mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4-3-3, verdedigers die achterin blijven, neutrale middenvelders en aanvallende aanvallers. Over de vleugels spelen, werkte bij mij altijd, ook tijdens eerdere seizoenen met Twente.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:50 schreef Droathoah het volgende:
Iemand een tussenstand van de FOK! League?
Dat is niet zo, heb een hele tijd 1e gestaan met een club van doelstelling 7e, zonder SK t ezijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Het gaat bij mij ook weer van geen kanten... volgens mij krijg je als niet seizoenskaarthouder gewoon extra handicaps ofzoDe game was 5 jaar terug veel toffer toen ze nog niet alle systemen etc hadden omgegooid
IIk ben trots op mijn vitesse, hehequote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef leroytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zit nog allemaal erg dicht bij elkaar dus.
Vandaag heb ik wel een belangrijke wedstrijd, tegen Heerenveen.
ik heb boy waterman voor je als mijn topperquote:
ik ben ADOquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef leroytje het volgende:
Nieuwe tussenstand: Vandaag 5-2 gewonnen van Willem II
[ afbeelding ]
hoe krijg je al dat geld om die spelers te kopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 6 wedstrijden te gaan. 2 punten voor op ManUnited. Sta in de bekerfinale. 8167 managerspunten.
Kortom; een lekker seizoentje.
Veel spelers verkopen + aankopen. Just like Real Madrid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:57 schreef tommosz het volgende:
[..]
hoe krijg je al dat geld om die spelers te kopen
je komt uit op min 31 miljoenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:21 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Veel spelers verkopen + aankopen. Just like Real Madrid.
[ afbeelding ]
mijne leveren 10.000.000 per seizoen op ofzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat wordt weer tegoed gedaan door sponsorgeld en inkomsten
Taiwo is toch een spits? Mijn spitsentrio is al heul goed heurquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef tommosz het volgende:
[..]
mijne leveren 10.000.000 per seizoen op ofzo
BTW
ik zei tog dat je taiwo moest kopen hij is geil
verdediger kijk maar boven mijn post, daar staat ie, hij is iets van 93 en 2 jaar ofzo 2 jaar geleden was hij echt de bomquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Taiwo is toch een spits? Mijn spitsentrio is al heul goed heur
Je dekt jezelf vast in?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:35 schreef Silvanovisch het volgende:
Zo! In eens 6 punten voorsprong in de Fokleague.
Maja, vanavond tegen Ajax. Dat zal m'n eerste nederlaag wel worden.
Wtfquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 6 wedstrijden te gaan. 2 punten voor op ManUnited. Sta in de bekerfinale. 8167 managerspunten.
Kortom; een lekker seizoentje.
ja ik wil zomer kopen voor de spelerswaarde en kij naar mijn spitsten in totaal 1 x gescoordquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Kopbal het volgende:
@tommosz: je kan beter 3,4 goede spelers halen voor 18 miljoen dan Alves, en dat de rest van je team nog steeds kut is
Haha ik ga er vanuit dat je een TK gaat gebruiken.. Dus denk dat ik wel ga verliezen jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef leroytje het volgende:
[..]
Je dekt jezelf vast in?
Ik verloor vandaag notabene van Vitesse.
Vandaag krijgt Suarez z'n eerste minuten. Zou mooi zijn als hij ook nog weet te scoren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WtfOok echt vrijwel al je spelers hebben minimaal een keer gescoord
ik 16e maarquote:
Waarom verkoopt liverpool in godsnaam zijn beste middenvelder voor een schijntje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:21 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Veel spelers verkopen + aankopen. Just like Real Madrid.
[ afbeelding ]
Als een team slecht draait, doe ik altijd boden op hun betere spelers met de tekst;quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
Waarom verkoopt liverpool in godsnaam zijn beste middenvelder voor een schijntje?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef Kopbal het volgende:
Heb ik eindelijk m'n team redelijk rond (dus weinig geld over). Ligt m'n spits er 8 weken uit
Is dat zo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Kopbal het volgende:
@tommosz: je kan beter 3,4 goede spelers halen voor 18 miljoen dan Alves, en dat de rest van je team nog steeds kut is
aan mijn team wordt hard gewerkt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit iig, of zit OSM zo verrot in elkaar?
Jaliesn 1 mil boven waarde dan koop ik hem of mendesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Silvanovisch het volgende:
Jaliens, Mendes da Silva en De Zeeuw te koop.. 3/4 mil boven waarde
`quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef Rossdale het volgende:
23" Kolkka 1 - 0
41" Idabdelhay 2 - 0
86" Ten Rouwelaar 3 - 0
Ten Rouwelaar was mijn reservekeeper die ik maar op de bank had gezet als aanvaller omdat al mijn reservespitsen geschorst waren. Heeft hij gewoon gescoordHij stond echter ook op de transferlijst dus hij is ook direct verkocht
Als ik dat had geweten had ik hem gewoon in de spits laten staan
voor mij is het goed, kijk naar mijn reeksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Ter Rouwelaar.
Trouwens:
ADO Den Haag heeft een geweldig resultaat behaald in de thuiswedstrijd tegen PSV! De score liep op tot 1-0!
Kijk waar PSV stondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef leroytje het volgende:
Vrij kansloos, Psv en Groningen ook al ontslag genomen...
Dus? ontslag nemen is zwak, ik heb 2 seizoenen geleden met Barca gespeeld, werd 7de! Ik heb ook geen ontslag genomen. Gewoon doorspelen en de volgende keer beter.quote:
nee eht is zwak om te verliezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dus? ontslag nemen is zwak, ik heb 2 seizoenen geleden met Barca gespeeld, werd 7de! Ik heb ook geen ontslag genomen. Gewoon doorspelen en de volgende keer beter.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:18 schreef leroytje het volgende:
Dit is echt beroerd. Tegen 8 man van Sparta! (hij had er maar 8 opgesteld) in de 91ste minuut met 1-0 winnen maarFail.
Allemaal verlizen van ADO den haagquote:
Haha, zal vanzelf wel weer wat puntjes laten liggen. Nog wat lastige uitwedstrijden te gaan.quote:
Nice! Wat is dat icoontje naast Willem II ??quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:21 schreef leroytje het volgende:
Vandaag toch geen gekke uitslag:
[ afbeelding ]
En op mijn subaccount (Sampdoria) de wedstrijd geeïndigd met 8 man! en toch 2-0 gewonnen.
1-0 gewonnen, Comeback!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:21 schreef leroytje het volgende:
Vandaag toch geen gekke uitslag:
[ afbeelding ]
En op mijn subaccount (Sampdoria) de wedstrijd geeïndigd met 8 man! en toch 2-0 gewonnen.
Dat is een vergrootglaasje voor een tooltje in firefoxquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:04 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Nice! Wat is dat icoontje naast Willem II ??
hoeveel kost ei en wat zijn ze kwaliteitenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef blckbb het volgende:
Nog niemand die mijn Jeroen Drost wilt kopen?![]()
onder de vraagprijs ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:07 schreef blckbb het volgende:
Nog niemand die mijn Jeroen Drost wilt kopen?![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:47 schreef Silvanovisch het volgende:
De competitie is behoorlijk uitgedund. ZondeZwak en kansloos
ik denk neit dat ik dat geld hebquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:24 schreef blckbb het volgende:
Drost is nu 96 en nog steeds goed aan 't trainen
Laatste 2 jaar, 4 (sub) accounts, nog geen enkele doelstelling niet gehaald, je kunt het of je kunt het nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hey, zou jij er nog lol in hebben als je continu dik verliest en ontzettend laag staat? Dat het niks uitmaakt welke aanpassingen je doet omdat je toch wel weer met 3-0 of meer verliest?
Ik ben naar een andere competitie gegaan, speel nu als Heracles
M'n subacc speelt nu met het Griekse AE Larissa, en dat gaat al heel aardig, 4e
Lol of niet, het is en blijft zwak om weg te rennen, wanneer iets niet lukt..quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hey, zou jij er nog lol in hebben als je continu dik verliest en ontzettend laag staat? Dat het niks uitmaakt welke aanpassingen je doet omdat je toch wel weer met 3-0 of meer verliest?
Ik ben naar een andere competitie gegaan, speel nu als Heracles
M'n subacc speelt nu met het Griekse AE Larissa, en dat gaat al heel aardig, 4e
Eensch, eigenlijk zou het gewoon net zoals fantasy moeten, gewoon zonder ontslagquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef leroytje het volgende:
[..]
Lol of niet, het is en blijft zwak om weg te rennen, wanneer iets niet lukt..
ik sta 12equote:
Haha... just for funquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:15 schreef leroytje het volgende:
Ja, en weg kampioenschap. Dit gat is echt te groot geworden.
Waarom moet VVV ook een TK tegen me doen?
De planning is om naar Duitsland te gaan. Alwaar ik Bayern Munchen neemquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:57 schreef Silvanovisch het volgende:
Iemand die schaars voor z'n waarde wilt kopen? Bieden maar. (laat maar)
Zou leuk zijn om ongeslagen kampioen te worden. Al plannen voor volgend seizoen trouwens?
Ik zie Italië wel zitten.
Duitslandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef leroytje het volgende:
[..]
De planning is om naar Duitsland te gaan. Alwaar ik Bayern Munchen neem
Ik reserveer Hoffenheim.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef leroytje het volgende:
[..]
De planning is om naar Duitsland te gaan. Alwaar ik Bayern Munchen neem
Dat soort dingen moet je niet zeggen als je nog bezig bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:57 schreef Silvanovisch het volgende:
Iemand die schaars voor z'n waarde wilt kopen? Bieden maar. (laat maar)
Zou leuk zijn om ongeslagen kampioen te worden. Al plannen voor volgend seizoen trouwens?
Ik zie Italië wel zitten.
Je gaat martens ook voor heel veel geld verkopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:36 schreef Silvanovisch het volgende:
Martens, 7 goals en een gemiddelde cijfer van 7,17 te koop. Een koopje dus! Weeeeeees snel.![]()
Als het Duitsland wordt ga ik voor ehmm.. Hamburger SV
Bieden mag altijd he..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:06 schreef tommosz het volgende:
[..]
Je gaat martens ook voor heel veel geld verkopenDus het is helemaal geen koopje, BTW Jaliens doet het goed
ik wil hem gewoon kopen voor zijn SpelersWaardequote:
Nee hoor, volgens mij deed AZ hetzelfde in het echt 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:49 schreef Silvanovisch het volgende:
Gaat m'n team het nog weggeven ook zeker? Dat zou wel heeeeul onrealistisch wezen..
19 schoten! Dan mag er op z'n minst wel 1 hangen lijkt me.
Beter lees je het topic ff doorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef valek het volgende:
1ste geworden met Manchester City en de beker gewonnen. Gaat goed de laatste tijd. Is er een FOKleague?
Ja die is er: FOK!League (55065)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef valek het volgende:
1ste geworden met Manchester City en de beker gewonnen. Gaat goed de laatste tijd. Is er een FOKleague?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:10 schreef leroytje het volgende:
Niet te geloven dit...
Nu verlies ik weer als het er echt om gaat
Ik doe 2x TK tegen jequote:
Dit gaat wel lukken denk ik.. Weer 5 goals erbij..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:54 schreef leroytje het volgende:
Misschien ga ik wel voor het eerst van mijn leven door de magische 100 doelpunten grens!
zal ik mezelf in de underdogpositie proberen te praten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:13 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Dit gaat wel lukken denk ik.. Weer 5 goals erbij..
Succes tonight..
ik ddenk GUquote:
je kan altijd nog de wedstrijd daarop winnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:34 schreef Kopbal het volgende:
Had het over OSM, belangrijke wedstrijd voor de 3e plaats verloren. En dat terwijl ik een TK had ingezet.
^^quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:11 schreef leroytje het volgende:
Jammer dat je van Persie dan voor mijn neus wegsteelt
Is dit van iedereen ook de managernaam op OSM? Die moet ik wel weten voordat ik mensen toe kan laten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:30 schreef xminator het volgende:
leroytje: Bayern Munchen
Droathoah: Hoffenheim
Silvanovisch: Hamburger SV
Drizzt_DoUrden: Schalke 04
Tommosz: Borrusia Mönchengladbach
Xminator: Hertha BSC
Droathoah is Badablingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:53 schreef leroytje het volgende:
[..]
Is dit van iedereen ook de managernaam op OSM? Die moet ik wel weten voordat ik mensen toe kan laten.
Ik kan overigens niet met zekerheid garanderen dat je het team ook echt krijgt. Er zitten nu een aantal mensen in de competitie die niet van Fok! afkomstig zijn en ik weet nog niet of ik die de toegang voor de volgende competitie ga ontzeggen.
Drizzt_DoUrden = Moredhelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:53 schreef leroytje het volgende:
[..]
Is dit van iedereen ook de managernaam op OSM? Die moet ik wel weten voordat ik mensen toe kan laten.
Ik kan overigens niet met zekerheid garanderen dat je het team ook echt krijgt. Er zitten nu een aantal mensen in de competitie die niet van Fok! afkomstig zijn en ik weet nog niet of ik die de toegang voor de volgende competitie ga ontzeggen.
tommosz = timbeumerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:53 schreef leroytje het volgende:
[..]
Mijn naam op OSM is valeknl.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:53 schreef leroytje het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |