same herequote:Op woensdag 15 juli 2009 06:52 schreef scrub_nurse het volgende:
vreselijk slecht geslapen, veel nachtmerries
Mocht je daar een oplossing voor hebben dan hoor ik het graag... Jou probleem komt me erg bekend voor....quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:34 schreef DrDarwin het volgende:
Pijn in mijn nek, uitstralend tot hoofdpijn die vanaf mijn achterhoofd steeds meer bezit neemt van de rest van mijn hoofd.
Redelijk klote dus, tenzij ik niet beweeg.
nog maar 1,5 maandquote:
en ik wil een auto die het goed doetquote:
quote:
om antwoord op je vraag van gister te geven: spullen zijn in Nijmegen dus niet echt in de buurt van Landgraaf.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
en ik wil een auto die het goed doet
OT ; toch maar de stad in, te mooi weer om thuis te blijven hangen en geen geld uit te geven
Dan cancel je dat etentje en ga je je bed inquote:Op woensdag 15 juli 2009 @ 18:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ik ga zo uit eten maar ik wil alleen maar slapen
Dus je gaat 2 dagen lang met een stijve rondlopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef plank_ het volgende:
Zeer opgewonden, over 2 dagen, deze tijd, ben ik bij mn allerliefste
Meer met een intens gevoel van gelukquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je gaat 2 dagen lang met een stijve rondlopen.
ja ken dat. Dan is die blijheid wel mooi op zich, maar in one way or another toch niet zo veel waard omdat dat andere je zo bezighoudt...quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:53 schreef Fredo55 het volgende:
Dubbele gevoelens,
geslaagd theorie auto en liefdesverdriet.
t was toch erg gezelligquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan cancel je dat etentje en ga je je bed in
ik ben een vrouw enzlefs ik snap sommige nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kan mij vrouwen uitleggen, snap er echt niets van
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:55 schreef Luxuria het volgende:
Klote.. Hij doet liever mij pijn dan dat iemand anders even wat minder blij met hem is![]()
De lul, alleen maar aan zijn eigen hachje denken.
Dit gaat nog wel even durenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
Ondergewaardeerd.
quote:
Ik blijf me verbazen over het verschil in posts tussen nu en een week geledenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:44 schreef plank_ het volgende:
Zeer opgewonden, half dagje werken, en dan naar mn babe
enne verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Als het nog steeds gaat over dat onderwerp in R&P toen zou ik eens gaan overwegen om met die gast te kappen, blijkbaar maakt hij je minder gelukkig dan je jezelf voorhoudt. Just my two cents.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:55 schreef Luxuria het volgende:
Klote.. Hij doet liever mij pijn dan dat iemand anders even wat minder blij met hem is![]()
Gaat dit nog steeds over die vent die vreemdgaat met jou?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:55 schreef Luxuria het volgende:
makkelijker gezegd dan gedaan he?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over die vent die vreemdgaat met jou?
Kap daar nou gewoon mee joh
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:35 schreef fraubitch het volgende:
Ik snap het niet.. Mijn liegende, bedriegende en roddelende huisgenote heeft het voor elkaar gekregen dat ik momenteel de meest gehate huisgenoot ben.. terwijl IEDEREEN weet wat voor manipulatief wijf het is.
Ik heb geen zin om ertegenin te gaan maar vind het vreselijk dat ik vals beschuldigd word.
Ik heb er buikpijn van.
Gelukkig ben ik snel weg hier.
Wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zelf maar weet hoe het zit. Dat zij zich allemaal door haar in de luren laten leggen zegt meer over hun dan over jou.
Same.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:48 schreef Miam het volgende:
wel goeeeeeeeeeeeed!
Heb ik gedaan ookquote:
Anders ga ik wel even met die dames pratenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Heb ik gedaan ookDoen alsof er niks aan de hand is en extravrolijk rondlopen!
OT: al een stuk beter
1 dame die niet voor reden vatbaar is (en waar ik eigenlijk ook niet te veel moeite aan wil verspilen) en 5 gozers. Met de gozers is alweer bijna goedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Anders ga ik wel even met die dames praten.
quote:
Zie het als in de gevangenis zitten voor een moord die je niet begaan hebt. Jij weet dat je het niet gedaan hebt, de rest denkt dat jij het wel gedaan hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar wel een uitgebalanceerde goed doordachte opmerking over.
im looking forward to the day when i can say: primaquote:
Go on and hanging around with other guys.quote:
quote:
quote:
maakt dat wat uit met het vinden van de lens?quote:
zachte -2.75quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 19 juli 2009 09:44 schreef iamredleader het volgende:
Zwaar moe, want de kleine had een spook-avond-nacht, maar gelukkig doen 2 grote koppen koffie een mens goed![]()
Doe eens vertellen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Opeens behoorlijk depressief en verdrietig
3,5 jaar lang heeft de foto van mijn vader en het gedicht dat ik heb voorgelezen ergens in een kast gelegen, zaterdag heb ik ze aan de muur gehangenquote:
Heavyquote:Op zondag 19 juli 2009 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3,5 jaar lang heeft de foto van mijn vader en het gedicht dat ik heb voorgelezen ergens in een kast gelegen, zaterdag heb ik ze aan de muur gehangen
U2 toevallig?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Helemaal hyper vanwege het concert van morgen
wat wil je met je diploma op zak?quote:
Dat is ff zwaar...quote:Op maandag 20 juli 2009 01:48 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
wat wil je met je diploma op zak?
Nadat ik net overvallen werd door een foto van mijn broer die we 'al' anderhalf jaar moeten missen, heb ik het even te kwaad en kan ik niet slapen/ stoppen met huilen
en het ging net wat beter
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:48 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Nadat ik net overvallen werd door een foto van mijn broer die we 'al' anderhalf jaar moeten missen, heb ik het even te kwaad en kan ik niet slapen/ stoppen met huilen
en het ging net wat beter
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 20 juli 2009 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
U2 toevallig?
OT: wel goed, maar ik maak me wel een beetje zorgen.![]()
Daar ga ik morgen naartoe.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAGNIFICENT LALALALA HEB ER ZIN AN!!!!
Dan ben ik er al geweestquote:
Veel plezier!quote:
same here...quote:Op maandag 20 juli 2009 11:51 schreef candygirl het volgende:
live in a hell of contradictions and confusion![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:46 schreef Pencile het volgende:
voel me echt zwaar klote.Ik word er ziek van bah.
Een hele stomme vraag maar WAAROM ?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:43 schreef scrub_nurse het volgende:
ok wel, nu bivakkeren op mn slaapkamer das wel vreemd een beetje kamperen in eigen huis
geen stomme vraag hoor, mijn huis wordt gestuct,en alle meubels staan op n kluitje onder een zeil en de muren zijn met stinkend geel spul gesaust als voorbereidingquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
geen stomme vraag hoor, mijn huis wordt gestuct,en alle meubels staan op n kluitje onder een zeil en de muren zijn met stinkend geel spul gesaust als voorbereiding
OMG zo het tegenovergestelde van Plank_quote:
awwwwwquote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
OMG zo het tegenovergestelde van Plank_
t gaat me niet zo goed af vandaagquote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef candygirl het volgende:
[..]
had je mijn sms gehad?
OT aant pokeren met dinnetje
is ie nog jarig vandaag ookquote:Op maandag 20 juli 2009 01:58 schreef kres het volgende:
[..]
Dat is ff zwaar...
![]()
OT: Zit te genieten van Amsterdam at night.. Wat is het toch heerlijk rustig op straat. Vrij bijzonder. (als je het vergelijkt met overdag dan)
Nou, kom maar op dan.quote:
wie zegt dat t daarover gaatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:44 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
klaag dan ook s bij de woningbouwvereniging!
ot: mijn bovenbuurvrouw rookt teveel![]()
quote:
Offtopic: wat zingt MJ nou in je usericon? "homo"?quote:
Who! who! who!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Offtopic: wat zingt MJ nou in je usericon? "homo"?
quote:
Right there with yaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef sharam het volgende:
voel mij intens verdrietig en leeg en alleen
ja t leven kan in 1 sec ondraaien. Been there... Heb mezelf ook wel es waaaaaaaaay happier gevoeld. Maar de geleerden zeggen dat dat wel weer komt en dat tijd de wonden heelt. Al lijkt het soms dat de tijd stil staat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:41 schreef sharam het volgende:
wou dat het nog vrijdag was,dan was alles nog goed
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja t leven kan in 1 sec ondraaien. Been there... Heb mezelf ook wel es waaaaaaaaay happier gevoeld. Maar de geleerden zeggen dat dat wel weer komt en dat tijd de wonden heelt. Al lijkt het soms dat de tijd stil staat.
nog enige kans op herstel van 't geluk of echt finito,over & uit?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef sharam het volgende:
dankje
heb geen idee hoe ik verder moet
voel me alleen maar verdrietig en alleen
afgelopen maandag is de relatie verbrokenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:33 schreef Pheno het volgende:
Even slikken, goed uitjanken, de wereld vervloeken omdat je je alleen voelt en dan weer met goede moed verder. Waar in dit traject zit je
Ik heb geen komkommersalade in huis,quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:55 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[..]
Bruine boterham met komkommersalade!!
nogal moeilijk als het elke keer weer goed komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 77
Have fun!
Nou, 't is echt een hoop fun daar ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 77
Have fun!
Euh wat precies?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:56 schreef kres het volgende:
All over the place...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |